• Een groep leerlingen gaat samen met een leraar op reis naar San Francisco. Ze verblijven daar in een hotel in het centrum. Er wordt natuurlijk geshopt, gegeten en dingen achter de leraar's rug om gedaan, maar ook gewandeld en een trip naar Alcatraz staat ook op de planning. Wat zal er met de groep gebeuren? Zullen bestaande relaties blijven bestaan? Zullen nieuwe zich vormen? Zullen er grote ruzies uitbreken? Het is aan jullie!


    Jongens:
    - Austin Charlie Daniels - Sylvesti
    - Kyle Nathan Jones - quin98
    - Anthony -Antz Jayy von Monroe - Mufinn
    - Brandon -Bam Kilian von Monroe - Mufinn
    - Brandon Jason Jefferson - Depay

    Meisjes:
    - Danielle 'Daan' Carly Jase - MindBreaker
    - Savannah Chiara Rose DiLaurentis - Malino
    - Megan Jane Rhine - Erestor
    - Lydia Campbell - xMerlex
    - Carmela Lorenza Bella Agnelli - Lucerna
    - Robin Smith - NewYorkTower
    - Maité Rhaine - Matilda


    Rollentopic
    Kletstopic


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Als het stelletje van te voren bestaat, meld het even.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Houd het realistisch. Personages kunnen maar op 1 plek tegelijk zijn en niet vliegen of teleporteren. Het wordt heel onoverzichtelijk als je je hier niet aan houd.

    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    Veel plezier!

    Kamerindeling:
    Kamer 701:
    Brandon
    Brandon
    Anthony

    Kamer 707:
    Austin
    Kyle

    Kamer 401:
    Carmela
    Robin
    Lydia

    Kamer 607:
    Danielle
    Megan

    Kamer 407:
    Savannah
    Maité


    Het Hotel:



    De Kamers:

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 14:29 ]


    Bowties were never Cooler

    [ Wat bedoel je, ookal is het niet beslist tegen mij ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Waar kan ik Brandon naartoe sturen?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    [Waar kan ik Brandon naartoe sturen?]

    |Maité!]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    xMerlex schreef:
    [ Wat bedoel je, ookal is het niet beslist tegen mij ]

    [ik bedoelde waar ik Kyle kon heen sturen]

    Brandon Jason Jefferson
    Mijn koffer trok ik van de bagage band af, het was een van de laatste koffers die er nog lag, aangezien ik als laatste uit het vliegtuig stapte. Ik zuchtte toen ik mijn hand even door mijn haren haalde en naar de rest van de groep, een stuk verderop liep. San Francisco, iets waar ik al zolang naar uitkeek. Even weg van alle onzin op school en het saaie gedoe in de klas. Ik zag hoe Maité een beetje alleen was, een stukje van de groep af, en ik besloot om naar haar toe te gaan. Ik had nooit echt veel met haar gepraat, en ik had eigenlijk geen idee hoe ze was. Het enige wat ik wist was haar naam. Ik liep glimlachend naar haar toe en keek haar even aan.
    'En, heb jij er ook zo'n zin in?' vroeg ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Maité
    Er wordt nog wat gebabbeld en vervolgens vlucht een van mijn klasgenoten de drukke ruimte uit, op weg naar de bus. Glimlachend kijk ik haar na, maar eigenlijk ken ik haar niet. Eigenlijk ken ik hier niet echt iemand. Natuurlijk stond ik niet altijd alleen in de pauzes, ik had altijd wel iemand. Iemand die ik goed genoeg kende om 'bevriend' mee te zijn, maar diegene kende mij niet genoeg om iets over mij te kunnen vertellen. Ik schrik op uit mijn gedachten als Brandon vraagt of ik er zin in heb. Meteen bloos ik tot aan mijn haarwortels. De tweelingbroertjes verbleken bij deze knappe jongen. Zijn helblauwe ogen doen me altijd blozen, en stamelen. 'Eh- ja- ja natuurlijk,' stotter ik. Snel draai ik mijn hoofd een beetje weg, zodat hij mijn knalrode hoofd niet te zien krijgt. De leraar zegt ons dat we naar de pendelbus moeten. Eenmalig ben ik blij dat hij ons opjut. Beide broers vluchten de luchthaven uit, op hen pennyboard en longboard in de handen, of omgekeerd. Van deze gelegenheid, de broertjes veroorzaken wat opschudding, maak ik gebruik en ik stap met zekere tred, lang leve AllStars, de luchthaven uit. Ik zie de broers een sigaret opsteken, en kuch overdreven als ik langs hen de bus inga. Na mijn haren achterovergezwierd te hebben, glimlach ik naar hen. Vervolgens zoek ik een plekje, en ga zitten. Het is hier verstikkend heet.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 10:01 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [ X - Vaagheid ]

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 17:12 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Zal ik zo de 'kamerindeling' posten. Er mag natuurlijk van worden afgeweken, maar dit zorgt ook weer voor wat rare taferelen tijdens het controleren etc.]


    Bowties were never Cooler

    [Kamerindeling:
    Kamer 701:
    Brandon
    Brandon
    Anthony

    Kamer 707:
    Austin
    Kyle

    Kamer 401:
    Carmela
    Robin
    Maité

    Kamer 607:
    Danielle
    Megan

    Kamer 407:
    Savannah
    Lydia
    ]

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 9:14 ]


    Bowties were never Cooler

    [Nog niemand zit in de busjes, xMerlex. Dan is het ook logisch dat ze niks zeggen]

    Leraar 1
    Ik ging in het busje bij Lydia zitten terwijl mijn collega bij de andere leerlingen was. "Wat kijk je beteuterd. Ben je niet blij om hier te zijn? Dit hoort de reis van je leven te zijn." Ik keek naar de rest van de groep die nog bij de Starbucks stond. "Jongens! We moeten NU naar het hotel gaan!" riep ik luid, zodat ze het zelfs op het vliegveld moesten horen. Ik hoopte maar dat Lydia door een van de meisjes of jongens onder de vleugels werd genomen, want het zou voor haar ook niet leuk zijn de hele tijd met ons opgescheept te zitten. Daarbij wilde wij ook vrij hebben van de leerlingen. Ik keek naar de chauffeur. "They'll be here shortly. Don't worry."


    Bowties were never Cooler

    Brandon -Bam Kilian von Monroe
    Voor ik het wist had Anthony mijn penny board al uit mijn handen gegrist en ik gromde. 'Je hebt je eigen bij je.' Wees ik hem, naar zijn eigen blauwe Penny board , dat tussen zijn rugzak zat geklemd. Hij haalde nonchalant zijn schouders op en ik rolde met mijn ogen. Ik wende mijn blik af naar de leraar, wanneer deze verteld wat het plan is en als hij klaar is, gris ik meteen mijn penny board uit Anthony zijn handen, rol hem hard voor me uit en spring erop. Als ik langs Megan kom, pak ik mijn longboard nog even mee en zet ik me weer af. 'Wie het eerste bij de bus is!' Roept Anthony die me met volle vaart voorbij rijd, op zijn longboard. Het was dat ik veel sneller door alle mensen kon glippen en alsnog stond ik sneller buiten dan Anthony. Grijnzend leun ik tegen de bus aan en neem het rietje van mijn beker weer in mijn mond. 'En de verliezer is een aap.' Ik krijg een duw en grinnik. Ik vroeg me af of wij ooit echt volwassen werden. Aangezien de rest er nog niet was, vond Anthony dat we nog wel tijd hadden voor een sigaret en deze staken we dan ook op. mijn blik viel op Maité die nu ook aan kwam lopen. haar had ik helemaal nog niet gezien bij de starbucks. Ze kucht even en grijnzend kijk ik haar aan. Ze liep de bus in en rustig nam ik nog een hijs van mijn sigaret. Dit beloofde een geweldige reis te worden.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 10:11 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    |Ik heb Maité's post langer gemaakt!|


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [ikdan nu ook die van Brandon.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aestas schreef:
    Maité
    Er wordt nog wat gebabbeld en vervolgens vlucht een van mijn klasgenoten de drukke ruimte uit, op weg naar de bus. Glimlachend kijk ik haar na, maar eigenlijk ken ik haar niet. Eigenlijk ken ik hier niet echt iemand. Natuurlijk stond ik niet altijd alleen in de pauzes, ik had altijd wel iemand. Iemand die ik goed genoeg kende om 'bevriend' mee te zijn, maar diegene kende mij niet genoeg om iets over mij te kunnen vertellen. Ik schrik op uit mijn gedachten als Brandon vraagt of ik er zin in heb. Meteen bloos ik tot aan mijn haarwortels. De tweelingbroertjes verbleken bij deze knappe jongen. Zijn helblauwe ogen doen me altijd blozen, en stamelen. 'Eh- ja- ja natuurlijk,' stotter ik. Snel draai ik mijn hoofd een beetje weg, zodat hij mijn knalrode hoofd niet te zien krijgt. De leraar zegt ons dat we naar de pendelbus moeten. Eenmalig ben ik blij dat hij ons opjut. Beide broers vluchten de luchthaven uit, op hen pennyboard en longboard in de handen, of omgekeerd. Van deze gelegenheid, de broertjes veroorzaken wat opschudding, maak ik gebruik en ik stap met zekere tred, lang leve AllStars, de luchthaven uit. Ik zie de broers een sigaret opsteken, en kuch overdreven als ik langs hen de bus inga. Na mijn haren achterovergezwierd te hebben, glimlach ik naar hen. Vervolgens zoek ik een plekje, en ga zitten. Het is hier verstikkend heet.


    Brandon Jason Jefferson
    Ze kijkt op en ik zie hoe haar wangen zacht rood kleuren. 'Eh- ja- ja natuurlijk.' stottert ze. Ze draait snel haar hoofd weg, waarschijnlijk zodat ik haar rode wangetjes niet kon zien. Wat maakte het uit, het was schattig als meisjes bloosde! De leraar roept dan om dat we naar de bus moeten en Maité loopt zonder iets te zeggen de luchthaven uit. Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik haar na en pak ik mijn koffer en sporttas vast. 'Let's go.' zeg ik meer in mezelf dan tegen de mensen die er nog zitten. Mijn grijs met blauwe Jordans stappen zelfverzekerd de luchthaven uit, op naar de pendelbus die voor ons klaar staat. Ik leg mijn koffers en mijn sporttas in de daarvoor gereserveerde ruimte en knik vriendelijk naar de tweeling die buiten de bus nog even een sigaretje staan te roken. Ik stap de bus in en zie Maité al snel zitten. Glimlachend loop ik naar haar toe en ga naast haar zitten in de overhitte bus.
    'Loop jij altijd zo onbeleefd weg?' vraag ik grijnzend als ik rustig achterover leun in mijn stoel en mijn voeten tegen de leuning van de stoel voor me zet.

    [Misschien is het handig om de kamerindeling in de beginpost te zetten?]

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 14:07 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Maité
    De hitte zorgt voor hoofdpijn en misselijkheid. Als Brandon de bus opstapt, een glimlach ligt rond zijn lippen. Alweer bloos ik. 'Loop jij altijd zo onbeleefd weg?' vraagt hij. Hij strekt zijn benen uit tegen de zetel voor hem en leunt achterover, zodat ik een glimlach niet kan onderdrukken. Nee, alleen als ik in gesprek ben met iemand waar ik al ongeveer jaren een crush op heb. Het is een grappige gedachte. Misschien brengt deze reis wel nieuwe situaties teweeg. 'Nee, het spijt me.' Ik glimlach. De voorbije jaren was ik altijd alleen. Ik vermaakte me prima, zoals eerder gezegd. Al had ik nooit iemand die me op een manier plezier deed als Brandon nu. 'Het spijt me, ik had moeten blijven. Misschien een chocolademelk bestellen, daar heb ik spijt van.' Glimlachend kijk ik naar buiten. Hopelijk duurt de rit niet té lang en wordt ik niet nóg misselijker.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28