• Een groep leerlingen gaat samen met een leraar op reis naar San Francisco. Ze verblijven daar in een hotel in het centrum. Er wordt natuurlijk geshopt, gegeten en dingen achter de leraar's rug om gedaan, maar ook gewandeld en een trip naar Alcatraz staat ook op de planning. Wat zal er met de groep gebeuren? Zullen bestaande relaties blijven bestaan? Zullen nieuwe zich vormen? Zullen er grote ruzies uitbreken? Het is aan jullie!


    Jongens:
    - Austin Charlie Daniels - Sylvesti
    - Kyle Nathan Jones - quin98
    - Anthony -Antz Jayy von Monroe - Mufinn
    - Brandon -Bam Kilian von Monroe - Mufinn
    - Brandon Jason Jefferson - Depay

    Meisjes:
    - Danielle 'Daan' Carly Jase - MindBreaker
    - Savannah Chiara Rose DiLaurentis - Malino
    - Megan Jane Rhine - Erestor
    - Lydia Campbell - xMerlex
    - Carmela Lorenza Bella Agnelli - Lucerna
    - Robin Smith - NewYorkTower
    - Maité Rhaine - Matilda


    Rollentopic
    Kletstopic


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Als het stelletje van te voren bestaat, meld het even.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Houd het realistisch. Personages kunnen maar op 1 plek tegelijk zijn en niet vliegen of teleporteren. Het wordt heel onoverzichtelijk als je je hier niet aan houd.

    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    Veel plezier!

    Kamerindeling:
    Kamer 701:
    Brandon
    Brandon
    Anthony

    Kamer 707:
    Austin
    Kyle

    Kamer 401:
    Carmela
    Robin
    Lydia

    Kamer 607:
    Danielle
    Megan

    Kamer 407:
    Savannah
    Maité


    Het Hotel:



    De Kamers:

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 14:29 ]


    Bowties were never Cooler

    [California tussen Sacremento en Los Angeles.]


    Bowties were never Cooler

    ( Thanks, ben te lui om op te zoeken ;P)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Kyle Natan Jones

    'Nou laten we daar maar heen gaan lopen dan' zeg ik waarna ik hem rustig volg omdat ik nog steeds niet precies weet waar het nou zit, maar dat zal ik zo wel zien. Ik moet de route wel onthouden wan het zal waarschijnlijk niet de enige keer zijn dat we daar heen gaan, als het allemaal lekker is tenminste. Als het bord verschijnt grijns ik even, dat werd wel tijd ik had al de hele tijd honger dus iets lekkers ging er wel in. Ik open de deur en loop rustig naar binnen. ' Wat wil jij?' vraag ik terwijl ik ondertussen bij de rij aan de kassa aansluit. Hopelijk ging dat gewoon een beetje snel hier want ik heb niet zoveel zin heel lang te wacten.

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 22:00 ]

    Austin Charlie Daniels
    Ik grijnsde en liep toen met hem naar binnen. Het rook er naar een snackbar: vet en zoet. Ik keek even naar het menu. "Ik denk een four by four animals style. En een grote animal style friet... En misschien een cola" Ja, ik kon eten en dat wist ik. Toch was ik een wandelend skelet. Ik keek naar Kyle. "En wat wil jij?" Ik haalde een hand door mijn haren en nam een stap verder in de rij. Nu was alleen nog een chinees gezin voor ons. Ik was min of meer twee keer zo lang als ze allemaal, dus dat was wel vreemd. Maar goed, ik was nou eenmaal lang. Ik keek even naar het meisje achter de balie. Die was nog verrassend dun om in zo'n frietschuur te werken, maar goed.


    Bowties were never Cooler

    Kyle Nathan Jones

    Ik kijk Austin aan die een heel menu opnoemt en daarna vraagt wat ik wil, aangezien ik niet precies weet wat hier precies allemaal verkocht wordt besluit ik maar hetzelfde te nemen. Volgens mij was het wel aardig wat maar ik had honger dus dat maakt niet uit. 'Ik neem hetzelfde' zeg ik en kijk even tevreden als we bijna aan de beurt zijn. Niet veel later is het gezin voor ons weg en sta ik voor de kassa. Ik noem mijn bestelling en die van Austin op, voor de zekerheid kijk ik Austin nog even vragend aan of het helemaal goed is. Hierna pak ik alvast mijn portemonnee zodat ik zo gelijk kan betalen. Ik ruik ondertussen de geur van friet al waardoor ik alleen maar hongeriger wordt en hoop dat het snel klaar is.

    Austin Charlie Daniels
    Ik grinnekte toen hij zei dat hij hetzelfde nam. Ik wist dat Kyle ook best kon bikken, maar evenveel als ik? Nouja, als hij overhield at ik het wel. Ik hoorde hem bestellen en knikte naar hem dat hij het goed had gezegd. Het meisje gaf ons bekers om te vullen en een nummertje voor het eten. Ik stopte het nummertje in mijn kontzak en gaf een van de bekers aan hem. "Free refills" zei ik vrolijk toen ik naar de drankjes automaat liep om als eerste een glas cola in te schenken. Ze hadden hier allerlei rare drankjes. Ik had mezelf belooft letterlijk al het vreemde eten en dirnken hier uit te proberen, maar met free refills moest dat lukken, toch? Het meisje riep ons nummer om en niet veel later liep ik met een dienblad met 2 hele grote friet en 8 burgers met op elk 4 burgers met kaas. Dit was veel eten. Ik zette het op het tafeltje. "Eet smakelijk denk ik?"


    Bowties were never Cooler

    Carmela Lorenza Bella Agnelli
    "de tweeling is... het zijn echt twee schatjes" ik weet dat Lydia niet zoveel contact met onze klasgenoten heeft, in tegelstelling tot mij, en dus niet weet hoe iedereen is. "maar ze zijn niet allebij precies hetzelfde maar het blijven schatjes, en ik kan echt niet kiezen wie ik het leukste vind, maar wat vind jij van hen?" vraag ik haar terwijl ik mijn mobiel weer hoor. ook iets voor mij kopen, anders krijg je ruzie van mijn broer, wie anders. oké, wat wil je hebben want je weet hoe moeilijk ik het vind om iets voor jou te kopen ik sms hem eigenlijk nooit in afkortingen want wij gebruiken allebij andere afkortingen en dat is echt heel irritant.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Lydia Campbell:


    "de tweeling is... het zijn echt twee schatjes" zegt Carmela tegen me. Dat had ik eerlijk gezegd niet uit haar mond verwacht. "maar ze zijn niet allebij precies hetzelfde maar het blijven schatjes, en ik kan echt niet kiezen wie ik het leukste vind, maar wat vind jij van hen?" zegt ze. ''Ik heb eigenlijk geen flauw idee, ik ken ze niet goed genoeg om daar over te oordelen.' Ik vond het een laf excuus van mezelf, maar gedeeltelijk was het wel zo. Voor hoever ik ze ken vind ik ze wel aardig, en ze lijken me ook heel grappig. 'Next... Brandon. Die hadden we eigenlijk bij bezet moeten plaatsen.' gniffel ik. 'Jij vind toch ook dat Brandon en Maité lek samen zijn? Toch?' Ik hoop dat ze het met me eens is, want ja... Het is waar...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Carmela Lorenza Bella Agnelli
    "ze passen perfect bij elkaar" stem ik met haar in, maar misschien kunnen we na het eten beter weer naar het hotel gaan en dan naar het zwembad met de klas, want jij weet niet echt veel over onze klas of wel soms?" het leek me echt een goed idee, want ik had ook zin om te zwemmen, maar dat hoefd Lydia niet te weten, en zij weet echt bijna niets van onze klas. "waarom ben jij op zo op jezelf" vraag ik me luidop af in de hoop dat Lydia dat niet hoordt. "maar nu de volgende, laten we Kyle doen, wat vind je van hem" hij is de eerste die nu even in mij opkomt, vraag me niet waarom, en Lydia heeft er nu al zoveel uitgekozen dat ik er ook wel eens een mag uitkiezen van mezelf.

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 20:25 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Brandon Jason Jefferson
    Ik zuchtte toen ik de kamer opende en mijn spullen naast een bed neergooide. Meteen gooide ik mijn hoodie van mijn schouders en wisselde mijn witte shirt voor een zwarte v-hals die goed paste bij mijn beige broek. Mijn rode Vans wisselde ik voor zwarte Jordans en ik haalde nog even snel een hand door mijn haar voordat ik weer de lift naar beneden pakte. Ik besloot om uit te stappen bij de vierde etage, want waarschijnlijk was Maité nog niet beneden en dan konden we nu meteen samen de stad in. Ik dacht even na en probeerde op te halen waar ze ook alweer zat. Na een paar seconden kwam het weer in me op en klopte ik aan bij kamer 407.
    'Maité? Ben je daar?' vroeg ik toen er niemand open deed. 'Kom nou, ik wil naar de stad!' zei ik op een zeurderig toontje.

    [Kort, I know.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Maité
    Als ik hoor hoe er iemand op de deur klopt, zucht ik even. Ik ben nog niet klaar om de deur open te doen, aangezien ik in ontbloot bovenlijf, met gesloten gordijnen, midden in de kamer sta. Aangezien Savannah hier nog steeds niet is. 'Maité? Ben je daar?' Ik mompel even iets, iets ontkennends en trek gauw het een en het ander over mijn hoofd. 'Kom nou, ik wil naar de stad!' Ik trek de deur open, met een geïrriteerde blik. 'Ik ook, maar je moet me even de tijd geven.' Voor zijn gezicht duw ik de deur weer in het slot. Zo snel als ik kan trek ik mijn pyjama weer uit, doe een blouse aan. Een met een klein pofmoutje, geheel in het zwart. Daaronder een knalrode broek en zwarte lakée schoenen met een redelijk hoge hak. Mijn haren moeten eraan geloven en worden in een messy dot op mijn hoofd gebonden. Daarna krijgt die messy dot een immens grote hoeveelheid lak over zich heen. Mijn wimpers worden bijgewerkt met een beetje mascara en een streepje eyeliner maken mijn look af. Ik werp een blik in de spiegel. Oké, ziet er niet slecht uit. Niet te uitdagend en toch niet even slonzig als daarnet. 'Oké, nu ga ik met je mee.' Ik trek de deur open, sluit af en knik Brandon zachtjes toe. 'Op naar de Starbucks!' giechel ik.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [wacht even. Dus de Twins kunnen nu de kamer niet in omdat branden weg is en hun geen sleutel hebben.. ?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Iedereen heeft een sleutel gekregen van de leraar haha, dus ze kunnen gewoon binnen.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [oke, dan heb ik het verkeerd gelezen. Ik dacht dat ik had gelezen dat branden de sleutel kreeg en als je wegging je de sleutel aan de balie moest geven ofzo. En bij iemand anders ook, dat de ander persoon de sleutel had. Vandaar.. Maar dat maakt verder dan niet uit ;3]

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 23:35 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Brandon -Bam Kilian von Monroe
    'Tot zo.' Glimlachte Anthony en ik in koor, waarna we onze koffers pakten, de sleutels ophaalden bij de leraar en naar de lift liepen. 'Gewoon op een knopje drukken jongens!' Riep de leraar ons nog achterna en een grotere grijns verscheen op mijn lippen. 'Waar ziet u ons voor aan.' Zei Anthony onschuldig waarna hij snel de lift in verdween. Ik volgde zijn voorbeeld en drukten netjes op alleen het knopje van de zevende verdiepingen. Ik had al vaak genoeg vast gezeten. Ik telde de verdiepingen mee, met het cijfer boven de deuren en liep meteen de hangop toen we bij de goede verdieping waren. Ik telde dit deer de deuren en bij de goede hielt ik halt. Ik opende de deur en gooide meteen mijn koffer op een van de overgebleven bedden. We sliepen met Brandon. Waar ik totaal geen probleem mee had. Ookal was hij vanaf het begin van de dag alleen maar met maité bezig geweest. Dus aan hem zouden we niets hebben. Anthony nam het laatste bed en klikte zijn koffer open. 'Zwemmen toch?' Vroeg hij voor de zekerheid. Ik mompelde iets wat op een ja moest lijken en gooide mijn board en rugtas naast het bed om ook mijn koffer open te doen. Mijn zwemkleding was niet zo spaciaal. Simpel rood met een Zwart elastiek. En Anthony had een blauwe. Net als onze penny boards. Gewoon om ze uit elkaar te houden. Ik trok mijn broek uit en verwisselde deze voor mijn zwembroek. Mijn shirt verwisselde ik voor een wit mouwloos hempje. Ik plaatste mijn zonnebril op mijn neus, pakten nog snel een handdoek en was er klaar voor. Anthony vulde dit ik met sigaretten en een flesje water en we konden gaan. Alweer met de lift en alweer maar braaf alleen op de begaande grond drukken. Megabit stond al in de lobby te wachten en vrolijk liepen we haar tegemoet. 'Klaar om te gaan.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''