• Een groep leerlingen gaat samen met een leraar op reis naar San Francisco. Ze verblijven daar in een hotel in het centrum. Er wordt natuurlijk geshopt, gegeten en dingen achter de leraar's rug om gedaan, maar ook gewandeld en een trip naar Alcatraz staat ook op de planning. Wat zal er met de groep gebeuren? Zullen bestaande relaties blijven bestaan? Zullen nieuwe zich vormen? Zullen er grote ruzies uitbreken? Het is aan jullie!


    Jongens:
    - Austin Charlie Daniels - Sylvesti
    - Kyle Nathan Jones - quin98
    - Anthony -Antz Jayy von Monroe - Mufinn
    - Brandon -Bam Kilian von Monroe - Mufinn
    - Brandon Jason Jefferson - Depay

    Meisjes:
    - Danielle 'Daan' Carly Jase - MindBreaker
    - Savannah Chiara Rose DiLaurentis - Malino
    - Megan Jane Rhine - Erestor
    - Lydia Campbell - xMerlex
    - Carmela Lorenza Bella Agnelli - Lucerna
    - Robin Smith - NewYorkTower
    - Maité Rhaine - Matilda


    Rollentopic
    Kletstopic


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Als het stelletje van te voren bestaat, meld het even.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Houd het realistisch. Personages kunnen maar op 1 plek tegelijk zijn en niet vliegen of teleporteren. Het wordt heel onoverzichtelijk als je je hier niet aan houd.

    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    Veel plezier!

    Kamerindeling:
    Kamer 701:
    Brandon
    Brandon
    Anthony

    Kamer 707:
    Austin
    Kyle

    Kamer 401:
    Carmela
    Robin
    Lydia

    Kamer 607:
    Danielle
    Megan

    Kamer 407:
    Savannah
    Maité


    Het Hotel:



    De Kamers:

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 14:29 ]


    Bowties were never Cooler

    Brandon Jason Jefferson
    'Ja. Dat zou echt niet leuk zijn. Dan zou ik voor niet naar hier zijn gekomen.' zegt ze grijnzend na mijn opmerking over Starbucks. 'Ja, ik kan ervan mee spreken.' zegt ze en ze haalt haar mobiel uit haar zak om haar smsjes te laten zien, met in hoofdletters erboven 'Mama'. Glimlachend typt ze een berichtje, en om haar privacy niet te breken, kijk ik even de andere kant op, waar Lydia aan komt lopen. 'Hoe gaat ie? Gezellig hier? Hé ik zat te denken, jullie zouden een leuk koppel zijn. Ik zeg gewoon wat ik denk hoor! Ik zeg het gewoon even.' zegt ze op een snelle toon en met opgetrokken wenkbrauwen draai ik mijn hoofd richting Maité en rol even met mijn ogen. Lydia, ja, ik wist niet zo goed wat ik van haar moest denken. 'Ja, het is hier heel gezellig.' zeg ik kortaf en ik sla ongeinteresseerd mijn armen over elkaar heen. 'Hé iedereen, vinden jullie ook dat Maité en Brandon een leuk koppel zijn?' roept ze ineens door de bus heen en geërgerd kijk ik haar aan. Alsof iemand zou luisteren naar haar irritante geschreeuw. 'Ja, ik en Maité hebben al jaren een relatie, kom je daar nu pas achter?' zeg ik en grijnzend pak ik Maité hand vast, als bewijs van onze zogenaamde relatie en in de hoop dat Lydia weg zou gaan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [ Ik heb m opgeslagen, moet ik em der nou bijzetten? ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Ik had er al op gereageerd met Brandon, dus reageer daar maar op, en wil je asjeblieft niet zoveel offtopic berichten plaatsen, zo is het topic supersnel vol.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Kletstopic komt morgen. Daar ook graag de vragen zeten van: Iemand voor...? En xMerlex, je leert het wel. Gewoon geduld hebben. Hoe lastig het ook is]


    Bowties were never Cooler

    Anthony -Antz Jayy von Monroe
    Iedereen komt langzaam aandruppellen en ik gooi mijn filter net weg als Lydia aan komt lopen. Ik trek mijn wenkbrauw op. 'Ik wist niet dat jij rookten.' Eigenlijk was ik niet zo van het uitdelen. Als je zo graag wilde roken zorgde je maar voor je eigen sigareten. Brandon pakt er al eentje, maar Lydia loopt al weg. Oke, die wil volgens mij echt iets teveel aandacht ofzo. 'Ik vind haar echt raar.' Concludeerde Anthony en ik knik instemmend. Al snel horen we haar zelfs hier iets gillen over Brandon en Maité. Echt een rare dus. Nu gooit ook Brandon zijn filter we en stappen we de bus in. 'Hier. Je wilde toch een sigaret.' Brandon gooide degene die hij al voor Lydia gepakt had tegen haar hoofd en ik schoot inde lach. Mijn ogen gingen de bus rond en al snel schoten mijn ogen naar Megan achterin. Ik had er nog amper gezien, of Brandon zat al in de stoel voor haar. Achterstevoren, met zijn knieën op de stoel en zijn kin op de
    Leuning. Ik volgde zijn voorbeeld en keek met een schuin hoofd naar Megan, die met haar oordopjes in had. Ik stoten Brandon aan en hij snapte meteen wat ik bedoelde. We begonnen met onze lippen te bewegen alsof we tegen haar aan het praten waren en keken dood serieus. Ja, we hielden van mensen vervelen. Maar dat was algemeen bekend.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Megan Jane Rhine
    Lydia is weer in de bus en eist gelijk alle aandacht op. Luid schreeuwt ze iets door de bus wat ik niet kan verstaan door mijn oordopjes. Lydia zal vast een aardig meisje zijn, maar op sommige momenten irriteert ze me heel erg, zoals nu. Zo te zien ben ik niet de enige die haar vervelend vind, aan Brandon te zien is hij ook niet blij met haar. Dan valt me op dat Brandon Maité haar hand vastpakt, het ziet er heel schattig uit. Zoiets zou ik zo graag willen, iemand tegen wie je aan kan kruipen, iemand die je altijd op kan vrolijken. Diep in gedachten kijk ik weer naar buiten. In mijn ooghoek zie ik hoe Brandon en Anthony op de stoel voor me gaan zitten. Eerst besteed ik er niet veel aandacht aan, maar als ik ze tegen me zie praten haal ik snel de oordopjes uit mijn oren. 'Sorry, wat?' vraag ik ze. Net nadat ik de vraag heb gesteld besef ik dat ze helemaal niets zeiden. 'Flauw!' zeg ik lachend. Dit soort grapjes kan ik wel waarderen. 'Ik mag jullie wel,' vervolg ik met een lach. Nu ze op de stoelen voor me zitten, weet ik zeker dat er geen leraar zo stom is om naast me te komen zitten. Ik sta op van de stoel en verplaats een rij naar voren, naast Anthony en Brandon. ''Dus, wat gaan we vanavond doen?' vraag ik ze. Als ik echt de reis van mijn leven wil hebben, zijn Brandon en Anthony de personen met wie je de dagen het beste door kan brengen.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2013 - 7:57 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon Jason Jefferson
    'Ja. Dat zou echt niet leuk zijn. Dan zou ik voor niet naar hier zijn gekomen.' zegt ze grijnzend na mijn opmerking over Starbucks. 'Ja, ik kan ervan mee spreken.' zegt ze en ze haalt haar mobiel uit haar zak om haar smsjes te laten zien, met in hoofdletters erboven 'Mama'. Glimlachend typt ze een berichtje, en om haar privacy niet te breken, kijk ik even de andere kant op, waar Lydia aan komt lopen. 'Hoe gaat ie? Gezellig hier? Hé ik zat te denken, jullie zouden een leuk koppel zijn. Ik zeg gewoon wat ik denk hoor! Ik zeg het gewoon even.' zegt ze op een snelle toon en met opgetrokken wenkbrauwen draai ik mijn hoofd richting Maité en rol even met mijn ogen. Lydia, ja, ik wist niet zo goed wat ik van haar moest denken. 'Ja, het is hier heel gezellig.' zeg ik kortaf en ik sla ongeinteresseerd mijn armen over elkaar heen. 'Hé iedereen, vinden jullie ook dat Maité en Brandon een leuk koppel zijn?' roept ze ineens door de bus heen en geërgerd kijk ik haar aan. Alsof iemand zou luisteren naar haar irritante geschreeuw. 'Ja, ik en Maité hebben al jaren een relatie, kom je daar nu pas achter?' zeg ik en grijnzend pak ik Maité hand vast, als bewijs van onze zogenaamde relatie en in de hoop dat Lydia weg zou gaan.


    Maité
    Als ik het smsje heb verstuurd en naar Brandon kijk, zie ik hoe hij naar buiten zit te staren. Buiten staat Lydia te babbelen met de tweeling. De verveelde en geïrriteerde blik op hun gelaat verraadt dat ook zij nu al genoeg hebben van Lydia's aandachtstrekkende gedrag. Al snel komt ze de bus op, zonder sigaret. Ik dacht nochtans dat ze een sigaret gevraagd had. Nee, ik volg haar nu al niet meer. 'Hoe gaat ie? Gezellig hier? Hé ik zat te denken, jullie zouden een leuk koppel zijn. Ik zeg gewoon wat ik denk hoor! Ik zeg het gewoon even.' Bruusk draai ik mijn hoofd. Dat was mijn naam, Brandons naar én het woordje koppel, in één zin. Brandon heeft zijn ogen al op een geërgerde manier omhoog geslagen. Hij antwoord kortaf en onvriendelijk. Net goed als je het mij vraagt. Even vraag ik me af of er iemand toevallig geen injectie morfine bij zich heeft. Zo zou ze tenminste zwijgen tot aan het hotel. Als ze dan nog eens door de bus gilt dat Brandon en ik echt een mooi stel zouden zijn, ontploft er iets in mij. Waar is de grens van dat wijf? Gelukkig heeft Brandon al s el een antwoord klaar. 'Ja, ik en Maité hebben al jaren een relatie, kom je daar nu pas achter?' zegt Brandon droogje. Hij pakt mijn hand en ik bloos. 'Schat!' weet ik uit te brengen. Ik ben niet goed in toneelspelen en al helemaal niet in improviseren. 'Ik dacht dat we het nog stil zouden houden?' Ik probeer mijn gezicht in de plooi te houden en verontwaardigd over te komen. Tot nu toe lukt dat redelijk.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [waar zijn we, en hoe kan ik inspringen?]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [waar zijn we, en hoe kan ik inspringen?]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [Iedereen gaat nu naar de busjes naar het hotel]


    Bowties were never Cooler

    Kyle Nathan Jones

    Nadat de leraar klaar was met vertellen loop ik eerst nog gauw naar de wc, ze moeten maar even gauw wachten, waarschijnlijk zou ik toch niet de laatste zijn. Gauw ga ik naar de wc en loop daarna richting het busje. Ik loop rustig de bus in, zoals verwacht zaten de meeste er al maar ja. Ik loop rustig naar een vrije plek en plof daar neer. Rustig doe ik mijn oortjes in en pak mijn mobiel om wat muziek op te zetten. Mijn blik gaat de bus door, ik hoop echt dat dit hier een beetje leuk wordt maar waarschijnlijk gebeurt dat ook wel. Ik kijk even naar buiten, er is nog niet zoveel te zien maar toch. Ik vindt het echt leuk dat we nu in San Francisco zijn. Dit wordt waarschijnlijk echt een leuke reis.

    Lydia Campbell:

    Het antwoord van Brandon verbaasd me. 'Ja, ik en Maité hebben al jaren een relatie, kom je daar nu pas achter?' zegt hij, en daarna pakt hij Maité haar hand. Ik lach tevreden en zeg: 'Oh sorry, nou jullie zullen vast schattige babytjes krijgen, dat weet ik zeker!' Ik merk dat ik druk ben. Enja, als ik druk ben ben ik heel vervelend. Het erge is dat ik het zelf nooit door heb. Toevallig nu wel, onder andere door de geirriteerde blikken overal in de bus, en een sigaret die naar me toe word gegooit. Ik grinnik even, lekker random een sigaret naar een persoon gooien. Dan herinner ik me weer dat ik de broertjes om een sigaret had gevraagd. Ik pak de sigaret op, en zie de tweeling lachen. Ja, deze is zeker van hun. Ik stop de sigaret in mijn tas. Ik loop tot achter in de bus en ga in het hoekje zitten. Ik probeer om rustig na te denken, dan word ik rustiger en minder druk dus minder irri. Tenminste, dat hoop ik...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Maité
    Als ik het smsje heb verstuurd en naar Brandon kijk, zie ik hoe hij naar buiten zit te staren. Buiten staat Lydia te babbelen met de tweeling. De verveelde en geïrriteerde blik op hun gelaat verraadt dat ook zij nu al genoeg hebben van Lydia's aandachtstrekkende gedrag. Al snel komt ze de bus op, zonder sigaret. Ik dacht nochtans dat ze een sigaret gevraagd had. Nee, ik volg haar nu al niet meer. 'Hoe gaat ie? Gezellig hier? Hé ik zat te denken, jullie zouden een leuk koppel zijn. Ik zeg gewoon wat ik denk hoor! Ik zeg het gewoon even.' Bruusk draai ik mijn hoofd. Dat was mijn naam, Brandons naar én het woordje koppel, in één zin. Brandon heeft zijn ogen al op een geërgerde manier omhoog geslagen. Hij antwoord kortaf en onvriendelijk. Net goed als je het mij vraagt. Even vraag ik me af of er iemand toevallig geen injectie morfine bij zich heeft. Zo zou ze tenminste zwijgen tot aan het hotel. Als ze dan nog eens door de bus gilt dat Brandon en ik echt een mooi stel zouden zijn, ontploft er iets in mij. Waar is de grens van dat wijf? Gelukkig heeft Brandon al s el een antwoord klaar. 'Ja, ik en Maité hebben al jaren een relatie, kom je daar nu pas achter?' zegt Brandon droogje. Hij pakt mijn hand en ik bloos. 'Schat!' weet ik uit te brengen. Ik ben niet goed in toneelspelen en al helemaal niet in improviseren. 'Ik dacht dat we het nog stil zouden houden?' Ik probeer mijn gezicht in de plooi te houden en verontwaardigd over te komen. Tot nu toe lukt dat redelijk.


    Brandon Jason Jefferson
    'Schat!' roept Maité uit zodra ik haar hand vastpak. 'Ik dacht dat we het nog stil zouden houden?' zei ze blozend. Ik grinnikte en pakte haar gezicht tussen mij twee handen. 'Ach, na drie jaar mogen de mensen het toch wel weten prinsesje van me?' vroeg ik grijnzend terwijl ik haar even diep in haar ogen aankeek. Lydia mompelde nog wat over schattige kindje en liep toen gelukkig weg. 'Daaaag!' riep ik haar geirriteerd na toen ze achterin de bus ging zitten. Ik liet Maité gezicht weer los en ging weer terug zitten in mijn oude houding, met mijn handen in de zak van mijn hoodie gestoken. 'Irritant kind die Lydia.' zuchtte ik grinnikend. 'Goede actrice ben je trouwens!' grapte ik over het stukje toneel wat we speelde toen Lydia bij ons stond met haar irritante geschreeuw. Volgens mij waren wij niet de enige die ons eraan irriteerde, want de rest van de bus had haar ook een beetje schaapachtig aangekeken. Ach, Lydia heeft nooit echt goed in de klas gelegen, en nu maakte ze het er zelf ook wel een beetje naar hoor.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2013 - 21:53 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [ Ik heb er geen problemen mee, maar mijn personage is het pispaaltje. Doen jullie dat om mij of omdat mijn personage zo is? Hierna moet ik eigenlijk niet/amper berichten doen zonder verhaaltje hoor. ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Ik ken je verder niet, dus heb geen reden om het tegen jou te doen haha. Gaat echt alleen om je personage, net zoals altijd in RPG's]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.