• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:08 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlinson:
    Tijdens het wachten op Ophelia's reactie denk ik aan de verassing voor vanavond... Hmm, waar? Bij mij thuis, daar zouden we al heen gaan en zan zijn we gezellig alleen. Uhh maar wie haalt de spullen? Liam kan ik maar beter niet vragen, hij heeft dit al liever niet. Niall, dacht het niet! Dan heeft hij misschien weer een reden om hetzelfde bij Amy te doen. Nog steeds heb ik het idee dat er vroeg of laat een ruzie komt tussen die twee. Geen intuitie maar... Tja, wat is het wel? Zayn? Ik weet niet helemaal op ik die kan vertrouwen... Hij houd immers zijn relatie geheim, voor Harry dan. Harry, ja! Hij begrijpt mij wel ongeveer. En daarbij zou hij het toch niet doorvertellen, want hij weet dat ik hem wel kan chanteren als het moet.
    Ik zie dat Ophelia bloost. Gelukkig, ze is niet boos maar alleen maar verlegen. Ze buigt zich naar me toe en ze kust me. Ik hoor allemaal fans gillen. Ik kus terug en leg mijn handenop haar onderrug. Even vergeet ik alles. Dan besef ik dat ik heel vroeg weer weg kan zijn. Ik moet snel bezig met de verrassing voor het te laat is! Ik stop met Ophelia kussen. Ze zal dit wel vreemd vinden. 'Ik moet even een belletje maken hoor.' Ik tik met mijn vinger op haar neus. Ik loop even aan de kant en bel een limosine. Niks is te goed voor mijn meisje!

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 18:55 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    { Waah... Het gesprek gaat een beetje snel. Ik moet eerlijk zeggen ik heb meestal het idee hoe mensen er uit zien vanaf hun foto. Ik weet wel dat het niet zo is maargoed... }

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 18:58 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [We kunnen ook op de Quizlet tinychat..]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    TINYCHAT


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ll Zet de tinychat in het hoofdbericht? ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Alle mensjes zijn nu op de TINYCHAT.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:38 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Lavigna schreef:
    Marie-Anne Malik

    ''Nawh, schattige Liam dat je bent.'' grijnsde ik. Liam's vader drukte de autosleutels in Liam's handen en we liepen richting de parkeergarage. Ik ging zo wel in de auto mijn moeder sms'en, dat vond ze wel goed. We kwamen aan bij de auto en keek er gefascineerd aan. ''Ach, als 'ie maar werkt, ben ik blij.'' Zachtjes begon ik 'Clarity' te neuriën en stapte de auto in. ''Why are you my remedy?'' zong ik en sloot mijn ogen. Ik pakte mijn mobiel en zocht naar mijn moeder's nummer, toen ik het eenmaal had, sms'te ik mijn moeder dat ik bij Liam ging slapen en hoogst waarschijnlijk morgenmiddag weer terugkwam. ''Tadumtadum.'' grinnikte ik en pakte een klein pakje uit mijn jaszak. Ik had een armband laten maken, die ik zelf ook om had. ''Omdat je weer terug bent, voor hoe lang weet ik niet, maar ik ben tenminste blij en uit verveling heb ik deze laten maken.'' Lachte ik.


    Liam James Payne
    Ik haalde mijn schouders op en knikte. "Dat is zeker waar." Ik sloot de deur achter haar en liep om de auto heen. Ik stapte in en sloot de deur. Toen ik de auto startte deed ik de verwarming aan. Ik was best moe, maar eerst naar huis. Ik keek naar Marie-Anne toen ze iets uit haar zak haalde. Het was een klein pakje. Ik nam het aan. "Dat is zo lief van je." Ik gaf haar een kus en pakte het voorzichtig uit. Het was een prachtig armbandje. Nu merkte ik ook op dat zij eenzelfde armband om had. Ik deed hem voorzichtig om. "Ik ben er echt heel blij mee." Even zette ik de spiegels goed voor ik uitparkeerde en rustig de parkeergarage uit reed. Voor de ingang zette ik de auto stil en wachtte rustig. Ik boog me even over de schakelpook heen naar Marie-Anne toe. "Ik ben zo blij dat ik weer een tijd bij jou kan zijn." Ik drukte een kusje op haar wang. "Ik zal thuis eerst wel schone kleren aandoen en me scheren." Ik voelde me wat vies na al dat reizen.


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan

    Als er weer een glimlach op haar gezicht verschijnt glimlach ik ook, 'dat zie ik liever' zeg ik met een glimlach. 'Daar ben ik het mee eens, want voor de rest vindt ik het allemaal best zolang ik maar bij jou ben, en ik denk niet dat Louis echt heel blij zou zijn omdat die het ook weer erg voor jou vindt' glimlach ik en kijk der aan. Als ze een kusje op mijn lippen drukt glimlach ik even tegen haar lippen en kus gauw even terug. Hierna hou ik in de gaten wat er met Harry en Megan gebeurt, ik heb wel door dat er iets daar niet klopt. Megan had tranen in der ogen toen ze bij ons was en dat was iet van blijdschap. Als Amy me mee trekt naar de ingang zucht ik zachtjes, het liefst zou ik dit overslaan. Als Amy begint over het gillen knik ik, eerlijk gezegd werd ik daar altijd een beetje bang van.' Het gaat hem niet lukken onze relatie te verbreken dat weet ik zeker, ik hou daarvoor veel te veel van je' zeg ik met een glimlach en geef der gauw een kus. Ik kijk even om me heen, moes ik Megan meevragen of zou ze bij Harry blijven hangen al ging het voor mijn gevoel net niet helemaal goed daar.




    Amy Celine Tomlinson
    'Daar ben ik het mee eens, want voor de rest vindt ik het allemaal best zolang ik maar bij jou ben, en ik denk niet dat Louis echt heel blij zou zijn omdat die het ook weer erg voor jou vindt' glimlacht hij en dan kijkt hij me aan. Nadat ik een kusje op zijn mond had gedrukt, drukt hij ook een kusje op mijn mond, we staan nog steeds voor de ingang van het vliegveld. 'Het gaat hem niet lukken onze relatie te verbreken dat weet ik zeker, ik hou daarvoor veel te veel van je' zegt hij met een glimlach tegen me en hij geeft me gauw een kus. Áhw, wat ben je toch lief' zeg ik dan tegen hem. Dan kijkt hij even om zich heen, opzoek naar Megan denk ik. Ondertussen kijk ik even snel naar Louis, ik zie hem niet meer, gelukkig maar, dan kan ik nu rustig met Niall knuffelen zonder gestoord te worden door mijn broer die soms vreselijk vervelend kan zijn.


    That is a perfect copy of reality.

    Marie-Anne Malik

    Ik keek met een grote glimlach naar Liam. "Omdat jij het bent. En waar is mijn cadeautje?" Vroeg ik zo verontwaardigd mogelijk. Oké, ik was hier echt niet goed in. Ik spleette mijn ogen en zuchtte. "Weet je, het zou leuk zijn als we een keer met zijn allen uitgingen. Gewoon een nachtje vrijheid. Ik hoop dat je me snapt." Grinnikte ik en keek hem aan. Mijn ogen begonnen te twinkelen. Het gaf zo'n fijn gevoel dat hij hier was, dat iedereen weer samen was, was al een goed moment. Als het ook kon en mocht, gingen we met z'n allen uit. Morgen misschien nog. Ik bekeek Liam even van top tot teen en haalde mijn schouders op. "Zo slecht is het nou ook weer niet, of wel? Voor mij tenminste niet of ik ben gewoon zo blind." Grijnsde ik. Ik zuchtte even. Vandaag bij Liam, morgen weer naar huis, daarna misschien uit en dan weer naar huis. De verwarming stond aan en het voelde lekker, zeker bij dit weer. Het was dan wel lente, maar met mijn kleren voelde het alsnog wat kouder dan normaal. Het was wel zonniger dan normaal.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan

    'Ahw, wat ben je toch lief' Zegt ze en ik glimlach even. Daarna voel ik even in mijn achterzak en pak daarna eruit wat ik zocht. Ik glimlach even en kijk Amy aan. 'Misschien niet het juiste moment maar ik wil het je graag geven' zeg ik en duw een doosje in haar handen. Daarin zat een mooie ketting die ik voor haar gekocht had. Ik wou haar graag verwennen nu ik weer even thuis was. Een cadeau leek me wel leuk en ik hoop dat zij het ook leuk vindt. Ik kijk even door de deur, de fans werden nu wel echt gek ik moest zo maar is naar buiten gaan. Daarna zou ik de hele tijd alleen zijn met Amy, al zou ik Megan zo ook wel even weer willen zien. Ik wist niet hoelang ik bleef dus ik zag het liefst iedereen veel.

    Louis Tomlinson:

    Nadat ik de limo gebeld heb, moet ik verder met de rest. Hmm, waar? Bij mij thuis, daar zouden we al heen gaan en zan zijn we gezellig alleen. Uhh maar wie haalt de spullen? Liam kan ik maar beter niet vragen, hij heeft dit al liever niet. Niall, dacht het niet! Dan heeft hij misschien weer een reden om hetzelfde bij Amy te doen. Nog steeds heb ik het idee dat er vroeg of laat een ruzie komt tussen die twee. Geen intuitie maar... Tja, wat is het wel? Zayn? Ik weet niet helemaal op ik die kan vertrouwen... Hij houd immers zijn relatie geheim, voor Harry dan. Harry, ja! Hij begrijpt mij wel ongeveer. En daarbij zou hij het toch niet doorvertellen, want hij weet dat ik hem wel kan chanteren als het moet. >:).
    Ik loop richting Ophelia en zeg: 'Phee, ik moet even wat Harry bespreken.' Ik geef haar een kus op haar voorhoofd en ga op zoek naar Harry. Ik lijk nu echt een slecht vriendje, maar dit is allemaal voor Ophelia. Ik zie in plaats van Harry Amy en Niall klef doen. Ze halen echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Als ik op het punt sta om te ontploffen, koel ik geg genoeg af. Ik denk even goed na. Ach, als Amy en Niall die ruzie krijgen zal het vast niet vandaag zijn. En ze zijn toch al smoorverliefd dus ik kan ze toch niet meer beschermen.. Ik zucht een keer diep en loop naar Amy en Niall toe. Ik bijt even op mijn lip en zeg: 'Amy, als je vanavond bij Niall wil zijn, heb je mijn goedkeuring.' Amy zal hier vast iets achter zoeken, maar ik weet dat ze vooral dolblij zal zijn. Ze hebben mijn goedkeuring ook niet nodig, maar dat ze het even weten. Voor ze iets klefs gaan doen loop ik verder. Met mijn handen in mijn haar denk ik: Waar is Harry?

    (Sorry, dit stukje had ik gister al 5X gemaakt maar ik kon hem gekgenoeg niet sturen. Steeds overnieuwmaken ik echt stom :( )

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 7:32 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam James Payne
    Ik glimlachte. "In mijn koffer." zei ik vrolijk. Tuurlijk had ik wat voor haar meegebracht. Alleen was ik zo niet handig geweest om natuurlijk alle kadotjes onderin mijn koffer te stoppen. Toen kwam ze met een idee. Op zich leek het me wel wat, maar zou het ook kunnen. Ik wist dat Harry nooit Zayn en Chayenne naast elkaar aan een tafel zou laten zitten. En of Niall en Louis hun zusjes mee zouden laten gaan was maar de vraag. "Ik snap je, maar je weet dat het waarschijnlijk lastig te regelen is..." zei ik voor ik parkeerde. Hier was het gelukkig rustig. Ik hield van al onze fans, begrijp me niet verkeerd, maar soms was wat rust ook heel erg fijn. Ik grinnekte toen ze zei dat ik er nog best uit zag. "Dat zeg je alleen maar om me beter te laten voelen. Maar ik wardeer het." Ik drukte een kus op haar wang. Vanuit de verte zag ik mijn ouders aan komen lopen. Ze stapten in. "Dan gaan we maar eens. Op naar huis." zei ik met een glimlach op mijn gezicht. Met gemak draaide ik de snelweg op op weg naar huis.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik grinnikte even. ''Ach. Dat hoefde toch niet.'' zei ik gemeend. Ik luisterde naar Liam en knikte. ''Hey, we kunnen het best samen regelen. Ik kan iedereen overhalen en jij ook. Dus voor mij is het niet moeilijk, tenminste zo ziet het er niet uit..'' zei ik en glimlachte breed. Ik keek met spleetogen naar Liam en zuchtte. ''Voor mij zie je er altijd goed uit, dat moet je onthouden.'' Ik glimlachte breed en drukte een kus op zijn lippen. Liam had stoppels ja, maar het kon mij amper iets schelen. Hij parkeerde op een rustige plek en ik zuchtte opgelucht. Eindelijk, geen schreeuwende fans. Ik had niks tegen ze, maar als je je vriend wilde zien en je had geen privacy, was het wel irritant. Ik vouwde mijn handen op en keek naar de lucht boven ons. ''Huis!'' kirde ik blij en keek Liam lachend aan. ''Nou, wel jouw huis, maar het lijkt voor mij gewoon een tweede huis. Het huis van de andere jongens zijn mijn derde huis.'' grinnikte ik. Ik kon niet wachten om languit op de bank te zitten met Liam. Een film leek me wel een goed plan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ Waar is Harry nu? Nog bij Megan? ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ll Nee hij i terug bij Cheyenne ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,