• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:08 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Marie-Anne Malik

    Ik grinnikte even. ''Dat is mooi dan, ik denk niet dat je degelijk problemen wilt met mijn grote broer.'' lachte ik. Louis vroeg of hij bij Ophelia mocht slapen, haar ouders keurden het goed, maar ik zag de twijfel in Liam's ogen. Ophelia mocht geen seks hebben met Louis, anders werd Liam kwaad. Het was een redelijke voorwaarde, vond ik zelf. Als je dan ook zo jong bent, hoeft het ook niet. Liam vroeg of ik bij hem mocht slapen en mijn ogen begonnen te twinkelen. Het was een lange tijd geleden, dat ik bij hem bleef. ''En wie zei dat ik het degelijk wilde?'' zei ik en fronste mijn wenkbrauwen. Ik probeerde zo goed mogelijk mijn lach in te houden, waar ik dus zo slecht in was. ''Oké, laat maar. Ik wil het wel en mijn ouders vinden het vast goed, ze kennen je toch wel. Zullen we naar de auto gaan? Ik word hier haast doof.'' pruilde ik. Dat was niet gelogen, alle fans waren nog steeds aan het schreeuwen en ik kon erop wedden dat mijn oren zo gingen suizen. Ach ja, het was het allemaal waard.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik grinnekte toen ze probeerde verontwaardicht te reageren. Acteren kon ze niet, zeker als het ging om dingen waarover ze toch echt wel entausiast was. "Dan til ik je gewoon op, makkelijk zat." Ik tilde haar weer op om een kusje op haar neus te kunnen zetten. Mijn moeder keek nog wat bezorgt bij haar antwoord, maar ze kende haar ouders en ze zou ze als we thuis waren vast wel bellen. Ik pakte haar hand. "Liam, rij jij dan vast de auto voor? Dan komen je moeder en ik er zo aan." zei mijn vader terwijl hij de autosleutels in mijn vrije hand drukte. Ik snapte niet waarom, maar goed. Ik stopte ze in mijn zak en liep hand in hadn met Marie-Anne naar buiten. Het krijsen van de fans deed pijn aan mijn oren. Ik lachte wat en zwaaide wat, maar verdween toch al snel met haar de parkeergarage in. Ik was blij dat mijn vader altijd op dezelfde plek parkeerde. Ik opende de auto, zette mijn koffer achterin en hield toen de passagiersdeur voor haar open. "Het is misschien niet zo luxe, maar hij gaat als een trein." zei ik licht grijnzend.


    Bowties were never Cooler

    quin98 schreef:
    Niall James Horan

    Als ik nog steeds een pruillipje zie zucht ik zachtjes. 'please smile' zeg ik met een glimlach en kijk der aan. 'je bent zo niet Amy, jij wilt je broer zijn geluk niet afpakken en bovendien denk ik dat Louis niet echt beseft dat ddie ons geluk afpakt' dat laatste mompelde ik. Ik vindt het allemaal nogal moeilijk. Ik begrijp ook nooit waarom dit niet mag van Lou, ik deed toch niks verkeerd? Ach hier moest ik nu niet aandenken. Ik kijk Amy aan, 'wat wil zo doen eigenlijk?' vraag ik met een glimlach. Ik had wel zin eindelijk weer is wat leuks doen met haar. Al ging het alleen maar om het bij haar zijn al zij ze nu dat ze de hele dag op de bank wou zitten vindt ik het prima. Zolang ik maar bij der kon zijn, met het liefst Louis uit de buurt. Ech waar het was een hele goede vriend maar als ik met Amy was deed die moeilijk en dat vindt ik echt niet leuk


    Amy Celine Tomlinson
    Het is duidelijk dat Niall niet tegen mijn pruillipje kan, wat ik juist zo grappig vindt, uiteindelijk komt er weer een glimlach tevoorschijn als Niall vraagt wat ik zo wil doen, 'Ik heb geen idee, in eerst en stantie de fans en Louis ontlopen, dan zien we wel verder, en ik vraag me eigelijk heel erg af hoe Louis zou reageren als wij ruzie kregen, zou hij blij zijn, of niet?' zeg ik tegen Niall, en ik kijk in zijn mooie blauwe ogen, hij is een stukje langer als mij, wat ik juist heel fijn vindt. Ik geef nog een kusje op zijn mond, en trek hem mee naar de ingang van het vliegveld, 'Zo, doe nou je oren maar dicht, want de fans gaan gillen als ze je zien' en ik lach even. 'Oh en even dat je het weet, trek je niks aan van mijn broer, nooit niet, en als het hem toch lukt onze relatie te verbreken, moest je maar eens weten waar ik toe in staat ben, dan ben ik oppeens heel anders als dat ik nu ben, geloof me' zeg ik nog snel en ik glimlach nog een keer.


    That is a perfect copy of reality.

    Moringa schreef:
    (...)

    [Ik zou niet weten hoe je het op zou moeten lossen. Echt een rare situatie.. :c ]
    ll Waarschijnlijk iemand die mee heeft gekeken tijdens mijn wachtwoord typen ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Marie-Anne Malik

    ''Nawh, schattige Liam dat je bent.'' grijnsde ik. Liam's vader drukte de autosleutels in Liam's handen en we liepen richting de parkeergarage. Ik ging zo wel in de auto mijn moeder sms'en, dat vond ze wel goed. We kwamen aan bij de auto en keek er gefascineerd aan. ''Ach, als 'ie maar werkt, ben ik blij.'' Zachtjes begon ik 'Clarity' te neuriën en stapte de auto in. ''Why are you my remedy?'' zong ik en sloot mijn ogen. Ik pakte mijn mobiel en zocht naar mijn moeder's nummer, toen ik het eenmaal had, sms'te ik mijn moeder dat ik bij Liam ging slapen en hoogst waarschijnlijk morgenmiddag weer terugkwam. ''Tadumtadum.'' grinnikte ik en pakte een klein pakje uit mijn jaszak. Ik had een armband laten maken, die ik zelf ook om had. ''Omdat je weer terug bent, voor hoe lang weet ik niet, maar ik ben tenminste blij en uit verveling heb ik deze laten maken.'' Lachte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan

    Als er weer een glimlach op haar gezicht verschijnt glimlach ik ook, 'dat zie ik liever' zeg ik met een glimlach. 'Daar ben ik het mee eens, want voor de rest vindt ik het allemaal best zolang ik maar bij jou ben, en ik denk niet dat Louis echt heel blij zou zijn omdat die het ook weer erg voor jou vindt' glimlach ik en kijk der aan. Als ze een kusje op mijn lippen drukt glimlach ik even tegen haar lippen en kus gauw even terug. Hierna hou ik in de gaten wat er met Harry en Megan gebeurt, ik heb wel door dat er iets daar niet klopt. Megan had tranen in der ogen toen ze bij ons was en dat was iet van blijdschap. Als Amy me mee trekt naar de ingang zucht ik zachtjes, het liefst zou ik dit overslaan. Als Amy begint over het gillen knik ik, eerlijk gezegd werd ik daar altijd een beetje bang van.' Het gaat hem niet lukken onze relatie te verbreken dat weet ik zeker, ik hou daarvoor veel te veel van je' zeg ik met een glimlach en geef der gauw een kus. Ik kijk even om me heen, moes ik Megan meevragen of zou ze bij Harry blijven hangen al ging het voor mijn gevoel net niet helemaal goed daar.

    DamnBieber schreef:
    (...) ll Waarschijnlijk iemand die mee heeft gekeken tijdens mijn wachtwoord typen ll


    [Ik hoop dat alles snel weer goed komt! ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ ik verveel me ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    | OH MY GOSH. Jij bent cute! :c |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ik ben niet schattig. Dat zegt iedereen, maar dat ben ik gewoon niet. :'D]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Welles o.o ]


    El Diablo.

    | Haha! En je praat tegen jezelf. Dat maakt je nog cuterder. :'DD |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Nietes.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lavigna schreef:
    [ ik verveel me ]



    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    | Ik had me jou dus echt anders voorgesteld. Haha. :'D |


    Feel the fire, but do not succumb to it.