• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    Nick
    Katherine klopt aan en al snel doet Leslie open, nadat Katherine haar een knuffel gaf is ze al snel naar binnen gerend.
    Je kon nu echt zien dat ze zwanger was, waarschijnlijk net zoals dat was toen ze zwanger was van Katherine.
    Ik kijk Katherine na die al vrolijk naar binnen is gerent en kijk dan naar Leslie, 'Misschien kan ik het je beter nu vertellen,' begin ik dan, 'Ik kreeg vanochtend een telefoontje van een vriend van Damon. Ik weet niet wat ze aan het doen waren maar Damon was zwaargewond en is meegenomen door demonenjagers,' vertel ik dan, haar nu niet aankijkend. 'Niemand kan hem vinden' Maak ik dan mijn verhaal af.

    {Hahaha, I like your idea (: }


    Don't be like the rest of them, darling

    MAAINNNN TOPICS

    ik reageer later, moet wat voor school doen..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Reageer je vandaag nog?


    Don't be like the rest of them, darling

    Fantastisch... ik kom thuis en mijjn laptop is kapot... zucht.... laatste reacties van Les en drew en miss een samenvattig? Zal proberen na school te reageren want ben morgen weer weg he x


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik zal wel de reactie even zo gaan zoeken.

    Nick heeft het uitgemaakt met Hayden.. En hij heeft Hayden weer mens laten worden en alles doen vergeten. Dat ze een demon was, dat ze Nick kende, alles. En toen was hij thuis met Katherine en heeft hij samen met haar een film gekeken en hebben ze van dekens een tent gemaakt in de woonkamer. De volgende ochtend werd Nick gebeld met het nieuws dat Damon zwaargewond was meegenomen door demonenjagers and he is nowhere to be found. Dus dat is een raadsel waar hij is, waarschijnlijk dood. Nu is Nick met Katherine naar Leslie en Jake gegaan om het te vertellen, aangezien Leslie en Damon beste vrienden zijn.

    O 3O trouble in paradise xd


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef op 22 maart 2013 - 7:28:
    Mich
    'Maar ik wil niet huilen,' zeg ik met een klein, zacht stemmetje. Hij legt me op bed en zorgt voor allemaal anti-liefdes dingen. Alsof ik het zo kan verwerken? Ik betwijfel het, maar dat is meer omdat ik er gewoon niet aan wil denken. Ik pak gelijk een zakdoek en maak mijn wangen voor nu droog, die zullen vast en zeker al snel weer nat zijn. Ik kijk dan naar het begin van de film. Een dramatische film over liefde. Gelijk begin ik al weer te huilen en ik pak het ijs erbij en begin er van te eten.

    Les
    Ik neem tegenover Jake plaats aan tafel en pak een pistolet bedekt met kaas en ham. Als ik er een hap van genomen heb, kijk ik glimlachend naar Jake. 'Het gaat de laatste tijd beter met mijn hormonen,' zeg ik dan. Iets waar ik hartstikke blij om ben!


    [Bij Leslie is er nog bij gekomen dat ze een sms van nick kreeg met de vraag of hij en Katherine konden langskomen en daarom zijn Nick en Katherine nu net bij Jeslie thuis]

    Katherine
    Ik ren door het huis heen en tref Jake dan aan in de eetkamer met een heel ontbijt voor hem en mama. 'Hoi Jake, hoe gaat het?' vraag ik dan aan hem en geef hem een knuffel.

    Leslie Day
    Ik wil Nick eigenlijk net gedag zeggen als hij al begint met praten, iets wat hij normaal nooit echt does. Het was sowieso al vreemd dat hij sms!te met de vraag om langs te komen. Ik weet gewoon niet wat ik hoor als nick vertelt dat Damon zwaargewond is meegenomen door demonenjagers. Ik schrik er gewoon van en als nick ook nog eens zegt dat Damon onvindbaar is, begin ik gelijk te huilen. En bedankt hormonen. 'M-maar hoe kan dat?' vraag ik fluisterend. Dan trek ik Nick in een knuffel, hoewel dat moeilijker gaat met mijn buik. Vandaar dat ik hem ook al snel weer los laat en niet probeer nog meer te gaan huilen, wat niet lukt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'M-maar hoe kan dat?' vraagt ze fluisterend terwijl er een aantal tranen over haar wangen rollen, ze wil me knuffelen maar geeft dan al snel de poging op doordat haar buik in de weg zit. 'Geen idee' antwoord ik, 'Ik vind hem wel, dat beloof ik je' zeg ik dan. En de demonenjagers die hem had meegenomen hadden nu geen fijne toekomst. Plotseling bedenk ik me dat mijn ouders het waarschijnlijk ook niet weten, en ik zuchte zonder dat ik het doorhad bij het vooruitzicht dat ik hun waarschijnlijk moest gaan bellen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hiii. Wacht je op Lizl? Of mag ik een reactie? (: (Ik zit in het computerlokaal (:)


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik zit op mijn telefoon, maar ik wacht inderdaad even op Lizl :3

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 10:40 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik voel me iets buitengesloten maar weet dat ik haar niet kan troosten... ik kan niet eens praten nu!!!!
    Ik kijk naar katherine en zucht voor ikbeen blad laat verschijnen. kan niet praten op dit moment. Ga iemand zoeken die me kan genezen wil je dat tegen je mama zeggen? dank je ik geef het blad aan haar en flits weg na een flauwe glimlach.

    Drew
    Ik hou haar in de gaten en sla mijn arm om haar heen om haar te troosten.
    Meer kan ik nu niet doen.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 16:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Jake mag Ryan wel zoeken? Ik post wel wat met hem.. & Katherine praat tegen Jake.. }

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 14:07 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [ok kan vanavond miss no on komen andrs gaan jullie verder zonder me xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik veeg verwoed mijn tranen weg, aangezien ik helemaal niet wil huilen nu. Gewoon rustig ademen, Damon leeft gewoon nog en komt vanzelf wel weer opdagen. 'Beloof het ook aan jezelf, het is je broer,' zeg ik zacht tegen Nick. 'Kom binnen... dan zet ik thee voor ons. Tenzij je liever iets anders hebt?' Wat is iets wat totaal niet mag tijdens een zwangerschap. O ja, stress. Wat heb ik nu, stress. Nick zucht en ik kijk naar hem. 'Waarom zucht je?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik voel me iets buitengesloten maar weet dat ik haar niet kan troosten... ik kan niet eens praten nu!!!!
    Ik kijk naar katherine en zucht voor ikbeen blad laat verschijnen. kan niet praten op dit moment. Ga iemand zoeken die me kan genezen wil je dat tegen je mama zeggen? dank je ik geef het blad aan haar en flits weg na een flauwe glimlach.

    Drew
    Ik hou haar in de gaten en sla mijn arm om haar heen om haar te troosten.
    Meer kan ik nu niet doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Beloof het ook aan jezelf, het is je broer' zegt ze dan zachtjes, 'Kom binnen... dan zet ik thee voor ons. Tenzij je liever iets anders hebt?' vraagt ze, 'Nee, thee is wel goed' antwoord ik dan. 'Waarom zucht je?' vraagt ze, 'ik bedacht me net dat als hij niet terug komt, ik mijn ouder mag bellen. Hopelijk komt hij snel terug' zeg ik. 'Sorry dat ik je overstuur heb gemaakt' zeg ik me bedenkent dat dat slecht is voor haar nu en stap dan naar binnen.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 16:38 ]


    Don't be like the rest of them, darling