• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    x'D Mag ik dan nu nog een reactie?


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Jij en je ouders... mm' zegt ze zachtjes, 'gaan heel goed samen' maak ik sarcastisch haar zin af. 'Hij komt terug. Zeker weten. We hebben het hier over Damon, hij verschijnt altijd wel weer,' zegt ze met een klein verdrietig glimlachje. Wanneer ik zeg dat het me spijt dat ik haar overstuur hebt gemaakt wuift ze het weg en zegt ze dat het door de hormonen komt, Katherine komt naar ons toe gelopen en pakt mijn hand vast terwijl ze tegen Leslie zegt dat Jake opzoek ik naar iemand die hem kan genezen. 'Genezen?' vraag ik niet begrijpend aan Leslie.


    Leslie Day
    'Je hoeft er niet zo sarcastisch over te doen,' zucht ik dan. 'Het zijn alsnog je ouders. Oke, toegegeven, ze doen en deden stom, maar ze blijven je ouders.' Ik haal een hand door mijn haar. 'Hoe is het eigenlijk gisteren afgelopen...? Was Luna snel weg? En heb je nog pijn?' Ik kijk nick even aan. 'En waar is Hayden eigenlijk?' Nick snapt het niet als ik het world genezen gebruik. 'Je weet toch dat Jake bijna dood ging door die ziekte? Zijn tante gaf hem een drankje, maar daardoor is hij zijn stem verloren... Hij kan geen geluiden meer maken en ook niet praten...'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Je hoeft er niet zo sarcastisch over te doen,' zegt ze zuchtend, 'Het zijn alsnog je ouders. Oke, toegegeven, ze doen en deden stom, maar ze blijven je ouders.' zegt ze dan en ik besluit er niet meer op te antwoorden. Als hij niet kwam hoefde ik hun niet meer te bellen, het niet zien van mijn ouders gaat mij de afgelopen jaren wel goed af. 'Hoe is het eigenlijk gister afgelopen...? Was Luna snel weg? En heb je nog pijn?' vraagt ze aan me, 'Luna ging na een tijdje weg en niet veel pijn meer' antwoord ik en ze vraagt al snel waar Hayden is. 'Hayden is weg' antwoord ik, zelfs zonder emotie in mijn stem en luister dan gewoon naar haar uitleg over Jake die een genezing zoekt voor zijn stem.


    Don't be like the rest of them, darling

    .....


    Don't be like the rest of them, darling

    Sorreeeeeyyyyy D:

    Leslie Day
    Ik knik op zijn woorden en glimlach dan eventjes. 'Dat is goed om te horen en ook verbazingwekkend, aangezien je echt zwaar toegetakeld was. Ik weet niet wat Luna heeft gedaan om te helpen,' zeg ik met een kleine glimlach. De hele tijd zie ik een beeld voor me waar Damon's lichaam opengereten is en het idee beangstigd me. Dan voel ik me ook ineens weer rustiger. 'Hayden is weg,' en ik kijk op naar nick. Zijn gezicht en stem waren beiden emotieloos en ik weet daarom wat hij met weg bedoelt. Weg, als in weg voor altijd. 'Oh.... Oke.' Antwoord ik erop. 'Ik ga nog wel even die thee zetten.' Dan sta ik op en loop naar de keuken voor de thee.

    Katherine
    Ik kijk naar papa en probeer zijn emoties te voelen, maar die lijkt hij haast wel helemaal af te schermen. 'Papa... Gaat het met je?' Vraag ik zachtjes als mama naar de keuken is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Tot mijn verbazing lukt het van de eerste keer. 'Ja' rolt er schor over mijn lippen. 'Bedankt.' Ik glimlach even zwakjes en denk wat ik nu moet doen. naar huis gaan of nog wat rondlopen en hen tijd geven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    'Ja' antwoorde hij schor, ik liet het boek verdwijnen en in plaats daarvan een flesje water in mijn hand verschijnen die ik aan hem gaf. 'Ga je direct weg of blijf je eerst?' vraag ik hem dan.

    Nick
    'Dat is goed om te horen en ook verbazingwekkend, aangezien je echt zwaar toegetakeld was. Ik weet niet wat Luna heeft gedaan om te helpen.' zegt Leslie met een kleine glimlach, 'Oude demonen genezen ook sneller' zei ik, ik was best oud. Als je het in demonen jaren telde. Wanneer ik zeg dat Hayden weg is, met iets te weinig emoties loopt Leslie de kamer uit met de mededeling dat ze thee gaat zetten. 'Papa... Gaat het met je?' Vraagt Katherine aan me als Leslie weg is, en ik knik om vervolgens op een stoel te gaan zitten, 'Kom' zeg ik met een glimlach en til haar op mijn schoot om haar vervolgens even plagend bij haar zij te kietelen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik pak het flesje over en haal mijn schouders op. 'Weet niet ik denk dat Nick en Leslie wat tijd nodig hebben aangezien Damon verdwenen is of ja ontvoert door de demonjagers.' Mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    'Weet niet ik denk daqt Nick en Leslie wat tijd nodig hebben aangezien Damon verdwenen is of ja ontvoert door de demonenjagers.' antwoord hij mompelend, 'Hm, Leslie is je vriendin toch? Voor zover ik weet is ze bevriend met Damon, misschien moet je haar troosten?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik ga mijn laptop pakken! En dan reageren (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kay (:
    Heb je Watsapp trouwens? Ik heb een 10 gehaalt en mn moeders oude blackberry gekregen -wbw-


    Don't be like the rest of them, darling

    ....


    Don't be like the rest of them, darling

    Ja ik heb whatsapp (:

    EN GOED BEZIG!

    (((((:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    'Zo oud ben je nu ook weer niet,' zeg ik dan tegen hem. 'Maar oké, ik ben blij dat het nu stukken beter met je gaat.' De reden waarom ik daarna weg loop naar de keuken, is om niet dingen aan Nick te hoeven vragen. Aangezien hij of geen antwoord geef of een sarcastisch antwoord. Snel maak ik wat thee en als ik terug loop, zie ik Katherine kronkelen in Nick's armen van het lachen. Hij is haar aan het kietelen en ik kijk er even naar vanuit de deuropening met een glimlachje.

    Katherine
    Papa gaat op een stoel zitten en tilt mij op zijn schoot. Hij begint me dan te kietelen en ik kronkel in zijn armen. 'Papa! Nee! Stop!' zeg ik zwaarlachend en er staan tranen in mijn ogen van het lachen. Dan flits ik me weg van zijn schoot en sta achter hem. 'Boe!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ze begint te kronkelen in mijn armen doordat ik haar kietel, 'Papa! Nee! Stop!' zegt ze lachend en er verschijnen tranen in haar ogen van het lachen. Wanneer ze plots weg is draai ik me om net op het moment dat ze boe roept. Ik laat me achter haar te verschijnen en kietel haar, maar deze keer niet zo lang, 'Klein monster' zeg ik dan met een grijns en merk dan pas Leslie op die in de deuropening staat.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 20:17 ]


    Don't be like the rest of them, darling