• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine
    Papa draait zich gelijk om en daardoor schrik zelf, van de snelle beweging. Hij verdwijnt dan weer en ik schrik nog een keer als papa achter mij verschijnt en mij weer kietelt. Gelukkig is dit voor kort en dan zien we beiden mama in de deuropening staan. Ik glimlach en ze komt met een dienblad naar ons toegelopen, hoewel het wat lastiger is om voor haar te dragen met haar dikke buik. 'Moet ik het voor je dragen mama?' Vraag ik aan haar maar ze schudt haar hoofd. 'Ik wil niet dat je ineens hete thee per ongeluk over je heen hebt.' En ze glimlacht dan lief naar me.

    Leslie Day
    Het is echt mooi om naar Katherine en Nick te kijken. Het lijkt wel alsof ze de perfecte band hebben. Even voel ik een steek in mijn hart. Niet van jaloezie, maar gemis omdat ik die band niet heb met Katherine... Ik voel me ontzettend stom dat ik haar amper hier gehad heb, maar dat wilde ik gewoon niet met mijn stemmingswisselingen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk hem aan en besef dat hij gelijk heeft 'Je hebt gelijk, ik zal dan maar naar terug naar huis gaan. Nog bedankt.' mompel ik en flits me terug naar huis. Ik zie Leslie een plateau dragen en sluip voorzichtig naar haar toe om haar dan lachend een kus op haar wang te geven. 'Heb ik iets gemist?' vraag ik dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Katherine vraagt of ze het dienblad moet dragen wanneer Leslie ermee de kamer inloopt. 'Lukt het? Of moet ik je helpen?' Vraag ik aan Leslie wanneer ze tegen katherine zagt dat het niet hoeft omdat ze niet wil dat katherine thee over zich heen krijg.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaimes????


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Surrryyyy ik ga nu reageren c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    'Lukt het? Of moet ik je helpen?' vraagt Nick dan. 'Als je kan helpen, heel graag, het is toch wel zwaar.' Dan ineens voel ik iets op mijn wang waar ik van schrik en laat bijna het dienblad vallen. Het zijn Jake's lippen. 'Heb ik iets gemist?' vraagt hij en ik schud mijn hoofd. 'Nee, je hebt niet echt iets gemist,' zeg ik met een klein glimlachje. Dan realiseer ik me iets en laat weer bijna het dienblad vallen. 'Je stem! Hij is terug,' zeg ik en ik kijk hem even sprakeloos aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik neem het dienblad vlug over als ze die terug bijna laat vallen en zet het op het salontafeltje. 'Dankzij Ryan.' zeg ik dan en glimlach even lichtjes. Ik sta nu in het krijt bij een heks, ook niet altijd handig, het is handiger als het andersom zou zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Waar waren we met Drew en Mich? xd]

    Leslie Day
    Jake pakt het dienblad dan over en zegt met een glimlach dat het dankzij Ryan is. Ik omhels Jake, hoewel dat echt lastiger gaat met mijn dikke buik en ik kus hem dan. 'Ik ben zo blij dat je weer kan praten,' zeg ik zachtjes tegen hem. 'Wil je ook wat thee?' vraag ik na wat afstand weer te hebben genomen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [drama film, tissues en ben en jerries]

    Jake
    'Ik ga er zelf wel maken, ga jij wat rustig zitten.' zeg ik zachtjes aangezien ze als je op haar buik zou afgaan ze iets van 5 (?) maanden ver lijkt.
    Ik druk een kus op haar lippen en loop naar de keuken.

    [is het goed dat ze al zo dik is? ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle
    We kijken net naar de film en ik probeer de tranen weer tegen te houden terwijl ik verder van het ijs eet. Mijn hoofd ligt tegen Drew's schouder aan en ik heb een onwijze snotterneus. Mijn wangen en ogen zijn helemaal rood en alsnog komen de tranen weer. 'Het is een stomme film,' huil ik dan aangezien het over liefde gaat en dat alleen maar pijn doet.

    Leslie Day
    'Oke?' zeg ik dan als Jake zegt dat ik, als hij thee gaat maken, rustig ga zitten. Zoals hij voorstelt, ga ik rustig zitten op de bank en Katherine staat nog steeds bij Nick. Ik glimlach eventjes. 'De thee staat dus op tafel, pak die maar, maar pas wel op, want het kan nog heet zijn.' Ik leg een hand op mijn buik en wrijf er zachtjes over.

    [Is helemaal prima c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    'Nja misschien heb je gelijk maar het is goed om te huilen Mich.' zeg ik zachtjes en veeg met een zakdoekje teder haar tranen weg.
    Het steekt me iets dat ze huilt om een andere jongen maar het is normaal en dat weet ik ook, ze heeft haarzelf nooit de kans gegeven om te rouwen.

    Jake
    Ik maak op het gemak wat thee voor me en breng die dan naar de woonkamer waarna ik naast Leslie ga zitten. Ik trek haar iets dichter en leg mijn hand op de hare op haar buik dus. Dan druk ik nog een kus op haar kruin voor ik aan mijn thee begin.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle
    'Ik wil niet huilen, want het is allang voorbij,' zeg ik zeurend en eet verder van het ijs. Waarom moest dit nu gebeuren? 'Dit is ook niet leuk tegenover jou, ik ben met jou.' Maar ik vind het nog steeds Drew schuld dat ik me nu zo voel, aangezien hij mij dit aan doet nu en hij tegen mij zei dat ik alleen maar respect heb voor mezelf en niet voor anderen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik zeg er niets op en sus haar zachtjes. 'Je hebt nooit gehuild erom dus is het normaal dat je ooit eens breekt door iets of iemand.' mompel ik zachtjes en wrijf over haar rug. Ik houd mijn blik op het scherm.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle
    Ik word heel stilletjes nu en zeg geen woord meer. Ik reageer niet op Drew en kijk gewoon voor me uit. Het ijs schuif ik achter elkaar naar binnen en ik kijk in de richting van de tv of eigenlijk staren, aangezien ik niets zie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik zucht en sta dan op. Ik loop naar het raam en staar wat naar buiten. Ik weet niet wat te doen... mijn zussen zijn hier veel beter in dat ik en ik maak het enkel erger. Er bestaat ook geen boek genaamd Hoe troost ik mijn demonenvriendin wiens vriendje eeuwen geleden door demonenjagers werd gedood omdat ze dachten dat hij ook een demon was dus ja...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'