• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    Nick
    'Als je kan helpen, heel graag, het is toch wel zwaar.' antwoord Leslie maar voordat ik haar echt kan helpen verschijnt Jake die het dienblad vervolgens ook op het tafeltje zet. 'De thee staat dus op tafel, pak die maar, maar pas wel op, want het kan nog heet zijn.' zegt Leslie en ik ga zelf in een van de stoelen zitten en geef een kopje thee aan Katherine na die ingeschonken te hebben, Jake en Leslie waren naast elkaar op de bank gaan zitten en eigenlijk vond ik de stilte die er heerste niet echt bepaalt aangenaam.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Jake is al snel terug met zijn thee en hij komt dan naast me zitten. Hij legt zijn hand op mijn hand en trekt me dichterbij. Hij drinkt wat van zijn thee net zoals Katherine en Nick. Even is er een stilte die ik dan al snel verbreek. Ik kijk Nick aan. 'Ik weet dat het nu misschien een beetje ongepast is om te vragen, met wat er aan de hand is,' de naam Damon laat ik niet vallen, 'maar weet je al... of je me weg wilt geven op mijn bruiloft?'

    Michelle
    'Drew?" zeg ik dan met een pruillipje en trillende stem terwijl ik naar hem om kijk. "Wil je alsjeblieft bij me komen zitten, want anders voel ik me heel alleen..." En mijn lip trilt zelfs. "Ik vind het fijn als je bij me bent, tenzij jij dat natuurlijk niet wilt."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik ga direct terug bij haar zitten en trek haar op mijn schoot. 'Ik weet gewoon niet echt wat ik moet doen.' mompel ik zachtjes. 'Ik weet dat ik zei dat je moet huilen aangezien het oplucht maar meer weet ik hier ook niet van.' zeg ik nog steeds zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle
    Drew trekt me op zijn schoot en ik druk mijn hoofd tegen zijn borstkas aan. 'Ik krijg van huilen alleen maar hoofdpijn," mompel ik dan. "Het voelt niet als een opluchting, nu tenminste nog niet." Ik kijk dan Drew aan. "Ik vind het sowieso al lief dat je dit voor me doet... En Drew, vindt je het erg als ik het gewoon wegstop? Hiervoor ging het ook prima.."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    'Ik wil gewoon niet dat het je breekt Mich.' zeg ik zachtjes en streel over haar arm zachtjes van boven naar beneden en terug naar boven.
    'Je betekend zoveel voor me.'

    [vergeten te posten --]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle
    Ik word even stil van Drew's woorden. 'Jij betekent ook veel voor mij... Je bent de eerste waar ik weer om geef.... Ik geef meer om jou dan om mijzelf." Ik kijk Drew aan. "Dus laat het me daarom wegstoppen, anders breekt het me inderdaad."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik knik dan traag en druk een teder kusje op haar lippen. Dan laat ik water voor me verschijnen. Dorst.
    Ik drink wat en geef het glas dan aan haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ???


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle
    "Ben je het er echt mee eens?" vraag ik aan Drew en bijt op mijn lip. Zo hard dat er een druppel bloed uit opwelt. Ik pak het glas aan en drink er ook wat van. "Want dan lijkt me dat het beste om te doen."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Sorry had het in een keer weer verschrikkelijk druk met school. Ik ga zo die post van Rachelle afmaken, want ik had hem al getypt maar nooit meer afgemaakt.)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Drew
    'Je verdriet wegstoppen?' mompel ik zachtjes. 'Het is niet iets waar ik 100% achter kan staan maar als het beter is volgens jou is het ook goed voor mij lieverd.' mompel ik zachtjes. 'En bijt alsjeblief niet op je lip, je komt weinig volmaakte lippen tegen.' glimlach ik lichtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons.

    'Dat is ook een hele mooie naam.' zegt hij dan als ik de naam Aubrey uitroep. Ik glimlach, 'Dan hebben we een naam. Rosalie Fields. Rosalie Aubrey Fields.' herhaal ik nog en ik Ook hij herhaalt het en de trotse blik in zijn ogen laat mij glimlachen.
    Als ik terug kijk zie ik pas hoe erg we naar elkaar toe zijn gegroeid, hoeveel energie het ons heeft gekost en hoe onze gedachte waren. Wat er was gebeurd en wat nog gaat gebeuren.. ik ben er nog steeds bang voor.
    Als we het over zijn ouders hebben antwoord hij me gewoon normaal en rustig. 'Ja, ik ga binnenkort bij ze langs, we leven toch voor altijd, dus dat heeft geen haast.' Ik knik en krijg toch een vreemd gevoel nadat hij dat heeft uitgesproken, toch laat ik het maar over me heen komen. 'Dat is oke.' mompel ik dan zachtjes.
    'Hmm, je lijkt ook steeds mooier en mooier te worden,' glimlacht hij en rolt dan over me en drukt een kus op mijn lippen. Ik kus hem snel terug en lach. Ik geef hem een plagend duwtje. 'Slijmbal.'
    Dan gaat hij recht zitten en trek me ook overeind. Hij drukt weer een zacht kusje op mijn lippen en kijkt me aan. Ook ik kijk hem vragend aan en lach even. 'Van waar krijg ik dit nou weer?' 'Laten we naar het strand gaan, samen met Rosalie,' Ik lach en knik. 'Is goed, als jij haar kleding even pakt ga ik mezelf even omkleden en douchen.'
    Ik sta op en pak snel mijn spullen waarna ik onder de douche stap. Ik laat de warme stralen over me heen lopen en na ongeveer een kwartiertje ben ik klaar. Ik droog mijn haar en laat het even krullend over mijn schouders heen lopen. Ik trek snel mijn grijze skinny aan en een donkerpaars topje. Ik trek mijn leren jasje erop aan en doe snel mijn korte zwarte laarsjes aan. Ik kijk naar John en glimlach. Ik zoek nog snel Rosalie's jas en trek die voor haar aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Jake is al snel terug met zijn thee en hij komt dan naast me zitten. Hij legt zijn hand op mijn hand en trekt me dichterbij. Hij drinkt wat van zijn thee net zoals Katherine en Nick. Even is er een stilte die ik dan al snel verbreek. Ik kijk Nick aan. 'Ik weet dat het nu misschien een beetje ongepast is om te vragen, met wat er aan de hand is,' de naam Damon laat ik niet vallen, 'maar weet je al... of je me weg wilt geven op mijn bruiloft?'


    Nick
    Ik zet mijn thee neer op het moment dat Leslie begint te praten, 'Ik weet dat het nu misschien een beetje ongepast is om te vragen, met wat er aan de hand is,' zegt ze dan en wanneer ik weer recht op mijn stoel zit zie ik dat ze mij aankijkt. 'Maar weet je al... of je me weg wilt geven op mijn bruiloft?' vraagt ze vervolgens, ik wist mijn antwoord al, maar ik begreep niet waarom ze juist mij dat wilde laten doen. Ik was eerst niet eens van plan geweest naar haar bruiloft te komen. 'Ja' antwoord ik dan op haar vraag of ik het antwoord al weet. 'Ik zou je graag weg geven op je bruiloft' antwoord ik dan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Daniël
    Glimlachend houd ik Elizabeth's handjes vast als die probeer op te staan en steeds kleine stukjes te lopen, Sky zat op de bank ernaast. Lizz zetten een paar stapjes in Sky's richting maar plofte toen op haar kont neer op het zachte kleed. 'Volgensmij wil ze naar jou toe' zeg ik met een glimlachje tegen Sky.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Drew
    'Je verdriet wegstoppen?' mompel ik zachtjes. 'Het is niet iets waar ik 100% achter kan staan maar als het beter is volgens jou is het ook goed voor mij lieverd.' mompel ik zachtjes. 'En bijt alsjeblief niet op je lip, je komt weinig volmaakte lippen tegen.' glimlach ik lichtjes.


    Mich
    Drew laat me even glimlachen als hij zegt dat ik volmaakte lippen heb. Dan begin ik langzaam het verdriet weg te stoppen en ondertussen kus ik Drew. Alles stop ik weg. De herinneringen, wat er gebeurd is, het verdriet. Alleen Drew houd ik nog over en mijn liefde voor hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.