• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine
    Jake verbaast me door een blad te laten verschijnen en daarop te gaan schrijven. Ik lees het en knik dan. Dan loop ik terug naar papa en mama en pak papa's hand beet, terwijl ik naar mama kijk. Er staan traansporen op haar wangen en dat maakt me verdrietig. Door haar emoties en doordat je nooit je eigen moeder wil zien huilen. 'Jake is naar iemand op zoek die hem kan genezen,' zeg ik dan tegen mama en ze knikt.

    Leslie Day
    Ik knik dan als Nick zegt dat thee goed is. 'Jij en je ouders... mm,' zeg ik zachtjes. 'Hij komt terug. Zeker weten. We hebben het hier over Damon, hij verschijnt altijd wel weer,' zeg ik dan met een klein, maar toch verdrietig glimlachje. 'Sorry dat ik je overstuur heb gemaakt,' zegt Nick dan, maar ik wuif het weg. 'Dat komt door de hormonen,' lieg ik tegen Nick. Ik kijk naar Katherine als ze vertelt dat Jake weg is. 'Oh oké,' zeg ik zacht. Aangezien ik eigenlijk mee zou gaan met Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Jij en je ouders... mm' zegt ze zachtjes, 'gaan heel goed samen' maak ik sarcastisch haar zin af. 'Hij komt terug. Zeker weten. We hebben het hier over Damon, hij verschijnt altijd wel weer,' zegt ze met een klein verdrietig glimlachje. Wanneer ik zeg dat het me spijt dat ik haar overstuur hebt gemaakt wuift ze het weg en zegt ze dat het door de hormonen komt, Katherine komt naar ons toe gelopen en pakt mijn hand vast terwijl ze tegen Leslie zegt dat Jake opzoek ik naar iemand die hem kan genezen. 'Genezen?' vraag ik niet begrijpend aan Leslie.

    Ryan
    Aangezien ik absoluut geen zin heb in welke les dan ook loop ik terug op weg naar mijn kamer, maar kan de verleiding niet weerstaan wanneer ik een klein jongetje zie lopen. Zo'n iemand die nog niet doorheeft dat school toch geen zin heeft en braaf leert, met behulp van een spreuk werd hij van de vloer getilt en ging hij nu aan zijn rugzak aan de kapstok.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik zoek naar een vreemde energiebron die me kan aanduiden waar er magie is en vind die dan in de schoolgangen. Ik flits me er naartoe en zie dat een leerling word betoverd en zoek de heks of toenaar dan zie ik ryan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    Plotseling verschijnt er een jongen, die eerst naar de jongen aan de kapstok kijkt en vervolgens naar mij kijkt. 'Jake toch?' Vraag ik dan, volgens mij had ik hem wel eens gezien, ik laat de jongen zakken met een simpele handbeweging en hij maakt zich snel uit de voeten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik lat een blad verschijnen waar alles al wat op uitgelegd sta dat ik mijn stem kwijt ben en zijn hulp nodig heb en of hij me wil helpen. Ik geef het hem na geknikt te hebben als begroeting.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    Hij knikte op mijn vraag en waarschijnlijk ook als vage begroeting. Ik begon me net af te vragen waarom hij niet gewoon iets zei toen hij me een papiertje overhandigde, ik fronste en las het vervolgens. Juist, de demon was zijn stem kwijt en had hulp nodig, in het krijt staan met een demon zou vast nog wel eens van pas komen. 'Ik help je wel, maar dan moet ik eerst uitzoeken hoe' antwoord ik vervolgens en laat het blaadje in mijn hand verbranden. 'Kom je mee naar mijn kamer?' vraag ik dan.

    {Maybe Ryan is turning evil -wbw- after a while... Not now.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik knik en volg hem dan maar naar zijn kamer. De gang is zo goed als leeg en ergens mis is het hier wel een beetje maar het is tijd dat school achter me te laten en me volledig concentreer op het kindje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    Wanneer we in mijn kamer zijn aangekomen haal ik een oud leergebonden boek onder mijn bed vandaan, ik blader best snel door het boek in opzoek naar iets wat zijn probleem zou kunnen oplossen. Ik kom aan bij een aantal spreuken over genezing en vind dan iets met een onduidelijke beschrijving -eigenlijk was alles onduidelijk, voor iemand die geen tovenaar of heks was, voor een demon, mens of engel was het boek onleesbaar. Vaak was het boek dat behoorde tot een bepaalde familie alleen maar te lezen door mensen van die familie.- 'Ik heb misschien wat gevonden, maar ik weet niet zeker of het werkt.' zeg ik dan, 'of ben je zo iemand die gewoon alles wil proberen als het op het einde maar lukt?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    ik steek twee vingers op als teken van het tweede en glimlach even scheef. Ik ga zitten op een stoel en wacht tot hij verder gaat. ik wil praten zodat ik mn kindje verhalen kan vertellen en daar he ik bijna alles voor over... alles behalve hen verliezen dus.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    Hij steekt twee vingers op waarbij ik aanneem dat hij zo iemand is die gewoon alles goed vind, als het op het laatst maar lukt. 'Mooizo' antwoord ik en zoek de spreuk op, 'Maleficas vatum, quaeso vocem hunc turpis.' zeg ik dan op en kijk naar hem om te zien of het gewerk heeft, 'Gelukt?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Die spreuk is gemeen Ellie x'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Die spreuk is gemeen Ellie x'D


    x'D Dat is niet mijn bedoeling, zo komt hij er steeds uit bij google vertalen x'D
    Mag ik een reactie of wacht je tot Jake thuis komt?

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:57 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik ben lui x'D en ik ben depressief van stomme rotcijfers op school vandaag xd


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Welke cijfers heb je gekregen dan?
    Dan word je maar on-lui.. x'D
    Ik ben trouwens bezig met het voorbereiden van mijn supernatural rpg.. Weet nog niet wanneer ik hem start (:


    Don't be like the rest of them, darling

    Sorry :Y)
    Ik werd niet on-lui in eerste instantie, MAAR! Toen wilde ik wel op Q om een reactie te geven en toen werkte Q niet mee XD


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.