• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik strompel achteruit. Hij is zichzelf niet. Daarnet leek hij een beetje op zijn vroegere zelf maar nu... nu is hij nog maar een schim van de man die hij was. De dappere man die zijn aard verloochende voor liefde en familie. Elk woord die hij zegt rijt wonden op, brengt nachtmerries terug. Ik weet niet wat ik moet doen... Hij maakt me bang... maar toch heb ik damn veel zin hem te kussen....


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    Mijn grijns wordt breder wanneer ze achteruit strompelt. 'Is er soms ineens iemand bang?' vraag ik dan quasi-onschuldig. 'Het is toch gewoon een beetje bloed...dan kan je veranderen.' Op demonen snelheid sta ik achter haar en houd haar beet met mijn arm om haar keel heen. De wond is vlak bij haar mond. 'Dus, vertel me, hoe zou jij me kunnen overtuigen om gewoon normaal te doen? Want dat is toch wat je denkt, dat ik niet meer de oude ben. Dat ik niet meer Axton ben?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    'Mag ik één ding proberen... slechts een ding. Als het niet lukt mag je doen met me wat je wil, me vermoorden, het kan me dan toch niet meer schelen.' fluister ik zachtjes. Als dit niet werkt dan is de echte Axton gewoon dood en zit er een ander in zijn lichaam.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    Ik laat haar los en duw haar een stukje voor me uit. 'Wat is het wat je wil proberen?' vraag ik fronsend. Er is helemaal niets in mij. Dit is mijn ware aard en de enige die ik ben. Die andere Axton was slechts schijn, dat is nooit geweest hoe ik echt ben. 'Probeer wat je wilt, het lukt je toch niet,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik ga langzaam voor hem staan. 'Niet bewegen.' fluister ik zachtjes, zoek even met mijn ogen de zijne en ga op mijn tenen staan om hem heel zachtjes en liefdevol op zijn lippen te kussen. Als dit niet werkt is het ook gelijk mijn afscheidskus.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    Mijn ogen kijken in die van haar, maar de twinkeling is bij ons beiden verdwenen. Wat ze probeert, is mij kussen. Haar lippen zijn zacht en smaken naar eerder, toen alles ook goed was, maar nu heb ik ook zekerheid dat alles goed is. Ik kus haar terug en voor een heel klein moment sluimert er een beetje liefde doorheen. Mijn armen laat ik om haar middel glijden. Totdat ik weet dat het moet stoppen en gelijk word ik weer de harde Axton. 'Het is over Alexi,' zeg ik tegen haar lippen aan. Dan breng ik mijn arm naar haar lippen en druk die daar tegenaan. Het bloed komt haar mond binnen en er staat weer de donkere blik in mijn ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Even kuste hij me liefdevol weer en daardoor wist ik dat hij nog niet verloren was. Maar de woorden die over zijn lippen rolden maakten mijn hoop teniet.
    Ik probeer hem weg te duwen maar moet dan toch zijn bloed doorslikken. Ik wil het niet, niet nu, niet zo. Niet nu ik voor altijd alleen zal moeten leven... zonder hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    Mijn pols is nog steeds tegen haar mond gedrukt en ik zorg ervoor dat ze het doorslikt. 'Nu krijg je wat je wilt, nu kan je veranderen,' zeg ik en ik wacht tot het teken dat het bloed goed is opgenomen. Het moment dat ze begint te schreeuwen, dan weet ik dat ze genoeg heeft binnen gekregen. 'Geniet ervan, popje, nu heb je het.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik kijk hem smekend aan. En begin kleine steken te voelen. Ik had deze verandering anders verwacht... ik zal hetzelfde tegen komen als Les. Alleen achtergelaten ergens door de jongen waar ze van houd, terwijl ze helse pijnen lijd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    Haar smekende ogen doe me helemaal niets meer. Alles zit opgeborgen om nooit meer boven te komen. Ik zie dat de verandering begint met plaatsvinden en ik laat haar dan gewoon los. Ik laat een kleine band verschijnen en verbind daarmee mijn pols. 'Veel plezier met het eeuwige leven, Alexi. Misschien wel beter ook, wie had er anders op de kinderen moeten passen aangezien die ook onsterfelijk zijn?' Ik grinnik kort en loop dan voorbij haar. 'Het is maar weer eens tijd om te gaan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk hem aan en laat me op mijn benen vallen aangezien ik plots de controle over mijn benen verlies. Ik kan met trillende handen mijn gsm pakken. Leslie. Ik moet Leslie bereiken. Ik open een bericht. Axton is Axton niet meer. Hij heeft me zijn bloed doen drinken typ ik met veel moeite.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    Ik kijk achterom als ik een klap hoor op de grond. 'Dag Alexi,' zeg ik tegen haar en dan verdwijn ik, voorgoed.

    Leslie Day
    Brandon ligt te slapen in mijn armen, als ik ineens een sms'je krijg van Alexi. Ik open het berichtje en frons dan als ik het lees. Dan dringt het tot me door. Wat?! Alexi is aan het veranderen? Gelijk trek ik mijn jurk uit en schiet in gemakkelijke kleren. Ik ren dan naar Jake toe en klop aan. Ik doe de deur open en zie dan Jake en Nate, ik geef niet toe aan de ongemakkelijkheid. 'Alexi heeft problemen. Ze is aan het veranderen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Wat?!' schrik ik. 'Wie heeft haar dan verandert? En waar is Ax? Hij zou haar nooit alleen laten?' zeg ik en laat andere kleren verschijnen die ik snel aantrek. 'Ik ga mee met jullie.' zegt Nate en ik pak hun handen vast en flits hen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake schrikt er ook van en ik heb niet eens de tijd om naar zijn pak te kijken. 'Ax is degene die haar veranderd heeft,' mompel ik dan en kijk van Jake naar Nate. Ik ben wel blij dat Nate ook meegaat. Ondanks alles wat er gebeurd is en ik van Jake hou, is Nate wel een vriend. Ik zie Alexi op de grond en snel dan naar haar toe. 'Rustig maar Alexi, Jake, Nate en ik zijn hier.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik zie niemand aangezien ik mijn ogen dichtgeknepen heb door de pijn. Ik gil en schreeuw het uit. De pijn, de pijn overheerst alles. Waarom doet hij me dit aan? Was ik zo'n slechte vriendin? Ik weet dat ik hem niet waard was maar toch...'Stop het, alsjeblief laat het stoppen.' Ik hoor Jake Leslie vragen. 'Wat? Ax? Hoe kan dat?'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'