• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik knik lichtjes. 'Het is jouw grote dag dus laten we aan leuke dingen denken.' zeg ik met een glimlachje en bekijk haar nog eens.
    'Jake zal niet weten wat hij ziet straks.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ze geeft niets toe of zo en ik heb ook niet echt het geduld vandaag om door te vragen. Gewoon teveel zenuwen. "Jake zal niet weten wat hij ziet straks," zegt Alexi waardoor ik zacht moet lachen. "Ik hoop toch wel dat Jake dat weet, want anders weet ik niet of trouwen zo'n goed idee is."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik glimlach. 'Binnen een kwartiertje komen de gasten.' zeg ik zachtjes. 'Is het goed als ik Tyler en Mayra hier nog eventjes laat?' vraag ik haar dan. 'Ik ga Axton gaan zoeken.' mompel ik zachtjes. Dat hij niet aanwezig is normaal, ok, maar no way dat hij de trouw van zijn beste vriend mist.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dus mijn plan :
    -> Axton is bij een soort "sekte" terecht gekomen perongeluk waarbij ze zijn mensenlijkheid hebben uitgeschakeld en hij zijn gevoelens voor Alexi negeert
    -> Tatoeage op zijn enkel, teken van sekte
    -> op de avond van de bruiloft, gaan Alexi en Axton naar huis, verandert Axton Alexi op een brute wijze in een demon en laat haar dan achter.
    -> Axton word niet meer gezien in dit deel
    -> 2de deel start xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik stem in met het plan ^^
    En gevoelens uitschakelen klinkt verdacht veel als tvd ;)

    Als je wilt kan ik tijdelijk wel Axton spelen ^^ ik houd van drama -gayhandje-


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    I know --

    [anders zo as ze hem gevonden heeft?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tenzij jij het niet wilt, dan is het ook goed hoor :3 maar ik dacht, heuj, tijdverdrijf totdat ellie terug is ^^

    Leslie Day
    'natuurlijk is het goed als je die kleine opdonders hier laat. Ik denk dat ik Brandon nog even snel eten geef, mijn jurk kan toch makkelijk uit.' ik haal Brandon op uit de kamer hiernaast en ga dan met hem zitten op het bed. 'Hey Brandie, kijk eens, dat is Alexi,' zeg ik glimlachend. 'dan zie ik je wel met Axton straks."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nee graag zelfs :)

    Alexi
    Ik glimlach naar haar en loop dan naar beneden om mijn gsm te pakken. Eerste poging. Axton bellen.
    Ik druk zijn nummer in en houd mijn gsm dan tegen mijn oor gedrukt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Moet even keuken opruimen


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    owkeee


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach nog even naar Alexi en als ze weg is, leg ik een borst bloot. Nu maar hopen dat er niemand langs komt, maar dat denk ik niet. Alleen Alexi, Nate en Angela weten dat ik hier zit. Brandon begint gelijk weer lekker te zuigen aan mijn borst voor melk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [reageer jij al met Axton of moet ik er nog eventjes mee spelen? :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik reageer wel (:

    Axton Crawford
    Mijn ogen turen in het donker terwijl ik een blikje bier in mijn hand heb. Zowaar ben ik thuis en ik zit op de bank. Er komt een geluid mijn oren binnen en er licht iets op. Ik merk dat het mijn telefoon is en ik neem op zonder te kijken wie het is, mij maakt het toch niets uit. 'Met Axton,' zeg ik nors. Ik kreukel het bierblikje in mijn hand en gooi het dan op de grond, bij de andere vijf blikjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik zucht opgelucht. Ik glimlach vanzelf bij het horen van zijn stem en mijn hart slaat een tel over. 'Axton waar zit je? Jake trouwt in ongeveer een uur en ik heb je al de hele dag niet meer gezien.' zeg ik zachtjes. Ik probeer te zorgen dat ik niet zagend overkomt. 'Mayra en Tyler missen je...' zeg ik en voeg er in gedachten, ik ook, aan toe.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 19:51 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    Ik frons als het Alexi is die ik hoor, misschien had ik toch beter kunnen kijken voordat ik op nam. Nu krijgen we dit gezeur weer. Jake zijn bruiloft? Die was ik eigenlijk al vergeten. "Ik ben thuis," deel ik kortaf mee. Ik wrijf even over mijn blote bovenbenen, want ik heb een korte broek aan en ik zucht dan een keer. "Ah joh, Jake trouwt toch nog wel een keer. We leven voor eeuwig, weet je nog? En Leslie en Jake blijven heus niet voor altijd bij elkaar." ik reageer er niet eens op dat ze zegt dat Mayra en Tyler me missen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.