• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    [moet weg]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik lach en kijk haar met een speelse glimlach aan. 'Enkel als ik bij jouw ben.' grinnik ik en kijk naar Brandon die nu gulzig van zijn moeders borst drink.
    'Rustig aan kleintje.' glimlach ik. 'Doet het eigenlijk geen pijn?' vraag ik haar dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Jake!' zeg ik dan lachend, 'je bent wel lekker op dreef vandaag, vind je ook niet?' Ik kijk hem aan en hij kijkt naar Brandon. 'Het doet niet echt pijn, maar ik voel het wel. Hij zuigt veel harder dan jij,' zeg ik grinnikend, 'maar ach, het is niets bij de pijn van verandering.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik lach en haal onschuldig mijn handen op. 'Je bent gewoon zo mooi dat het vanzelf mijn mond uit komt.' zeg ik met een glimlach en kijk terug naar Brandon die nu voldaan lijkt te zijn. Ik help Leslie met haar borst terug te bedekken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik lach en haal onschuldig mijn handen op. 'Je bent gewoon zo mooi dat het vanzelf mijn mond uit komt.' zeg ik met een glimlach en kijk terug naar Brandon die nu voldaan lijkt te zijn. Ik help Leslie met haar borst terug te bedekken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik lach en haal onschuldig mijn handen op. 'Je bent gewoon zo mooi dat het vanzelf mijn mond uit komt.' zeg ik met een glimlach en kijk terug naar Brandon die nu voldaan lijkt te zijn. Ik help Leslie met haar borst terug te bedekken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik lach en haal onschuldig mijn handen op. 'Je bent gewoon zo mooi dat het vanzelf mijn mond uit komt.' zeg ik met een glimlach en kijk terug naar Brandon die nu voldaan lijkt te zijn. Ik help Leslie met haar borst terug te bedekken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    oeps :P


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Slijmbal,' zeg ik met een knipoog en zijn tante komt dan weer. 'Ik zal hem naar bed brengen, nu hij gegeten heeft. Ook voor hem is niet alles makkelijk geweest natuurlijk,' zegt ze met een vrinedelijke glimlach. Ik geef Brandon over en ga dan tegen Jake aan liggen. 'Dit gaat nog een drukke periode worden,' zeg ik, zachtjes zuchtend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Samen kom we er doorheen, net als altijd.' glimlach ik.
    Ik kijk haar aan en wacht nog steeds op een klop op de deur.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Oh, misschien handig om te melden, Ellie is naar Ameland xd]

    Leslie Day
    Even glimlach ik Jake terug voordat ik hem een keer zachtjes kus. "Sorry," zeg ik dan en sla mijn ogen neer. "Ik ben echt verschrikkelijk geweest tegen je." Ik leg mijn hoofd weer tegen Jake aan en kijk naar zijn shirt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [voor hoelang?]

    Jake
    'Wanneer dat?' vraag ik haar verbaast en druk een kus op haar mooie lippen.
    'Ik hou zoveel van je. Ik kan me geen leven zonder je inbeelden.' zeg ik dan en druk nog een kus op haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ze is er sinds gisteren...en ze denkt ongeveer 5 dagen, maar ik sms haar wel en vraag of ik kan doen alsof dat bezoek gedaan is zodat we doorkunnen naar dat Les, Jake en Brandon weer thuis zijn?]

    Leslie Day
    "Gewoon, tijdens de hele zwangerschap," zeg ik dan en kijk naar Jake. "Je zou niet zo verbaasd moeten zijn,' zeg ik met een zwak lachje.
    Hij kust me en ik kus hem zachtjes terug. "Ik ook niet zonder jou, dat wil ik me niet eens proberen in te beelden."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    okiii

    Jake
    'Moet je niet mee inzitten. Dat was niet jouw schuld.' Ik neem haar nog iets beter vast.
    'Je bent het beste wat me is overkomen.' glimlach ik en druk kleine kusjes over haar hele gezicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    "Jawel, maar oké, tijd voor vrolijkere onderwerpen," zeg ik glimlachend, "ik mag eindelijk weer drinken!" Ik grinnik zachtjes en moet dan giechelen als Jake kusjes over mijn hele gezicht druk. "Jake,' giechel ik dan, "stop, dat kietelt." Ik houd gelijk een hand voor mijn neus, zodat hij daar niet kusjes kan drukken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.