• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    'Zorg gewoon dat je hier bent ok. Of ik kan je komen halen. Aan jouw de keuze.' Het kwetst me elke keer terug hoe hij nu praat en het is ook te horen aan de trilling in mijn stem. Ik dring de tranen terug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    Een zucht verlaat mijn mond en ik hang dan gewoon op zonder antwoord te geven. Ik ben niet van plan om erheen te gaan en ik denk ook wel dat Alexi dat weet. Ik leun achterover en sluit dan mijn ogen. Even lekker relaxen en niets doen. Het is veel beter zo, geen gevoelens meer, geen verplichtingen, geen problemen. Allemaal voorbij, want het maakt toch niets uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik mompel iets en loop terug naar binnen, naar boven. 'Jake flits me nu naar huis, alsjeblief?' zeg ik en kijk hem aan. Hij knikt en plots sta ik in de living. Ik zie Axton in de zetel zitten en ga naast hem zitten. 'Ik weet dat je me mijd en zo... maar wat is er in hemelsnaam tussen ons gebeurt?' vraag ik hem zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    Ineens voel ik nog een energie in de kamer en als ik in de richting kijk, zie ik Alexi ineens staan. Ze gaat naast me zitten en vraagt dan zachtjes aan me wat er tussen ons gebeurd is. Ik frons en kijk weg van haar. Ik sta op en loop dan richting de keuken. "Er is helemaal niets tussen ons," zeg ik tegen haar. Ik pak nog een biertje en loop terug naar de woonkamer. Ik ga niet terug naast haar zitten, maar ik blijf staan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik bijt op mijn lip en voor ik me kan tegenhouden bal ik mijn hand tot een vuist en raak hem midden in zijn gezicht.
    'Je bent een arrogante zak Axton! Ik kan niet geloven dat jij dezelfde jongen bent met wie ik verloofd ben.' zeg ik en tranen lopen over mijn wangen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    Het doet me niet veel dat ze me slaat, maar gewoon het feit dat ze me slaat, staat me niet aan. Ik kijk haar strak aan en mijn ogen zijn licht vernauwd. Als ze klaar is met praten, duw ik haar op demonensnelheid tegen de muur en houd mijn hand om haar keel. Niet met een druk op haar keel, maar gewoon om haar op haar plaats te houden. "Stoppen, Alexi, er is niets tussen ons. "Ons" bestaat niet. Die hele verloving betekent niets."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik knipper de tranen weg. 'Klootzak.' sis ik zachtjes en voel dan toch de tranen over mijn wangen glijden. Mijn hart breekt bij zijn woorden, net als zijn wil. Ik voel me een pop waarvan de batterijen zijn uitgehaald.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    Er rolt een sarcastische lach over mijn lippen, terwijl ik haar met een koude blik aan kijk. "Ik ben een klootzak?" vraag ik honend aan haar, "dankjewel! En ah, is het arme poppetje aan het huilen? Wat naar voor haar. Je dacht zeker dat je lang en gelukkig met mij zou leven? Dat kan niet! Ik ben een demon en jij een mens. Of dacht je soms dat ik je op een dag zou veranderen naar een demon?" Ik spuug de woorden in haar gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik snik en probeer hem weg te duwen. 'Alsjeblief...' fluister ik zachtjes en de tranen rollen in een sneller tempo over mijn wangen.
    'En Tyler en Mayra? Hou je plots ook niet meer van hen?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    Mijn ogen staan donker terwijl ik haar aan kijk. Ik laat haar los, maar alleen maar om terug te lopen naar mijn biertje. Ik drink er wat van en kijk weer naar Alexi als ze over de kinderen spreekt. "Die kinderen zijn gewoon ongelukken geweest, meer niet. Dat gebeurt er he, als je snel seks hebt?" Ik kijk haar aan. "Maar je dacht het echt he, dat we voor eeuwig samen zouden zijn? Beiden demon?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk hem ongelovig en gepijnigd aan. Zelfs alle verwondingen die mijn ouders me hadden aangedaan zijn niets vergeleken met de pijn die ik nu voel. 'Dat kun je niet menen.' fluister ik zachtjes. 'Je kon de makkelijke optie genomen hebben. Vertel me, waarom bleef je bij me als je toch niets meende van alles wat je zei? En ja ik dacht echt dat we samen zouden blijven. Zoals je me belooft had.' Er klinken snikken door in mijn stem. Ik weet dat ik het niet langer aankan. Ik kan elk moment door mijn knieen zakken. Hij breekt mij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    Ik hoor de snikken in haar stem en heel even sluit ik mijn ogen en kijk ik weg naar haar. Ik voel een gevecht in me, diep in mijn binnenste. "Beloftes worden gebroken," zeg ik zacht tegen haar. Ik zet mijn voet op tafel en laat mijn tatoeage zien. "Ik hoor hier niet meer Alexi, dit is allemaal voorbij. Sinds kort behoort mij een ander leven toe en daar kan ik jou niet in gebruiken."


    -straks komt er wel weer een uitbarsting hoor ^^ vrees niet! Ik weet de punten nog :3-

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 7:51 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk hem aan. Mijn lip trilt nog steeds en snikken komen er nog over mijn lippen. 'Ik kan veranderen... ik kan zijn wat je wil dat ik ben...' Ik voel me wanhopig. 'Ik weet niet wat ik zonder je moet. Wat ik alleen met de kinderen aan moet...' Ik wil dood. Zonder Axton is er niets voor mij. Trillend op mijn benen laat ik me in de zetel vallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimes?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    Meent ze dit nou serieus? 'Oh, dus je wilt veranderen?' vraag ik haar dan, het gevecht in mij is alweer verdwenen en ik kijk haar kil aan. 'Dom blijf je dus altijd,' zeg ik met een valse grinnik. Ik loop op haar af. 'Zonder mij, hmm, daar heb je gelijk in, zonder mij ben je eigenlijk niets. Geen ouders die van je houden, twee kinderen waar je mee opgescheept zit en je hebt alleen die oude oma van je.' Ik sta voor haar stil. Dan bijt ik in mijn eigen pols en komt er bloed uit. 'Dus je wilt veranderen?' vraag ik haar met een donkere blik in mijn ogen en een gemene grijns.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.