• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    'Ja, ik heb hem net gezien maar hij blijft niet, hij wilde enkel Jake even helpen klaarmaken. Hij kon niet blijven.' zeg ik zachtjes. Ik zie het verdriet terug in zijn ogen staan en schud mijn hoofd even. Natuurlijk kan hij niet blijven. Hij houd nog steeds van leslie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik dan als ze zegt dat Nate niet kan blijven, dat hij alleen maar hier was om Jake te helpen. "Oke, moet ik denk je nog make up op doen?" vraag ik aarzelend aan Alexi. "Want normaal gesproken doe ik dat niet, maar het zal wel mooier zijn op de foto's...'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Wat dacht je van een klein laagje?' zeg ik meer dan vragend. Ik pak wat mascara, lichte lipgloss, lichte oogschaduw en zo voort. Ik doe eerst een klein beetje bruinsel op, dan begin ik met de oogschaduw, mascara en lipgloss. 'Goed?' vraag ik twijfelend. Het is subtiel maar ik vind het best mooi.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Alexi geeft me niet eens een kans om nee te zeggen en ze pakt gewoon al wat make-up. Ze gaat dan aan de slag en ik voel me weer ongemakkelijk, steeds vaker de laatste tijd. Ongemakkelijk of gewoon onzeker. "Ja, het is goed," zeg ik dan als ik een spiegel in mijn hand laat verschijnen en kijk naar de makeup.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Mooi.' zeg ik. Ik ben er met mijn gedachten niet bij en weet dat ik even alleen moet zijn wil ik haar bruiloft niet verpesten door in huilen uit te barsten. 'Les ik ga even.... de versieringen in de tuin bekijken.' fluister ik zachtjes en begin al naar de deur toe te lopen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Het valt me niet op dat Alexi zich niet goed voelt door alle zenuwen die door mijn lijf gieren. "Oke is goed, hopelijk wordt alles zo mooi als ik hoop," zeg ik met een glimlach. Ik kijk weer in de spiegel naar mezelf en probeer me te perfectioneren. Langzaam denk ik dan terug aan het eerste moment van Jake en mij samen. Onze eerste kus dat meer uitdaging was dan het menen, maar de tweede kus werd al beter en ah, ik ben zo verliefd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Alles zal perfect zijn.' zeg ik zachtjes en verlaat de kamer dan. Ik heb mijn kleren nog niet aan maar veel zin heb ik ook niet. Al mijn gedachten gaan naar Axton. Naar Axton die al 4 maanden zich vreemd gedraagt. Die soms nachten weg is zonder te zeggen waar naartoe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Okay...WHATTHEFUCK IS HAPPENING?]

    Leslie Day
    Ik ga voorzichtig op de bank zitten die in deze kamer staat en zucht een keer zachtjes. Ik ben wel blij dat het thuis is, hoewel een kerk ook had mooi geweest. Helaas kunnen we daar niet heen, tenzij we dood willen. Aangezien we demonen zijn, worden we verpulverd als we een kerk instappen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Lol aangezien dat Fem ni mr meedoe moek to iets verzinne xd dus er is iets aan de hand met Axton]

    Alexi
    Ik check de lichtjes in de tuin na en er rollen een paar tranen over mijn wangen. Mayra en Tyler zitten bij Oma, die nu ook in huis ergens is. Waarschijnlijk hen omkleden. Als alles gecontroleerd is loop ik terug naar boven om mij zelf om te kleden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik sta weer op en loop heen en weer door de kamer. Dan kijk ik op als de deur ineens open gaat, het is Luna. Ze heeft een jurk aan en heeft geen moeite gedaan om te kloppen. "Je ziet er goed uit," zegt ze en ze komt naar me toe gelopen. "Wat doe jij hier?" vraag ik haar dan verbaasd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Met stramme bewegingen doe ik mijn jurk aan en mijn hakken. Ik zucht als ik mijn rits niet dichtkrijg en plots voel ik 2 vingers die even zachtjes over mijn schouder streekt. Ik draai mijn hoofd in de hoop om Axton te zien staan maar zie Dylan staan. 'Hulp nodig?' vraagt hij en ik knik lichtjes. Hij doet de rits dicht en ik steek mijn haar op aangezien dat het minste werk is. Ik doe niks van make-up op en draai me terug naar Dylan op. 'Hier kun je wel gebruiken.' zegt hij en overhandigt mij een zakdoek. Mijn lip trilt lichtjes en ik draai me met de zakdoek in mijn hand snel terug om.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela -Alexi's oma-
    Glimlachend kijk ik naar mijn 2 prachtige kleinkleinkinderen. Alexi heeft een kleedje gekozen voor Mayra en een wit hemdje met een zwart broekje voor Tyler. Geen das of jas aangezien hij dat toch alleen maar irriterend blijkt te vinden. Aangekleed en wel waggelen ze door de kamer.

    Alexi
    Ik loop weg van Dylan en besluit eerst nog eens bij Leslie te gaan kijken voor ik de kindjes ga ophalen en naar beneden ga.
    Ik loop terug naar de kamer en klop lichtjes op de deur. 'Les? Kan ik binnenkomen?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk op en loop dan naar de deur toe. Ik doe de deur open en laat Alexi naar binnen. 'Natuurlijk, kom erin,' zeg ik met een glimlachje. Ik zie dat ze haar jurk aan heeft en ook haar haren heeft opgestoken. "Geen make-up vandaag?" vraag ik haar en kijk haar aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Nee.' zeg ik en doe een poging tot een glimlach. 'Moet er nog iets gedaan worden?' vraag ik haar dan.
    Ik weet niet wat te doen nu.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk naar Alexi. 'Je lijkt niet echt vrolijk, is er soms iets mis?' vraag ik dan aan haar en loop naar Alexi toe. Ik leg een hand op haar schouder en kijk haar aan. 'je kan me altijd vertellen als er iets is, dat weet je hè?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.