• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Vindicatif
    -Liam James Payne; Blog
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Catford
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Infelia



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Kyle Nathan Jones quin98
    -Bethany ''Babydoll'' Alison Tomlinson Phrases
    -Madelaine Caitlin Kingston. Maar nu beter bekend als Danelea Louise Lockwood



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 17:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ik kuste hem zachtjes terug en knikte daarna bijna niet merkbaar. 'Je moet je ook eens een keer niet zo druk maken.' Zei ik onschuldig. Eigenlijk wilde ik vragen waarom hij mij niet wakker had gemaakt, maar had het idee dat Zayn vond dat ik mijn rust nu nodig had, dus vroeg het niet. Ik wreef met mijn neus langs die van Zayn terwijl een zachte grinnik mijn mond verliet. Het was geen wonder meer dat deze jongen daarvoor zorgde met alles eigenlijk. Al snel was mijn gegrinnik overgegaan op lachen door de niet geplaatste geluiden die hij produceerde. 'Je bent echt gek. Maar je bent en blijft wel mijn gek.' Als bewijs sloeg in mijn armen ook om hem heen. Mijn blik was nu precies hetzelfde als van een kleuter die net het laatste koekje had gepikt. Misschien had iedereen toch gelijk met de woorden dat wij bij elkaar paste. 'Dat is afgesproken.' Ik keek hem vragend aan toen Zayn over vanavond begon, maar al snel stilviel en er onderuit probeerde te komen. 'Deze keer kom je ermee weg, Malik.' Prevelde ik zacht tegen zijn lippen. 'En daarbij kan het ontbijt nog eens lang duren zo. Al bevalt dit me nog meer.' Voegde ik eraan toe waarna ik hem terug kuste.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Lachend stak ik mijn tong uit, als Louis me gek noemt. 'Sins ik jou ken, is het alleen maar erger geworden.' Grijns ik en lik met mijn tong over het puntje van zijn neus. Het was waar. Bij Louis durfde ik veel losser te zijn, dan bij wie dan ook. Niet bang om mezelf te laten zien. Rustig kuste ik Louis, en wist dat mijn plotse stilte was opgemerkt. ik lachte onschuldig, omdat ik er mee wegkwam. Hij zag het vanavond wel. 'We hebben dan ook alle tijd.' mijn vingers trippelen over Louis zijn rugwervel heen en slaak een gelukzalige zucht. 'Allowel, ik weet niet hoe laat Harry komt?' Al kwam die er waarschijnlijk gewoon gezellig bijliggen als we nog niet klaar waren. Louis noemde mij dan wel gek, maar bij die zaten er waarschijnlijk altijd nog meer steekjes los. 'maar ga nu maar ontbijten, anders liggen we hier morgen nog.' ik gaf Louis een zetje, zodat hij van me afrolde en kroop omhoog om het dienblad voor hem te pakken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik kon niet anders dan ook lachen bij zijn reactie. 'Dat kan ook niet anders. Ik bedoel wat wil je ook, want volgens mij gaat niet iedereen vrijwillig met een wortelkostuum het podium op.' Lachte ik. Ja, wij waren doodnormaal en er waren geen vreemde dingen te ontdekken. Sowieso was ik blij dat Zayn zichzelf was en vaak ook net zo gek overkwam. En ook wel eens nog erger te zijn dan mij. Dat we beide ouder werden, betekende niet dat we ons ook zo moesten gedragen gelijk 'Ja, je onschuldigheid werkt keer op keer weer. Dus blijft maar lachen.' Lachte ik bij zijn reactie op mijn woorden dat hij ermee wegkwam. Daarbij zou ik het vanzelf zien. 'Daar heb je ook weer een punt.' Ik ging iets anders liggen en sloot genietend mijn ogen terwijl een zacht gemurmel mijn mond verliet. 'Uhh, nu vraag je me iets. Al heb ik het idee dat -dat nooit lang kan duren.' Of wel, maar zo het echt niet weten. Maar daarbij kende we Harry wel beter en langer dan vandaag. 'Oh, maar dat is ook geen ramp. Alleen misschien niet heel handig.' Ik trok een pruillipje toen Zayn me een zetje gaf en ging niet later weer overeind zitten. 'Ik wil wel eerst nog een kusje voor het ontbijt.' Zei ik zielig alsof ik die net nog niet had gehad. 'Trouwens 'je bleef toch zo ook gezellig of heb ik nog meer gemist?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik zetten het dienblad naast Louis op bed en besloot dit anders aan te pakken. Ik ging op zijn bovenbenen zitten, wanneer hij recht zat en prikten met mijn vinger tegen zijn borstkas. 'Dat wortelkostuum stond je ook zo goed.' Grijns ik. 'Al zie ik je het liefst helemaal zonder kleding.' Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en geef daarna meteen Louis het kusje waar hij om vroeg. Mijn handen gleden af naar zijn borstkas en giechelde, waarna ik mijn gezicht in dat van hem drukten. 'Natuurlijk blijf ik. Of jij moet toch stiekem verliefd op Harry zijn, en wat tijd met hem alleen willen.' Plaag ik hem en ga weer goed zitten. Ik vroeg me trouwens af of Niall gister nog bij hem langs was gegaan. Ik pakten Louis zijn eten hield het voor zijn neus. 'Mondje open.' Grijns ik lief.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Eirwen
    De nacht was zwaar, maar ik had ten minste nog een paar keer door kunnen slapen omdat dan mijn moeder of vader de luier ging verschonen. Toch had ik maximaal maar 6 uur geslapen ofzo achter elkaar. Ik wist dat het nog best veel was, maar ik was alsnog op[. Toen ik thuis was gekomen hadden we de bedjes nog in elkaar moeten zetten en a wat eten was ik maar gewoon op de bank in slaap gevallen. Ik was blijkbaar op bed gelegd en iemand had de honden uitgelaten. Ik werd pas weer wakker toen iemand Dan in mijn armen duwde die aan het huilen was, terwijl Owen met zijn neus tegen mijn zij duwde en zacht blafte. Toen Dan stil werd, werd Owen dat ook. Bij Finn ging het hetzelfde, maar dan met de andere hond. Het was vreemd, maar wel schattig. Nu werd ik weer wakker van gehuil en de geur van gebakken eieren. Ik ging mijn bed uit en zag zowel Ianto als Owen bij mijn voeten staan. Ik liep naar de kinderkamer, terwijl ik in mijn ogen wreef en zag de twee kindjes huilen. Ik haalde ze eruit en liet ze bijden zogen. Hun luiers moesten vast ook verschoond worden, maar dat kwam zo wel. Toen ze uiteindelijk allebei stil en vol waren smste ik IEMAND of die langs wilde komen. Mijn ouders zouden namelijk zo weer terug gaan. Ik verschoonde Dan en Finn voor ik zelf ging douchen en me aankleedde om daarna met de twee kindjes in mijn armen naar beneden liep. Daar stond al een ontbijt van crackers met ei voor me klaar. Ik deed de voordeur open dat de honden eruit konden en ging daarna rustig zitten aan tafel. De kindjes gaf ik over aan mijn moeder en oma die geen genoeg van de twee vrolijke kereltjes konden krijgen. Ik hoorde mijn telefoon gaan. Ik keek even. Een onbekend nummer had me gesmst. Naar de Starbucks. Okay. Ik zou wel gaan. Ik moest toch wat doen en ik had best wel zin in een goede warme chocolademelk. Misschien was het Rose wel met een nieuw nummer of Liam. Ik at rustig ontbijt voor ik me zo zou klaarmaken om te gaan.

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 18:32 ]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Ik keek naar het dienblad dat Zayn naast me op bed neerzette en een glimlach verscheen op mijn gezicht. Deze jongen wist precies wat mijn favoriete ontbijt was. Ik lachte zacht waarna ik hem naar me toetrok om een kus op zijn lippen te drukken. Met sommige dingen nam ik nu eenmaal geen genoegen. 'Dat kostuum was zo ongemakkelijk, bedoel je zeker. Maar mensen waren wel weer blij en daar ging het om.' Onschuldig keek ik Zayn aan. 'Dan heb je vandaag pech. Of je moet heel lief zijn.' Lachend schudde ik mijn hoofd en van mijn zielige blik was al niets meer te zien, zeker niet aangezien hij het kusje toch gaf. Daarbij was het toch niet mogelijk. 'Ja, ik ga jou vandaag het huis uittrappen om mijn tijd met Hazz in te halen, want je hebt helemaal gelijk.' Zei ik, maar de plagende ondertoon was niet te missen. 'Nee, zo gemakkelijk kom je niet van me af. Want stiekem ben ik verliefd op jou..Oh wacht, dat is al lang niet stiekem meer.' Grijnsde ik. Toch was ik ergens wel benieuwd wat ons straks te wachten stond na alles van gister. Maar we zouden het straks wel van Hazza horen. 'Aaaaa' zei ik na zijn woorden en opende mijn mond. 'Je bent zo nog veel liever dan dat je al bent.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Lavigna --> Infelia]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan
    Terwijl ik boos wegloop hoor ik mijn mobiel. Ik pak hem en zie door het gebroken scherm dat ik een sms-je heb. Niet dat ik het nummer ken, maar uit nieuwschierigheid open ik het. Niall, ik verwacht je vandaag in de Starbucks. Beter kom je ook. Niet meer, niet minder. Ineens schiet Jayden in mijn hoofd. Eerst Jayden, dan Starbucks. Ik ren door de straten van London tot ik bij mijn huis aankom. Ik open de deur en zie de slapende Jayden. Gerust gesteld loop ik naar zijn maxicosi om hem klaar te maken. Ik pak een dekentje en wikkel Jayden erin. Ik leg hem in de maxicosi en til hem op. Ik verlaat het huis en trek de deur in het slot. Ik loop naar Starbucks en bestel een frappuchino met chocolat chip waarna ik ga zitten. Ik kijk om me heen, maar zie niemand opvallen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Eirwen
    Na het ontbijt zwaaide ik mijn ouders en oma uit. Daarna liep ik naar boven om schoenen aan te doen en Dan en Finn warme kleertjes aan te doen. Toen dat was gebeurt deed ik een paar luiers, hun fopspeentjes en 2 flesjes melk in mijn rugzak voor ik met de twee kindjes in mijn armen en de tas op mijn rug naar beneden. Ik legde ze in de wandelwagen en opende de deur. Nadat ik het konijn wat eten had gegeven liep ik naar buiten met de honden en de kinderwagen. Ik sloot de deur achter me en liep vrolijk door de straten. Ik was blij dat ik bij had kunnen slapen. Ik was nog best uitgerust. De twee in de kinderwagen keken vrolijk rond. "Dit is jullie thuisstad." zei ik zacht in het Welsh. Ik zou ze tweetalig opvoeden, net als ik was opgevoed. Ik liep de Starbucks binnen en haalde een chocolate chip frappochino. Bij het raam zag ik Niall aan een tafeltje zitten. Ik liep naar hem toe. De honden liepen achter me aan en de babies bleven stil en vrolijk. "Hey, mag ik erbij komen zitten?" vroeg ik vrolijk. Ik was nogsteeds heel dun, maar ik zou aankomen, gewoon omdat ik nu niet twee kindjes had om te voeden met mijn lichaam alleen.


    Bowties were never Cooler

    | Als er iets niet goed is/niet klopt: verbeter me. Ik heb nog niet teruggelezen (ben ik wel van plan).
    Hi people! x |

    Bethany ''Babydoll'' Alison Tomlinson
    Voor een kort moment gleden mijn vingers door mijn lokken, welke vandaag los en krullend over mijn schouders prijkten. De wegen waren drukker dan ik gewend was, hoewel ze ergens bekend voelden. Er kroop een ongemakkelijk gevoel langs mijn schouders omlaag. Mijn ouders hadden alles geprobeerd, en hoopten dat Louis het daadwerkelijk zou lukken. Ik wist niet precies waarom ik daadwerkelijk Louis' adres opgevolgd had. Misschien wilde een deel van me wel echt getroost worden? Ik schudde mijn hoofd kortaf terwijl ik zachtjes in mijn onderlip beet. Tussen mijn vingers drukte ik de pinpas die sinds een tijdje op mijn naam stond. Als serveerster bij een wegrestaurant had ik de laatste tijd een spaarrekening opgedaan. Een grote vooruitgang, aldus mijn ouders. Ik slikte kort bij iets dat ik al zoveel keren gedaan had: waarom voelde deze keer zo aarzelend? Omdat het mijn broer was die in geen jaren iets van me gehoord had? Die zijn zusje uit het oog was verloren, en haar daarbij had opengestelde aan de grote, boze wereld?
    Met een kort ruk glipte het plasticen pasje door de gleuf van de beveiliging die de deur vergrendelde. Klik. Klik. Klik. Ik haalde het pasje er meerdere keren doorheen, net zo lang tot de deur met een laatste geklik opende. De deur opende zich langzaam terwijl ik naar binnen stapte, om hem vervolgens met zorgvuldigheid achter me te sluiten. Ik wilde dit. Ik had hem nodig. Ik moest dit doen. Met enige vastberadenheid spitste ik mijn oren, op zoek naar geluid.
    In één van de kamers vond ik waar ik waarschijnlijk naar had gezocht. Twee jongens, waarvan één beroerd leek. Louis Tomlinson. Mijn broer.
    Ik bleef echter in afwachting staan, mijn ogen groot als altijd maar droeviger, tot de jongen gericht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Louis en Zayn zijn samen bij hen thuis in London, dus aanbellen zou logisher zijn]


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    [Louis en Zayn zijn samen bij hen thuis in London, dus aanbellen zou logisher zijn]


    | Ik heb het met Vindicatif afgesproken. :] Naomi, Naomi. I remember hunn! ;'D |

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 22:26 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [aha, okay. Ik waa verward. Thats all]


    Bowties were never Cooler

    [dus als ik het goed heb begrepen, hoeven Lou, Zayn en hazza niet naar de starbucks omdat die al plannen hebben vandaag? want dat snapte ik niet helemaal. ;x]

    Zayn Malik
    mijn lach schoot door de kamer. 'Nou, dan ga ik maar alvast. kan je, je alvast voorbereiden.' grijnsde ik. had ik niet zo lekker gezeten en was ik Louis niet aan het voeren, had ik nog echt opgestaan en de kamer uitgelopen ook. Gewoon om te pesten. ik maakte een hum geluidje. 'Verliefd op mij? ow, Lou had dat eerder gezegd, dat wist ik helemaal niet.' grinnikte ik zachtjes. Ik voerde Louis rustig zijn eten, terwijl ik hem aanstaarde. Het liefst wilde ik gewoon tegen Louis aankruipen en slapen. Ik was doodmoe en wreef even in mijn ogen, waarna ik het eten in Louis haden drukten, zodat hij het zelf kon opeten.ik gaapten en moest me inhouden niet gewoon weer uit te kleden en te gaan slapen. Als het even kon, sliep ik en een nacht zonder slaap was dus niets voor mij. rustig tekende ik willekeurige figuurtjes op Louis zijn borstkas, terwijl ik wachten op Louis tot hij zijn ontbijt op had. ik hoorde gekraak op de gang en o, een of andere reden dacht ik dat het Harry was. Iets was natuurlijk helemaal niet kon. Wat ook niet kon, was dat er plots een meisje in de deuropening van de kamer stond. of het kon wel, want ze stond er toch echt. Ik greep meteen Louis beet en vernauwden mijn ogen iets. 'Wie in hemelsnaam ben jij en hoe kom je hier binnen?'

    [ik snap het niet zo goed. ik heb in het rollentopic dan gelezen dat ze het zusje van boo is ofzo, maar niemand kent haar. maar wtf, komt ze met een pasje binnen o.O is het inderdaad niet logischer om gewoon aan te bellen...]

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 23:04 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    | Okay: Bethany, Babydoll, is altijd het zusje van Louis geweest. Ze werd door haar ouders echter 'beschermt' toen Louis wereldberoemd werd, en is in die tijd ook weggelopen. Wist Louis niet, maar nu is ze dus terug bij haar ouders, welke haar naar Louis sturen omdat ze weigert te praten over wat er is gebeurt in de tijd die ze weg was en omdat ze gewoon een beetje een wrak is.
    Aanbellen doet ze niet, omdat ze altijd op deze manier geleefd heeft. Hoop dat het duidelijker is..? ^-^ |


    Feel the fire, but do not succumb to it.