• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Vindicatif
    -Liam James Payne; Blog
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Catford
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Infelia



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Kyle Nathan Jones quin98
    -Bethany ''Babydoll'' Alison Tomlinson Phrases
    -Madelaine Caitlin Kingston. Maar nu beter bekend als Danelea Louise Lockwood



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 17:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Nog steeds verbaasd en niet helemaal snappend waar dit nu allemaal overging, trok ik Zayn op bed. Mijn ene arm sloeg ik om hem heen terwijl ik met de andere zijn tranen wegveegde. Terwijl Niall hetzelfde verhaal begon te vertellen na de woorden van Zayn viel mijn mond openen van verbazing. Dit verklaarde al een hoop. 'Niall jongen, je ziet ze echt vliegen. Ik heb geen idee hoe je erbij komt,maar het klopt aan geen enkele kant. Dat is dus niet de waarheid. ' Dat die jongen ver kon gaan om iets te krijgen wist ik, maar dit sloeg alles. Ik keek naar Zayn met een angstige blik. 'Je gaat me niet vertellen dat je dat gelooft toch?' Als dat zo was dan zou ik helemaal gek worden. Ik hoopte gewoon dat hij het niet zou geloven en dat onder andere het boekje het nog duidelijker zou maken. Ik stond op voor ik Zayn aankeek. 'Zayn, ik meer van je dan van wie dan ook. Als dit een act was, wat het echt niet is, dan was ik in de loop der tijd vanzelf verliefd op je geworden. Je hebt leuk, lief, je hebt gewoon alles. Het zou een act zijn als ik hier niet voor je zou staan. Of roepen dat de woorden van Niall wel echt zijn.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik sloeg mijn ogen neer en een zachte snik verliet mijn mond. Natuurlijk, geloofde ik Louis. Louis zou nooit tegen me liegen. Hij wilde met me trouwen, kinderen krijgen. Dat wilde je niet met iemand waar je niet echt van hield. Of zoals Niall mooi formuleerde, Als je iemand alleen zag als beste vriend. Tenminste, ik zag Louis ook nog wel een kind met Harry adopteren. Maar Harry had geen boekje vol, bijna eng te noemen liefdesverklaringen. Meteen griste ik het boekje terug en duwde het tegen mijn borstkas. Ik schaamde me bijna omdat ik aan Louis getwijfeld had. Maar waarom zou Niall hierover liegen? 'Wie is hier nou veranderd.' Zei ik stil en wierp mijn blik nog een keer op Niall, waarna ik tegen Louis aankroop. Mijn neus duwde ik in zijn wang en ik sloot mijn ogen. 'Ik hou van je.' Ik fluisterde het zo zacht, dat Niall het niet zou kunnen horen en zelfs Louis zijn best er voor zou moeten doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik zette een stap dichter naar Zayn toe en sloeg mijn armen om hem heen. Ik hoopte echt zo dat hij niet zou twijfelen, want zou mezelf dat nooit vergeven. Ik zag die jongen als veel meer dan een beste vriend en dat is ook altijd zo geweest. De dingen die ik altijd heb gezegd waren tot de laatste punt waar. Waarschijnlijk had ik wel een idee over wie dit verder zou gaan, maar dat was niet mee dan mijn beste vriend. Zayn was degene met wie ik verder wilde. Langzaam liet ik hem los en ging weer op het bed zitten terwijl ik toekeek hoe hij het boekje pakte. Mijn armen sloeg ik om Zayn heen en trok hem een stuk dichter tegen me aan toen hij tegen me aankroop. 'Ik ook van jou, Zayn, ik ook van jou.' Zei ik net zo zacht en keek naar Niall. 'Wil je alsjeblieft weggaan?' Zei ik en keek toen naar Zayn. 'Of wil jij hem nog spreken?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik voelde me altijd zo lelijk als ik huilde en niet te vergeten enorm zwak. Dat was de reden dat ik nooit huilden. Maar het ging om mijn relatie. De jongen die alles voor me betekende en waar ik niet zonder mee kon. Ik bleef stil tegen hem aanzitten en wist even niet meer wat ik moest denken. Louis vroeg Niall te vertrekken en ik wilde maar al te graag dat de blonde Ier weg zou gaan. Toch wilde ik hem nog zoveel vragen. Ik veegde mijn tranen weg en staarde emotieloos naar de jongen die ik niet meer herkende als mijn beste vriend. 'Waarom doe je dit?' Ik zou later wel aa Louis vragen wie er dan volgens Niall op nummer een stond. Hij moest het gewoon weten. Maar ik wilde het niet aan Niall zelf vragen. Ik wilde Louis namelijk kunnen aankijken als hij het zei. Gewoon om nog iets zekerder te zijn, dat het niet zo was. Al was Louis een verslechte leugenaar. Het zetten me toch aan het denken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Stilletjes liepen de tranen bij mij ook over mijn wangen. Ik kon er niet tegen dat er zo gedacht werd. Die jongen verpeste zo gewoon een relatie zonder iets dat de waarheid was. Mijn armen sloeg ik steviger om hem heen en staarde in het niets. Niall wilde protesteren, maar verliet uiteindelijk toch de kamer. Zoveel dingen wilde ik weten en dan met name dit allemaal. Voor hij de kamer verliet draaide hij zich nog een meer om. 'Omdat het de waarheid draait.' De deur viel met een klap dicht en keek daarna de jongen voor me aan. 'Zayn, wat gaat erom in je gedachten? Zeg alsjeblieft dat je het niet gelooft.' Mijn stem klonk gebroken. Daarbij kon ik niet liegen, want niet veel later kwam toch de waarheid boven.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn malik
    de waarheid. ik kneep mijn open dicht en ik kneep mezelf fijn, tegen Louis aan, toen de deur met een klap dichtviel. Ik kon niet geloven dat Niall echt mijn relatie probeerde te verpesten. Hij kwam echt over alsof hij het meende. Daarbij, kon Niall nog slechter liegen dan Louis. een harde snik verliet mijn mond toen Louis me bijna smeekte om het niet te geloven. Zijn stem konk gebroken en ik duwde mijn nagels in zijn rug, terwijl ik iets beter op zijn schoot gig zitten. Heel voorzichtig en langzaam haalde ik mijn hoofd uit Louis zijn nek en gekweld keek ik hem aan. 'Leg me alsjeblieft uit, waarom Niall dit zegt.' Hij moest er toch een reden voor hebben en ik wilde deze weten. ik kon gewoon niet geloven dat Niall dit uit het niets had verzonnen. Mijn ogen prikten van de tranen en ik haalde mijn neus op. Voorzichtig veegde ik nu Louis zijn tranen weg. Ik wilde niet dat hij huilde. Ik duwde mijn voorhoofd tegen die van Louis aan en ik wist nu al, dat het niet uitmaakten wat louis zijn antwoord was. Ik zou voor altijd bij hem willen blijven.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Een zachte snik verliet mijn mond. Nog nooit had ik me zo slecht gevoeld, zelfs vanmorgen niet. Dat een van mijn beste vrienden probeerde onze relatie te verpesten door een of andere uit de duim gezogen verhaal. En dan nog mijn vriendje ook nog een zo te zien. Ik kon er niet tegen. Ik wist dat Niall slecht kon liegen, maar dit kwam echt heel overtuigend over. 'Zaynie.' Zei ik zachtjes en drukte mijn lippen tegen zijn wang. Ik ging iets verzitten, zodat ik hem nog dichter naar me toe kon trekken. Zijn gekwelde blik deed me pijn en moest even nadenken bij zijn woorden, want had eigenlijk geen idee. 'Hoogstwaarschijnlijk door de manier waarop Hazza en ik met elkaar omgingen en eigenlijk weer omgaan. Maar het is niet meer dan vrienden. Jij bent degene waar ik van hou. En als het Harry niet is dan zou ik het niet weten.' Zei ik voor de volle honderd procent eerlijk. Ik drukte een klein kusje op zijn lippen. Een zwakke glimlach verscheen op mijn gezicht toen hij mijn tranen wegveegde. 'Dit veranderd ver toch niets tussen ons?' Vroeg ik zachtjes. Bang voor het antwoord, maar toch wilde ik het weten.

    ( sorry heb weer les. Wiskunde en een of ander protocol over pesten.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Coockies schreef:
    Rosalie Sarah Angels

    Ik grijns. 'Ja dat durf ik zomaar te zeggem,' lach ik en kijk hem met twinkelende ogen aan. Dit gesprek voelde goed. Even geen moeilijke omderwerpen, maar gewoon kletsen. 'Dansen?' Ik kijk hem lachend aan. 'Wauw. Wat voor een dansen? Voor concerten of meer les geven?' Vragend kijk ik Kyle aan. Als hij zegt dat veel mannen dat njet erg vinden, grinnik ik zachtjes. 'Nou gelukkig voor mij dan,' grijns ik en bijt op mijn lip. Het windje deed me rillen en ik kreeg het koud. Bovendien was Hailey nog niet thuis geweest uit school, maar om naar huis te gaan... Ik bedoel. Ik had het wel gezellig met Kyle... Even ben ik in tweestrijd, maar als ik naar de spelende Hailey kijk besluit ik te blijven zitten.


    Kyle Nathan Jones

    Ik lachte vrolijk toen z zij dat ze dat durfde en keek haar aan. Ik vond het niet echt meer nodig hierop te reageren aangezien ik er nu toch niks serieus uit zou kunnen krijgen. 'Ja dansen, en vooral voor concerten en optredens' zeg ik met een glimlach. Les geven deed ik eigenlijk nooit, heel af en toe werd ik nog wel is gevraagd om een groep wat dansmoves aan te leren maar dat deed ik niet heel erg vaak. Optredens en concerten vindt ik veel leuker. 'Ja, dus je maakt gewoon nog kans hoor al vindt je het zo fijn single te zijn ' zeg ik lachend en glimlach daarna even. Ik zie haar rillen en kijk eraan, 'Heb je het koud?" vraag ik en eigenlijk weet ik het zelf het antwoord we, bepaalt warm was het nou ook niet. 'Weet je wat, ik loop gauw naar starbucks om je te trakteren op koffie en kom het dan brengen dan krijg je het misschien ook wat warmer' stel ik voor met een glimlach. Starbucks zat niet zover hier vandaan gelukkig en zelf had ik eigenlijk wel dorst.

    Zayn Malik
    Ik kon er niets aan doen maar een zachte grinnik verliet mijn mond. Natuurlijk, Harry. Dat de fans dachten dat Larry echt was oké. Maar Niall? Vroeger zou ik echt gedacht hebben dat Harry bij Louis op nummer een stond. Maar Louis had Harry makkelijk kunnen krijgen als hij dat gewilt had. Ik legde mijn hand op Louis wang en wreef mijn neus tegen die van hem. 'We laten ons niet gek maken door die Ier.' Beloofde ik hem, waarna ik toch mijn lippen op die van hem. Dat ik ook maar een moment aan Louis zijn liefde getwijfeld had. 'Het spijt me.' Fluisterde ik zacht en sloeg mijn armen goed rond zijn nek. 'Ik had nooit aan je mogen twijfelen. Maar ik was gewoon zo bang.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik was blij dat de woorden er toch voor zorgde dat Zayn kon grinniken. Tenminste Harry leek me degene waar dit omging, want anders zou ik echt niemand kunnen bedenken. Iedereen had het vaak gedacht, maar dat maakte deze bekendmaking voor mij alleen maar leuker. Je ziet hoe dingen soms heel anders kunnen lopen dan dat voorspeld word. Een glimlach verscheen op mijn gezicht en maakte een instemmend geluidje. 'Jou gek maken is mijn taak. Alleen niet op de manier waar hij meekwam.' zei ik waarna ik hem terug kuste. Toch had ik ergens een gevoel gehad dat er iets verkeerd zo lopen, maar nog steeds is dat niet helemaal verdwenen. 'Het maak niet uit. Het is allemaal goed nu.' Fluisterde ik nu ook en trok hem iets dichter naar me toe. 'Zayn, het maak niet uit. Zelf zou ik waarschijnlijk ook twijfelen en bang zijn. Het gaat hier wel over je relatie die plots zo voorbij kan zijn. Maar ben wel blij dat ik je nog in mijn armen kan sluiten' Ik plaatste mijn lippen weer op de zijne. 'Dat alles goed mag komen. En de toekomst die er zonnekleurig uit mag zien.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rosalie Sarah Angels

    Met interesse luister ik naar zijn verhaal. Ik glimlach. 'Zo zo. En dan voor beroemdheden of gewoon kleine optredens?' Ik kijk hem met een glimlachje aan en bijt op mijn lip. 'Dat is leuk om te horen,' lach ik. Ik haal mijn schouders op. 'Single zijn is fijn, maar ik heb nooit gezegd dat wat hulp ook wel handig zou zijn,' grinnik ik. Ik kijk hem aan en glimlah even. 'Ja, beetje, maar...' Ik wordt alweer ondebroken door hem. Ik kijk hem even aan en glimlach even. 'Heel lief van je, maar ik loop wel mee. Van lopen word je ook warm.' Ik kijk naar Hailey. 'Hailey kom je? We gaan?' Ik pak haar spullen en kijk dan weer naar Kyle. 'We kunnen ook wat in de starbucks drinken? Lekker warm,' lach ik zachtjes en sta op. Ik pak mijn eigen tas en die van Hailey. Ik haal even een hand door mijn haar en pak dan Hailey haar vrije handje, terwijl ik in mijn andere alle spullen heb. 'Als jij het goed vindt hoor,' zeg ik nog tegen Kyle en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Malik
    Het was weer goed en Niall had met een punt gelijk gehad. Misschien waren we wel dat droomstelletje dat nooit ruzie had. Tenminste, ik kon me de laatste keer niet herinneren. Ook had hij gelijk over dat ik Louis altijd zou geloven en nooit het slechte in hem zou zien. Misschien dat me dat ooit de kop ging kosten, maar zover ging het nog goed. Of Louis moest inderdaad toch verliefd zijn op Harry. Ik zuchten zachtjes en duwde Louis achterover op bed om zo half met hem mee te vallen. 'Natuurlijk komt het goed. En onze toekomst word geweldig weetje nog.' Glimlach ik, waarna ik hem weer kus.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson

    Ik beet op mijn lip, alleen brak al snel een glimlach door op mijn gezicht. 'Ik heb gewoon het beste vriendje. Iets waar hij niet mee kan leven.' Grijnsde ik en drukte een kusje op zijn neus. Nooit gedacht dat ik toch nog eens het slechte van een van de jongens in zou zien. Ik wist het allemaal niet meer. Misschien was het ook niet de tijd om er over na te denken en alleen mijn aandacht op Zayn te richten. Al was dat laatste alles behalve moeilijk. Langzaam vonden mijn handen een weg naar beneden toen we beide weer achterover op het bed lagen en knikte. 'Het komt altijd goed. En zeker weten, wij samen en een geweldige dochter.' Zei ik met stralende ogen. Van beneden hoorde ik wat gevloek voor de deur met een klap in het slot viel. Weinig aandacht besteedde ik eraan en kuste Zayn terug. Maar toch bleef ik diep van binnen ergens een gevoel houden dat dit nog niet voorbij was en onze blonde Ier door zou gaan. Tenminste als je zag waar hij net al allemaal had of toe tot in staat was. Maar het ook niet tussen ons zou blijven en zo meer voor iedereen kapot zou maken dan mogelijk, maar met name voor zichzelf.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Een glimlach was weer terug op mijn lippen gevallen en ik duwde mijn neus in Louis zijn wang. 'altijd.' Herhaalde ik langzaam. Mijn hart maakte weer eens overuren en ik gaf kleine kusjes op zijn kaak. Ik shock op door gevloek en een dichtslaande deur en keek even naar de slaapkamerdeur. Niet dat daar iets te zien was. Ik zuchten en liet me naast Louis rollen, om vervolgens in mijn ogen te wrijven. 'Dit is nog lang niet voorbij hè?' Zuchten ik zachtjes en rolde me op mijn zij, om weer tegen Louis aan te kruipen. Ik vroeg me echt af wat er om ging in het hoofd van Niall. Maar een ding was zeker. Onze goede vriend, was veranderd. En zwaar ook. Met mijn vingers tekende ik verschillende figuren op Louis' borst. 'Wat er ook gebeurt. Wat hij ook zegt. We geloven alleen elkaar nog. Ja?' Vroeg ik stil. Ik wilde niet weer aan onze relatie twijfelen straks. Daar was hij me veelte dierbaar voor.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik was blij, want zag Zayn liever glimlachen dan verdrietig en eigenlijk alles wat er net voorbij kwam. Heel langzaam kwamen mijn vrolijkheid en glimlach terug, maar dat lag echt aan Zayn. 'Zolang we dat beide weten.' Ik sloot mijn ogen en probeerde me alleen te focussen op de aanraking van de jongen waar ik van hield. Maar toch zat me de gebeurtenissen van net me toch nog niet helemaal lekker en dan ook nog eens Niall die hier het huis waarlijk boos verliet. Ik opende mijn ogen toen Zayn zuchtte en zich naast me liet rollen. Ik beet op mijn lip bij zijn woorden waarna ik langzaam mijn hoofd schudde. 'Niet tot dat hij zijn gelijk hebt. Tenminste dat likt me het voornaamst. Maar hij kan lang door blijven zoeken, want er is niets. Alleen heb ik ergens het idee dat hij nog een bezoekje aan Hazza gaat brengen.' Niall had volgens mij echt teveel meegemaakt de laatste tijd en moest eens wat rust krijgen, om zichzelf weer terug te vinden. Dit was hem namelijk echt niet. Ik draaide me iets terwijl ik Zayn zijn andere hand vastpakte en onze vingers verstrengelde. 'Het is nooit anders geweest en dat zal het ook niet worden. Je betekent alles voor me, dus denk maar niet dat ik het zover laat komen om je kwijt te raken.' Daarbij bleef ik het ook altijd nog een beetje vreemd vinden dat -dat verhaal nu ineens uit de lucht kwam vallen. Net op dit moment,


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer