• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll Pushing -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 18:14 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ( hoe ging je toets? Zelf moet ik nog een uur maar probeer even iets te plaatsen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Het ging prima. Jij nog veel succes!]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Een lieve glimlach speelde rond mijn lippen. 'En het grootste voordeel bij mij dat ben jij nog steeds.' Er waren zoveel goede dingen gebeurd, maar dit kreeg zeker ook een bijzondere plek. Toen ik na mijn zang zijn armen om me heen voelde, kroop ik dicht tegen hem aan en legde mijn hoofd tegen zijn schouder. Ik hoefde niet op te kijken om zijn reactie te peilen. Vreemd genoeg wist ik deze al. Ik was het met hem eens, maar automatisch verscheen er ook een brede glimlach op mijn gezicht. Dat het kleffen nu iets minder kon vond ik best wel jammer, maar ergens ook wel handig. Eenmaal op de gang was ik wel blij dat we elkaar handen nog hadden. Een zachte grinnik verliet mijn mond toen hij tegen me opbotste door mijn plotselinge actie. 'Waar zit je met je gedachten, darling.' Vroeg ik zacht en draaide me om. Waarschijnlijk had ik wel een idee, maar wilde het uit zijn mond horen. 'Je bent schattig als je niet oplet, maar je reactie zegt al genoeg.' Voegde ik er lachend aan toe bij zijn volgende woorden. Eenmaal bij zijn woorden en toen we buitenstond, trok ik hem mee de goede richting op. 'Maak niet uit en weet wel iets. Maak je geen zorgen, vertrouw op mij en geniet. Je gaat het wel leuk vinden.' Grinnikte ik.

    ( hoop dat het iets is, maar moet naar de les. Desnoods pas ik hierna iets aan. )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Het is prima, succes]


    Bowties were never Cooler

    [Heeft Liam al gereageerd?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mickey Smith
    Ik bloosde wat meer. "Bij jou, schatje. Je bent veels te leuk om niet aan te denken." Ik bloosde nu echt rood. Schattig gevonden worden vond ik geen probleem, maar zijn woorden deden wel wat meer met me dan als iemand anders ze zou zeggen. Ze deden zo veel meer met me. Hij had echt geen idee. Zijn stem deed al genoeg en met zijn ogen erbij... Man, dat kon toch niemand weerstaan. Die heldere speelse ogen. En het meest wonderbaarlijke was nog dat hij van mij was. Ik liep met hem mee naar beneden. Ik had echt geen idee waar we heen moesten. Hij hopelijk wel want ik had echt geen idee hoe London in elkaar stak. Ik voelde hem trekken en volgde hem met een brede glimlach op mijn gezicht. "Genieten met jou in de buurt zal zeker wel lukken en ik vertrouw je zeker, dus laten we gaan. Ik heb wel zijn in wat leuks." Ik kneep even zacht in zijn hand terwijl ik hem volgde door de drukke straten van de stad. Het was hier zo gezellig. De zon scheen en ik voelde me heerlijk. Ik had zin om te dansen en te zingen en rondjes te rennen door het park. Ik drukte even een kusje op zijn wang en liep vrolijk met hem verder. Ik kon het toch echt niet laten. Ik zag wat mensen kijken en wijzen, maar ik trok me er niks van aan. Liet ze maar kijken. Ik had niks te verbergen. Misschien was het wel handig als ik mijn kleren aan zou houden, maar voor de rest kon het me echt niks schelen. Ik was van hem en hij was van mij en de hele wereld mocht het weten.

    [nope]

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 14:06 ]


    Bowties were never Cooler

    ( goed om te horen en nog bedankt (; )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    IrishNialler schreef:
    [Heeft Liam al gereageerd?]


    [Nope ): Ik wacht op reactie van liam en Harry en ga reageren met Eleanor (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson
    Ik legde mijn andere hand op zijn wang en bij zijn woorden werden mijn wangen ook rood. 'Waar heb ik jou aan verdient? Je bent leuk, lief, gapig, je hebt echt alles. Maar denk toch dat het beste toch is dat je de mijne bent .' Ik snapte nog steeds niet helemaal hoe, maar was blij dat het nu zo was. Hij was ook echt een van de weinige die me in verlegenheid kon brengen. Alleen al met een bepaalde blik en dan ook nog eens de woorden erbij. Mijn lippen duwde ik nog een keer tegen zijn wang en huppelde toen bijna naar beneden. Ik was echt vrolijk en gelukkig. En deze keer had het zeker niet met het shoppen te maken. London vond ik altijd nog geweldig, ook al was ik er best vaak te vinden. Zoveel steden en winkels had ik al gezien, want ging nooit ergens weg zonder eerst te shoppen, maar dit bleef ook echt een geweldige plek. Hij volgde me met een brede glimlach en bij mij was deze ook niet te missen. 'Aww ik blijf bij mijn eerdere woorden en dan gaan we. En dat komt goed uit.' Met een glimlach keek ik zijn kant op terwijl ik zonder moeite door de straten van de stad liep. Mijn richtingsgevoel was moeilijk, maar als het op winkels aankwam had ik echt de perfecte routes. Het leek wel of alle gezelligheid het op elkaar had aangepast. Met een paar stralende ogen keek ik opzij toen ik zijn lippen kort op mijn wang voelde. Hier en daar zag ik wel wat mensen kijken, maar negeerde het net zo goed. Wel had ik het idee dat ik de roddelbladen morgen niet in handen wilde krijgen. Niet dat ik iets te verbergen had, maar dat er gewoon een half onzin verhaal instond. Gelukkig trok niemand zijn mond openen, want wilde niet dat dit werd verpest. 'Oke, waar zou je eerst heen willen?' Vroeg ik wetende dat we er bijna waren.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [balen, ik wil namelijk graag verder met Niall]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jaa, ik ook! Ik wil ook verder met mijn nieuwste personage hahaa, maar die wacht dus op Harry. Ik zal haar anders PB'en. Maar ze woont dus in curacoa. Tijdverschil (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [haha idd, maar ze zou dan als he bij ons nacht is dan online en kunnen reageren...]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ja ik stuur haar zo berichtje(: moet leren... Scheikunde ): ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Vindicatif schreef:
    Louis Tomlinson
    Ik legde mijn andere hand op zijn wang en bij zijn woorden werden mijn wangen ook rood. 'Waar heb ik jou aan verdient? Je bent leuk, lief, gapig, je hebt echt alles. Maar denk toch dat het beste toch is dat je de mijne bent .' Ik snapte nog steeds niet helemaal hoe, maar was blij dat het nu zo was. Hij was ook echt een van de weinige die me in verlegenheid kon brengen. Alleen al met een bepaalde blik en dan ook nog eens de woorden erbij. Mijn lippen duwde ik nog een keer tegen zijn wang en huppelde toen bijna naar beneden. Ik was echt vrolijk en gelukkig. En deze keer had het zeker niet met het shoppen te maken. London vond ik altijd nog geweldig, ook al was ik er best vaak te vinden. Zoveel steden en winkels had ik al gezien, want ging nooit ergens weg zonder eerst te shoppen, maar dit bleef ook echt een geweldige plek. Hij volgde me met een brede glimlach en bij mij was deze ook niet te missen. 'Aww ik blijf bij mijn eerdere woorden en dan gaan we. En dat komt goed uit.' Met een glimlach keek ik zijn kant op terwijl ik zonder moeite door de straten van de stad liep. Mijn richtingsgevoel was moeilijk, maar als het op winkels aankwam had ik echt de perfecte routes. Het leek wel of alle gezelligheid het op elkaar had aangepast. Met een paar stralende ogen keek ik opzij toen ik zijn lippen kort op mijn wang voelde. Hier en daar zag ik wel wat mensen kijken, maar negeerde het net zo goed. Wel had ik het idee dat ik de roddelbladen morgen niet in handen wilde krijgen. Niet dat ik iets te verbergen had, maar dat er gewoon een half onzin verhaal instond. Gelukkig trok niemand zijn mond openen, want wilde niet dat dit werd verpest. 'Oke, waar zou je eerst heen willen?' Vroeg ik wetende dat we er bijna waren.


    Mickey Smith
    Ik glimlachte en zwierf met hem door de straten van London. Het was echt een prachtige oude stad met heel erg veel leuke winkeltjes. Ik keek mijn ogen uit. Natuurlijk was ik wel eens in London geweest, maar niet heel vaak. Vaak was het of om Luke aan te moedigen of om uitgebreid voor kerst te shoppen, maar meer niet. Overal stonden mensen te kijken. Gelukkig riepen ze niks en stonden ze ook niet met open mond ons aan te gapen. Morgen zouden de roddelbladeren wel vol staan met ons, maar dat kon me niks schelen. Ook dat alles waarschijnlijk niet waar zou zijn kon me niks schelen. Ik botste weer tegen hem op toen hij weer stil stond. "Oops, sorry. Dat was niet de bedoeling. Ik ben echt niet uit mijn doppen aan het kijken vandaag. Alles is toch ook veels te indrukwekkend hier. Vooral hier recht voor me." Ik trok hem in mijn armen en drukte mijn lippen op de zijne. Nou en dat we in het openbaar waren. Hand in hand lopen was al genoeg voor de roddelbladen, dus dit kon ook geen kwaad. Ik trok even terug. "Ik heb geen idee. Gewoon leuke winkeltjes voor wat shirts, broeken en een zwembroek. Voor de rest heb ik niks nodig, jij wel?" Ik drukte mijn lippen weer op zijn lippen en genoot gewoon even van het moment. Alles om ons heen vervaagde een beetje. Het leek wel of alles wegviel en alleen wij twee over bleven. Dit was echt geweldig. Het was dan wel dat ik net had gezegd dat we niet zo moesten kleffen, ik kon het toch echt niet laten. Hij was te verslavend. Shoppen konden we over 5 minuten ook nog, dit voelde nu veels te goed om mee te stoppen.


    Bowties were never Cooler

    Eleanor Calder

    Ik glimlach even en loop zwijgend mee met de jongens. Ze porren elkaar en zijn erg vrolijk. Helaas werkt hun vrolijkheid niet heel aanstekelijk en dreig ik af te dwalen met mijn gedachtes. De kraam haalt me uit mijn gedachtes. Ik glimlach even. Met Louis deed ik dit nooit, hooguit een ijsje bij een kraam. Hij was iets meer luxe gewend. Bijvoorbeeld een restaurant, maar zo fish and chips halen. Nee, dat deden we nooit. Het was wel leuk, ookal nam ik niets. Het idee was leuk. Ik kijk opzij naar Luke. Hij was nog zo normaal. Stel hij zou winnen, zou dat dan veranderen? Net zoals de jongens hun leven veranderde? Ik weet het niet, maar ik vind deze Luke geweldig. Degene die in een zangwedstrijd zit en kampioen is met skateboard wedstrijden, maar wel de tijd neemt je leren te skateboarden en je probeert op te vrolijke. Het was iets dat ik respecteerde. Ik moet lachen als hij de naam van de vrouw weet en kijk even om me heen. Eigenlijk had ik wel honger, maar zoiets vets ging ik niet eten. Het zou me niet goed doen en ik meost goed fit blijven.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne