• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll Pushing -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 18:14 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Coockies schreef:
    Eleanor Calder

    Ik kijk hem aan en glimlach even. Ik haal mijn schouders op. 'Ik vond het een negen waard.' Ik kijk toe hoe hij naar me toe komt en gehurkt voor me zitten met zijn handen op mijn schouders. Ik kijk langs hem heen en hoor zijn woorden. 'Hoe kan ik genieten als ik jouw broer de hele tijd lekker klef zie doen met mijn ex? Hoe kan ik genieten als ik mijn beste vriend telkens aan moet kijken met de herinnering dat hij een arrogante zak is geworden die me heeft opgesloten.' Ik kijk Luke aan. 'De enige die ik op dit moment echt mag, ben jij. En Niall en Daan dan, maar die hebben het te druk met andere dingen.' Ik kijk hem aan en zucht. Ik kijk naar de tekening op mijn pols en zucht diep. 'En ik heb betere dingen te doen... Bijvoorbeeld school. Of mijn tijd in London verspillen.' Ik zucht diep en duw Luke omver. 'Oké ik blijf. Maar....' Ik kijk hem aan. 'Alleen voor jouw en je moet me leren skateboarden en me afleiden als Mickey en Louis weer eens bezig zijn en Harry in elkaar slaan...' Ik grinnik zacht. 'Dat laatste hoeft niet, doe ik zelf wel. En ik ga met Louis praten, maar ik mag niet afzien. Dus jij moet me eraan houden. Goed?' Ik kijk hem aan en glimlach zwakjes. 'En Luke, doe dat trucje nog is?' Ik grijns even en bijt op mijn lip.


    Luke Smith
    Ik zuchtte zachtjes toen ze begon op te noemen waarom ze hier niet wilde zijn. "Blijf gewoon asjeblieft. Je kan ook het echt wel leuk hebben zonder hen." Opeens duwde ze me naar achter waardoor ik op mijn rug over een van de stoelen belandde. Ik ging rechtop zitten en keek haar aan. "Hé" zei ik licht grijnzend. Ik luisterde naar haar voorwaarden. "Dat kan allemaal geregeld worden, behalve het Harry in elkaar timmeren, want ik heb daar dus echt niet de spieren voor." Ik ging even met mijn hand over mijn dunne arm. "Ik ga ook met je mee naar Louis als je wil." Ik grinnikte toen ze het over de truc nog een keer doen had. "Okay, ik zal het dit keer proberen goed te doen." Ik sprong op mijn board en maakte weer snelheid. Dit keer ging het perfect. De salto ging zelfs dubbel en ik landde precies met mijn twee voeten op het board toen de wielen de grond raakten. "En zo hoort het dus." zei ik met een vrolijke glimlach op mijn gezicht. "Ga je dus even mee op mijn kamer de skatespullen halen?" Ik had alles daar gewoon neergelegd. Tja, waarom ook niet. "Een board en beschermers zul je wel nodig hebben. Ze zien er misschien stom uit, maar zelfs ik begin niet aan een nieuwe truc zonder beschermers. Ik heb al te vaak dingen gebroken uit nalatigheid." Ik haalde een hand door mijn haar en trapte mijn board op zodat ik hem nu onder mijn arm hield. Ik hield mijn hand hoffelijk naar haar uit. "Dus, kom je?"


    Bowties were never Cooler

    Magicales schreef:
    Louis Tomlinson
    Mijn vingers maakte onbewust tekeningetjes op zijn huid. Dit voelde zo onbeschrijfelijk goed. Het vreemde was dat ik me nog nooit zo snel bij iemand op mijn gemak had gevoeld, misschien bij de andere jongens, maar zelf bij hun gedroeg ik me niet gelijk als me drukke zelf. Ik voelde zijn handen op mijn onderrug en glimlachte terwijl ik genoot van dit moment. Dit keer was ik degene die sip keek toen hij na een tijdje zijn lippen van de mijne haalde. Deze jongen had een speciale aantrekkingskracht. Van mijn sippe gezicht was niet veel meer te zien toen hij over de douchegel en over dat deze niet eetbaar was begon. Door die woorden was mijn vrolijke lach door de badkamer te horen. 'Je bent echt gek, maar wel mijn gek.' zei ik en drukte een kusje op zijn neus. Ik had er echt een nieuwe verslaving bij. 'En zal je ook geloven.' Terwijl hij van mij een groot schuimmonster aan het maken was, begon ik vrolijke maar zachte een liedje te zingen. 'Het is weer een keer iets anders.' zei ik doodserieus bij zijn woorden, alleen merkte je wel de vrolijke ondertoon. Niet lang daarna trok ik gekke bekken om de baard die hij nog had gemaakt te zien, alleen zonder succes. 'En nu graag serieus.' zei ik en prikte in zijn zij. 'Lach nu maar. Ik zie dat je niet serieus bent.' vervolgde ik. Uiteindelijk pakte ik de douchegel over en maakte een gebaar dat hij een rondje moest draaien, als hij klaar was met zijn schuimmonster.


    Mickey Smith
    Ik grijnsde. "Als je dat maar weet." Ik begon hem vrolijk in te zepen tot hij een sopmonster met een baard was. Zijn gezang maakte me vrolijk, ondanks dat ik de liedjes niet kende, wat vreemd was aangezien ik in twee muziekculturen leefde. Die van mijzelf en die van Luke. Ik grinnikte en probeerde serieus te blijven, maar door zijn gekke bekken kreeg ik alleen maar grotere problemen met serieus kijken. Toen hij in mijn zij prikte viel ik bijna om en barstte ik in een soort vreemde combinatie van gegiechel en een schaterlach uit. Mijn moeder vond het altijd schattig, omdat ik ook kuiltjes in mijn wangen kreeg, maar ik kon er niks aan doen. Ik zie zijn gebaar en draai me gehoorzaam om. Ik schok nog steeds wat van het lachen. Ik legde mijn handen op de koele muur en ontspande me. Dit was gewoon even heel erg fijn. Normaal was ik wel altijd heel open naar iedereen, maar dit was toch anders. Het was alsof hij me precies aanvoelde. Alsof zelfs als ik niks zei, wat amper voorkwam maar goed, hij precies wist wat ik dacht. Ook raakte hij niet geirriteert door mijn geratel. Dat vond ik misschien wel het bijzonderst en het meest lief aan hem. Hij was dan ook wel een hyperactief huppeltje, zelfs die op mijn school werden moe van me. Zelfs Luke werd soms moe van me en wij hadden hetzelfde bloed in onze aderen stromen. We hadden zelfs precies dezelfde genen. Alleen waren mijn hersens toch anders fout ontwikkelt dan de zijnen. Ik zuchtte nog even gelukzalig.

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 21:21 ]


    Bowties were never Cooler

    Eleanor Calder

    Ik glimlach even en kijk hem aan. 'Prima.' Ik lach. 'Maar ik wil wel alleen met Louis praten. Privacy weet je wel?' Ik lach even en sta op. Ik grijns en knik hevig van ja. 'Natuurlijk ga ik mee, graag zelfs.' Ik pak zijn hand met een lachje aan. 'Dank je.' Ik loop vrolijk langs hem heen en trek hem mee uit zijn hand. Ik kijk met opgetrokken wenkbrauw naar Niall die helemaal onder de chocolade om een hoekje staat. Ik probeer niet in de chocola te stappen en ren vlug door naar boven, Luke achter me aantrekkend. 'Even omkleden.' Ik ren mijn kamer in en verwissel mijn kleren voor een hemdje met een adidas vest erover en een kort sportbroekje. Verder doe ik gewoon gympen aan. 'Luke?' Ik loop mijn kamer weer uit. 'Kan ik zo mee.' Ik draai al lachend een rondje en houd mijn hoofd schuin. 'Trouwens... Ik wil geen bescherming,' grinnik ik. Ik ga bij hem staan. 'Wat is jouw kamer,' vraag ik hem en houd mijn hoofd schuin.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ll ik moet even wachten op Semper


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    BigFatLiar schreef:
    Liam Payne
    'Hé.' Zegt Danielle voordat ze me een kus geeft. 'Lekker geslapen? Raak me maar niet aan, ik ben kletsnat en zit onder de chocolade en slagroom'. Dat had ik ookal gemerkt dacht ik en ik knikte even toen ze vroeg of ik lekker had geslapen. 'Grapje van Niall. Maar nu heb ik je hulp wel nodig. De keuken is een zooitje en ik weet niet hoe ik het schoon moet krijgen. Kan je heel even mee lopen om de ravage te zien en misschien aan te wijzen waar ik kan beginnen?' Ik gaapte even en knikte. 'Tuurlijk hoor', zeg ik terwijl ik achter haar aan loop richting de trap. Ik vermoede dat de keuken er verschrikkelijk uit zou zien, ben ik even blij dat ik daar niet bij was.

    [moet nu weer gaan ZUCHT]


    Danielle Peazer

    Ik glimlach even en ga zoals afgesproken links van Liam lopen. 'Niall,' roep ik, zogenaamd waarschuwend. Ik loop samen met Liam de keuken in en grinnik zachtjes. 'Niall. Nu!' Ik ren naar de keuken en pak de kom met het overige beslag. Lachend zet ik de kom op Liam zijn hoofd. 'Goedemorgen lieverd,' grijns ik en bijt op mijn lip. Doordat het glad is van de chocolade beslag, glijd ik weg en eindig ik op mijn kont. 'Auw,' jammer ik lachend en kijk beiden jongens aan. Hopelijk kon Liam de grap inzien. 'Ik ga denk ik eerst even douche en dan pas schoonmaken.' Ikk ijk Niall even aan en dan naar Liam. Ik lach even en maak dan ook van hem een foto. Ik wil twitter openen om beiden foto's van de jongens er op te zetten, maar zie dan de abnormale reeks mentions. Ik trek mijn wenkbrauw op en kijk naar Niall.
    'Noo! Niall, die foto op twitter?! Dit wordt pure wraak,' lach ik en bijt op mijn lip. Ik maak een foto van de jongens naast elkaar. 'Zo,' lach ik en plaats hem eerst op instagram om hem vervolgens op twitter te zetten. Ik lach even en trek Liam in een knuffel. 'Je weet dat ik van je houd, toch,' fluister ik met een glimlach in zijn oor.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [O okeej (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Smith
    Ik glimlachte en knikte. "Tuurlijk." Ik snapte het ook wel. Het was tussen hen en dat mocht ook zo blijven. Ik trok haar omhoog als ze mijn hand pakte en liett me daarna gewillig meevoeren. Ik grinnikte toen ik Niall onder de chocolade zag zitten maar rende snel verder achter Eleanor aan. Ik had geen zin het volgende slachtoffer te worden van degenen die hem te pakken had gekregen. Ik liet haar los als ze zei dat ze zich ging omkleden. Ik zou zo ook nog een shirt aandoen. Dat was wel slim. Ik wachtte geduldig op haar op de gang en glimlachte toen ik haar weer zag verschijnen. "Prima. Maar ik ga je niet het park in laten zonder. Het is echt niet zo veilig als het lijkt. Ik wil niet dat je je pols breekt ofzo." Veel beschermers had ik nou ook niet en een helm zou ik haar niet laten dragen maar pols, knie en elleboog beschermers toch wel. Ik knikte even naar een kamer en duwde de deur open. Liam was nu zijn bed uit. Ik trok een shirt uit mijn koffertje en trok het over mijn hoofd. Daarna pakte ik Mickey's board en de beschermers. "Doe gewoon aan. Niemand zal je uitlachen. En anders leg ik ze wel het zwijgen op." Ik glimlachte naar haar en gooide haar de beschermers toe. Ze waren waarschijnlijk niet te groot, want ik was echt dun. Dat was ook wel goed, want nu zou ze zeker ook niet lomp lijken met de dingen om. Daarbij, als ze wat zouden zeggen in het park. Ik was junior nationaal kampioen en tot nu toe derde in het algemene nationale klassement. Ik wist dus wel hoe je mensen in een skatepark het zwijgen op legde.


    Bowties were never Cooler

    Eleanor Calder

    Ik pak het elastieke van mijn pols en doe een hoge staart in. Ik pak de board af en vang de beschermers op. 'Ik trek ze buiten aan.' Ik glimlach even en loop vor hem uit de kamer uit. Ik open de voordeur en loop naar buiten. Ik bijt op mijn lip. Oké, leuk dit. Ik doe als eerst mijn knieën om, daarna mijn ellebogen en als laatste mijn polsen. 'Zo zitten ze goed toch?' Ik kijk Luke vragend aan, maar wacht vervolgens niet op antwoord. Ik leg het skateboard op de grond en zet er vervolgens 1 voet op. Ik grinnik even. Vroeger deed ik dit vaak, maar na een klap was ik het nooit meer gaan doen. Mijn hele neus lag open, het zag er niet uit en dat wilde ik niet nog eens. Ach ja, dat was toen. Net toen ik me afwilde zetten, kreeg ik opeens de angst om weer zo hard te vallen. Ik zucht diep en zet dan zonder na te denken mijn voet op het skateboard en zet af. Steppen ging nog wel. Ik blijf een beetje angstvallig doorsteppen, maar hoe moest ik remmen? 'Luke,' schreeuw ik. 'Hoe moet ik remmen?!' Ik kon mijn voet niet van de grond halen, dan zou ik vallen. Dat wist ik van mezelf, doorsteppen was veiliger, maar ik bleef harder gaan. Zonder na te denken spring ik van het skateboard en zie hoe het ding verder rolt. Waarschijnlijk zag het er nogal onhandig ui allemaal, maar het kon me even niet schelen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    DamnBieber schreef:
    ll ik moet even wachten op Semper


    [Volgens mij is ze online.]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Smith
    Ik grinnekte en liep met haar mee naar buiten. Ik keek naar haar beschermers. "Bijna..." En ze was al weg. Ik zag hoe ze stepte. Angstvallig en zonder er iets van te weten. Dat bleek ook uit haar gegil. Ik sprong op mijn board en skate haar met lange steppen achterna. "Gewoon..." En weer stond ze er al weer naast. Snel reed ik naar voren en wist ik Mickey's board van de straat te rapen voor ik een scherpe bocht maakte en terug ging naar haar. "We hadden beter eerst even op de parkeerplaats kunnen oefenen." zei ik rustig. Ik buig even en trek dan met een paar korte rukken haar knie en elleboog beschermers goed. "En je polsbeschermers moeten omgedraaid." Ik leg et board weer neer, nu de voorkant wel voor, en draai de mijne ook om. "Je moet proberen niet zo angstvallig te steppen, dan ga je veels te snel en hou je het tempo niet onder controle. Probeer een lange haal te maken en dan je voet terug op het board te zetten. Als je moeite hebt met balans kan je anders eerst wel mijn arm vasthouden." Ik glimlachte en stapte weer op mijn board.


    Bowties were never Cooler

    [Eleanor Calder/b]

    Ik kijk naar alle beschermers en laat toe dat Luke ze goed trekt. 'Ik ben hopeloos, ik weet niet eens hoe die dingen goed moeten,' grinnik ik en zucht. 'Nee, balans is geen probleem. Meer de trauma in mijn hoofd,' grinnik ik en kijk hem aan. 'Ik heb een keer een erge klap gemaakt met een skateboard. Sindsdien heb ik geen skateboard meer aangeraakt, maar je vasthouden voor de zekerheid kan geen kwaad.' Ik lach even enkijk hem aan. 'Een lange haal?' Ik zucht even en knik dan. 'Oké. Waarom ziet het er altijd zo makkelijk uit?' Ik pak het skateboard weer over en zet een voet erop. 'Oké, daar gaan we,' zeg ik twijfelend. Gewoon vallen en opstaan, net als met fietsen.... Ik kijk Luke aan en sla vlug mijn ogen neer. Dan zet ik langzaam af. 'Nu voet erop,' vraag ik hem. Ik ga nogal langzaam, maar beter dan vallen. 'Kan ij me niet gewoon vooruit trekken,' vraag ik met een lachje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson
    Vrolijk knikte ik terwijl mijn glimlach met elk woord beter werd, tenminste voor zover dat nog mogelijk was. 'Maar natuurlijk weet ik dat.' Ik keek toe hoe ik langzaam omgetoverd werd tot een sopmonster. Ergens halverwege begon ik met een heel andere liedje namelijk Look After You van The Fray. Een van mijn favoriete bands nog steeds. Ik keek weer naar Mickey die steeds grotere problemen kreeg met serieus kijken. Ik stond op het punt om hem gewoon te blijven prikken tot hij in de lach zou schieten, maar bij de eerste keer werkte dat al. 'Dit maakt je alleen maar schattiger dan je al was.' zei ik en begon uit het niets ook te lachen. Nou ja, niet helemaal, want zijn lach was nu eenmaal aanstekelijk. Toen hij zich eenmaal had omgedraaid begon ik hem in te zepen, maar wel met, hoe kan het ook anders, een patroon waar strepen in voor kwamen. Eenmaal helemaal ingezeept, draaide ik hem weer naar me toe. 'Nu ben je ook stiekem een zebra.' lachte ik vrolijk en klapte vrolijk in mijn handen. Daarna kroop ik weer dicht tegen hem aan. Daar ging mijn meesterwerk, maar dat maakte me niet uit. Ik was liever dichtbij deze jongen in de buurt. Hij was bijzonder sinds het eerste moment al. De hyperactieve stuiterbal. Ik vond het leuk, heel erg leuk. Zeker omdat ik nu ook het gedrag zag vanuit het oogpunt van de andere, en het beviel me prima. Ik keek met een lieve glimlach weer op. 'You stole my heart.' Murmelde ik zacht en zong zacht een deel van dat liedje. Als ik vrolijk was begon ik automatisch te zingen en heel soms werd het ook lastig om te zorgen dat ik daar mee zou stoppen. Maar meestal lukte het wel.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Luke Smith
    Ik glimlachte vriendelijk en schudde mijn hoofd. "Zeker niet. Het ging best aardig. Je moet alleen oefenen en voelen wat het board precies doet." Ik stak mijn arm naar haar uit. "Ja een lange haal. En het ziet er misschien makkelijk uit, dat is het echt niet, voor niemand." Ik zet me zacht tegelijk met haar af zodat we ongeveer even snel gingen. Het was niet snel, maar dit was beter controleerbaar. "Ja, voet erop." moedigde ik haar aan. Ik grinnikte bij haar opmerking. "Nee, dan leer je het nooit. Zet nog maar een keertje af als je wat harder wil, maar altijd je voet daarna weer terugzetten achterop." Ik zette ook nog eens af. "Aan het eidne van de weg komt een bocht. Dan moet je meeleunen met de bocht en wat meer bijsteppen aan de kant waar je niet op wil. Ik doe nu nog de rest wel." Zo lang ze maar deed wat ik zei kon ik het laatste beetje wel helpen. Zo'n probleem was dat niet. Ik heb ook weken bochtjes moeten rijden voor het echt goed ging.


    Bowties were never Cooler

    Eleanor Calder

    Ik maak een instemmend geluid en zet me nog een keertje af om mijn voet aarzelend erop te zetten. Zodra ik dat doe, voel hoe ik mijn balans ga verliezen, dus besluit ik maar vol op Luke
    Te leunen, waardoor ik van het skateboard val, maar Luke mijn valbreekt. Ik grinnik even em spring op. 'Dat deed geen pijn. Ben jik i orde?' Ik lacj even en trek hem overeind. I pak onze skateboards en zet ze weer goed neer. 'Oke je had het over de bocht. Dat moet lukken.' Ik kijk hem aan en zet de juiste voet weer neer. 'Gaan we weer verder,' vraag ik enthousiast. Volgens mij zouden wij pas vannacht weer terug zijn als het zo doorging. Dat Luke hier het geduld
    Voor had!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 16

    niall horan
    "niall hoor ik waarschuwend "niall nu"grijnzend spring ik LIam in de armen en geef hem een hug "godemorgen lieverd"zegt ze en zet de bak op zijn hoofd en ik begin hard te lachen "ik ga denk eerst even douche en dan pas schoon maken" ze lacht en maakt een foto. Wenkbrauwoptrekkend kijkt ze me aan "noo niall die foto op twitter dit wordt pure wraak"lacht ze en makt een nieuwe "zo" ik grinnik even en zie haar Li knuffel en ik grinnnik. Glimlachend begin ik het deeg weer verder op t e eten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan