• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll Pushing -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 18:14 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Eleanor Calder

    Ik glimlach even en grijns trots. 'Ja, ik ben niet omgevallen!' Zodra ik Luke zijn pijnlijke greep zie, verslap ik mijn greep. 'Sorry,' zeg ik zachtjes en kijk hem aan. 'Ja, dat durf ik wel.' Ik laat hem helemaal los en blijf op balans. Zachtjes, maar met een lange haal, maak ik wat meer vaart. Ik concentreer me en blijf zachtjes doorsteppen. Ik leer snel, want ik blijf al staan. Ik zeg niet dat het er charmant uitziet, maar ik blijf staan en daar gaat het om. Nu even. Ik kijk met een glimlachje vlug over mijn schouder naar Luke. Dan kijk ik weer voor me en maak weer een stepje. Dit work afleidend en dat was fijn. Ik had afleiding nodig nu en dat bood skateboarden en Luke me nu. Ik was er blij mee en ik leerde iets nieuws. Het kon niet beter.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Smith
    Ik glimlachte een beetje. "Maakt niet uit." Toen ze op mijn vraag andwoorddde dat ze het wel los durfde glunderde ik wat en liet ik haar voorzichtig los. Ze stond wel wat wankel en stepte nog iets te veel naar mijn smaak, maar dat kon ook door haar kortere benen en slappere spieren komen. Ik hield haar rustig bij. Ik glimlachte breed en bemoedigend naar haar toen ze naar me keek. het ging echt heel goed. Soepeltjes en bijna gracieus hield ik haar bij, als je een dunne grasspriet ooit gracieus kon noemen, maar dat ter zijde. Ik legde mijn handen voorzichtig op haar heupen. "Zo komt er weer een bocht, maar die moeten we lopen, omdat er stoplichten zijn. Ik ga je leren remmen, maar je moet het goed timen." Ik stepte nog heel eventjes bij. "Je kan gewoon je voet neerzetten en wachten, maar je schoenen zullen dat niet kunnen hebben, dus strakt zet je je voet op de tail met de neus in plaats van opzij naar voren en leunt op je achterste been waardoor het board kantelt. Ik zal ervoor zorgen dat je niet valt. Snap je?" Dit was opzich nog wel een manier die ze zou moeten kunnen beheersen, als ik haar hielp.


    Bowties were never Cooler

    Eleanor Calder

    Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. Ineens voel ik handen op mijn heupen. Geschrokken kijk ik op en zie dat het Luke is. Wie anders? Toch schrok ik. Ik bijt op mijn lip en probeer het verder te negeren. Toch glijden zijn woorden langs me heen. Pas als ik in de verte de stoplichten zie, besef ik me dat ik moet gaan remmen. 'Wacht... Wat?!' De neiging om me om te draaien en me aan Luke vast te klemmen was groot, maar ik bleef staan. Vaag besef ik weer wat hij zei. 'Hou me alsjeblieft vast,' mompel ik en verplaats mijn voet ietsjes. Ik zet voorzichtig kracht op mijn voet. Ik voel het board onder me wegglippen. Het volgende moment lig ik op de grond. Een pijnlijke kreun verlaat mijn lippen. Ik zucht en kijk het skateboard na, die niet veel verder tot stilstand komt. Ik wrijf even met mijn hand over mijn elleboog. ik had me opgevangen met mijn ellebogen. Op asfalt was dat niet zo fijn. Ik zucht en blijf liggen. Dat lag wel veilig... Ik kom moeizaam weer overeind en pak het skateboard. 'Ik loop de rest wel, dan hoef ik niet meer te remmen.' Ik probeer mijn elleboog te bekijken, maar er zit niks, dankzij de beschermers. godzijdank.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mickey Smith
    Ik stak mijn tong een stukje naar hem uit. "Weet ik toch. Maar ik ben geen clown, want ik ben niet eng." Ik leunde wat naar voren en drukte zacht mijn lippen op de zijne. Tja, ik was nou eenmaal doodsbang voor clowns. Dat was wel iets wat Luke en ik gemeen hadden. Onze vrij extreme angst voor clowns. Zelfs als kleine kinderen al kropen we bang weg als er een clown in de omgeving was. gelukkig zijn er daar maar weinig van in Cardiff en omstreken, maar goed. De tripjes over de South bank van de thames en het plein in Covent Garden waren nooit echt gezellig met 2 doodsbange kinderen. En natuurlijk vonden de anderen het geweldig, dus wij moesten altijd mee. Ik sloeg mijn armen om zijn middel en voelde al snel zijn armen rond mijn nek. Mijn hart sloeg een slag over voor hij dubbel zo snel doorging. Deze jongen maakte me helemaal gek, iets waarvan ik niet dacht dat het mogelijk was. Ik hield hem zo dicht mogelijk tegen me aan. Ik voelde me alsof ik een lammetje was dat altijd zijn kudde kwijt is geweest en hem nu had gevonden. Het voelde veilig. Ik hoorde hem wat prevelen en glimlachte. "Same, same." Ik wist gewoon niet wat anders te zeggen. Hij had mijn gevoelens zo perfect verwoord dat ik het gevoel kreeg dat hij precies hetzelfde voor mij voelde, hoe vreemd het ook leek. Ik sloot de kus langzaam af en draaide de kraan dicht. "Zullen we maar eens gaan aankleden? Dan kunnen we misschien nog iets enige sinds nuttig doen vandaag." ik glimalchte en trok het douchegordijn open. Eigenlijk wilde ik dit alles nog aan Luke vertellen. We deelden altijd alles, en dit kon ik toch echt neit voor me houden. Mijn ouders zouden het later wel merken, maar Ik wilde er wel met Luke over praten. Hij wist hoe echte liefde voelde, maar ik wist ook hoe voorzichtig hij ermee was. Hij vertrouwde niemand zijn hart helemaal meer toe, teriwjl ik daar geen problemen mee had.Misschien was het dan ook weer goed dat ik zo'n tegenhanger had. Ik stal nog een kusje van Louis lippen voor ik een handdoek pakte en mezelf begon droog te wrijven.


    Bowties were never Cooler

    [Okeej ik heb een vraagje. Het is offtopic, dus sorry, maar ik heb hulp nodig voor mijn nieuwste story.



    Welke naam past bij zo'n meisje?
    ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Amelia? Precilla? Iets sierlijks en meisjesachtig. Roos?]


    Bowties were never Cooler

    ( Danelea? Valerie? Maar inderdaad iets sierlijks en meisjesachtig.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Luke Smith
    Ik voelde haar verstarren toen ik over remmen begon. "het komt wel goed." zei ik bemoedigend, maar het hielp niet. Ook was het wat te voorbarig. Ik liet haar los toen ik voelde dat ik haar niet meer overeind kon trekken en stopte niet veel later met een scherpe bocht, waardoor ik ook haar board tegen hield. Ik liep naar haar toe en hield een hand naar haar uit om haar omhoog te helpen. "En daarom wilde ik dus dat je beschermers droeg." Anders hadden we nu echt naar het ziekenhuis gekunt omdat al het vel van haar ellebogen eraf had gelegen. "is goed. ik loop wel mee. het skatepark is niet ver meer en daar is een stukje zacht waar we remmen kunnen oefenen." Ik wilde haar niet zo maar daar loslaten zonder te kunnen remmen. Dat was gewoon te gevaarlijk. Als ze nou goede schoenen had kon ze daarmee remmen, maar dezen hadden een veel te dunne zool daarvoor. Ik begon rustig te lopen. Zo ver was het niet meer, al voelde het wel een stuk langer nu we liepen en niet skaten. "Als je dat trucje van daarnet echt cool vind wil ik je ook wel zaterdag meenemen naar mijn wedstrijd. Alleen als je wil hoor. Het is ook gewoon hier in het skatepark." Ik glimlachte en drukte op de knop, hoe vreemd dat ook voelde hier in london. op deze plek moest het echt wel anders was je plat.


    Bowties were never Cooler

    [Sylvia?]


    Bowties were never Cooler

    [Christine, Christina, Catherine, Melanie, Scarlett, Rosalia,]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik heb nu Ellis Isabella Livingstone. Vroeger was ze heel meisjes achtig, maar nu echt niet emer (: Hahaha. Ik dacht eerst aan Rosalie, maar dat heb ik voor iedereen. Dus ik dacht doe is wat anders. Past het bij haar? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eleanor Calder

    Ik zucht even en knik. Zwijgend loop ik naast hem en wacht tot het stoplicht op groen gaat. 'Mag je zo maar van Liam,' vraag ik verbaasd en kijk Luke aan. Dan glimlach ik even. 'Maar het lijkt me leuk. Dus ja, ik wil welmee, maar ik ga dan niet skate,' grinnik ik. Ik kijk weer voor me uit. 'Echt, ik bak er helemaal niks van. Dat jij nog mee wilt,' lach ik zachtjes en kijk hem aan. Ik bijt op mijn lip en klem het skateboard vast onder mijn arm. 'Jij en je broer zijn wel verschillend og niet? Ik bedoel. Jij houdt van skateboarden, zit onder de tattoos en hebt een piercing en je broertje is homo en constant met Louis bezig. Of lijken jullie wel op elkaar,' vraag ik hem en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Ik vind Adriana wel een naam voor haar.)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Daar dacht ik ook nog even aan... Adrianna of Ellis... I don't know.... De story staat online. Misscjien - als je wilt- kan iemand dam even de
    Proloog lezen en dan denken welke naam beter past. Hoeft niet hoor, maar ik twijfel... Het verhaal heet: Things I hate about You - One Direction. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson
    Ik tikte met mijn vinger op zijn neus en schudde lachend mijn hoofd. 'Je weet volgens mij alles wel. Maar daar heb je gelijk in, want je bent alles behalve eng. Jij bent juist heel erg leuk en ben grappig, zonder daar al die moeite voor te doen. Wat toch mislukt uiteindelijk. want iedereen vind het eng.' De angst voor clowns snapte ik wel, want ze waren ook eerder angstaanjagend dan grappig.Ik keek er dus ook niet verbaasd van op. Mijn zusjes hadden ook al een angst daarvoor. Kort glimlachte ik tegen zijn lippen waarna ik hem zachtjes terug kuste. Mijn hand ging zacht door zijn haren, waarna deze langzaam een weg vond naar zijn nek. Deze bleef daar dan ook liggen bij mijn andere terwijl ik, voor zover mogelijk, nog iets dichter tegen hem aan kroop. Zijn armen voelde ik nog steeds om mijn middel en de plek waar zijn handen lagen, brandde onder zijn aanraking. Het was alsof het zo hoorde te zijn. Het was al zo vertrouwd, maar tegelijkertijd was het nog allemaal zo anders. De glimlach was niet te missen op zijn gezicht en glimlachte daar automatisch ook door. Maar zijn volgende woorden hielpen daar zeker ook aan mee. Het lukte voor het eerst echt iemand in een lange tijd om mij sprakeloos te maken. Overal had ik wel wat op te zeggen, behalve op sommige woorden van deze jongen. En dat was zeker positief op dit moment. Nog een klein kusje drukte ik op zijn lippen toen hij langzaam de kus afsloot om daarna met een stralende blik op te kijken. 'Misschien is dat toch wel een goed plan. En als je het aan mij vraagt zijn we nuttig bezig en hebben we als genoeg nuttige dingen gedaan. Maar wat had je nog in gedachten?' Ik beet op mijn lip, als ik merkte dat het ratelen weer was begonnen. Met veel tegenzin liet ik Mickey los, alleen verdween de glimlach nog steeds niet. Alle gedachten die eerder nog door mijn hoofd spookte waren allemaal verdwenen en waren gericht op de jongen die mijn hart sneller liet kloppen. Ja, er zouden nog moeilijke momenten komen, maar dat zou ook goed komen. Ik had moeite om niet gewoon weer mijn lippen op die van Mickey te drukken waardoor ik dus ook maar een handdoek pakte. Deze wikkelde ik om mijn middel en nam weer plaats op mijn vaste plek op de wastafels. Ik veegde de haren voor mijn ogen vandaan en richtte mijn blik op Mickey. Hij was nu eenmaal een stuk interessanter dan dat ik me nuttig moest maken door mezelf af te drogen. En daarbij werkte het zo ook maar al te goed. 'Hoe lang denk je dat het duurt voor we weer rondrennen?' Eigenlijk wist ik het antwoord al, want dat was niet lang, maar alsnog.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer