• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll Pushing -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 18:14 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Coockies schreef:
    [Daar dacht ik ook nog even aan... Adrianna of Ellis... I don't know.... De story staat online. Misscjien - als je wilt- kan iemand dam even de
    Proloog lezen en dan denken welke naam beter past. Hoeft niet hoor, maar ik twijfel... Het verhaal heet: Things I hate about You - One Direction. ]


    ( Ik zal zo eens een kijkje nemen (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ze lijkt een beetje op Adriana Lima, haha.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Coockies schreef:
    Eleanor Calder

    Ik zucht even en knik. Zwijgend loop ik naast hem en wacht tot het stoplicht op groen gaat. 'Mag je zo maar van Liam,' vraag ik verbaasd en kijk Luke aan. Dan glimlach ik even. 'Maar het lijkt me leuk. Dus ja, ik wil welmee, maar ik ga dan niet skate,' grinnik ik. Ik kijk weer voor me uit. 'Echt, ik bak er helemaal niks van. Dat jij nog mee wilt,' lach ik zachtjes en kijk hem aan. Ik bijt op mijn lip en klem het skateboard vast onder mijn arm. 'Jij en je broer zijn wel verschillend og niet? Ik bedoel. Jij houdt van skateboarden, zit onder de tattoos en hebt een piercing en je broertje is homo en constant met Louis bezig. Of lijken jullie wel op elkaar,' vraag ik hem en kijk hem aan.


    Luke Smith
    Ik keek naar haar. "Hij zei vanochtend dat hij me niet nodig had, dus ik denk van wel, en anders krijg ik het wel over me heen als we terug zijn." Ik was wel heel trouw en gediciplineert, maar als je me wegstuurde bleef ik ook gewoon weg. Ik grinnekte bij haar andwoord. "Ik denk ook niet dat je bij dat nivo kunt. Wel gezellig dat je mee gaat." Ik grinnekte. "Maakt toch neit uit. Wat ik allemaal heb gedaan toen ik 8 was, doe jij nu. Ik vind het wel leuk." Rustig loop ik verder. het skatepark zie ik iets verderop al verschijnen. Het was gigantisch. het was echt heerlijk om daar rond te hangen. Ik beet op mijn lip bij die vraag. "In sommige opzichten wel. We zijn beide muzikaal en skaten ook beide, maar hij is qua karakter heel anders dan ik. En zijn muzieksmaak ik ook heel anders. Wil je meer weten?" Ik keek even naar haar terwijl we liepen.

    Vindicatif schreef:
    Louis Tomlinson
    Ik tikte met mijn vinger op zijn neus en schudde lachend mijn hoofd. 'Je weet volgens mij alles wel. Maar daar heb je gelijk in, want je bent alles behalve eng. Jij bent juist heel erg leuk en ben grappig, zonder daar al die moeite voor te doen. Wat toch mislukt uiteindelijk. want iedereen vind het eng.' De angst voor clowns snapte ik wel, want ze waren ook eerder angstaanjagend dan grappig.Ik keek er dus ook niet verbaasd van op. Mijn zusjes hadden ook al een angst daarvoor. Kort glimlachte ik tegen zijn lippen waarna ik hem zachtjes terug kuste. Mijn hand ging zacht door zijn haren, waarna deze langzaam een weg vond naar zijn nek. Deze bleef daar dan ook liggen bij mijn andere terwijl ik, voor zover mogelijk, nog iets dichter tegen hem aan kroop. Zijn armen voelde ik nog steeds om mijn middel en de plek waar zijn handen lagen, brandde onder zijn aanraking. Het was alsof het zo hoorde te zijn. Het was al zo vertrouwd, maar tegelijkertijd was het nog allemaal zo anders. De glimlach was niet te missen op zijn gezicht en glimlachte daar automatisch ook door. Maar zijn volgende woorden hielpen daar zeker ook aan mee. Het lukte voor het eerst echt iemand in een lange tijd om mij sprakeloos te maken. Overal had ik wel wat op te zeggen, behalve op sommige woorden van deze jongen. En dat was zeker positief op dit moment. Nog een klein kusje drukte ik op zijn lippen toen hij langzaam de kus afsloot om daarna met een stralende blik op te kijken. 'Misschien is dat toch wel een goed plan. En als je het aan mij vraagt zijn we nuttig bezig en hebben we als genoeg nuttige dingen gedaan. Maar wat had je nog in gedachten?' Ik beet op mijn lip, als ik merkte dat het ratelen weer was begonnen. Met veel tegenzin liet ik Mickey los, alleen verdween de glimlach nog steeds niet. Alle gedachten die eerder nog door mijn hoofd spookte waren allemaal verdwenen en waren gericht op de jongen die mijn hart sneller liet kloppen. Ja, er zouden nog moeilijke momenten komen, maar dat zou ook goed komen. Ik had moeite om niet gewoon weer mijn lippen op die van Mickey te drukken waardoor ik dus ook maar een handdoek pakte. Deze wikkelde ik om mijn middel en nam weer plaats op mijn vaste plek op de wastafels. Ik veegde de haren voor mijn ogen vandaan en richtte mijn blik op Mickey. Hij was nu eenmaal een stuk interessanter dan dat ik me nuttig moest maken door mezelf af te drogen. En daarbij werkte het zo ook maar al te goed. 'Hoe lang denk je dat het duurt voor we weer rondrennen?' Eigenlijk wist ik het antwoord al, want dat was niet lang, maar alsnog.


    Mickey Smith
    Ik glimlachte toen hij sprakenloos werd. Voor mijn gevoel gebeurde dat wel vaker, wat vrij vreemd was aangezien hij net zo'n stuiterbal was als ik. Ik wachtte geduldig af tot hij weer iets zou zeggen. Had ik hem nou echt zo van zijn stokje gebracht dat hij niks meer kon uitbrengen? Vast niet. Ik voelde nog een zacht kusje op mijn lippen en begon weer helemaal te stralen. Ik voelde me constant gewoon zo geweldig met hem in de buurt. Alsof ik de hele wereld aankon. Ik grinnekte zacht toen hij begon te ratelen. "Ik heb geen idee wat ik in gedachten heb, maar ratel alsjeblieft lekker verder. Ik vind het wel leuk als je zo doet. En bijt alsjeblieft niet op je lip. Dat is mijn werk." Ik grijnsde en greep een handdoek om me af te drogen. Het was misschien niet leuk, het was wel handig. Ik droogde me vrij snel af en wikkelde toen de handdoek ook om mijn middel voor ik achter hem ging staan en mijn armen om zijn middel sloeg. Hij was nog vrij nat, maar dat kon me helemaal niks schelen. Ik wilde hem neit loslaten en da dat ene minuutje dat ik me moest afdrogen had ik weer een gigantische drang om hem in mijn armen te hebben. Dit ging nog wat worden met de liveshows als we elkaar nog geen minuut konden loslaten. Ik grinnekte bij zijn vraag en drukte zacht mijn lippen in zijn nek. "3 misschien 4 mili seconden." mompelde ik. Lang zou het zeker niet meer duren. De suiker van het ontbijt was lang en breed ingewerkt en ik voelde me de koning te rijk, dus waarschijnlijk zou ik weer eens de onhandelbare stuiterbal zijn. Tijdens dat soort dagen hield mijn moeder me gewoon zo lang mogelijk buiten, zodat ik daar uit kon razen in plaats van binnen. Zo erg vond ik het niet. Zo had ik ook leren skateboarden. Ik pakte nog een handdoek van eht rek en begon daarmee zijn rug en mijn borst af te drogen. Ik wilde niet dat straks zijn streepjes gingen uilopen. Bij die gedachte grinnekte ik weer. Ik ging ook met de handdoek over zijn borst en door zijn haren. Toen ik klaar was drukte ik mijn lippen weer in zijn nek. "Zo, helemaal klaar voor vandaag. Dus wat wil meneer gaan doen?"


    Bowties were never Cooler

    [Guyz ik hen voor Adriana gekozen. Thanks voor jullie suggesties (: Je mag natuurlijk de story gaan lezen ;)

    De reactie van El komt zo. Moet hard leren vandaah en morgen zal ik bijna de hele dag niet online zijn. Alvast sorry!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson
    Ik kon er niet tegen om geen woorden klaar te hebben. Het is echt nog bijna nooit voorgekomen, maar ik zag hem graag glimlachen. Dus daar had ik het wel voor over. 'Je beschikt over bijzondere dingen, darling.' grinnikte ik uiteindelijk zacht. Door het zachte kusje op zijn lippen begon hij te stralen, waardoor ik weer smolt. Het leek en voelde alsof ik in een sprookjesboek was beland en mijn prins gevonden had. Er leken geen problemen te zijn als ik hem eenmaal in mijn armen heb. Alsof alles perfect was en als er slechte dingen voorbij kwamen, die zonder moeite zou aankunnen. Doordat Mickey zacht grinnikte toen ik begon te ratelen, vond ik het al een stuk minder erg. 'Dan hebben we beide geen idee, maar volgens mij gebeurd dat nu echt automatisch. Ik ben dus blij dat je het leuk vind. En dat is zeker ook jou werk niet. Het past dan bij ons allebei niet of juist bij allebei weer wel.' ratelde ik weer vrolijk. Mijn blik bleef de hele tijd gevestigd op de jongen voor me. Ik was liever geduldig, voor zover ik dat kon zijn, en mijn blik op Mickey was gericht. Dan dat ik me nuttig moest maken door mezelf af te drogen en daarbij werkte het zo ook. Ik draaide me om toen ik zijn armen om me middel heen voelde, om een kusje op zijn lippen te drukken en me dicht tegen hem aan te nestelen. Ik kon nu al niet meer zonder hem en zijn aanraking en er was nu nog geen minuut voorbij. Daarbij kende we elkaar nog geen halve week. Straks tijdens de wedstrijd moesten we nog langer zonder elkaar. Ik glimlachte en sloot mijn ogen toen ik zijn lippen in mijn nek voelde. 'Dan hebben we nog heel even. Al is het stuiterbal gedrag ook niet erg.' zei ik zachtjes en mijn gedachten van net waren dus wel weer goed. Misschien als we niet ontbeten hadden was het nog wel iets minder geweest, maar ik vond het niet erg. Zelfs als ik een rustig persoon was geweest had ik het niet erg gevonden. Ik weet nog wel dat ik altijd met mijn zusjes naar buiten moest om ze bezig te houden, en zo kon ik mijn energie ook verminderen. Doncaster daar was genoeg te doen, dus ik vond het ook nooit erg. Jaren later in One Direction had ik ook genoeg manieren gevonden om mijn energie te verminderen en de andere niet tot last te zijn. Ik glimlachte toen hij ons verder begon af te drogen en ik had me ondertussen ook nuttig gemaakt om ook een handdoek te pakken en zijn haar te doen. 'Je bent geweldig. En ik weet niet of je het eerdere plan wilde doorzetten met het zwembad. Maar het maakt me niet heel veel uit, maar sowieso wil ik je dat ene nog laten horen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Coockies schreef:
    [Guyz ik hen voor Adriana gekozen. Thanks voor jullie suggesties (: Je mag natuurlijk de story gaan lezen ;)

    De reactie van El komt zo. Moet hard leren vandaah en morgen zal ik bijna de hele dag niet online zijn. Alvast sorry!]


    ( succes (; )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    DamnBieber schreef:
    (...)

    Harry Edward Styles


    Ik keek haar even moeilijk aan. Rapstukjes waren nou niet echt haar beste kant. ''Ik denk dat je maar beter kan stoppen met rappen'' val ik metteen met de deur in huis. Ik kijk haar even verward aan. ''Ik bedoelde het niet zo'' stotter ik. ''Als je persee Cher Lloyd wil zingen kan je het best want u back of with ur love nemen'' besluit ik dan. Ik sta op en duw haar weer het hokje in. ´´Zing ze maar allebij voor de demonstarie´´ gil ik. Ik kijk haar even peinzend aan. Ik was vergeten dat ze ook een microfoon hier hadden. Haar oren zouden nu vast wel een gehoorbeschadiging hebben.

    Coockies
    Als je wil een kandidaat voor Harry?


    Kyra Luca Graig

    'Dude, wat heb je? Stemmingswisselingen?' flap ik eruit. Het klonk een beetje boos. 'Sorry, dat was niet lullig bedoelt.' zeg ik er snel achteraan. Een klein piepje zat nu in mijn oor doordat Harry zo nodig moest gillen. Ik zucht heel even en haal een hand door mijn haar. 'Een ander liedje dan die van Cher is ook goed hoor. Zo nodig hoeft dat ook weer niet. Imagine van John Lennon of zo ben ik ook al blij mee.' Ik haal nog één keer diep adem en begin maar te zingen. Hopelijk gaat hij nu niet zo, hoe zal ik het noemen, raar reageren. Eerst chagrijnig en dan weer poeslief. Nou, dat had ik dus echt geen zin in. Mijn armen laat ik een beetje slap naast mezelf hangen en hou mijn kin een beetje omhoog. Ik glimlach gewoon even en kijk Harry weer aan.

    [sorry dat ik niet poste, maar elke keer als ik dat wou doen kwam er wat tussen.]


    Do what people say you can't.

    [Sterkte]


    Bowties were never Cooler

    Coockies schreef:
    (...)


    Danielle Peazer

    Ik glimlach even en ga zoals afgesproken links van Liam lopen. 'Niall,' roep ik, zogenaamd waarschuwend. Ik loop samen met Liam de keuken in en grinnik zachtjes. 'Niall. Nu!' Ik ren naar de keuken en pak de kom met het overige beslag. Lachend zet ik de kom op Liam zijn hoofd. 'Goedemorgen lieverd,' grijns ik en bijt op mijn lip. Doordat het glad is van de chocolade beslag, glijd ik weg en eindig ik op mijn kont. 'Auw,' jammer ik lachend en kijk beiden jongens aan. Hopelijk kon Liam de grap inzien. 'Ik ga denk ik eerst even douche en dan pas schoonmaken.' Ikk ijk Niall even aan en dan naar Liam. Ik lach even en maak dan ook van hem een foto. Ik wil twitter openen om beiden foto's van de jongens er op te zetten, maar zie dan de abnormale reeks mentions. Ik trek mijn wenkbrauw op en kijk naar Niall.
    'Noo! Niall, die foto op twitter?! Dit wordt pure wraak,' lach ik en bijt op mijn lip. Ik maak een foto van de jongens naast elkaar. 'Zo,' lach ik en plaats hem eerst op instagram om hem vervolgens op twitter te zetten. Ik lach even en trek Liam in een knuffel. 'Je weet dat ik van je houd, toch,' fluister ik met een glimlach in zijn oor.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Rosalie 'Rose' Amy Michels

    Zenuwen spoelen door mijn lichaam, terwijl ik de auto uit stap. Ik bedank de taxichauffeur vriendelijk en reken af. Ik bijt op mijn lip en haal diep adem. Even gaan mijn gedachtes weer naar mijn vader. Ik kan me nog zo goed herinneren dat ik hem vertelde dat ik door was. Hij was blij. Hoewel hij niet uitbundig op en neer stond te springen of een taart voor me bakte, zag ik het aan zijn ogen. Ze straalde, voor het eerst in een lange tijd. Ik zou willen dat ik hem zo vaker zag, maar waarschijnlijk niet. Ik pak mijn koffers en sleep die achter me aan. Ik was later dan de andere kandidaten, dat wist ik ook wel. Ik had een achterstand, dat wist ik ook. Er zou niemand naar huis worden gestuurd, dus ik kon blijven. De achterstand maakt niet uit, ik kan laten zien waarvoor ik kom en wat ik wil bereiken. Aarzelend open ik de deur, niet verwchtend dat die mee zou geven en ik dus gedwongen ben aan te bellen. Ik bijt op mijn lip en veeg een blonde pluk haar achter mijn oren. Tot mijn verbazing gaat de deur wel open. Ik sleep mijn koffers achter me aan en kijk om me heen door de hal. Ik slik even en tik met mijn voet op de grond. Het huis was groot, licht en mooi. Ik glimlach kleintjes en geniet een tijdje van alles. Het was rustgevend om mijn vertrouwde huis te verlaten, maar gelijkertijd beangstigend. Uit de keuken komt een fluisterende stem en boven klinken ook allemaal geluiden. Ik weet dat mijn coach Harry is. Ik ben er niet ontevreden mee, ik had er eigenlijk niet echt een mening over. Ik kende geen van de vijf jongens persoonlijk, hun muziek had ik wel gehoord, maar het stond niet op mijn mobiel. Stiekem 1 nummer, maar dat hoefde niemand te weten. Mijn koffers achter me aanslepend loop ik door de hal een andere kamer in. 'Hallo,' roep ik. Eigenlijk wilde ik de aandacht niet, maar ik moest Harry toch vinden. 'Harry?' Ik kijk verslagen om me heen en laat mijn koffers los.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eleanor Calder

    Ik lach even en knik. 'Ach, het komt wel goed. En inderdaad, ik kom nooit bij dat niveau, maar dat maakt niet uit. Ik verzin mijn centjes wel met mijn hersenen en hopelijk met meer modellenwerk,' glimlach ik. 'Weet je, terwijl je waarschijnlijk 100 procent gelijik hebt, beledig je me toch. Ik skateboard als een acht jarige...' Ik lach even en schud met mijn hoofd/ 'Waarschijnlijk kunnen sommige het nog beter,' lach ik zachtjes en steek over als het stoplicht op groen is. 'Nee,' zeg ik zacht en kijk hem aan. Ik bijt op mijn lip en kijk weer weg. 'Ik hoef niet te weten hoe je broer is,' mompel ik en klem het skateboard wat steviger vast. 'Ik had er niet over moeten beginnen.' Ik glimlach vaagjes en leg het skateboard weer neer op de grond. Ik ga er opstaan en zet mezelf af. Ik bijt op mijn lip en kijk voor me uit, terwijl ik probeer geconcentreerd te blijven. Het laatste wat ik wil is vallen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Ik ben heel afwezig geweest de afgelopen dagen :/ sorry. We moesten voor school heel veel voorbereiden voor Engeland, en mijn leraren kunnen heel goed plannen, dus moest week en moet volgende week nog een heleboel gedaan worden. Maar ik zal zo even reageren als dat nodig is...)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Heeft danielle of liam gereageerd? Ik kan het niet terug vinden????)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het staat op deze pagina. Ik wacht op reactie van liam ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Eleanor Calder

    Ik lach even en knik. 'Ach, het komt wel goed. En inderdaad, ik kom nooit bij dat niveau, maar dat maakt niet uit. Ik verzin mijn centjes wel met mijn hersenen en hopelijk met meer modellenwerk,' glimlach ik. 'Weet je, terwijl je waarschijnlijk 100 procent gelijik hebt, beledig je me toch. Ik skateboard als een acht jarige...' Ik lach even en schud met mijn hoofd/ 'Waarschijnlijk kunnen sommige het nog beter,' lach ik zachtjes en steek over als het stoplicht op groen is. 'Nee,' zeg ik zacht en kijk hem aan. Ik bijt op mijn lip en kijk weer weg. 'Ik hoef niet te weten hoe je broer is,' mompel ik en klem het skateboard wat steviger vast. 'Ik had er niet over moeten beginnen.' Ik glimlach vaagjes en leg het skateboard weer neer op de grond. Ik ga er opstaan en zet mezelf af. Ik bijt op mijn lip en kijk voor me uit, terwijl ik probeer geconcentreerd te blijven. Het laatste wat ik wil is vallen.


    Luke Smith
    Ik sloeg mijn ogen neer. "Dat bedoelde ik niet, maar goed. Probeer nog maar eens wat te rijden." Ik zie haar rustig gaan. Ik schuif mijn board min of meer de straat op en spring erop waarna ik met haar mee rolde. Ze deed het nu best goed. Ze bleef staan. Natuurlijk was het moeilijk. Je werd geen kampioen in een dag, dat kostte jaren oefening. We kwamen nu toch in de buurt van het skatepark. Daar zag ik een bekend gezicht verschijnen. "Hey, Lukey. Wie is de dame?" vroeg hijen ik stopte waarbij ik haar zo met me mee tot stilstand trok dat ze niet kon vallen of omgaan. Ik liet haar weer los en stpate van mijn board af. "Dan, dit is Eleanor. Eleanor, dit is Daniel, maar noem hem Dan anders wordt hij chagerijnig." Op die woorden kreeg ik een por in mijn zij. "Die had je nog te goed, Dannyboy." Ik nam zijn hoofd onder mijn arm en ging even met mijn knokkels over zijn hoofd voor ik hem losliet en we allebei grijnzend naar haar kenen.

    Vindicatif schreef:
    Louis Tomlinson
    Ik kon er niet tegen om geen woorden klaar te hebben. Het is echt nog bijna nooit voorgekomen, maar ik zag hem graag glimlachen. Dus daar had ik het wel voor over. 'Je beschikt over bijzondere dingen, darling.' grinnikte ik uiteindelijk zacht. Door het zachte kusje op zijn lippen begon hij te stralen, waardoor ik weer smolt. Het leek en voelde alsof ik in een sprookjesboek was beland en mijn prins gevonden had. Er leken geen problemen te zijn als ik hem eenmaal in mijn armen heb. Alsof alles perfect was en als er slechte dingen voorbij kwamen, die zonder moeite zou aankunnen. Doordat Mickey zacht grinnikte toen ik begon te ratelen, vond ik het al een stuk minder erg. 'Dan hebben we beide geen idee, maar volgens mij gebeurd dat nu echt automatisch. Ik ben dus blij dat je het leuk vind. En dat is zeker ook jou werk niet. Het past dan bij ons allebei niet of juist bij allebei weer wel.' ratelde ik weer vrolijk. Mijn blik bleef de hele tijd gevestigd op de jongen voor me. Ik was liever geduldig, voor zover ik dat kon zijn, en mijn blik op Mickey was gericht. Dan dat ik me nuttig moest maken door mezelf af te drogen en daarbij werkte het zo ook. Ik draaide me om toen ik zijn armen om me middel heen voelde, om een kusje op zijn lippen te drukken en me dicht tegen hem aan te nestelen. Ik kon nu al niet meer zonder hem en zijn aanraking en er was nu nog geen minuut voorbij. Daarbij kende we elkaar nog geen halve week. Straks tijdens de wedstrijd moesten we nog langer zonder elkaar. Ik glimlachte en sloot mijn ogen toen ik zijn lippen in mijn nek voelde. 'Dan hebben we nog heel even. Al is het stuiterbal gedrag ook niet erg.' zei ik zachtjes en mijn gedachten van net waren dus wel weer goed. Misschien als we niet ontbeten hadden was het nog wel iets minder geweest, maar ik vond het niet erg. Zelfs als ik een rustig persoon was geweest had ik het niet erg gevonden. Ik weet nog wel dat ik altijd met mijn zusjes naar buiten moest om ze bezig te houden, en zo kon ik mijn energie ook verminderen. Doncaster daar was genoeg te doen, dus ik vond het ook nooit erg. Jaren later in One Direction had ik ook genoeg manieren gevonden om mijn energie te verminderen en de andere niet tot last te zijn. Ik glimlachte toen hij ons verder begon af te drogen en ik had me ondertussen ook nuttig gemaakt om ook een handdoek te pakken en zijn haar te doen. 'Je bent geweldig. En ik weet niet of je het eerdere plan wilde doorzetten met het zwembad. Maar het maakt me niet heel veel uit, maar sowieso wil ik je dat ene nog laten horen.'


    Mickey Smith
    Ik grinnekte bij zijn opmerking. Wat had ik toch een meelij met de rest van het huis. Ik wist hoe erg mensen het al vonden als ik alleen rondstuiterde, laat staan twee stuiterballen... Dat was voor de meesten vast een hel, behalve voor ons, maar goed. Wij waren de twee stuiterballen. Ik had wel een paar manieren om rustig te worden, maar dat waren er niet veel. Vaak hielpen rondjesrennen en ratslagen enzo doen toch het beste. Gelukkig was ook buiten op mijn school en in Cardiff zelf genoeg te doen om me bezig te houden. Ik glimlachte en keek zo naar ons. "Dan hadden we ons net zo goed niet kunnen aankleden, maar goed. Zullen we onze zwembroekken gaan aantrekken en dan erin duiken... Wacht, ik heb nogsteeds geen zwembroek. Die zouden we gister gaan kopen, maar dat hebben we toen niet gedaan en nu heb ik er geen. In mijn boxer gaan zwemmen lijkt me ook niet zo'n strak plan, want ik heb het gevoel dat die dan van mijn kont zal vallen." begon ik weer vrolijk te ratelen terwijl ik de deur open draaide en hem mee trok naar onze kamer. Daar trok ik uit mijn kleine koffertje een hemd en shorts en een schone boxer met katjes. Ja, mijn boxers waren niet mannelijk. Ik trok ze snel aan en begon toen uit te zoeken hoe mijn hemd ookal weer aan ging. Daar was ik zo slecht in. Uitkleden ging wel, maar aankleden, echt een ramp. Zeker als ik het snel probeerde te doen. Uiteindelijk kreeg ik dan toch mijn hemd aan en begon ik aan mijn shorts, wat een even grote ramp was. Daarom hielp ofwel mijn moeder, ofwel Luke me vaak met aankleden als het echt snel moest. Stres was namelijk ook niet iets wat hielp tegen de hyperactiviteit. Ook die kreeg ik aan en ik begon te zoeken naar sokken, een riem en mijn borstel, terwijl ik met een hand mijn broek omhoog hield.

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 22:45 ]


    Bowties were never Cooler