• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll Pushing -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 18:14 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Danielle Peazer

    Ik kijk met een glimlach naar Niall em spring op en neer. 'Jaa het was Simon,' lach ik. En spring op en neer. Dan scheit ik in de lach en schud mijn hoofd. Ik kende de jongens al zolang. Liam kende ik vanaf het begin. De meeste momenten had ik met ze meegemaakt. Ik denk kort na. 'Choco of aardbeien,' vraag ik met een lachje en kijk hem aan. 'Beslis jij maar.' Dan draai ik me om naar Louis.
    'Louis,' zeg ik kil. 'Kan je alsjeblieft je bek houden. Als je niet wilt dat ik je onderbreek moet je maar ergens anders heen gaan, ja? Dat doe ik ook met Liam. Bovendien, hoe denk je dat dit voor El is?! Jullie hadden twee jaar! Ik begrijp dat het over kan gaan, maar om dan nu constant met je nieuwe liefde in het openbaar te zitten. Dat biedt haar vast veel troost. En ik wil niet problemen aanwakkeren, maar ik denk niet dat het publiek het hem gaat gunnen als ze horen dat hij een relatie heeft met zijn coach. Ik betwijfel of Holly het ook wel zo leuk vindt aangezien jullie niks anders doen dat met elkaar bezig zijn. Maar goed dat is mijn mening Lou. En ik moet me erbuiten houden, weet ik. Ik waarschuw je alleen dat het in de toekomst, als het uitlekt, niet erg fijn gaat worden.' Ik kijk ze beiden aan en draai me dan weer om naar Niall. 'Heb j eal besloten?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niall Horan.
    'Jaa het was Simon,' springt ze heen en weer "choco of aardbei beslis jij maar" zegt ze en draait zich naar Louis."Louis" haar stem klinkt kil. 'Kan je alsjeblieft je bek houden. Als je niet wilt dat ik je onderbreek moet je maar ergens anders heen gaan, ja? Dat doe ik ook met Liam. Bovendien, hoe denk je dat dit voor El is?! Jullie hadden twee jaar! Ik begrijp dat het over kan gaan, maar om dan nu constant met je nieuwe liefde in het openbaar te zitten. Dat biedt haar vast veel troost. En ik wil niet problemen aanwakkeren, maar ik denk niet dat het publiek het hem gaat gunnen als ze horen dat hij een relatie heeft met zijn coach. Ik betwijfel of Holly het ook wel zo leuk vindt aangezien jullie niks anders doen dat met elkaar bezig zijn. Maar goed dat is mijn mening Lou. En ik moet me erbuiten houden, weet ik. Ik waarschuw je alleen dat het in de toekomst, als het uitlekt, niet erg fijn gaat worden.' Ergens had ze ook gelijk, publiek zou het niet leuk vinden en het was pijnlijk voor El. Echt ik gunde hem heus geluk maar dit was raar dat het zo snel over kon zijn "heb je al besloten ? " ze kijkt weer naar mij. Snel denk ik na "Choco procent zeker" glimlach ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik wacht eerst even op reactie van Louis... ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Is goed]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Magicales schreef:
    Louis Tomlinson
    Ik wuifde het bedankje weg en maakte een gebaar dat het de waarheid was. Rustig wiebelde ik nog steeds heen en weer terwijl ik mijn glas langzaam leegdronk. Je merkte gewoon dat de suiker zijn werk begon te doen en het kon ook nooit lang duren oor ik het huis weer door zou rennen. Door mijn gegrinnik door zijn actie werd hij nog roder en ik haalde kort mijn hand door zijn haar. Het was niet bedoeld als uitlachen, maar na mijn woorden toen ik niet veel later op zijn schoot zat, zou hij dat ook wel doorhebben. Ik kroop dicht tegen Mickey aan en glimlachte toen ik zijn armen om me heen voelde. Deze jongen betekende nu al heel veel voor me. De kriebels werden dan ook steeds erger, voor zover dat nog kon toen hij een kusje op mijn lippen drukte. 'Altijd toch? Dat maakt mij dus ook echt niets uit. Zolang ik ook maar bij jou ben, dus beter gezegd precies hetzelfde.' Mijn hand plaatste ik tegen zijn wang en kuste hem zachtjes terug. Een gil liet me weer opkijken en had ergens wel kunnen weten dat Danielle was. Mijn blik ging terug naar Mickey die rustig tegen haar begon te ratelen en een grijns verscheen op mijn gezicht waarna ik ook even met puppy-ogen naar Danielle keek. Maar haar reactie op ons twee liet me toch weer even in elkaar krimpen. Blijkbaar wist toch nog niet iedereen het en verwachtte ik ook een hele preek. Daarom keek ik weer naar Mickey en glimlachte door zijn woorden. 'Dat ben jij al, dus dat kan nooit,' grinnikte ik en kuste hem weer terug. Het kon me echt allemaal niet meer schelen. Maar voor ik de mogelijkheid om iets te doen, begon Danielle alweer. Een klein kusje drukte ik nog op Mickey zijn lippen voor ik haar aankeek. 'Nu je ons toch onderbreekt, wat niet te vaak moet gebeuren wel.' Mompelde ik en haalde mijn schouders op. 'Om eerlijk te zijn, heb ik geen idee. Ik ben bezig geweest met oefenen voor de show en zit nu hier boor mijn ontbijt.' zei ik en hield haar eerder woorden maar achterwegen. 'Een nieuwe liefde zeker, maar niet opeens, en later komt de uitleg nog wel van wat je nog wilt weten.'


    Mickey Smith
    Ik kon niet genoeg van hem krijgen, dus ik keek ook heel sip toen hij zijn lippen weer van de mijnen haalden. Ik haalde even een hand door mijn haren en legde mijn hoofd op de borst van de jongen die op mijn schoot zat. Ik luisterde naar zijn stem via de lucht en zijn borstkas. Het klonk grappig. Ik grinnekte zacht. Toen tilde ik mijn hoofd op en tilde Louis terug op het aanrecht voor ik ging staan, ja, ik leerde wel. "Ik ga even douchen en dan schone kleren aantrekken. Misschien ook wel mijn zwembroek ofzo. Ik weet namelijk niet wat jij zo nog voor mij en of Holly in petto hebt, maar nu het zulk weer is wil ik eigenlijk wel gebruik van maken. Lekker in het zwembad liggen ofzo. Dus ik ga even. Dan ben ik zo weer terug." ratelde ik zacht. Ik zag nu dat zijn broek en shirt ook vies waren. "Misschien moet jij ook even douchen, lieverd. Ik heb je vies gemaakt." Ik drukte een kus op zijn lippen en zette onze ontbijtspullen weg. Ik loop terug naar Louis net op het moment als Danielle een hele preek begint te houden. Deze zorgt er erg voor dat ik me ook schuldig ga voelen. Ik had ervoor gezorgd dat Eleanor en Louis uit elkaar waren, maar ik kon er toch ook niks aan doen en Louis al helemaal niet. Ik draaide me naar Danielle toe met een uitzonderlijke frons op mijn gezicht. "Luister eens dame! Als er een iemand is waar je boos op moet zijn ben ik het. Ik heb mijn gevoelens niet voor me kunnen houden, dus als het al iemands schuld is is het de mijne. En als er hierdoor haat ontstaat tegenover hem neem ik dat ten volste op me." Ik was echt nooit boos, maar nu had ze echt iets verkeerds gezegd. Je kwam niet aan mijn dierbaren. "En tenslotte het zijn niet jou zaken wat hij doet met zijn liefdesleven. Hou je er dus lekker buiten." Nee, lieve Mickey was ik nu zeker niet. Ik zou me er waarschijnlijk zo heel schuldig om voelen, maar nu even niet. Ik draaide me terug naar Louis en legde een hand op zijn arm. "Kom, we gaan douchen."


    Bowties were never Cooler

    Danielle Peazer

    Ik glimlach naar Niall. 'Chocolade is prima,' grinnik ik en kijk hem aan. Ik draai me met opgetrokken wenkbrauw om naar de jongen. 'Ik haat hem niet. Ik haat hier niemand, dus houd op met de haat. Jij krijgt namelijk straks, als het uit komt, alle haat over je heen hoor. Net zoal El heeft gehad, net zoals Perrie heeft gehad, net zoals ik heb gehad. Ja? En ga nou niet wijs doen. Ik ken Lou al drie jaar. Veel langer dan jouw. Louis is een vriend.' Ik kijk naar Louis en dan naar de jongen. 'En fijn voor jouw dat jij je gevoelens voor je kan houden, maar zoals ik al zei. Ik haat niemand hier. Ik vind je nu persoonlijk bloed irritant, ik denk dat Louis dom bezig is. Dat is mijn mening ja. En ja, als ik jouw was zou ik maar gaan, want je haalt mijn humeur een beetje heel erg naar beneden.' Ik kijk hem aan en rol even met mijn ogen.'Succes met douchen.' Ik pak de ontbijt spullen en ruim ze op in de vaatwasser. Dan draai ik me weer recht. 'Het was leuk om je te ontmeoten. Welkom in de 1D family,' zeg ik sarcastisch en gooi met een klap de vaatwasser dicht. Ik kijk naar Niall en trek een gekke bek, maa rwel zo dat Mickey het niet kan zien. Dan grijns ik even naar Niall en richt me niet meer op Louis en de jongen. Ze zoeken het maar uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niall Horan.

    "Chocolade is prima" zegt ze en ik kijk even naar de jongen.. Zuchtend volg ik alles en ik richt mezelf op de jongen "We haten je niet geloof me maar maar we vinden het nogal raar omdat Louis het zo poef ineens uit maakt. En ik wens je heus alle geluk toen en als jij zijn ware bent vind ik het prima maar ik denk persoonlijk dat het wat te snel gaat. Geloof me haat ga je krijgen, ik heb alle ervaring." ik draai me naar Danielle om en grinnik omhaar gezicht. "ik haat je niet oke, ik ben niet boos of wat dan ook maar ik denk dat het gewoon te snel gaat" mompel ik voor de duidelijkheid. Ik wou niet dat iemand boos op me was ofzo. Straks had ik iedereen boos omdat ze niet bergrepen wat ik bedoel en dat wou ik natuurlijk voorkomen. Daarna richt ik me weer op Daan "en wat voor taart gaat het worden, laagjes, een cake achtig, brownie" vragend kijk ik haar aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson
    'Je hou het nog wel van me tegoed. Maar dan moet je nu wel weer lachen' zei ik zachtjes toen hij heel sip keek en drukte een kusje op zijn lippen. Mijn armen sloeg ik dan ook steviger om hem heen toen Mickey zijn hoofd op mijn borst legde en plukte iets aan zijn inmiddels doorweekte shirt plukte. Het was moeilijk voor mij om nu niets te doen, na al die suiker. Toen hij zijn hoofd optilde en mij weer terug op het aanrecht tilde, verslapte mijn greep pas weer. 'Is goed en misschien geen slechte idee ook.' Mijn blik gleed over zijn doorweekte kleding. 'Voor nu had ik nog niets voor jullie in petto, dus je kan doen waar je zin hebt. Als de plannen veranderen, hoor je het snel genoeg. Ik zie je zo wel dan.' ratelde ik weer zonder het door te hebben. Het was voor mij net normaal praten. Bij zijn volgende woord gleed mijn blik over mijn eigen kleding. 'Misschien is dat ook wel een goed idee, Pumpkin.' Nu was ik degene die een klein pruillipje trok doordat hij zijn lippen weer zo snel van de mijne haalde. Ik volgde Mickey zijn bewegingen tot Danielle met een hele preek begon. 'Jij vroeg om uitleg, niet ik. Bovendien weet ik maar al te goed hoe dit voor El is. Maar iedereen is te druk met commentaar leveren op mij, omdat ik gewoon doorga met mijn leven. Niemand ziet daardoor ook dat zij vanmiddag al bezig was met Harry en andersom. Misschien moeten jullie de andere ook eens volgen inplaats van alleen mij. Niet iedereen is precies hetzelfde en het gaat niet om wat achter maar voor de schermen gebeurd. En wij zijn heus niet alleen met elkaar bezig, want het blijft een wedstrijd.' Ik keek naar Mickey, met een licht verbaasd blik aangezien ik hem zo niet kende, die het woord had genomen. 'Het is niet jou schuld en je hoeft zeker niet de haat ten volste op je te nemen. Al is het heel erg lief van je. Maar je hebt wel gelijk dat niemand iets over mijn liefdesleven te zeggen heeft.' Ik knikte bij zijn woorden over het douchen en stond op waarna ik nog een blik op Danielle wierp en Niall wierp. Ik moest me echt inhouden om geen verkeerde dingen te zeggen. 'Niemand gaat hier de haat over zich heen krijgen, behalve ik. En daarbij ga lekker eens rondkijken bij de andere voor je al het commentaar op ons alleen schuif. Van mij mag je denken wat je wilt, maar ik zal verder mijn mond houden aangezien je dat wilde. En Niall voor het geval je het niet wist; Het is niet ineens, want had er al eerder over gedacht en misschien had ik het toen moeten zeggen. Dat had nu dit allemaal vermijd.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Uhg mijn laptop laat me in de steek als ik hem nodig heb. Zit weer op mijn telefoon, dus kan dat er iets verkeerd staat of zo(A))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danielle Peazer

    Ik luister met volle verbazing naar Louis. 'El en Harry?' Ik staar hem aan. 'Louis!' Ik zucht en zie hoe ze weglopen. Ik verberg mijn hoofd tegen Niall zijn schouder. 'Waar gaat het toch heen met de wereld,' mompel ik en zucht diep. Ik ga weer rechtstaan. 'Fijn, dit helpt ons humeur vast,' grinnik ik zachtjes. Ik kijk nog even naar de deuropening. Ik wilde helemaal geen ruzie met Louis.... Ik sla mezelf voor mijn hoofd en zucht diep. 'Oké weer over de taart. Het is voor iedereen, dus misschien is taart met laagjes het handigste? En het moet groot? Brownie is zo simpel, toch?' Ik denk even na. De ruzie met Louis zat me niet lekker, maar ik besloot het maar zo te laten. Ik kijk naar Niall.
    'Louis is nu boos op me, he?' Ik zucht even en staar naar alle kook spulletjes. ''Wauw, het seizoen begint goed,' lach ik zachtjes en ga op de eettafel zitten. 'Maar Niall, Louis kent Mickey toch pas twee dagen of drie? Of ben ik nou helemaal gek,' vraag ik verward en schud met mijn hoofd. Ik zou ook nog wel even met El overleggen. Zij en Harry? Dat zou ik niet zien aankomen. Ik zucht even en tik met mijn nagels op het tafelblad. 'Goed. Laten we gaan bakken en dat hele gedoe even vergeten,' zucht ik. Ik spring van de tafel en kijk naar Niall. 'Hoe beginnen we?' Ik kijk hem vragend aan en kijk dan naar alle spullen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eleanor Calder

    Uitgeput werd ik wakker. Ik zuchtte diep. Hoe kon ik zo moe zijn, terwijl ik net had geslapen? Verward haal ik mijn leerboek van mijn buik en sta op. Moeizaam neem ik een douche en kleed me aan. Ik kijk in de spiegel en zucht zachtjes. Ik geef een harde klap tegen de spiegel. Een kreetje rolt over mijn lippen. Volgens mij had ik me nog nooit zo waardeloos gevoeld en het ging alsmaar slechter. Waar was Perrie? Of Danielle? Ik had behoefte aan... Weet ik veel. Aan afleiding? Ik pak mijn koffer en gooi alles er in. Ik leg de koffer op mijn bed en loop dan naar beneden. In de keuken staan Niall en Danielle met allemaal bakspullen. Ik kijk er even naar en pak dan zonder iets te zeggen wat te drinken. Honger had ik niet. Zwijgend loop ik naar buiten en ga op een ligstoel liggen. Ik neem een slokje en staar naar de lucht. Ik had hier nooit naar toe moeten komen. Ik sluit mijn ogen en zucht diep. Ik drink mijn thee op en zet het kopje weg. Ik had zin om iets kapot te maken, om alles kort en klein te slaan. Ik sta op en kijk naar mijn weerspiegeling in het water. Het moest me niet meer schelen. Het mocht me niet meer schelen. Ik moest doen alsof het me niet meer uitmaakte. Het is wat ik ging doen. Het kon me niets meer schelen.... Als ik gewoon deed alsof het me allemaal koud liet, dan overleefde ik het vast wel. Toch? Want op een gegeven moment zou het me ook niet meer kunnen schelen. Toch?

    [Iemand voor Eleanor? ]

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 20:31 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mickey Smith
    Het voelde goed dat Louis het voor me opnam, maar het deed ook weer pijn. Hij ging voor mij tegen zijn beste vrienden in. Ik wilde hem niet laten kiezen. Ik aaide zacht over zijn arm en keek nog even naar die twee. "Ik had et ook niet over dat jullie me haten, maar het is nou ook niet dat jullie het accepteren. Kijk eerst maar eens naar je eigen liefdesleven voor dat van iemand anders en denk nooit dat je het hele verhaal kent voor je het van alle kanten hebt bekeken." Ik luisterde nog naar wat Louis zei. Ik kneep hem zacht in zijn hand. "Kom, we gaan douchen." Ik trok zacht aan zijn hand om hem te proberen mee te krijgen naar de douche.Dan kijk ik nog even naar Danielle en Niall. Ja hoor, daar kwam de schuld. "Het spijt me dat ik zo uitbarstte, maar het is echt niet Louis' schuld. Ik kan er gewoon niet tegen als mensen mijn dierbaren beschuldigen of kwetsen. Daarbij vind ik het heel erg dan jullie haat over je heen hebben gekregen, want dat wens ik echt niemand toe." Ik haalde een hand door mijn haren. "Bedankt" zei ik alsof ik haar sarcasme niet had gehoord. Ik draaide me weer om en begon weg te huppelen naar de douche, terwijl ik Louis met me mee sleepte. Eenmaal in de badkamer draaide ik de kraam open en trok mijn shirt uit. Ik was trots op mijn halve wasbordje, ook al kwam dat eigenlijk gewoon omdat ik zo dun was. Pech. Onder de wasbak zag ik een stapeltje bekende kleren liggen. "Blijkbaar ik Lukey in het zwembad gekieperd vandaag." zei ik grinnikend. Ik schopte ook mijn broek uit, waardoor ik alleen nog in mijn boxer stond. "Wil je samen douchen of apart?" vroeg ik voor ik de badkamer weer uit vloog omdat ik mijn badschuim en shampoo was vergeten, net als mijn scheermesje. Ik vond ze in mijn toilettas en rende ermee terug naar de badkamer. "Sorry, ik was wat vergeten. Want hier zonder kan ik natuurlijk niet douchen." Ik zette de toilettas op de rand van de douche en deed mijn hand eronder. Hij was al best lekker warm. "Dus?" vroeg ik voor ik mijn wenkbrauwen twee keer ophaalde en hem scheef aankeek.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Ik voel haar hoofd op mijn schouder en wrijf even geruststellend door haar haren. "waar gaat het toch heen met de wereld? " mompeld ze en ik haal mijn schouders op. "fijn dit helpt ons humeur vast" grinnik ze. 'Oké weer over de taart. Het is voor iedereen, dus misschien is taart met laagjes het handigste? En het moet groot? Brownie is zo simpel, toch?' Ik knik instemmend.'Louis is nu boos op me, he?' "ik weet het niet Daan, maar ik wil niet dat hij boos op mij is. Want hij heeft me ook verdedigd toen ik het zeg maar vertelde" zeg ik zachtjes. 'Maar Niall, Louis kent Mickey toch pas twee dagen of drie? Of ben ik nou helemaal gek,' Ik knik weer "of ze moeten elkaar al langer kennen net als TOby en ik, maar dat denk ik niet" hier zelfs met praten had ik het ztelkens over Toby. 'Goed. Laten we gaan bakken en dat hele gedoe even vergeten, en ze springt van tafel "hoe beginnen we?" ik kijk even naar de spullen. "uhm alles mixen? ik ben altijd degene die het opeet, niet degene die kookt. Daan ik ben een slechte coach hé?" vraag ik zacht."Ik laat mijn kandidaten zitten voor mijn vriendje, ze negeren me nu al en ik kan niet eens kritiek geven bang dat ik ze kwets, hoe heeft Liam me ooit overgehaald" mompel ik met tranen in mijn ogen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Luke zou naar Liam moeten, maar die staat nu met een handdoek om in zijn kamer met de deur open. Ik weet alleen niet waar Liam is...]


    Bowties were never Cooler

    Danielle Peazer

    Ik kijk Niall aan en bijt op mijn lip. 'Ik snap je. Louis is een goede vriend van me, maar Eleanor is een goede vriendin van me.' Ik kijk Niall aan. Op dat moment komt Eleanor binnen. Ik wil iets zeggen, maar ze pakt alleen drinken en loopt weer weg. Ik kijk naar Niall die met tranen in zijn ogen staat. Gelijk leg ik de mixer weg en kijk Niall aan. 'Hé,' zeg ik zacht. Ik trek hem mee naar de bank en duw hem er op. Ik sla mijn arm om hem heen. 'Nee je bent geen slechte coach,' fluister ik zacht. Ik wrijf geruststellend over zijn rug. 'Als het slecht zou gaan met Liam of tussen Liam of mij of iets andere privé dingen, dan zou ik dansen ook in de steek laten. Het komt goed.' Ik kijk Niall aan. 'Echt, het komt goed. Ik beloof het je. We gaan nu de taart bakken en zodra die in de over zit, dan gaan we je kandidaten zoeken. Leuke liedjes uitkiezen, jij gaat met ze zingen, ik verzin er een dans bij en desnoods help ik met ze leren dansen. Het komt goed, Niall. Echt. We bellen Toby vanavond en...' Ik kijk hem aan en glimlach zwakjes. 'Het komt goed, echt.' Ik druk een kus op zijn wang en trek hem in een knuffel. 'Liam is goed in mensen overhalen, dat is zijn ding. En ik ben hem dankbaar dat hij daar goed in is. Dit is een geweldige ervaring, voor jouw, voor mij. Voor iedereen. We moeten er alleen van genieten. En nu lijkt dat heel moeilijk, maar dat komt wel.' Ik kijk Niall weer aan en glimlach zwakjes. 'Wil je nog verder met de taart of niet?' Ik zucht zachtjes en kijk hem aan. 'Als ik kon zingen, zou ik nu voor je hebben gezongen, maar als ik nu zou gaan zingen, dan zou je weg willen. Dus kan ik dat beter niet doen,' grinnik ik zachtjes en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne