• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll Pushing -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 18:14 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Ik weet ook niet waar Liam is... Hahha, maar Luke zou naar El kunnen? Of iemand anders?

    Ik heb het idee dat heel veel mensen niet meer reageren. Klopt dat? Misschien moeten we hun even gb'en? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [El kan ook gewoon Luke tegenkomen. Hij is nochal goed in ongemakkelijke situaties veroorzaken.]


    Bowties were never Cooler

    [Jaa, maar El zit dus net bij het zwembad (: Hahah. Doe anders dat hij iets vergeten is bij het zwembad ofzo (: [


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [@DamnBieber mag ik anders een rol maken voor Harry's toekomstige vriendin of nieuwe kandidaten? Of kan dat neit meer? Ik heb maar 2 lopende rpg's waar ik aan meedoe, ik beloof dat ik het niet zal verwaarlozen (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik ga dalijk op mobiel dus dan kunnen mijn post korter zijn omdat ik nooit goed ben in kopieren op dat dingXD

    Niall James Horan

    'Ik snap je. Louis is een goede vriend van me, maar Eleanor is een goede vriendin van me.'. Ik zie dat Eleanor binnen komt en al snel is ze weer weg. "hé"zegt ze zacht en trekt me mee naar de bank. Daarna als ik zit slaat ze haar arm om me heen. 'Nee je bent geen slechte coach,fluisterd ze en wrijft over mijn rug. Ze heeft net als Liam de gave om me op me gemak te laten voelen en rustig te maken. 'Als het slecht zou gaan met Liam of tussen Liam of mij of iets andere privé dingen, dan zou ik dansen ook in de steek laten. Het komt goed.''Echt, het komt goed. Ik beloof het je. We gaan nu de taart bakken en zodra die in de over zit, dan gaan we je kandidaten zoeken. Leuke liedjes uitkiezen, jij gaat met ze zingen, ik verzin er een dans bij en desnoods help ik met ze leren dansen. Het komt goed, Niall. Echt. We bellen Toby vanavond en...' glimlachend kijkt ze me aan "het komt goed echt" zegt ze glimlachend en duwt een kus opmijn wang en trekt me in een knuffel. Ik omhels haar terug 'Liam is goed in mensen overhalen, dat is zijn ding. En ik ben hem dankbaar dat hij daar goed in is. Dit is een geweldige ervaring, voor jouw, voor mij. Voor iedereen. We moeten er alleen van genieten. En nu lijkt dat heel moeilijk, maar dat komt wel.' ik glimlach zwak "Ik mis hem zo Daan. Drie maanden hebben we gedaan alsof we vrienden waren, nu weten ze het eindelijk, we zouden leuke dingen gaan doen en gewoon samen zijn en nu dit. Dankje" zeg ik zacht en schor van de tranen in mijn ogen 'Als ik kon zingen, zou ik nu voor je hebben gezongen, maar als ik nu zou gaan zingen, dan zou je weg willen. Dus kan ik dat beter niet doen,' ik grinnik zachtjes "wil je nog verder met de taart of niet?" ik knik "ja dat wil ik jka" glimlachend geef ik een van mijn bekende knuffel en druk ook een kus op haar wang. "dankje Daan je bent net de mommy direction" glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Luke Smith
    Ik had net mijn boxer over mijn kont getrokken toen ik merkte dat ik mijn skateboard bij het zwembad had laten liggen. Hoe kon ik dat nou weer doen. Het was mijn ziel en zaligheid. Ik trok snel mijn shorts en een paar droge vans aan. Daarna vloog ik naar beneden. Ik hield misschien niet van lopen of rennen, ik kon het prima. Bij het zwembad pakte ik mijn board op en aaide zacht over het gripttape. "Daar heb ik je weer in mijn armen, Athena." Ja, mijn board had een meisjes naam. Toen zag ik Eleanor bij het zwembad liggen. Ik liep naar haar toe en ging naast haar op een stoel zitten. "Gaat het weer een beetje?" vroeg ik bezorgt. Mijn pols en hand deden nog wel pijn, maar het ging wel. Het verband was niet nat geworden, dus dat zat gelukkig nog prima. Ik keek wat naar beneden en keek naar mijn tatoo. Even ging ik wat ongemakkelijk met een vinger over de krullen in de fenix zijn staart. Tja, ik was de tatoobob van de tweeling. Zo was ik ten minste niet meer een van de twee. Zo was ik een individu, iets waar ik al mijn hele leven om vocht, een strijd die ik leek te winnen, maar die ik nog lang zou moeten vechten om mezelf echt als winnaar te kunnen uitroepen.


    Bowties were never Cooler

    Semper schreef:
    Kyra Luca Graig

    Weer kijk ik Harry met een opgetrokken wenkbrauw aan. Wat heeft die gast? 'Okéééé.' mompel ik nog even in mezelf en laat me door hem naar de studio trekken. Mijn gezicht verrekt heel even als hij mij arm vast pakt. Ik kan er slecht tegen als iemand dat doet. Ik pak de koptelefoon en zet die op. 'M-maar welk liedje?' vraag ik voorzichtig, bang dat hij weer zo raar reageert. Ik denk even terug aan de vorige keer dat we in de studio waren. Harry zei dat ik weer Cher Lloyd moest doen. Ik haalde even diep adem en begin te zingen. 'Yo, my best friend, best friend til the very end
    Cause best friends, best friends don't have to pretend.
    You need a hand, and i'm right there right beside you.
    You in the dark, i'll be the bright light to guide you.
    'Member the times, times, times sneaking of the house.
    All of the times, times, times that you had the doubts.
    And don't forget all the trouble we got into.
    We got something you can't undo, do.'
    Ik vind het altijd leuk om te beginnen met een rap stukje. Ik zet de koptelefoon weer op zijn plaats en loop naar Harry toe. 'En?' glimlach ik.

    [filmpje doorspoelen tot 1:10 (:]


    Harry Edward Styles


    Ik keek haar even moeilijk aan. Rapstukjes waren nou niet echt haar beste kant. ''Ik denk dat je maar beter kan stoppen met rappen'' val ik metteen met de deur in huis. Ik kijk haar even verward aan. ''Ik bedoelde het niet zo'' stotter ik. ''Als je persee Cher Lloyd wil zingen kan je het best want u back of with ur love nemen'' besluit ik dan. Ik sta op en duw haar weer het hokje in. ´´Zing ze maar allebij voor de demonstarie´´ gil ik. Ik kijk haar even peinzend aan. Ik was vergeten dat ze ook een microfoon hier hadden. Haar oren zouden nu vast wel een gehoorbeschadiging hebben.

    Coockies
    Als je wil een kandidaat voor Harry?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Danielle Peazer

    Ik kijk hem aan en glimlach zwakjes. 'Ik snap dat je hem mist. Zou ik ook doen en ik snap dat het voor jouw moeilijker is. Toby was aardig en ik gun het je dat hij hier is, maar als je het uit een andere positie bekijkt. Je ziet hem snel weer en nu kan je je even richten op de kandidates, zorgen dat een van hen wint en dan als alle drukte weg is, even een pauze nemen, genieten van Toby en dan weer op tour.' Ik houd mijn hoofd schuin. 'Goed vooruitzicht toch? Misschien kan hij nog eventjes langs komen? Wie weet?' Ik grinnik en woel door Niall zijn haren. 'Pff, zo oud ben ik nou ook weer niet,' lach ik en sta op. Ik trek Niall overeind. 'Kom maar op met de XFactor taart,' grijns ik en ren naar de keuken. Ik trek Niall achter me aan en glimlach aanmoedigend naar hem. 'Aan jouw de eer,' grijns ik en overhandig hem de mixer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    DamnBieber schreef:
    (...)

    Coockies
    Als je wil een kandidaat voor Harry?


    [Is goed. Maak haar zo aan (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eleanor Calder

    Ik zit al een tijdje voor me uit te staren. Ik kijk geschrokken op als Luke er ineens zit. Ik kijk naar zijn skateboard, die blijkbaar een meisjesnaam heeft. Zal wel normaal zijn in de skateboard wereld. 'Ja, waarom zou het niet gana,' vraag ik hem en kijk hem aan. Ik kijk weer voor me uit en tik met mijn voet op de grond. Dan kijk ik naar alle tattoos io Luke zijn lichaam. Nu kon ik ze beter zien dan normaal. Terwijl ik hem bekijk, kom ik ook tot de conclusie dat hij in zijn boxer zit. Ik maak mijn blik los en staar naar het water.
    'Ik wil ook een tattoo,' zeg ik dan, zonder na te denken. Ik staar levenloos voor me uit. 'En het liefst een grote met fuck you Louis,' grinnik ik zacht. 'Nee, grapje. Zijn naam is mijn lichaam niet waard.' Ik kijk met een glimlachje opzij. 'Maar serieus. Eentje op mijn pols, denk ik. Een kleintje.' Ik kijk naar mijn pols en dan naar Luke. Ik glimlach even kleintjes. Waarom ik het hem vertel, weet ik niet. Waarschijnlijk omdat hij als een van de weinige echt gezelschap voor me is. Ik kijk weer weg en zucht zachtjes. Met mijn ogen gesloten blijf ik zitten. Dan kijk ik opzij naar Luke. 'Heb jij misschien een idee voor me,' vraag ik hem.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson
    Op het moment wist ik niet meer wat te denken en leek wel alsof de woorden uit mijn mond stroomde zonder er zelf over na te denken. Daar was ik blij om, want voor het eerst had ik niets te zeggen. Het voor Mickey opnemen deed ik met alle liefde en zou ook niet anders doen, alleen bleef het vreemd om ruzie te hebben me mijn vrienden. Met een glimlach keek ik naar Mickey en luisterde naar zijn woorden zonder er nog wat aan toe te voegen. Deze jongen had gelijk en er viel dan ook weinig bij toe te voegen. 'Ja, El en Hazz.' Zei ik tegen Danielle en slofte toen met Mickey, die me mee naar te douche probeerde te krijgen, mee. 'Ben al onderweg.' Toch verscheen er een kleine glimlach op mijn mijn gezicht. 'Bedankt voor alles. Je bent echt heel erg lief.' zei ik zachtjes na zijn woorden tegen Niall en Danielle. Ergens wist ik wel dat ik misschien ook niet al te best reageerde, maar had geen behoefte om mijn excuus aan te bieden. Waarschijnlijk kwam dat straks. Een lach verliet mijn mond toen hij daarna weg begon te huppelen naar de douche, en kon niet anders dan hem volgen. Niet dat ik daar problemen mee had. Eenmaal in de badkamer nam ik weer plaats op de wastafel en volgde nauwkeurig elke beweging van Mickey. Al zakte ik ondertussen langzaam weg in gedachten. 'Verklaart ook de natte voetstappen op de gang.' grinnikte ik toen de woorden uiteindelijk tot me doordrongen. Ik schudde mijn hoofd om weer terug te komen bij werkelijkheid en keek in de spiegel. Ik had echt een puinhoop gemaakt van heel veel dingen. Een zucht verliet mijn mond en keek via de spiegel naar Mickey die weer terug de badkamer inkwam. 'Maak niet uit. En daar heb je een punt.' Na deze woorden draaide ik me weer om en schopte mijn schoenen uit. 'Hé? Wat? Oh het maakt mij niet uit.' Zei ik en mijn wangen kleurde lichtrood. Blijkbaar had ik weer eens iets niet meegekregen. Ik moest echt eens beter opletten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Luke Smith
    Ik voelde haar ogen over mijn lijf gaan, maar reageerde er niet op. Ik keek pas naar haar toen ze begon te praten. Ik grinnikte zacht. Ik zag haar nog niet met een tatoo rondlopen, maar goed. Een kleintje op haar pols misschien wel. "Ik moet mijn tatoo op mijn rug nog laten inkleuren. Je kan dan denk ik wel mee." Ik keek even naar haar pols en gleed er zacht met een vinger overheen. "Misschien een bescherm engeltje. Die kun je denk ik wel gebruiken." Ik glimlachte en ging met een hand door mijn haren. Ik heb binnekort een afspraak. Als je mee wilt mag het. Maar denk er eerst goed over na. Je zit er wel je hele leven aan vast. De zaak waar ik heen ga is wel een hele goede, maar alsnog." Ik ging weer verder met het overtrekken van de lijntjes op mijn borst. Ik had maar twee tatoos, allebei daarvandaan, maar ze waren allebei wel groot.


    Bowties were never Cooler

    Rol: Kandidaat Harry
    Naam: Rosalie 'Rose' Amy Michels
    Leeftijd: 18 jaar
    Uiterlijk: (Bekend persoon)



    Innerlijk: Rosalie is een meisje die vaak op de achtergrond is. Door haar deelname aan de XFactor verlaat ze haar veilige houding en is ze van plan haar grootste angst te overtreden. Ze is doodsbang voor zingen voor publiek. Ze heeft nog nooit eerder gezongen voor publiek, dus ze neemt grote stappen. Dat doet ze met een reden. Haar vader is ernstig ziek. Het is zijn grootste wens haar te horen zingen. Ze doet dit voor hem. Hij heeft slechts een paar maanden. Hoewel ze dit voor hem doet, is het stiekem ook een vlucht om niet te hoeven zien hoe het leven van haar vader langzaam tot zijn eind komt. Haar moeder is het er niet overeens dat ze weggaat, maar ze doet het voor hem. Rosalie is verlegen, maar vastbesloten. Ze doet het niet eens om te winnen, het is mooi meegenomen, maar ze doet het vooral om te laten zien dat ook zij dapper is, dat ze niet een bang, angstig meisje is. Ze wilt haar vader laten zien dat hij trots kan zijn.
    Rosalie is erg op zichzelf en zelfstandig. Op haar zestiende leeftijd was Rosalie een losgeslagen gek. Elke avond was ze te vinden in de kroeg en dronken. Met alcohol verlegde ze haar grenzen. Dat deed ze om niet meer het verlegen meisje te hoeven zijn. Ze wilde niet minder zijn. Op haar zeventiende kreeg ze te horen dat haar vader kanker had. In een klap was ze verandert. Ze ging niet langer uit, ze sprak niet af met vriendinnen. Het enige wat ze deed was zingen, liedjes schrijven, met haar vader dingen doen en in haar eentje op haar kamer zitten. Ze sloot zich af van iedereen, behalve van haar vader. Muziek was haar uitweg geworden. Nu ze weet dat hij nog maar een paar maanden heeft en haar vader vindt dat ze haar dromen moet najagen, heeft ze besloten dat dit de tijd is voor haar. Haar vader moet zien dat ze haar droom waar maakt.
    Extra: Rosalie heeft twee tattoos. Op haar pols staat de tekst: Daddy, my hero. Die heeft ze laten zetten met haar vader. De tweede tattoo zijn vogels in haar nek. Die staan voor meerdere dingen. Voor de losgeslagen tijd in de kroeg, dat ze deed wat ze wilde en voor de vrijheid van haar vader als hij verlost is van de pijn.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mickey Smith
    Ik glimlachte naar hem. "Wat ben je toch een schatje." Ik drukte een kus op zijn wang. Hij was toch zo schattig als hij nergens iets van snapte. "En?" vroeg ik zacht. Ik schopte ook mijn schoenen uit en aaide over zijn rode wangetje. "Wat ben je toch leuk als je bloost" zei ik liefjes. Hij was echt zo lief. Waarschijnlijk had hij de vraag niet doorgekregen. Ik kende het probleem. Zo kreeg ik ook altijd mijn 3en voor mondelingen. De 3 was nog omdat ik als een idioot in de jusite taal begon te ratelen, maar het was nooit over het juiste onderwerp. "Zullen we samen douchen, of heb je dat liever niet?" Als hij het niet wilde snapte ik het ook wel weer. Hij hoefde me niet per se direct naakt te zien. Niet dat ik er problemen mee had, het grootste deel van Cardiff en zoizo de helft van Bristol had me al wel eens naakt gezien, maar goed. Dat was anders. Het was nou niet dat ik een naaktloper was, maar tijdens het skaten droeg ik eigenlijk nooit een riem en vreemd genoeg vielen dan altijd mijn broek en boxer in de drukste winkelstraten naar beneden. Luke was altijd zo beschaamd dat hij vaak snel zijn shirt over zijn hoofd trok en wegskate naar een smoothy winkel. Ik kon hem wel gelijk geven. Ik schaamde me niet zo erg ervoor, maar vaak werd hij erop aan gesproken de keer ernaa en schaamde hij zich zo erg dat hij dan in ieder geval drie weken tot drie maanden niet meer door die straat ging. Ik trok nu oook mijn broek naar beneden en stond nu dus alleen in mijn boxer nog in de badkamer. Die zou ik niet uitdoen tot hij wat zou zeggen.


    Bowties were never Cooler

    Eleanor Calder

    Ik volg zijn vinger op mijn pols en kijk hem daarna aan. Ik knik langzaam. 'Ik weet het, ik moet er goed over nadenken,' mompelde ik en laat me languit op de stoel vallen. 'Het moet op mij slaan. De tattoo bedoel ik. En klein zijn.' ik denk na en open mijn ogen. Ik zucht en ga recht op zitten. 'Hoe kwam jij ooit bij die tattoos,' zucht ik. Ik ga in kleermakerszit zitten en bestudeer mijn pols. Ik tik met mijn nagels op mijn pols en denk weer na. 'Het moet iets sierlijks zijn. Bijvoorbeeld vogels of een infinity teken, maar ik wil beiden niet, omdat er niks voor eeuwig duurt en ik niks met vogels heb,' zucht ik. Ik kijk weer om me heen en bijt op mijn lip. 'Oké noem dingen wat je typisch vind aan mij. Misschien haal ik daar iets uit.' Ik kijk hem aan en wacht op antwoord.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne