• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 18:42 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Marie-Anne Malik

    Ik keek Liam glimlachend aan en knikte. "Dan maar eentje zelf verzinnen." zuchtte ik. Liam ging weg om chocomelk te maken en ik ging languit op het bed liggen. Misschien was een veer met vogels aan de uiteinde wel goed. Of een quote op mijn schouderblad. Ik hield wel van zulke dingen. "Freedom.. Freedom. Freedom.." zong ik terwijl ik naar het plafond keek. Waarom kon ik niks verzinnen? Gewoon één simpel ontwerp voor een tattoo.. "Jesus. Ben ik zo dom dan?" zei ik zacht tegen niemand in het bijzonder. Ik kon toch niet meer slapen, dus ja. Zuchtend sloot ik mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 22:06 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan

    'Ja dat is mijn mobiel' zeg ik terwijl ik hem erbij pak. het is een berichtje van Megan en gelijk schik ik een beetje door wat er in het smsje staat, er is wat aan de hand. Kom er gelijk aan, waar ben je? stuur ik gelijk en baal ervan dat ik niet gelijk weet waar ze is, ik denk dat ze bij Harry is maar dat weet ik niet zeker. ondertussen bekijk ik twitter en zie al gelijk wat ze bedoeld. Ik voel me boos worden, hoe kan die?! Ik kan me nog net inhouden mijn mobiel weg te gooien. 'We gaan Chayenne ophalen en het liefst Harry vermoorden' dat laatste mompel ik en ik meen het natuurlijk niet helemaal maar boos ben ik wel. Hoe kan die dit nou doen? Hij heeft mijn zusje gewoon bedrogen. Ik pak Amy haar hand vast en trek der mee.

    Liam James Payne
    Ik vond het chocopoeder in een van de bovenkastjes en de mokken in het kastje ernaast. Ik deed het chocopoeder in de mokken en begon teon zachtjes Little Things te zingen onder het wachten. Toen de melk eindelijk warm was goot ik het in twee mokken. Even roerde ik met een vorkje tot alles goed gemengt was voor ik met de twee mokken en nogsteeds zingend naar boven liep. Ik zong net de laatste zin toen ik de kamer binnen liep en Marie-Anne op bed zag liggen met haar ogen dicht. Zo zachtjes mogelijk zette ik de mokken weg en ging ik naast haar zitten. ik wist niet of ze sliep en ik wilde haar absoluut niet wakker maken. Ik gaf haar zacht een kusje op haar wang. "Ben je nog wakker?" fluisterde ik toen zacht. Anders konden we de chocomel morgen ook nog wel drinken, maar slapen was belangrijker.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 22:20 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles

    ''Je kan beter aan de kant gaan Zayn.'' ik kijk hem rustig aan. Stresballen werken inderdaad. Met een glimlach draai ik me om als de deur open gaat. Vast Megan. Mijn glimlach veranderd al snel in een geschrokken blik. Ze weet het. Ze weet dat ik ben vreemd gegaan. ''Het spijt me. Ik was dronken'' ik wil naar haar glimlachen maar ik kan het niet. Ik heb haar bedrogen wat zal Niall wel niet van me denken. Mij in elkaar slaan lukte hem in iedergeval niet want ik was langer en sterker dan hem. Ik laat even een grinik horen maar stop metteen als ik nadenk ik wat voor situatie ik nu sta. Zayn gaat met Cheyenne maar ik wil het niet en Megan staat op het punt om het definitief uit te maken. Niall zou ik hiermee ook niet mee over houden. Ik loop met kleine stappen naar Megan toe en sla mijn armen over haar heen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zayn Malik
    Chayenne valt me nog bij voordat Harry iets kan zeggen. 'Hij wil blijkbaar niet dat ik gelukkig ben..' hoor ik haar mompelen. 'Je kan beter aan de kant gaan Zayn.' zegt Harry als hij me rustig aankijkt. Ik zie hoe de deurklink nogmaals naar beneden gaat en hoe Megan binnenkomt. Ze lijkt woedend. Harry richt zich vrijwel meteen op Megan, wat mij tijd geeft om even met Chayenne te praten. Ik draai me om naar haar en knoop snel mijn broek dicht. Beetje ongemakkelijk dat ik hier met de vriendin van Harry stond met mijn broek open. Ik grinnikte om de gedachte en keek Chayenne aan. 'Ze gunnen het ons niet he.' zuchtte ik. 'Wil je dat ik ze weg stuur en vraag of ze morgen komen praten?' vroeg ik haar.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Marie-Anne Malik

    Ik opende mijn ogen en knikte. "Ik verveelde me alleen, ik hoorde je binnenkomen. Ach ja." Ik glimlachte even en ging rechtop zitten. "Maar nu ben ik weer blij." Grinnikend keek ik Liam aan en schudde even zijn haar door elkaar. Eigenlijk vond ik het wel leuk dag ik op dit moment zo blij was. Dit was dan tenminste leuk voor Liam en voor mezelf en ik kon er niks aan doen, waar ik het eerst voor mijn hele leven dankbaar voor ben, raar genoeg. "Choco, choco, choco.." Zei ik op een bepaalde melodie. Noem me maar gek, want dat was ik ook. "Waarom heb je eigenlijk een relatie met me? Ik ben mentaal gestoord, heb stemmingswisselingen, agressieproblemen en ben beste vriend's zusje." Zei ik uit het niets en zuchtte.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Chayenne Rose Styles

    'Ze gunnen het ons niet he.' zucht Zayn als hij zich naar mij heeft omgedraait. 'Wil je dat ik ze weg stuur en vraag of ze morgen komen praten?' vraagt hij en ik kijk hem even aan. 'Laten wij maar even naar de woonkamer gaan, dan kan Harry even met zijn vriendin praten.. Nou ja, ligt eraan hoe lang hij haar nog zijn vriendin kan noemen.' mompel ik. Ik trek Zayn mee naar de woonkamer en pak mijn blouse van de grond. Ik doe hem aan en knoop hem snel dicht. Ik plof op de bank en zucht even. 'Ik hoop dat hij weet dat hij zelf alles verpest... Zijn relatie, zijn contact met mij, misschien de vriendschap met jouw.' zeg ik en kijk Zayn even aan...


    El Diablo.

    Liam James Payne
    Ik glimlachte toen ze niet bleek te slapen. "Mooizo" Ik lachte wat hees toen ze mijn warrige krullen nog verder door de war schopte. 'Ik weet het. Ik ga binnekort naar de kapper." Ik gaf haar een van de twee mokken toen ze begon te zingen en nam zelf de andere. "Asjeblieft." Ik nam voorzichtig een slok en luisterde naar haar gejabber. Ik hield mijn mok tussen twee handen en keek naar haar. Nog even verliefd als twee jaar geleden. "Omdat je het liefste, schattigste, leukste, geweldigste meisje van de hele wereld bent en ik geen dag door kan zonder aan je te denken. Waarschijnlijk zelfs geen uur nu ik er zo bij nadenk." Ik drukte nog een kusje op haar wang voor ik weer voorzichtig een slokje van mijn warme choco nam. "En wat zie je eigenlijk in mij? Ik ben maar gewoon een kneusje die leuk wat noten kan zingen, meer niet." Ik was wel benieuwt.


    Bowties were never Cooler

    ll Ik wacht op Niall of Megan ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Marie-Anne Malik

    Ik nam glimlachend de mok aan en nipte wat van de chocomelk. Mijn glimlach werd steeds groter door zijn woorden over mij dat ik bijna moest smelten. "Liam.. Heb je wel eens door dat er miljoenen tienermeisjes om jouw naam schreeuwen en dat ze een relatie met jou willen? Omdat jij gewoon een geweldig persoon bent en je hebt ook nog eens een goed innerlijk én uiterlijk. Zorgzaam, beschermend, schattig en zo kan ik er wel meer opnoemen en ga niet ontkennen, Payne en vergeet niet dat ik zielsveel van je houd." Ik grijnsde triomfantelijk en sloot voorzichtig mijn handen om de mok heen. "Ik ben serieus mentaal gestoord, geen wonder dat er geen jongen naar me kijkt op school en daar heb ik eigenlijk wel vrede mee." Ik glimlachte wat. Vrienden had ik wel, alleen mensen die ik dan ook echt vertrouwde. Sommigen wilden me alleen kennen omdat ik 'het zusje van Zayn Malik' was. Dat was nogal logisch omdat mijn achternaam Malik is. Of ze wilden me kennen omdat ik 'De vriendin van Liam Payne' was. Nogal irritant.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 22:40 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (ik wacht op megan omdat Niall niet weet waar ze zijn xD)

    Malino schreef:
    Chayenne Rose Styles

    'Ze gunnen het ons niet he.' zucht Zayn als hij zich naar mij heeft omgedraait. 'Wil je dat ik ze weg stuur en vraag of ze morgen komen praten?' vraagt hij en ik kijk hem even aan. 'Laten wij maar even naar de woonkamer gaan, dan kan Harry even met zijn vriendin praten.. Nou ja, ligt eraan hoe lang hij haar nog zijn vriendin kan noemen.' mompel ik. Ik trek Zayn mee naar de woonkamer en pak mijn blouse van de grond. Ik doe hem aan en knoop hem snel dicht. Ik plof op de bank en zucht even. 'Ik hoop dat hij weet dat hij zelf alles verpest... Zijn relatie, zijn contact met mij, misschien de vriendschap met jouw.' zeg ik en kijk Zayn even aan...


    Zayn Malik
    'Laten wij maar even naar de woonkamer gaan, dan kan Harry even met zijn vriendin praten.. Nou ja, ligt eraan hoe lang hij haar nog zijn vriendin kan noemen.' mompelt Chayenne zachtjes. Ik knik instemmend en voel hoe ze mijn hand vastpakt en me mee trekt naar de woonkamer. Ik schop de deur met mijn voet dicht achter ons en plof neer op de bank. Chayenne grist haar blouse van de grond en knoopt hem snel dicht. Ze ploft naast me neer en een zachte zucht rolt over haar lippen. 'Ik hoop dat hij weet dat hij zelf alles verpest.. Zijn relatie, zijn contact met mij, misschien de vriendschap met jou.' zegt ze en ze kijkt me in mijn ogen aan. 'Dat heeft hij niet door.. Hij is gewoon boos en wil jou beschermen.' zeg ik zachtjes. Ik snapte het wel, ik zou hetzelfde doen met Marie-Anne en Liam. Marie-Anne ging voor alles, familie voor alles, dus ook voor Liam. 'Maar het komt wel goed schatje.' zeg ik en ik druk zacht een kusje op haar voorhoofd.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    DamnBieber schreef:
    ll Ik wacht op Niall of Megan ll

    [ Ik kan ook ff niks xD ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ophelia Annabelle Payne
    Hoewel mijn gedachten overuren draaiden, leek alles min of meer te bevriezen toen Louis zich langzaam naar me toe boog om een kus op mijn lippen te drukken. En toen bedacht ik me dat het niet anders dan anders zou zijn. Louis was nog steeds Louis en.. ik wist zeker dat het nu moest. En dat terwijl ik niet de meeste ervaring had. In werkelijkheid stond de meter op één, en dat was niet eens met een jongen geweest waar ik van hield. Ik kon het er op houden dat hij me min of meer verkracht had, maar dat liet ik maar achterwege voor Liam. Anders zou hij echt ieder kwartier de slaapkamer binnenstormen.
    Ik glimlachte licht bij het idee, voor ik mijn armen rond Louis middel sloeg en hem zo dichter bij me trok. Zijn lippen waren zacht, lieflijk. En ik wist zeker dat ik er nooit genoeg van zou kunnen krijgen. Hetgeen dat ook vers in mijn geheugen stond, was het feit dat Louis morgen alweer weg kon zijn vanwege zijn carrière. Ik zag het echter als de laatste duw in de juiste richting. Het geheugensteuntje dat ervoor zorgde dat ik de jongen met een onschuldige glimlach tegen het matras drukte, om me vervolgens langzaam voorover te buigen en voorzichtig langs zijn lippen te likken. En dat terwijl mijn wangen nog steeds gloeiden, ik zou het niet beter hebben getroffen dan dit.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chayenne Rose Styles

    'Dat heeft hij niet door.. Hij is gewoon boos en wil jou beschermen.' zegt hij zacht en ik bijt op mijn lip. Ik had Harry al vaak genoeg gezegd dat ik geen bescherming nodig heb, maar hij luistert nooit. 'Maar het komt wel goed schatje.' zegt Zayn waarna hij een zacht kusje op mijn hoofd drukt. Ik glimlach zwakjes en omhels hem. 'I love you.' mompel ik en leg mijn hoofd op zijn borstkas. Ik denk even aan Harry. Hij doet zelf alsof hij zo'n goed vriendje is, maar hij is degene die vreemdgaat...


    El Diablo.