• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.


    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Lavigna
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Moringa
    - Vriendin Niall gereserveerd voor Arriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Sylvesti


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 18:42 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Edward Styles

    Ik glimlach even als ze dicht tegen mij aankruipt. Dit is de Megan waarop ik verliefd ben geworden. Niet de Megan die zegt dat me zusje oud genoeg is om voor zichzelf te zorgen want dat is ze niet en dat zie je zo. Mijn schouders schokken even als ze zegt dat ze van me houd. Ik was vreemd gegaan op de tour. Ik weet niet of Niall het heeft gezien maar als hij het heeft gezien kan ik Megan wel vergeten. ''Ikk ookk vaan jjou'' stotter ik. Ik kan niet liegen en Megan had al snel door als er iets was. Dat was dan wel weer niet leuk van haar, omdat je niks geheim kunt houden voor haar. Ik zet mijn handen even voor mijn wangen als ik merk dat ik rood word. ''Dit was niet de bedoeling'' mompel ik in mezelf. Ik stap gehaast de auto uit als ik zie dat we bij onze appartementencomplex zijn aangekomen. Ik kijk even rond in de buurt en mijn blik valt al snel op Zayn zijn auto. ''Wat. Cheyenne slaapt bij mij en niet bij hem''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Harry Edward Styles

    Ik glimlach even als ze dicht tegen mij aankruipt. Dit is de Megan waarop ik verliefd ben geworden. Niet de Megan die zegt dat me zusje oud genoeg is om voor zichzelf te zorgen want dat is ze niet en dat zie je zo. Mijn schouders schokken even als ze zegt dat ze van me houd. Ik was vreemd gegaan op de tour. Ik weet niet of Niall het heeft gezien maar als hij het heeft gezien kan ik Megan wel vergeten. ''Ikk ookk vaan jjou'' stotter ik. Ik kan niet liegen en Megan had al snel door als er iets was. Dat was dan wel weer niet leuk van haar, omdat je niks geheim kunt houden voor haar. Ik zet mijn handen even voor mijn wangen als ik merk dat ik rood word. ''Dit was niet de bedoeling'' mompel ik in mezelf. Ik stap gehaast de auto uit als ik zie dat we bij onze appartementencomplex zijn aangekomen. Ik kijk even rond in de buurt en mijn blik valt al snel op Zayn zijn auto. ''Wat. Cheyenne slaapt bij mij en niet bij hem''


    Megan Jane Rhine
    Hij zegt dat hij van me houd terwijl hij stottert, voor mij komt het niet heel geloofwaardig over. Wat ik zei meende ik, Ik hou van Harry en dat zal altijd zo blijven. Hij probeert zijn rode wangen te verbergen door zijn handen erop te leggen. Net te laat, want het was me al opgevallen. 'Dit was niet de bedoeling,' mompelt hij. Verbaast kijk ik hem aan, ik heb geen idee waar hij het over heeft. Ik ken Harry nu al een tijdje, hij zit ergens mee. Haastig stapt hij uit de auto. Er is iets aan de hand, maar ik weet niet wat. Ik zeg de chauffeur gedag en loop naar Harry. 'Is er iets?' vraag ik voorzichtig. Ik kijk hem recht in zijn prachtige groene ogen aan. Elke keer dat ik hem aankijk, lijk ik er opnieuw in te verdrinken. Een paar meisjes staan hysterisch te gillen aan de overkant van de straat. Dit is geen plek om dit soort dingen te bespreken. Als we uiteindelijk binnen staan begin ik er opnieuw over. 'Je kunt me alles vertellen, dat weet je.'

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 11:19 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Hij gaat echt niet vreemd :(]


    Bowties were never Cooler

    [Whuut? Haha.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Sorry, late reactie]


    Bowties were never Cooler

    [ Het is lastig om de schrijven als je tegenspeler/tegenspeelster er niet is... :$ ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Nu moet ik de hele tijd op mijn laptop.. Op mijn mobiel is het nogal moeilijk, heb nog maar 44MB over voor de hele maand, heb het in één week opgemaakt. Gelukkig heb ik een andere telefoon, maar die laadt Q niet altijd zo goed, dus ik moet altijd tien keer refreshen voordat ie komt.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lavigna schreef:
    Marie-Anne Malik

    Ik glimlachte even en ging op de stoel zitten. Op een of andere manier voelde ik de gespannen sfeer, het was dan eenmaal een hectische dag en zeker voor mij. Dat ik te horen kreeg dat mijn vriend 'misschien' vreemdging met zijn ex en dat ik zwanger was van hem. Echt een doodnormale dag. Ik grijnsde even en schepte wat eten op. Het eten was zoals altijd hier heerlijk. Ik bedankte Karen even voor het eten en liep toen naar boven. Waarom precies wist ik zelf niet, maar ik wilde dingen doen.. Zuchtend liet ik me op het bed vallen en keek naar het plafond. Waarom ging ik ook dan naar Liam, aan de ene kant was het goed - zo was ik achtergekomen dat ik al drie maanden zwanger was, maar zo ook dat hij vreemd is gegaan, hoogstwaarschijnlijk. Ik pakte mijn mobiel en startte Twitter op. Omdat ik vroeger een fan was, had ik veel update accounts in mijn timeline. Duizenden berichten dat Liam vreemdging met Danielle. Duizenden. Ik opende een foto en tot mijn grote verdriet was hij daar als negentien, niet zeventien. En voor de zoveelste keer vandaag rolden er tranen over mijn wangen. Ik snapte het niet meer. Mezelf en iedereen.


    Liam James Payne
    Ik schoof haar stoel aan toen ze zat en ging naast haar zitten. In stilte aten we. Gelukkig waren mijn ouders wel gewend dat ik in stilte at, dus ze zouden maar weinig merken. "Het was lekker, mam." zei ik toen ik op stond. "Liam, help jij me met de afwas?" vroeg ze poeslief. Die had dus wel wat gemerkt. Ofwel van ons gedrag ofwel van de foto. "Is goed, mam." Ik begon rustig de borden te stapelen. Ik had nogsteeds niet op twitter gekeken en dat wilde ik eigenlijk ook niet. Ik zou echt een shitstorm over me heen krijgen als ik dat deed. Ik bracht de borden naar de keuken en mijn moeder begon met me te praten. Het ging over de foto. Dat vreemd gaan fout was, maar dat ze vreemd genoeg al wel wist dat het geen recente foto was. "Ik weet dat dit de laatste foto was met Danielle. Je was net zestien en er heel vrolijk over. Toch ben ik bang dat Marie-Anne dit niet ziet. Ik zag hoe ze keek tijdens het eten. Er is iets goed mis, Liam en jij bent denk ik de enige die dit kan oplossen." Ik knikte en ging verder met afruimen. Daarna stuurde mijn moeder me weg en stommelde ik rustig naar boven, waar ik Marie-Anne huilend op mijn bed vond. Ik ging stil naast haar zitten en keek naar de foto die op haar telefoon te zien was. Damn twitter.


    Bowties were never Cooler

    | I am here! Sortoff.. nog steeds een beetje dood van gister. :3 Ik zal zo reageren! x |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Marie-Anne Malik

    Jesus, kon hij niet met zijn poten van haar afblijven? Blijkbaar was ik dus niet goed genoeg en wie weet wat er allemaal is gebeurd tijdens de tour met Danielle. Ik voelde hoe iemand naast me ging zitten en het was gewoon Liam, niemand anders kon het zijn. ''Jij idioot, denk je dat ik blind ben? Jij bent hier gewoon negentien, geen zestien.'' zei ik. Ik ging in een kleermakerszit zitten en keek Liam aan. ''Ik kan het niet geloven, maar toch moet het. Ik zeg het je voor de tweede keer deze dag. Dit kan ik gewoon niet meer aanzien, er is een grotere kans dat.. Dat jij gewoon vreemd ben gegaan..'' Ik pakte mijn telefoon op en klikte op een andere foto. ''Hier, zie je dit? Denk je dat je hier zestien bent? Dacht het niet. Ik ben hier omdat ik van je houd, Liam.'' Ik gooide mijn telefoon op zijn schoot en keek hem furieus aan. Hier kon ik gewoon niet tegen, het moment waarop je achterkomt dat die iemand waarvan je houdt, je bedriegt. ''Je hebt me bedrogen. Nu weet ik het zeker.'' Ik beet op mijn lip en zuchtte. Een andere traan rolde over mijn wang en niet veel later barstte ik weer voor de zoveelste keer in huilen uit, fijn. Nu dachten mensen dat ik zwak was. ''En.. Er is dan ook nog kans dat ik zwanger van je ben!'' riep ik huilend. Waarom moest ik diegene zijn met stemmingswisselingen? Oh ja, omdat ik het was. Helaas.

    [Eten^_^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ophelia Annabelle Payne
    Ik wist niet precies wát er aan de hand was - maar Louis was enorm bezig geweest sinds hij uit het vliegtuig was gestapt. Als ik niet beter wist, zou ik denken dat hij morgen alweer weg ging. Gelukkig kende ik de jongen goed genoeg om te weten dat hij daarvoor veel te graag thuis was. Zijn huis. Het was ook deels mijn huis, exact zoals mijn huis deels zijn huis was. Ik wilde samenwonen: niets liever. Liam hield me enkel tegen met het idee dat de fans ons dan helemaal niet meer met rust zouden laten. Het kwam er dus op neer dat Liam me niet bij Louis wilde laten wonen.
    Ik glimlachte enigszins geamuseerd toen Louis me voor de zoveelste keer alleen liet om ''iets te pakken'' en vervolgens weer met een grijns van oor tot oor in de deuropening verscheen.
    'Louis.. je weet dat ik het een geruime tijd zonder je heb moeten doen, en vandaag ben je meer op pad geweest dan bij me. Wordt het niet eens tijd dat je gewoon hier komt zitten zodat ik je vast kan houden als je er weer eens van door wil?' Ik kantelde mijn hoofd iets terwijl ik mijn armen bedachtzaam voor me uitstak. Ik had hem gemist. Echt gemist, en vandaag had ik niets meer dan twee oppervlakkige zoenen ontvangen. Ik zou bijna denken dat het Liam gelukt was om hem bij me vandaan te houden, want zo voelde het wel.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam James Payne
    Ik luisterde stil naar haar getier. Dit deed misschien nog wel meer pijn dan haar gehuil. Ik had het allemaal verdient. Hoe onschuldig ik ook was, ik had dit verdient. Toen ze weer begon te huilen wist ik dat dat toch nog erger was dan haar woede. Kon Zayn me nu niet gewoon komen doodmartelen, dat zou een stuk minder pijnlijk zijn. Ik boog mijn hoofd nog wat verder en keek naar de foto op het schermpje van haar telefoon. Dit was een andere foto. Ik pakte haar mobiel op en hield hem wat dichter bij. Deze was wel gefotoshopt. Verdomt goed, maar ik zag een lijntje. Ik zoemde erop in. Nu was het duidelijk. "De foto van TV was een oude, maar deze niet. Toch betekend deze foto niet dat ik vreemd ben gegaan." Ik zocht op mijn mobiel en vond precies dezelfde foto, maar dan met haar op de plek waar Danielle stond op de foto op haar mobiel. Dit was een van de enige foto's van ons samen die ik op internet had geplaatst. "Deze foto hebben we 3 maanden geleden gemaakt tijdens het afschijdsfeestje. Iemand heeft alleen de oude en nieuwe foto bij elkaar geplakt. Maar ik ga dit nu recht zetten." Ik opende twitter en negeerde alle duizenden berichten die ik had MENSEN! IK GA NIET VREEMD! AL DIE FOTO'S DIE OVERAL ROND GAAN VAN DANIELLE EN MIJ ZIJN OUD OF NEP! STOP ERMEE WANT JULLIE MAKEN ME KAPOT! Ik verzond het bericht en gooide mijn telefoon met de hare, allebei met de foto open op haar schoot. "Kijk maar wat je ervan maakt." zei ik liefjes tegen haar. "Ik ben zo terug." Ik stond op en liep mijn kamer uit naar de badkamer.


    Bowties were never Cooler

    [ Thanks voor reactie :) ]
    Louis Tomlinson:
    Als ik de kamer inkom zegt Ophelia tegen me: 'Louis.. je weet dat ik het een geruime tijd zonder je heb moeten doen, en vandaag ben je meer op pad geweest dan bij me. Wordt het niet eens tijd dat je gewoon hier komt zitten zodat ik je vast kan houden als je er weer eens van door wil?' en ze stak haar armen uit. Ik kwam bij haar op de bank zitten en gaf haar een knuffel. 'Je hebt gelijk' zeg ik terwijl ik naar beneden kijk. Ik ben te lang bezig geweest met een flut verassing. Ik zucht een keer diep en zeg: 'Jij vind het goed dat ik zo lang weg ben, en wanneer ik weer terug ben krijg je mijn aandacht niet.' Ik kijk op en kijk in haar ogen. 'I-i-ik...' stotter ik. Ik verdwaal in haar ogen, en kijk daarna weer naar beneden. 'Ik verdien jou niet, je bent te goed voor me'. Ik mag dan wel Louis Tomlinson zijn, maar wel een ontzettend slecht vriendje. Fuck, dit lijkt net zo'n soap. Ik kijk weer naar Ophelia. Ik weet niet wat ik nu moet doen of wat ik moet zeggen. Ik zou het beste nu weg kunnen gaan, maar dit is mijn huis. En ik stuur Ophelia ook niet zomaar weg.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ Thanks voor reactie :) ]
    Louis Tomlinson:
    Als ik de kamer inkom zegt Ophelia tegen me: 'Louis.. je weet dat ik het een geruime tijd zonder je heb moeten doen, en vandaag ben je meer op pad geweest dan bij me. Wordt het niet eens tijd dat je gewoon hier komt zitten zodat ik je vast kan houden als je er weer eens van door wil?' en ze stak haar armen uit. Ik kwam bij haar op de bank zitten en gaf haar een knuffel. 'Je hebt gelijk' zeg ik terwijl ik naar beneden kijk. Ik ben te lang bezig geweest met een flut verassing. Ik zucht een keer diep en zeg: 'Jij vind het goed dat ik zo lang weg ben, en wanneer ik weer terug ben krijg je mijn aandacht niet.' Ik kijk op en kijk in haar ogen. 'I-i-ik...' stotter ik. Ik verdwaal in haar ogen, en kijk daarna weer naar beneden. 'Ik verdien jou niet, je bent te goed voor me'. Ik mag dan wel Louis Tomlinson zijn, maar wel een ontzettend slecht vriendje. Fuck, dit lijkt net zo'n soap. Ik kijk weer naar Ophelia. Ik weet niet wat ik nu moet doen of wat ik moet zeggen. Ik zou het beste nu weg kunnen gaan, maar dit is mijn huis. En ik stuur Ophelia ook niet zomaar weg.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Marie-Anne Malik

    Ik keek Liam beduusd aan en schudde zacht mijn hoofd. Nadat Liam wegging, liep ik ook naar de badkamer, om mijn pil te nemen. Door mijn hoofdpijn werd het erger, zelfs mijn emoties. Ik had zo de neiging om al het eten uit te kotsen, maar dat gevoel schoof ik weg en leunde wat tegen de wastafel aan. ''Dit is zo verwarrend.'' mompelde ik in mezelf en liep toen weer naar de slaapkamer, waar ik op het bed ging zitten in een kleermakerszit en zuchtte diep. Ik pakte mijn telefoon weer op en scrolde door mijn timeline. Laat ons, ik weet dat Liam van me houdt. Ik opende uit nieuwsgierigheid een andere foto en zag dat het in Los Angeles was, ongeveer twee weken geleden. Liam zoenend met Danielle. Ach mens, je maakt me kapot. Ik gooide mijn telefoon in een hoek van de kamer en sloeg mijn armen om mijn benen heen. Een kleine traan liep van mijn ooghoek naar mijn knie, over mijn been. ''Ik kan het niet meer aan.'' mompelde ik zacht, tegen niemand in het bijzonder. Ik was dan een mens met te veel emoties in een hoekje, maar ze waren wel allemaal gemeend. Het waren geen neppe emoties en soms konden ze dan over elkaar heen lopen, maar dat gebeurde zo nu en dan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.