• Sylvesti schreef op 16 maart 2013 - 20:06:
    Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik luisterde rustig naar zijn geratel. "Nee, je gaat niet dood. En loop nou niet te hard van stapel. Eerst ga jij hiervan herstellen. Dan gaan we gezellig doen met alle jongens hier en daarna zien we wel verder. Optreden, dat is iets wat ik jou nu echt nog niet laat doen, schat. Eerst maar eens beter worden." Ik drukte een kus op zijn kruin. Een optreden als alle jongens er waren zou wel leuk zijn. Misschien moest ik toch maar eens gaan kijken of dat kon.


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan.

    "Nee, je gaat niet dood. En loop nou niet te hard van stapel. Eerst ga jij hiervan herstellen. Dan gaan we gezellig doen met alle jongens hier en daarna zien we wel verder. Optreden, dat is iets wat ik jou nu echt nog niet laat doen, schat. Eerst maar eens beter worden." hij drukt een kus op mijn hoofd en ik ben weer rustig. "Ik wil Dan zo graag zien en de jongens" zeg ik zachtjes, "ik mis ze' fluister ik erachter terwijl tranen in mijn ooghoeken verschijnen. 'je bent lief' mompel ik tegen Alex Ik geeuw even vermoeid


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik veeg snel zijn tranen weg. "Niet huilen. Je ziet ze vast snel weer. Belooft." ik glimlachte en aaide over zijn bol. "Ik weet niet of je mag slapen, schatje. Je moet echt wakker blijven. Ik wil namelijk niet dat je in een coma ofzo wegzakt. Blijf alsjeblieft wakker." Ik trok hem nog wat dichter tegen hem aan terwijl hij al iets warmer aanvoelde.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Niet huilen. Je ziet ze vast snel weer. Belooft." i k glimlach. Ik weet niet of je mag slapen, schatje. Je moet echt wakker blijven. Ik wil namelijk niet dat je in een coma ofzo wegzakt. Blijf alsjeblieft wakker." ik knik 'ik kan toh niet slapen. Alex wat heeft de dokter allemaal gezegd' kinderlijk kijk ik hem vragend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik heb iemand gevonden die louis gaat spelen.. Ik heb ghaar alles zo goed mogelijk uitgelegd maar help haar dan wel]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Leuk!]
    Alex Gaskarth
    Ik aaide over zijn hoofd maar ging niet veel vrolijker kijken. "Ze denken dat je iets aan je hart hebt. Het is blijkbaar normaal onder annorexia patienten, maar niet heel dodelijk. Je wordt er wel kortademig van en krijgt allemaal regeltjes in je leven erbij, net als medicijnen." Ik zuchtte licht. "Maar hopelijk is het niet zo ernstig."


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    "Ze denken dat je iets aan je hart hebt. Het is blijkbaar normaal onder annorexia patienten, maar niet heel dodelijk. Je wordt er wel kortademig van en krijgt allemaal regeltjes in je leven erbij, net als medicijnen." ik denk er even over na, kortademig "Maar dan kan ik dus niet meer zingen?" vraag ik zacht en teleurgesteld. Ik wou dat de jongens hier waren ik mistte ze verschrikkelijk al zou ik het niet toegeven. Ze betekende net zoveel als Greg voor me al liet ik dat niet altijd merken."Maar hopelijk is het niet zo ernstig." ik knik "Dankje Alex, denk je dat er ooit nog een One Direction terug komt, ik bedoel ik hoef niet zo beroemd te zijn maar ik hou van ze en ik wil met ze zingen, leuke dingen doen. Samen met jou en de jongens en Dan op tour gaan"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik heb gezegd dat ze Louis niet in hoef te vullen, we weten hoe hij is.. Ze komt btw vanmiddag]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik keek hem aan. "Ik denk het wel, maar niet tegelijk nog rennen of dansen." Ook zou het waarschijnlijk erg zwaar voor hem zijn, maar als hij het echt wilde zou het vast wel kunnen. Ik aaide zacht door zijn haren. Zo hield ik zowel hem als mijzelf rustig. Ik glimlachte bij zijn woorden. "Jullie komen wel weer bij elkaar, als jullie al ooit eens officieel uit elkaar zijn gegaan en die tour komt er zeker ook. Misschien komt er een show over een maand als iedereen hier bij elkaar is. Ik wilde in ieder geval gaan kijken of ik dat met iedereen, de managers en de warped tour, die dan ook hier in de stad is, kan regelen. Dat we een dag kunnen optreden."


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik denk het wel, maar niet tegelijk nog rennen of dansen." ik knik "kunnen ze er niets tegen doen" mopper ik. "Jullie komen wel weer bij elkaar, als jullie al ooit eens officieel uit elkaar zijn gegaan en die tour komt er zeker ook. Misschien komt er een show over een maand als iedereen hier bij elkaar is. Ik wilde in ieder geval gaan kijken of ik dat met iedereen, de managers en de warped tour, die dan ook hier in de stad is, kan regelen. Dat we een dag kunnen optreden."ik begin te glimlachen en kijk Alex enthiosiast aan "dat lijkt me nou zo leuk"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte breed door zijn reactie. "I know. Ik zal nu wel even een mail rondsturen naar alle jongens. Heb jij hun mailadressen?" Ik viste mijn mobiel uit mijn zak en begon er snel een mailtje op te stellen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    GLunderend knik ik en pak zo snel als ik kan mijn mobieltje. "hier" breed glimlachend wachte ik af tot hij klaar is en glimlach weer.
    "ik hoop dat Li alles kan regelen met Dan"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte en pakte zijn mobiel aan. Snel zette ik alle adressen erin en verstuurde ik het bericht. "Zo, nu alleen nog even wachten op andwoord." Ik gaf zijn mobiel terug en drukte een kus op zijn wang.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    "Zo, nu alleen nog even wachten op antwoord" hij geeft mijn mobiel terug en drukt zijn lippen opmijn wang en ik kijk hem blij aan.
    "weetje ik heb eigenlijk wel veel zin om lekker met ze te gaan zingen of liedjes te schrijven, ik heb natuurlijk al in onze kamer een vol schriftje dus ik denk dat we daar best wat van kunnen gebruiken en ik heb hier mijn piano skills verbeterd en mijn drum skills ook dus dat komt helemaal goed. Misschien als we een langzaam liedje hebben kan ik de piano spelen en Louis gitaar met Harry. Of nee Louis drummen die kan dat beter en dan Liam en Harry gitaar en Zayn ehm misschien kan i hem basgitaar leren of iets anders en dan kunnen we ee liedje helemaal zelf zingen en spelen. En dan zie ik JOsh en de rest van de band zelf weer, dat is echt al lang geleden, ik vraag me trouwens wel af of ze dan nog willen spelen maar ik denk van wel want ze vonden het super leuk altijd en ze genoten ervan. Voorhun betekend muziek maken hetzelfde als dat een gitaar voo rmij betekend" ratel ik opgewonden en al nadenkend over alles


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik luisterde naar zijn wilde plannen. "Rustig aan, moppie. Jij gaat eerst beter worden. De teksten en melodietjes zal ik anders wel aan hen doorsturen met jou notities als jij ligt te herstellen." Ik had hetzelfde met mijn inspiratie gedaan. De jongens wisten dus precies waar ik mee bezig was en ze hadden zelf baslijntjes en drumrolls erin kunnen schrijven. Zo verdeed ik toch niet helemaal mijn tijd in de kliniek.


    Bowties were never Cooler