• Sylvesti schreef op 16 maart 2013 - 20:06:
    Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan


    El Diablo.

    [eindelijk 16!!!

    \perrie edwards

    "Nee, nouja, opeens ergens halverwege kromp hij in elkaar van pijn en nee, we hebben het niet anaal gedaan. Ik was bezig met een kaarsje..." hij word rood waardoor ik grinnik "Hij was al een keer gekomen, maar het leek nou niet of hij erg moe was ofzo. Hij was nog best hard bezig met kreunen en kronkelen toen het gebeurde." ik knik even "Alex, ik denk dat je beter even naar een dokter kunt gaan. Als je het niet anaal hebt gedaan. Zijn hart is onregelmatig en best zwak dus ik denk dat dat het beste is"adviseer ik hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik knikte bij haar afvies en haalde mijn telefoon van het kastje. Ik ging gewoon 911 bellen, want ik wist het nummer van een doctor hier niet. Ik legde het rustig uit aan de mevrouw aan de andere kant van de lijn en die zei dat ze een ambulance zou sturen. Ik bedankte haar en ging weer naast Niall op het bed zitten. "Alles komt goed, Niall. Dat beloof ik." zei ik zachtjes, ookal geloofde ik er zelf niet helemaal in.


    Bowties were never Cooler

    Perrie Edwards

    Ik glimlach even als hij 911 belt. "moet ik even bij je blijven of red je het?" vragend kijk ik hem aan. Ik voel even aan Niall zijn hartslag "Zijn hartslag gaat nu al iets ritmischer dus ik denk dat het iets met zijn hart of aders is" zeg ik zacht. En ik glimlach bemoedigend naar Alex


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik keek haar aan. "Blijf nog even. Ik ben bang dat hij helemaal instort als jij er niet meer bent." Ik hield Niall's hand nogsteeds vast. Ik was echt hopeloos in dit soort situaties.


    Bowties were never Cooler

    Perrie Edwards

    Ik gli.lach even bemoedigend. :kom eens" ik pakte zijn vingers en legde doe on zijn nek 'daarna leg ik hem in die can Niall 'voel je het verschil ertussen?'. niall bewoog onrustig heen en weer en keek daarna met spleetoogjes naa ons.

    Niall Horan

    Ik vkeldd koude vingers in mijn nek en draai me aat om. uiteindelijk met pijn in mijn buik wordt ik wakker en kijk ik met spleetoogjes naar Alex. 'mijn buik'zeg ik schor en kijk hem even aaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik sloot mijn ogen en concentreerde me op mijn vingertoppen. "Ja." zei ik verrast. Mijn verassing veranderde in geluk toen ik niall wakker zag worden. "Niall!" zei ik vrolijk toen ik hem in mijn armen trok. "De ambulance is onderweg. blijf asjeblieft nu wakker. ik wil je niet kwijt."


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Alex omhelsd me helemaal vrolijk "De ambulance is onderweg. blijf asjeblieft nu wakker. ik wil je niet kwijt." 'waarom de ambulance?'niet begrijpend kijk ik hem aan. Ik was echt vershrikkelijj moe echt niet nornaal


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik keek hem aan. "Je was opeens weg en je hartslag deed raar. Ik was bezorgt en dat ben ik nogsteeds, jij kleine ier." Ik drukte een kus op zijn voorhoofd.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horab

    "Je was opeens weg en je hartslag deed raar. Ik was bezorgt en dat ben ik nogsteeds, jij kleine ier." ik kijk hem even aan eb mujn lippen vormeb een o vorm. 'nergens lasr van alleeb ben ik erg moe"mompel ik zacjtjes. Ik hoor de voorbel gaan naar negeer hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex gaskarth
    Ik hoorde de deurbel gaan. "Nou, blijf maar wakker." Ik tilde hem op en liep met hem naar de deur. Daar stonden de ambulance mederwerkers al te wachten. "Hij is bij, maar ik weet niet voor hoe lang." Ik liep met hen mee terwijl ik al hun vragen zo goed mogelijk probeerde te beandwoorden.


    Bowties were never Cooler

    Niall Hoean.

    Ik gaap even en duw me tgen hem aan als bij me optild
    hellaas vraagt een ambulancebrpuw me neer te leggen op de brancard. Ze doet een bloeddruk meterom mijn atm en zet een klemmmetje op mijjn vinger. Ze vraaggt me waar ik last van heb en vragend kijk ik Alex aan. Ik wist het niet meer. 'meneer mogen we eeten waarom hij in kliniek zit. Waarvoor heeft hij een ziekte of een ander probleem. Dat kan er mee te maken hebben' hoor ik baag en ze kijkt naar Alex. Met veel moeite weer ik mijn ogen open te houden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik leg Niall voorzichtig op de brancard als de broeder dat vraagt. Mer grote ogen kijk ik toe. Ik zit dan wel naast hem, ik vind dit alsnog vrij engig. Ik luister naar de vragen en besluit dat ik maar beter andwoord kan geven. "Hij kreeg peens een zware pijn in zijn buik en viel niet veel later in slaap. Hij is opgenomen voor annorexia." De broeder knikte en schreef snel wat dingen op.

    [Je weet dat een man niet zwanger kan zijn he? ;p]


    Bowties were never Cooler

    Wahahahahahahah echt joh maar stiekem is oe manwijf

    Niall horan

    Hij kreeg peens een zware pijn in zijn buik en viel niet veel later in slaap. Hij is opgenomen voor annorexia."ik glimlach zwak naar Alex en zucht zacht 'is hij aan ds betere hand of moet hij nog geholpen worden.?' hij keek even naar het shermphe waar lijnen van mijn hart tr zien waren. 'als hij aan de betere hand is weet ik al wel wat het kan zijn. Dt probleem zie je namelijk heel vaak bij mensen met dat sooet problemen.'hij glimlacht naar Alex en bied hem een stoel aan. 'als het dat is klinkt het ernstig dat is het opzich niet. We zullen hem mee naar het ziekenhuis dan nemen voor onderzoek en iets tegen de klachten"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    "Wat ik de afgelopen maanden heb gezien is hij aan de beterende hand. het gaat langzaam, maar hij eet minimaal weer een normale maaltijd per dag." De man knikt en maakt meer notities terwijl hij met mij praat. "Fijn om te weten." Ik aaide zacht over Niall's hoofd. Ik was zo blij dat alles weer goed zou komen.


    Bowties were never Cooler