• Sylvesti schreef op 16 maart 2013 - 20:06:
    Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dokter

    Ik knik 'je ziet dat zijn hartslag onregelmatig is. ik heb het vermoeden dat hij hartfalen heeft. Dit is opzich niet gevaaijk als we weten hoe erg en wat precies want dan kunnen we medicijnen goorschrijven en desnoods een opetatie. Daarom nemen we hem nu mee. Wilt u mee?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    ik keek geschokt naar de Doctor. Ik knik wat schokkerig als hij vraagt of ik mee wil. Ik wilde Niall zo goed mogelijk helpen en beschermen, maar dat kon ik nu niet. Ik moest vertrouwen in deze doctors, wat ik eigenlijk niet zo erg deed.


    Bowties were never Cooler

    Dokter

    Ik glimlach bemoedigend 'we zijn er optijd bij dus het komt wel goed. Als jij alvast gaat zitten makrn we hem vasy en ga ik je dingen vertellen'ik loop naar mijn collega en gespen de jongen die weer sliep vast en ging dsarna naast de jongen weten 'allereerst heb je vragen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik doe wat de doctor zegt en doe mijn riem om. Niet veel later komt hij naast me zitten. "Ik wilde gewoon weten hoeveel kans er is dat hij weer gewoon helemaal de oude wordt. En ik wil graag dat u eerlijk met me bent." zei ik stellig. Ik wilde geen valse hoop. Ik had al genoeg meegemaakt om hiermee om te kunnen gaan.


    Bowties were never Cooler

    Dokter

    " ik wilde gewoon weten hoevvel kans er is dat hij de oudeweer word. En ik wil dat u eerlijk ben" begrijpend knik ik. " hij zal in preciepe nooit echt de oude meer kunnen worden, hij moet opletten met alles. Ik kan het u niet precies vertellen omdat het en niet zeker is maar ook omdat ik de ernst niet weet. We delen hartfalen in vier groepen waarvan een het lichtste is. Hij zal zoeizokortademig zijn. Straks in het ziekenhuis maken we een ECG, röntgenfoto maken en een bloed onderzoek. Hij zal eerst moet pen leren gewoon te eten en. Daarna waar hij rekening mee moet houden. Kunt u mij misschien iets meer vertellen over zijn behandeling, wat er gebeurd is en of er iets anders nog is waarmee we rekening koeten houden. Weet u ook de reden waardoor het is gekomen want als het bijvoorbeeld door onderdrukking en pesten is zal hij veel druk, stress en spanning hebben wat niet bepaald goed is voor hem" leg ik hem uit en voel dat we vaartne,en


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik luisterde en probeerde het zo goed mogelijk te onthouden. het kortademig zijn kon nog een probleem worden voor het optreden, maar voor de rest zou hij het toch wel redden? Ik slikte toen het over de behandeling ging. "Ze proberen ons gewoon te dwingen te eten door zodra we niet helemaal meer afhangen van sondevoeding ons eraf te halen en ons privileges afnemen als we het niet doen. Het gaat langzaam beter, maar het kost veel tijd. Ik denk dat hij het heeft opgelopen door de druk van de fans en het constante presteren voor hen en de stress die daarvan kwam." Ik zuchtte en haalde een hand door mijn haren.


    Bowties were never Cooler

    Dokyet

    Ik luister aandachtig en ik schrijf dingrn op.'hoelang loopt hij nu rond zonder de sonde?en heeft hij nu meer rust nuhij eeb pauze heeft!' de dingen waren belangrijk. Een aantal dingen wareb verbiden als iemand niet zelf at of ondergewicht heeft


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    "Een paar maanden volgens mij en hij heeft nu in ieder geval minder stres. Maar voor hem zijn er zelfs in de kliniek een paar stresvolle periodes gehad." Andwoordde ik beleeft. Ik sloeg mijn ogen weer neer naar Niall die daar zo zielig lag te liggen.


    Bowties were never Cooler

    Dokter

    Ik knik aar de jongen " volgt u ons?" Ik laatvhem uitstappen en daarna rijdden we de brancard richting de hartafdeking en leggen hem op een gewoon bed terwijl hij wakkker word


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    ik knikte en liep met hen mee. Ik ging aan de rand van Niall's bed liggen en hield zijn hand vast terwijl ik hem langzaam zag wakker worden.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Ik kreun zachtjes en voel iets zachters onder me. Nog steeds moe knipper ik een paar keer mijn ogen en glimlach als ik Alex zie. Ik kijk rond en herken de plek niet. Een beetje angstg kijk ik Alex aan 'waar ben ik en waarom lig kk op een bed?' ik klamp me bangig aan hrm vast. IK VERTROUDE ALex erop dat hij alles onder controle had. Deuren gingen open en een apparaat kwam in mijn gezichtsveld terwijl een vrouw regelde dat Alex vab bed kwam. Paniekerig begin ik moeilijker te ademen en zoek ik naar Alex hand terwijl het apparaat omlaag komt.


    (ik bener weer men vriendin nrt weggebtacht)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte naar Niall. "Shh, maar. Je bent in het ziekenhuis, schatje." Ik drukte een kus op zijn hand. "Ik blijf bij je. Voor altijd." De zuster kwam binnen en begon allerlei dingen te doen en bloed af te nemen en alles. "De scans zijn voor vanmiddag geplant. Tot dan krijg je wat eten en moet je rusten." Ik keek naar de zuster. "Jij ook, jochie." Ik glimlachte een beetje.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik knik naar Alex en houd stebig zijn hand vast. Snel keek uk weg toen ik merkte dat ze bloed gingen prikken. Ik kon niet goed tegen bloed. Ik knik even naar de zuster en de apparaten worden wer weg gehaald. Ik word naar ee kamer gebracht en er word voor Alex een bedje in elkaar gezet. Glimlachrnd schuif ik op en houd de dekens open. Ik wou dat hij bij me kon liggen en dat ik zijn warmte overnam


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte licht naar Niall. Ik liep rustig met zijn bed mee en zag dat er een soort veldbed voor mij in de hoek stond. Nouja, ik kon ook gewoon in een stoel slapen, maar toen ik zag dat Niall de dekens voor me open sloeg trapte ik snel mijn schoenen uit en kroop ik naast hem. Hij was koud, dus direct sloeg ik mijn armen en been stevig om hem heen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik glimlach breed als hij zijn arm om me heeen slaat en nestrl me socht tegwn hemm aan. 'Alex ok ga toch niet dood he?ik wil het nof goedmalen met de jongens en Dan zoen en optreden'zeg ik zwak maar ook een beetje bang. 'en ok wil trouwen met je kindjes adopteren opa woden samen wonen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan