• Vijf jongens doen mee aan een prijsvraag en hebben geluk; ze winnen allemaal twee tickets naar Ibiza, inclusief een verblijf in een zomerhuisje. De jongens mogen elk één familielid meenemen. Het enige wat ze niet weten is dat ze hun verblijf moeten delen, aangezien dit niet is vermeld bij de wedstrijd. Zullen de jongeren het goed met elkaar kunnen vinden en er met z’n allen een heerlijke vakantie van maken? Of ontstaan er vele ruzies waardoor mensen vertrekken? Haat, liefde en vriendschap bloeit op in het zonnige Ibiza.

    Foto's:
    Zomerhuisje.
    Badkamers. (2)
    Slaapkamers. (5)
    Keuken.
    Woonkamer.


    Regels:
    - Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
    - 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Maximaal één rol per persoon, mits je toestemming van mij krijgt voor meerdere rollen.
    - Off-topic gaan graag tussen haakjes en met mate.
    - Alleen ik of Magicales maken de topics aan.
    - Bij afwezigheid eventjes melden. –En hierbij bedoel ik niet dat je voor een uurtje weg bent!-
    - Ervaring is niet vereist, ik vereis enkel dat er niet na het eerste topic wordt gestopt en dat je ABN –probeert- te schrijven.
    - Mary Sues en Gary Stues zijn ten strengste verboden. Ik keur de personages eerst.
    - Gelieve geen bromance die in een romance verandert. Ik heb er niets op tegen, maar bij rpg’s zoals deze past het niet bepaald.


    Rollen:
    - Louis William Tomlinson. || Mufinn.
    - Zayn Javadd Malik. || Depay.
    - Harry Edward Styles. (G) || DamnBieber.
    - Liam James Payne. || quin98.
    - Niall James Horan. || VRIJ.

    Zusjes (max 5.)
    - Bree Jade Rae Tomlinson. || HurtedHeart.
    - Katie Willow Malik. || Praelectio.
    - Ava Bethany Styles. || Lifeisajoke
    - Maya Rowan Payne. || Blog.
    - Danelea Caitlin Horan. || Magicales.

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd (Zusjes hoeven niet jonger te zijn, dit mag.):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 19:09 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Maya Rowan Payne
    Leeftijd (Zusjes hoeven niet jonger te zijn, dit mag.): Zestien, 7 - 05
    Karakter: Met haar broer heeft Maya een heel erg goede band. Ze heeft haast geen geheimen voor Liam, en kan altijd bij hem terecht. Al haar hele leven kan ze niet zonder Liam, haar enige broer is erg belangrijk voor haar. Ook al is het maar één dag, ze wilt voor geen goud haar broer missen. Omdat Liam vroeger eerst gepest werd, en daarna zelf een pester werd volgde Maya zijn voorbeeld. Zo heeft ook zij gepest, waar ze nu heel erge spijt van heeft. Nooit zal ze het meer doen. Wat haar karakter betreft heeft ze meer goede eigenschappen dan slechte. Altijd heeft Maya een glimlach op haar gezicht. Zo niet, dan is er iets mis. Als haar iets dwars zit dan heeft ze stemmingswisselingen. De ene keer erg vrolijk, maar dan toch kwaad of verdrietig. Dat zal ze dan ook alleen toevertrouwen aan haar enige broer. Nooit zal Maya voor iets kleins kwaad worden. Sterker nog, het is zeldzaam als ze kwaad wordt. Haar goede humeur steekt anderen aan en zo mag iedereen haar wel. Erg vaak heeft ze een hypere bui, waarbij je maar beter voor Maya kunt uitkijken om binnen de kortste keren maakt ze per ongeluk iets stuk. Het is dan niet haar bedoeling, maar het komt erg vaak voor. Dan heb je ook nog een andere kant van Maya. Haar abnormaal rare kant. Hyper zijn, vreemde opmerkingen en vage bewegingen. Niet echt iets waar iemand problemen mee heeft. Tegen vreemden is Maya erg stil, en zou ze niet zoveel zeggen. Pas als je jezelf hebt voorgesteld en een gesprek met haar begint, leer je haar in één keer helemaal kennen. En als je haar vriend bent, zal je dat voor altijd blijven om Maya doet alles om haar vrienden te behouden. Ze wilt niemand teleurstellen.
    Uiterlijk:


    Maya heeft lang, lichtbruin haar wat tot over haar schouders komt. Meestal zit het naar één kant, wat ze zelf doet. Haar grote, donkerbruine ogen komen opvallend en fel over bij haar, haar en bleke, lichte huidskleur. Maya's figuur is sierlijk en slank, waar ze overigens erg blij om is. Haar lengte is precies één meter zeventig, wat komt door haar lange benen. Doordat Maya een mooi figuur heeft, is ze niet bang om het te laten zien. Daarom draagt ze vaak korte shortjes, en blote topjes. Daardoor komen de tattoos op haar benen vaak tevoorschijn. Die betekenen niet veel voor haar, die vond ze gewoon mooi. Liam was er eerst niet mee eens maar Maya heeft haar moeder en vader zo vaak gesmeekt, dat ze -ze eindelijk mocht. Verder houdt ze van nog meer kledingstijlen, het liefst swag. Nooit heeft Maya veel make-up op, meestal gewoon een laagje mascara en dat is het. Meer heeft ze niet nodig. Voor haar slechte ogen heeft Maya een zwarte Rayban bril, die ze bijna nooit op doet omdat ze ook lenzen heeft.
    Extra: Maya is dan niet zo muzikaal als haar broer, maar ze kan wel erg goed schilderen. Je zou het niet bepaald verwachten van haar, maar het is wel waar. Vaak neemt ze haar schilderspullen overal mee naar toe, en gaat ze helemaal in op één schilderij. Ze kan er veel in één keer maken, maar het liefst is Maya gewoon een week aan één schilderij bezig.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 10:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    quin98 schreef:
    mag ik Liam


    Ja. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Danelea Caitlin Horan
    Leeftijd: Bijna 17
    Karakter: Danelea heel erg op haar broer. Ze is altijd een erg vrolijk en lacht altijd. Haar vrienden en familie zal ze altijd verdedigen als het nodig. Dit meisje is niet snel bang en zal dan ook altijd alles doen om te zorgen dat iets goedkomt. Toch heeft ze een zwakke plek en dat is kritiek. Niet alleen op haar, want daar kan ze meeleven. Niet makkelijk, maar het ergste vind ze nog de meeste waar ze van houd. Gemeen opmerking zal Danelea niet maken, maar ze zegt wel waar het opstaat. Een grote mond geven komt dan ook wel eens voor als het echt nodig is. Toch probeert ze om dat ook niet verkeerd over te laten. Ze kan zich prima alleen vermaken, maar is het liefste in de buurt van haar broer, en haar vrienden. Ze houd van aandacht en heeft dan ook wel eens van de momenten dat ze iemand opeist. Op dit momenten heeft ze echt alleen de aandacht van de persoon nodig, ondanks dat niet altijd mogelijk is. Je kan haar dan ook zien als een klein kind of beter gezegd een knuffelbeer. Iets waar ze heel anders in is dan haar broer is dat Danelea wel snel het woord uit zichzelf neemt. Ze begint gerust een gesprek tegen een wildvreemde. Het probleem is dat ze niet altijd weet wie te vertrouwen is en wie niet door de wereld waar ze inleeft. Velen mensen vinden haar meteen aardig, maar hebben een verkeerd beeld. Danelea is namelijk niet zo stil als dat ze soms lijkt in het begin en kan helemaal niet goed tegen de kritiek die geven word.
    Uiterlijk:



    Extra: Komt nog

    ( Ik zal het straks nog aanpassen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer


    Naam: Ava Bethany Styles.
    Leeftijd: 17 jaar. (14/05/1995).
    Karakter: Ava is een redelijk rustig meisje. Ze is altijd wel vrolijk en opgewekt, maar ze heeft ook van die momenten dat ze dat totaal niet is. Als ze iets niet wilt doen dan zal ze het ook niet doen. Ava is het soort meisje dat net verstandig genoeg is om haar mond te kunnen houden op momenten dat ze hem zou moeten houden. Meestal geeft ze op alles en iedereen, ongevraagd en gevraagd, commentaar, maar op sommige momenten weet ze als die commentaar kwetsend zou zijn of niet. Ava wordt nogal snel verlegen, dus het is niet moeilijk om haar wangen rood te krijgen. Ze houdt van nachtelijke avonturen, maar niet als ze alleen is. Ze moet ook altijd iemand bijhebben, wat ze ook doet. Naar de wc gaan, winkelen, wat eten gaan halen, iets vragen, ze doet het gewoon niet graag alleen. Ava is niet het soort meisje dat graag opvalt, in de schijnwerper staat dus. Zij heeft een beperkt aantal vrienden en is niet zo populair, terwijl haar broer liever bevriend is met iedereen die hij tegenkomt. Ava heeft al veel meisjes gehad die tegen haar zeiden, 'Als jij me voorstelt aan je broer, dan word ik je vriendin'. Op dat moment probeert Ava gewoon vriendelijk te blijven en te zeggen dat ze dat niet doet, maar soms is het zo lachwekkend om te zien dat ze niet anders kan dan ze uit te lachen.
    Uiterlijk:



    Extra: Ava kan enorm goed zingen, maar niemand weet ervan.

    mag ik Niall reseveren?


    When people see good, they expect good. I don't want to live up to anyone's expectations.

    xBenno schreef:
    mag ik Niall reseveren?


    Ja. (:
    De andere rollen zet ik er nu bij. Mocht Louis nou niet ingevuld worden zal ik deze wel doen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik ga Louis nu invullen. Foto's van het zomerhuisje staan in de beschrijving. Als je dus niet genoeg regels (5) weet te schrijven, gebruik je omgeving. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik zal anders ook meteen even het uiterlijk bij Bree zetten :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Louis William Tomlinson.
    Leeftijd: Eenentwintig jaar.
    Karakter: Louis is een drukke, hypere en humoristische jongeman die overal wel een feestje zou kunnen en willen opzetten. Hij is vreselijk spontaan, maar dit houdt niet in dat hij de vriendelijkste is. Louis is vooral iemand die wel eens per ongeluk zijn mond voorbij praat en een snerende opmerking naar je hoofd wilt gooien. Bang voor commentaar is hij niet, hij kan wel wat hebben.
    Louis heeft ook zijn serieuze kanten. Als een dierbaar persoon zijn bescherming nodig heeft zal hij deze ook altijd bieden. Hij is vooral erg beschermend over zijn zusje, Bree. Hij is ook erg strikt als het om zijn zusje gaat, wat betekent dat hij jongens het liefste uit haar buurt wilt houden. Verder is hij een tikkeltje brutaal en niet bepaald zelfstandig. Koken, schoonmaken en plannen zijn absoluut niet aan hem besteedt. Als je Louis een landkaart toevertrouwd kun je voorspellen dat je nooit bij je eindbestemming zult aankomen.
    Op het gebied van meisjes is hij totaal niet verlegen, maar zijn activiteit schrikt de meesten meestal af. Hij is te druk volgens velen, maar als zijn vrienden rust van hem eisen zal hij dit ook onmiddellijk doen. Louis praat graag, maar kan ook goed luisteren.
    Uiterlijk:



    Louis heeft zeeblauwe ogen, warrige, bruine haren en een lengte van één meter zesenzeventig. Zijn kledingstijl hangt vaak van zijn humeur af. Als hij een goede bui heeft draagt hij vrolijke printen en kleurtjes, maar als hij wat minder lekker in zijn vel zit neigt hij snel naar de donkere kant. Zijn wenkbrauwen zijn vrij strak van zichzelf en zijn spierwitte tanden kleuren mooi bij zijn schattige glimlach.
    Extra: Louis heeft een hekel aan opgroeien en houdt dus niet van al te serieuze mensen.
    Louis beschermt Bree nooit overmatig, maar jongens moeten uit haar buurt blijven. Hij laat zijn zusje heel vrij in haar keuzes en zal haar ook nooit lastig vallen, maar bij jongens is hij erg overdreven ingesteld.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zou iedereen voor vanavond zijn rol in willen vullen? Ik wil het speltopic dan openen, aangezien ik op school voorlopig niet op de laptop kan en het daar niet zal lukken.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Oh, en als diegene die Liam speelt wilt dat ik Maya wat aanpas, moet ze het maar zeggen. Want ik wil niet dat zij het niet eens is met mijn rol, om dan werkt het niet, tiehie.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ik haat te laat zijn. ;c


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik vindt het goed hoor ^^, zou ook even vanavond mijn rol invullen heb ik nu niet echt tijd voor.

    Mufinn schreef:
    ik haat te laat zijn. ;c


    Je kan Louis nog hebben? Die had ik enkel ingevuld omdat niemand anders hem leek te willen. ;p
    + Heeft iemand ervaring met Q op de iPad? Ik mag die van mijn zusje lenen voor school omdat ik mijn aantekeningen bijhoudt op mijn laptop. (En omdat ik op Q en funnygames zit onder de les. ;p)

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 16:55 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik zit vaak met m'n iPad op Quizlet. Is veel fijner dan laptop, vind ik zelf.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."