• Vijf jongens doen mee aan een prijsvraag en hebben geluk; ze winnen allemaal twee tickets naar Ibiza, inclusief een verblijf in een zomerhuisje. De jongens mogen elk één familielid meenemen. Het enige wat ze niet weten is dat ze hun verblijf moeten delen, aangezien dit niet is vermeld bij de wedstrijd. Zullen de jongeren het goed met elkaar kunnen vinden en er met z’n allen een heerlijke vakantie van maken? Of ontstaan er vele ruzies waardoor mensen vertrekken? Haat, liefde en vriendschap bloeit op in het zonnige Ibiza.

    Foto's:
    Zomerhuisje.
    Badkamers. (2)
    Slaapkamers. (5)
    Keuken.
    Woonkamer.


    Regels:
    - Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
    - 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Maximaal één rol per persoon, mits je toestemming van mij krijgt voor meerdere rollen.
    - Off-topic gaan graag tussen haakjes en met mate.
    - Alleen ik of Magicales maken de topics aan.
    - Bij afwezigheid eventjes melden. –En hierbij bedoel ik niet dat je voor een uurtje weg bent!-
    - Ervaring is niet vereist, ik vereis enkel dat er niet na het eerste topic wordt gestopt en dat je ABN –probeert- te schrijven.
    - Mary Sues en Gary Stues zijn ten strengste verboden. Ik keur de personages eerst.
    - Gelieve geen bromance die in een romance verandert. Ik heb er niets op tegen, maar bij rpg’s zoals deze past het niet bepaald.


    Rollen:
    - Louis William Tomlinson. || Mufinn.
    - Zayn Javadd Malik. || Depay.
    - Harry Edward Styles. (G) || DamnBieber.
    - Liam James Payne. || quin98.
    - Niall James Horan. || VRIJ.

    Zusjes (max 5.)
    - Bree Jade Rae Tomlinson. || HurtedHeart.
    - Katie Willow Malik. || Praelectio.
    - Ava Bethany Styles. || Lifeisajoke
    - Maya Rowan Payne. || Blog.
    - Danelea Caitlin Horan. || Magicales.

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd (Zusjes hoeven niet jonger te zijn, dit mag.):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 19:09 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik heb ervaring met een iPad. Ik zit er nu op en bijna altijd als ik op q zit, maar ook vor school. Lol Bree js de oudste van de meisjes. Zal ik haar andersx even 18 maken inplaats van 19?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Praelectio schreef:
    (...)

    Je kan Louis nog hebben? Die had ik enkel ingevuld omdat niemand anders hem leek te willen. ;p
    + Heeft iemand ervaring met Q op de iPad? Ik mag die van mijn zusje lenen voor school omdat ik mijn aantekeningen bijhoudt op mijn laptop. (En omdat ik op Q en funnygames zit onder de les. ;p)

    uhh, ja is goed ;3
    -ik zit wel vaak op mijn ipad op Quizlet. ik heb alleen heel vaak dat als ik in wil zoomen, de teksten dan zo vaag word dat het onleesbaar is.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik heb altijd als ik inzoom dat de letters zich aanpassen maar goed. Hoe zit het eigenlijk met de kamerverdeling. Zitten de broer en zussen bij elkaar of iets anders]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mufinn schreef:
    (...)
    uhh, ja is goed ;3
    -ik zit wel vaak op mijn ipad op Quizlet. ik heb alleen heel vaak dat als ik in wil zoomen, de teksten dan zo vaag word dat het onleesbaar is.

    Dan moet ik maar niet inzoomen. x'D Ik weet goed hoe jij rpg't, dus je kan de ingevulde rol gewoon gebruiken of aanpassen naar je eigen wens. Daar heb ik niks op tegen. ^^

    b]HurtedHeart [/b]schreef:
    [Ik heb altijd als ik inzoom dat de letters zich aanpassen maar goed. Hoe zit het eigenlijk met de kamerverdeling. Zitten de broer en zussen bij elkaar of iets anders]

    Broer en zus slapen inderdaad bij elkaar, maar ik kan nu al voorspellen dat verderop in de rpg iedereen gemengd ligt.

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 17:06 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Haha, Als je dat ondertussen nog niet zou weten ;x
    Nee, vind hem prima zo, dus lekker makkelijk voor mij ;p


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    HurtedHeart schreef:
    Naam: Bree Jade Rae Tomlinson
    Leeftijd: Ze is net 19 jaar geworden.
    Karakter: Bree is in het begin heel verlegen en stil, maar als ze je binnenlaat is ze super aardig en een complete idioot. Als je wilt lachen kan je echt bij haar komen. Ondanks dat ze dus prettig gestoord is kan ze ook heel serieus zijn. Dit kan makkelijk omslaan. Ze is erg flexibel en past zich makkelijk aan. Ze is een goede luisteraar als je zo een iemand nodig hebt. Bree is heel gevoellig en makkelijk te kwetsen vroeger ging ze dan ook altijd naar haar grote broer. Bree keek altijd naar Louis op en ze hebben ook echt een goede band. Louis is een aantal jaar ouder dus ze kreeg vroeger altijd zijn oude speelgoed waardoor Bree een gigantische pokémon fan is. Bree is makkelijk te raken met de makkelijkste dingen. Bree haat het om niet gemogen te worden en doet bijna alles om gemogen te worden. Als ze er echter achter komt dat het niet werkt negeert ze diegene gewoon. Ze kan onmogelijk gemeen zijn tegen mensen. Daarom is het ook makkelijk om haar te pesten aangezien ze gewoon niet gemeen kan zijn.
    Uiterlijk:


    Bree lijkt heel veel op Louis en je kan echt zien dat ze broer en zus zijn. Ze hebben dezelfde kleur haar en dezelfde kleur ogen. Bree heeft een lieve glimlach en mooi lang haar dat tot het midden van haar rug. Ze is er trots op en laat het niet knippen. Bree denkt wel aan haar uiterlijk en verzorgt zichzelf goed. Al ze draagt bijna nooit Make Up. Bree is liever puur natuur. Soms kan je haar zien met maskara, maar foundation is eigenlijk al taboe voor haar. Bree heeft namelijk nooit last gehad van puisten of onevenheden dus ze heeft het nooit nodig gehad. Bree is niet kieskeurig wat betreft jongens betreft maar aangezien Louis belangrijk voor haar is moeten ze minstens goed overweg kunnen.
    Extra: Bree is gek op eten vooral op Oreo's dat is echt haar lievelingsvoedsel. Ze heeft dan ook een voorraad mee met oreo's omhuld met witte chocolade.
    Bree is fan van Pokémon en speelt ook op de xBox en de PlayStation dingen zoals FIFA en Call of Duty.
    Bree is dus zeker geen meisje meisje. Ze houd niet van rokjes, maar houd er wel van om haar lichaam te laten zien. Ze heeft namelijk mooie lange benen en goede vormen. Al is ze niet als een verleider ingesteld daar is ze te verlegen voor.
    Bree houd van tekenen schetsen en schilderen. Niet alleen mensen dieren, maar ook kleding. Ze houd van kleding bedenken en heeft ook een heel schetsboek met kleding. Ze wilt ze misschien echt gaan maken, maar twijfelt toch nog.
    Het is verboden om onrust te stoken tussen Louis en haarzelf aangezien ze super veel van hem houd en niet zonder hem kan.
    Als je het wel waagd dan kan ze je een ram verkopen. Dit staat ze niet onder gemeen zijn. Bree zit namelijk al een aantal jaar op kickboksen en andere verdediging en vechtsporten. Hiermee is ze sterk in haar bovenarmen en voelt ze pijn niet heel snel. Bree is dan ook heel goed in armpje drukken en winf dan ook vaak al ben je een jongen.


    Ik ging de personages nog even na en zag dat je iets had aangepast. ^^ Ik vind het niet erg, maar in principe klopt het verhaaltje nu niet helemaal.
    Bree is nooit gemeen en vrij onzeker, maar ze verstaat slaan niet onder gemeen zijn? Ik vind het ook een beetje vreemd dat ze zoveel dingen tegelijk kan. Kickboksen, verdedigingssporten, meerdere vechtsporten, tekenen, schilderen en kledinglijnen ontwerpen. Misschien een beetje te veel van het goede? (:
    OT: Ik ga alvast alles voor het eerste topic voorbereiden en zet het tegen kwart na acht, half negen online.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ze tekent kleding en ze bedoelt het niet om ze later ook echt te maken en te verkopen, maar voor zichzelf. Ik heb het kickboksen wat anders gemaakt omdat ze vroeger gepest werd toen lou al van school was is ze erop gegaan om de pijn uit te sluiten en zichzelf te kunnen verdedigen. Ze gebruikt het dan ook ALLEEN voor verdediging. I dat wel goed?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kledinglijnen ontwerpen heeft niets te maken met de productie of de verkoop. Hoe dan ook, het maakt niet veel uit. Pijn zou je ook niet uit kunnen sluiten, want dan moet je de zintuigelijke prikkels uitschakelen en dit kan alleen als je een beperking hiertoe hebt. ;p
    Maar als je het zo aanpast dat het enkel voor verdediging is en ze niet tientallen vechtsporten heeft beoefend ga ik akkoord. ^^


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik sluit me aan bij HurtedHeart. Kickboksen valt ook enkel onder zelfverdediging, of voor alles er uit te slaan en trappen, hihi. En als je maar goed genoeg leert, kun je best veel dingen. Maar aan de andere kant is het best onrealistisch. Want enkel vechtsporten gaat wel een beetje té ver.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Het eerste topic.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik bedoel te zeggen dat ze dus tegen een stootje kan en ze de pijn meer als een gewoonte voelt en niet helemaal dubbelslaat van de pijn. Van ze is het toch al gewend. Zo bedoelde ik het :P


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Liam James Payne
    Leeftijd: 19
    Karakter: Liam is een lieve jongen die altijd voor iedereen klaar staat, hij probeert altijd iedereen te helpen vooral als het om zijn familie of vrienden gaat. Hij geeft altijd goede raad en je kan bij hem ook altijd gewoon je verhaal kwijt. ook kan je me hem lachen en is hij erg vrolijk, hij kan ook heel gek doen want hij is dan wel vaak serieus maar echt niet altijd alleen op momenten dat dat nodig is. Liam is iemand die goed nadenkt over de dingen die hij doet, hij is erg verstandig.
    Uiterlijk:


    Extra: /

    De rol van Niall is vrij gekomen.


    Reading a good book is like taking a journey.