• Vijf jongens doen mee aan een prijsvraag en hebben geluk; ze winnen allemaal twee tickets naar Ibiza, inclusief een verblijf in een zomerhuisje. De jongens mogen elk één familielid meenemen. Het enige wat ze niet weten is dat ze hun verblijf moeten delen, aangezien dit niet is vermeld bij de wedstrijd. Zullen de jongeren het goed met elkaar kunnen vinden en er met z’n allen een heerlijke vakantie van maken? Of ontstaan er vele ruzies waardoor mensen vertrekken? Haat, liefde en vriendschap bloeit op in het zonnige Ibiza.

    Foto's:
    Zomerhuisje.
    Badkamers. (2)
    Slaapkamers. (5)
    Keuken.
    Woonkamer.


    Een paar puntjes en tips:
    - Ik weet dat de verleiding enorm groot is om de eerste dag al meteen een liefde te laten opbloeien, maar dit wil ik dus vermijden. Liefde groeit, de kans is heel klein dat alle personages na één dag al meteen het bed hebben gedeeld.
    - Als de dag te lang duurt zal ik uiteindelijk voorstellen om wat tijd over te slaan, aangezien het heel vaak voorkomt dat mensen drie topics verspillen aan een enkele dag, met heel veel gebeurtenissen.

    Om het makkelijk te houden, zet ik hier even wat plekken neer waar je buitenshuis eventueel ook naartoe kan.
    - Het strand dat op nog geen kilometer van het zomerhuisje te vinden is. Zee, strand en rotsen zijn hier te bespeuren. (Zwemmen, klimmen, zonnen etc.)
    - De binnenstad vindt je ongeveer vijftien kilometer verderop. Het heeft een winkelgebied, verschillende eetgelegenheden en een klein plaatsje om de cultuur van Spanje te bezichtigen. (Winkelen, eten, musea etc.)
    - Rondom de binnenstad heb je kleinere plaatsjes. Dit betekent niet dat hier niets te beleven valt. Er is een Spaanse proeverij, een kleine paardenstal en een uitstekend wandelgebied. (Wandelen, paardrijden, eten, fietsen etc.)
    - En natuurlijk is er op Ibiza een uitgaansgebied. Waarschijnlijk spreekt dit voor zich.


    Regels:
    - Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
    - 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Maximaal één rol per persoon, mits je toestemming van mij krijgt voor meerdere rollen.
    - Off-topic gaan graag tussen haakjes en met mate.
    - Alleen ik of Magicales maken de topics aan.
    - Bij afwezigheid eventjes melden. –En hierbij bedoel ik niet dat je voor een uurtje weg bent!-
    - Ervaring is niet vereist, ik vereis enkel dat er niet na het eerste topic wordt gestopt en dat je ABN –probeert- te schrijven.
    - Mary Sues en Gary Stues zijn ten strengste verboden. Ik keur de personages eerst.
    - Gelieve geen bromance die in een romance verandert. Ik heb er niets op tegen, maar bij rpg’s zoals deze past het niet bepaald.


    Rollen:
    - Louis William Tomlinson. || Mufinn.
    - Zayn Javadd Malik. || Depay.
    - Harry Edward Styles. || DamnBieber.
    - Liam James Payne. || quin98.
    - Niall James Horan. || VRIJ.

    Zusjes (max 5.)
    - Bree Jade Rae Tomlinson. || HurtedHeart.
    - Katie Willow Malik. || Praelectio.
    - Ava Bethany Styles. || Lifeisajoke
    - Maya Rowan Payne. || Blog.
    - Danelea Caitlin Horan. || Vindicatif.

    Het begin:
    We beginnen bij de aankomst. Iedereen komt met zijn of haar familielid naar het zomerhuisje toe. Of dit met de eigen auto, een gehuurd voertuig of een taxi is mag je zelf bepalen. Iedereen heeft een sleutel gekregen via de post en kan gewoon het huis betreden. De slaapkamers mogen zelf verdeeld worden, maar beschikken elk over dezelfde faciliteiten. Broers en zussen slapen bij elkaar op de kamer, aangezien het me onwaarschijnlijk lijkt dat je de eerste dag al naast een onbekend iemand gaat slapen.
    Mocht de persoon met wie je naar de bestemming gaat niet online zijn kun je alvast een beginpost maken. Mocht het veel te lang duren, schrijf dan een iets langer stukje en ga verder. Negeer de andere persoon hier niet bij en blijf realistisch!

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 21:45 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Mon Topieks]

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 20:28 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ( Mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    )Mijn topic ik vul nu Harry in)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Magicales schreef:
    ( Mijn topics)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics, ik wacht op mijn broertje, Harry dus :d]

    [En ik wacht even op Leeyumm ;D]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ( Hier iemand die wacht op Niall ^-^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ll Klaar ingevuld. Alleen doet de foto het niet ll


    Harry Edward Styles

    Vrolijk pak ik de sleutel uit mijn schoudertas. Niet een voor vrouwen zo een kleintje weetjewel? Ik vind het geweldig dat ik weg kan en dan ook nog samen met iemand met wie ik mijn hele leven wel wilde delen. ''Hier moet het zijn'' mompelde de taxichauffeur chagrijnig. ''Niet zo chagrijnig het is niet goed voor de klant'' brutaal kijk ik de chauffeur aan en stap dan uit de auto. Ik kijk Ava even aan onder mijn wimpers en sta dan rechtop. ''Ik ga de koffers alvast pakken''. Binnen 30 seconden heb ik de kofferbak opengemaakt en de koffers eruit gehaald. ''Hier is u geld. Hou het wisselgeld maar ik denk toch niet dat er ooit nog iemand naar binnen stapt hier in deze auto.'' gilmlachend kijk ik de man aan en pak dan Ava haar hand. ''Kom Ava.''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,


    Ava Bethany Styles.

    Ik sloot mijn hand toen Harry mijn hand nam. Harry als in mijn tweelingbroertje. Ik was ouders, dat had mijn mama me ooit eens verteld, maar omdat Harry graag de oudere broer speelde lieten we hem geloven dat hij de oudste was. Ik ging naast hem staan en nam mijn koffer vast zodat hij niet alles moest dragen. "Hier is het dus" mompelde ik. Ik was een beetje gespannen, nerveus misschien, maar ik wist zeker dat ik het hier wel naar mijn zin zou hebben. Ik kneep lichtjes in Harry's hand en legde mijn hoofd op zijn schouders.

    [mijn topics]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Reageer jij eerst met lou of ik eerst met bree.
    En zijn ava en harry een tweeling aangezien ze twee jaar verschillen. (Hazz 19 Ava 17) just asking?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ll Dat was een foutje ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    HurtedHeart schreef:
    [Reageer jij eerst met lou of ik eerst met bree.
    En zijn ava en harry een tweeling aangezien ze twee jaar verschillen. (Hazz 19 Ava 17) just asking?]

    [reageer jij maar eerst met bree, ben even bezig met zelf een rpg schrijven en uitwerken. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [mijn topics]

    Bree Jade Rae Tomlinson
    Ik kijk Lou glimlachend aan. Ik was zo blij dat hij mij meenam naar Ibiza. Ibiza!! Heerlijk warm de zon de zee het gebied. Heerlijk. Als de taxi stopt stap ik uit en betaal ik de man. Ik trek Lou mee en pakzelf twee koffers zodat de overige koffer voor hem zijn. Ik kon hem toch niet alles laten dragen. Plus ik was niet hulpeloos. Zo waren die krachttrainingen tenminste niet voor niets. Ik trek de koffers mee. Een heeft wieletjes de andere slinger ik over mijn schouder. De heenweg was heerlijk geweest. Het vliegtuig de luxe die we kregen. Het eten o god het eten. Ik weet nog dat Loubear tien keer moest nakijken van mij of je hier mijn kievelings oreo's kon halen en gelukkig wel. Ik wacht op hem en open voor ons de deur. Ik ga nog een keer op mijn tenen staan om een kus op zijn wangen te drukken. 'nog maals bedankt om me mee te brengen naar hier Boo.' Zeg ik glimlachend. Blijer kon je me echt niet krijgen. Boo, boobear, loubear en lou waren allemaal bijnamen voor mijn grote broer. Louis vond ik altijd zo voor iedereen klinken nee voor mij had hij speciale namen.


    I'm finally back, Finally after a Year break