• Vijf jongens doen mee aan een prijsvraag en hebben geluk; ze winnen allemaal twee tickets naar Ibiza, inclusief een verblijf in een zomerhuisje. De jongens mogen elk één familielid meenemen. Het enige wat ze niet weten is dat ze hun verblijf moeten delen, aangezien dit niet is vermeld bij de wedstrijd. Zullen de jongeren het goed met elkaar kunnen vinden en er met z’n allen een heerlijke vakantie van maken? Of ontstaan er vele ruzies waardoor mensen vertrekken? Haat, liefde en vriendschap bloeit op in het zonnige Ibiza.

    Foto's:
    Zomerhuisje.
    Badkamers. (2)
    Slaapkamers. (5)
    Keuken.
    Woonkamer.


    Een paar puntjes en tips:
    - Ik weet dat de verleiding enorm groot is om de eerste dag al meteen een liefde te laten opbloeien, maar dit wil ik dus vermijden. Liefde groeit, de kans is heel klein dat alle personages na één dag al meteen het bed hebben gedeeld.
    - Als de dag te lang duurt zal ik uiteindelijk voorstellen om wat tijd over te slaan, aangezien het heel vaak voorkomt dat mensen drie topics verspillen aan een enkele dag, met heel veel gebeurtenissen.

    Om het makkelijk te houden, zet ik hier even wat plekken neer waar je buitenshuis eventueel ook naartoe kan.
    - Het strand dat op nog geen kilometer van het zomerhuisje te vinden is. Zee, strand en rotsen zijn hier te bespeuren. (Zwemmen, klimmen, zonnen etc.)
    - De binnenstad vindt je ongeveer vijftien kilometer verderop. Het heeft een winkelgebied, verschillende eetgelegenheden en een klein plaatsje om de cultuur van Spanje te bezichtigen. (Winkelen, eten, musea etc.)
    - Rondom de binnenstad heb je kleinere plaatsjes. Dit betekent niet dat hier niets te beleven valt. Er is een Spaanse proeverij, een kleine paardenstal en een uitstekend wandelgebied. (Wandelen, paardrijden, eten, fietsen etc.)
    - En natuurlijk is er op Ibiza een uitgaansgebied. Waarschijnlijk spreekt dit voor zich.


    Regels:
    - Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
    - 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Maximaal één rol per persoon, mits je toestemming van mij krijgt voor meerdere rollen.
    - Off-topic gaan graag tussen haakjes en met mate.
    - Alleen ik of Magicales maken de topics aan.
    - Bij afwezigheid eventjes melden. –En hierbij bedoel ik niet dat je voor een uurtje weg bent!-
    - Ervaring is niet vereist, ik vereis enkel dat er niet na het eerste topic wordt gestopt en dat je ABN –probeert- te schrijven.
    - Mary Sues en Gary Stues zijn ten strengste verboden. Ik keur de personages eerst.
    - Gelieve geen bromance die in een romance verandert. Ik heb er niets op tegen, maar bij rpg’s zoals deze past het niet bepaald.


    Rollen:
    - Louis William Tomlinson. || Mufinn.
    - Zayn Javadd Malik. || Depay.
    - Harry Edward Styles. || DamnBieber.
    - Liam James Payne. || quin98.
    - Niall James Horan. || VRIJ.

    Zusjes (max 5.)
    - Bree Jade Rae Tomlinson. || HurtedHeart.
    - Katie Willow Malik. || Praelectio.
    - Ava Bethany Styles. || Lifeisajoke
    - Maya Rowan Payne. || Blog.
    - Danelea Caitlin Horan. || Vindicatif.

    Het begin:
    We beginnen bij de aankomst. Iedereen komt met zijn of haar familielid naar het zomerhuisje toe. Of dit met de eigen auto, een gehuurd voertuig of een taxi is mag je zelf bepalen. Iedereen heeft een sleutel gekregen via de post en kan gewoon het huis betreden. De slaapkamers mogen zelf verdeeld worden, maar beschikken elk over dezelfde faciliteiten. Broers en zussen slapen bij elkaar op de kamer, aangezien het me onwaarschijnlijk lijkt dat je de eerste dag al naast een onbekend iemand gaat slapen.
    Mocht de persoon met wie je naar de bestemming gaat niet online zijn kun je alvast een beginpost maken. Mocht het veel te lang duren, schrijf dan een iets langer stukje en ga verder. Negeer de andere persoon hier niet bij en blijf realistisch!

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 21:45 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Katie Willow Malik.

    Mijn handen lagen rustig op mijn schoot en tikten af en toe tegen de binnenkant van mijn bovenbenen aan. Ik was vrij kalm op dit moment. Een reden om me nerveus te maken had ik natuurlijk niet, maar ik had wel een reden om enthousiast te zijn. Toch was ik nog niet helemaal in de vakantiestemming, zelfs niet met mijn favoriete kledij hiervoor, die ik speciaal had aangetrokken. Ik moest waarschijnlijk nog even wennen aan het feit dat ik niet met mijn vriendinnen op vakantie ging, maar met mijn oudere broer. Toch stond er een tevreden glimlach op mijn gezicht. Ten eerste omdat ik dit altijd had, en ten tweede; omdat ik toch wel opgewekt was. Weg zijn van huis was voor mij altijd fijn, ook al hadden we het goed.
    Ik plukte eventjes aan mijn shirtje en keek uit het raampje van de auto. Wij hadden een auto gehuurd voor deze vakantie, iets wat ik wel prettig vond. Volgens mij kwam je nu minder duur uit dan dat we elke keer een taxi moesten gaan betalen. Helaas mocht ik nog niet rijden.
    "Is het hier?" vroeg ik terwijl ik met mijn vinger in de richting van een groter huis wees, dat vrij mooi gelegen lag. Ik had mezelf laten verrassen en niets gevraagd over de hele vakantie aan Zayn. Het enige wat ik wist was dat we op Ibiza waren. Hoe dan ook, de vakantiestemming zou heus wel op komen kriebelen.

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 21:28 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Blog schreef:
    [En ik wacht even op Leeyumm ;D]


    [reageer jij eerst?:)]

    [Lijkt mij handiger als jij eerst reageert, want voor mij is het nu nogal moeilijk]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [komt morgen dan, want ik kan nu niet reageren]

    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Praelectio schreef:
    Katie Willow Malik.

    Mijn handen lagen rustig op mijn schoot en tikten af en toe tegen de binnenkant van mijn bovenbenen aan. Ik was vrij kalm op dit moment. Een reden om me nerveus te maken had ik natuurlijk niet, maar ik had wel een reden om enthousiast te zijn. Toch was ik nog niet helemaal in de vakantiestemming, zelfs niet met mijn favoriete kledij hiervoor, die ik speciaal had aangetrokken. Ik moest waarschijnlijk nog even wennen aan het feit dat ik niet met mijn vriendinnen op vakantie ging, maar met mijn oudere broer. Toch stond er een tevreden glimlach op mijn gezicht. Ten eerste omdat ik dit altijd had, en ten tweede; omdat ik toch wel opgewekt was. Weg zijn van huis was voor mij altijd fijn, ook al hadden we het goed.
    Ik plukte eventjes aan mijn shirtje en keek uit het raampje van de auto. Wij hadden een auto gehuurd voor deze vakantie, iets wat ik wel prettig vond. Volgens mij kwam je nu minder duur uit dan dat we elke keer een taxi moesten gaan betalen. Helaas mocht ik nog niet rijden.
    "Is het hier?" vroeg ik terwijl ik met mijn vinger in de richting van een groter huis wees, dat vrij mooi gelegen lag. Ik had mezelf laten verrassen en niets gevraagd over de hele vakantie aan Zayn. Het enige wat ik wist was dat we op Ibiza waren. Hoe dan ook, de vakantiestemming zou heus wel op komen kriebelen.


    Zayn Javaad Malik
    Mijn handen lagen om het stuur geklemd en mijn ogen waren gericht op de weg die voor ons lag. We moesten nog wel een stukje naar het vakantiehuis. Katie zat op de bijrijdersstoel naast me en tikte soms wat zenuwachtig op haar benen. Ik wist dat ze het moeilijk vond om mee te gaan deze keer. Normaal ging ze weleens met haar vriendinnen op vakantie en nu ineens alleen met mij. Ik zuchtte door de hitte die zich langzaam ontwikkelde in de auto. De temperatuur hier op Ibiza was lekker, veel beter dan thuis. De buurt waar het huis was kwam in zicht en na een tijdje kwam het huis zelf ook tevoorschijn. Het lag een beetje afgelegen van de rest van de huizen en was mooi ruim en groot. Katie wist niet waar we naartoe gingen, ze had geen idee wat voor een huis het was. Het enige wat ze wist was dat we op Ibiza waren. 'Is het hier?' vroeg ze toen ik wat langzamer reed en naar een parkeerplek zocht. Ze wees naar het huis waar we inderdaad zouden verblijven. 'Ja, hier is het. Vind je het mooi?' vroeg ik toen ik de auto op de oprit parkeerde en grijnzend naar het huis keek. Ik hoopte dat Katie het nog wel leuk zou krijgen met mij. Ik vond het wel belangrijk dat ze zich op haar gemak voelde. Ik gooide de autodeur open en stapte de hitte van de buitenlucht in. Ik haalde een hand door mijn haar en schoof mijn Rayban zonnebril op mijn neus, als bescherming voor mijn ogen.
    'Nou, kom je? Dan kunnen we het huis gaan verkennen.' zei ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 22:51 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Louis Tomlinson
    De reis had me duf gemaakt en ik was blij toen ik uiteindelijk de auto uit kon. Frisse lucht. Ik pakten mijn portemonnee, maar voor ik het wist had Bree al betaald. 'Het is de bedoeling dat degene die op een reis trakteert, betaald.' Wees ik haar op de ongeschreven regels en pakte alsnog het betaalde bedrag on deze in Bree haar broekzak te duwen, omdat ze haar handen al vol had met koffers. Snel pakten ik de overige twee en keek even rond. Tot mijn grote verbazing stond er nog een taxi, met een jonge en een meisje ernaast en kwam de volgende taxi al aanrijden. Ik trok even onverschillig mijn wenkbrauwen op. Het vakantiehuis dat voor ons bedoeld was, stond redelijk afzonderlijk, dus ik vroeg me af wat al die mensen hier deden. Snel liep ik Bree achterna en keek ik nog over mijn schouder naar de andere taxi's terwijldie van ons weer wegreed. 'Het is me een plezier je Ibiza te kunnen laten zien.' Glimlach ik naar Bree en loop de veranda van het huis op. Ik zet de koffers neer zodat ik mijn sleutel kan pakken en meteen open ik de deur. Eerlijk, het was hier prachtig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [@Depay, ze hebben hoe trip naar Ibiza gewonnen en Zayn weet net dat er nog meer mensen in het huis zijn.. Daarbij, lijkt het me niet dat je je eigen auto hebt in Ibiza. Of e moet vanuit Engeland wezen rijden? Maar daarvoor hebben ze de trip gewonnen. ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik reageer op de post van Praelectio? Waarin wij al in de auto zaten en zoals ik in mijn post zeg weet hij echt wel dat er andere mensen zijn? Ook staat in de post van Praelectio dat ze een auto gehuurd hebben.. Heb m wel beetje aangepast btw.]

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 22:40 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    [Ik reageer op de post van Praelectio? Waarin wij al in de auto zaten en zoals ik in mijn post zeg weet hij echt wel dat er andere mensen zijn? Ook staat in de post van Praelectio dat ze een auto gehuurd hebben.. Heb m wel beetje aangepast btw.]

    [oke, dat van die gehuurde auto heb ik over het hoofd gezien. Maar in de rpg beschrijving staat duidelijk dat niemand weet dat er ook andere mensen in het huis zitten, die de trip gewonnen hebben. Dus ook Zayn niet lijkt me... N dat jij dat geschreven heb zag ik ook wel, daarom zeg ik het juist. ]

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 22:49 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Okay daar komt mijn slimheid weer naar voren, want daar heb ik dus weer overheen gelezen haha. Sorry en bedankt voor de opmerking, ga t meteen aanpassen]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Bree Jade Rae Tomlinson
    'Het is de bedoeling dat degene die op een reis trakteert, betaald.' Wees hij me op een regel die duidelijk niet bestaat. 'Lou jij hebt dit alles geregeld het is het minste wat ik kan doen.' ik laat even mijn koffer stilstaan en pak het geld uit mijn broekzak om het in die Loubear zijn kontzak te doen. Het was vreemd maar Louis en ik hadden ongeveer dezelfde kont. . 'Het is me een plezier je Ibiza te kunnen laten zien.' Glimlacht hij naar me waarna hij de deur opend. Mijn Mond valt letterlijk open van verbazing. O my god het was prachtig. Ik pak de koffers weer op. Het is prachtig hier! Ik glimlach naar Lou. 'Lou het is echt prachtig hier. Het is een gigantisch huis. Weet je zeker dat we hier alleen zitten.' Zeg ik vrolijk. Ik begon hyper te worden zo vrolijk en blij was ik. Ik laat mijn koffers op de grond ik loop even naar Louis toe zorg dat hij de koffers neerlegt loop droog en met een pokerface terug draai me om. Hyper mode komt terug ik ren naar Louis toe en spring in zijn armen. Kijk zonder koffers had hij me niet op kunnen vangen. Ik druk een kus op zijn wang. 'Dankje, Dankje Dankje!' Kir ik blij naar hem waarna ik hem in een omhelzing trek al had ik mijn benen boven de grond hangen. Ik was blij dat ik sterke armen had anders had ik allang losgelaten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Zeg maar Cath. ;p)

    Katie Willow Malik.

    Na enkele minuten kreeg ik inderdaad de bevestiging dat we hier moesten verblijven. Ik glimlachte kleintjes en knikte vlot, waarna ik mijn handen dit keer op mijn knieën plaatste. Mijn handen grepen naar mijn tas en zochten naar mijn zonnebril. Ik wist niet eens welk merk het was, zolang het me maar tegen de zonnestralen beschermde vond ik het best. "Ik kom al."
    Ik pakte mijn tas en klom de auto uit, waarna ik het portier met een klap dicht liet vallen. Mijn blik werd echter verbaasd toen ik verschillende taxi's zag staan en meerdere mensen zag verschijnen. "Heb je soms vrienden uitgenodigd?" vroeg ik kleintjes.
    Niet dat het mij wat uitmaakte, ik hield van mensen om me heen. Toch was iedereen me hier onbekend, dus vrienden van Zayn waren het hoogstwaarschijnlijk niet.
    Toch wist ik weer een spontane lach te krijgen en liep ik naar de achterkant van de auto, waar ik de kofferbak opende en onze koffers eruit begon te tillen. Het was spijtig dat ik en Zayn beiden vrij ijdel konden zijn, waardoor we nu vastzaten aan een paar kilo bagage te veel. Jammer dan. Ik zette de koffers op de stenen, pakte mijn eigen koffers vast en begon alvast te slepen. Ik begreep nog steeds niet waarom ik zoveel had meegenomen, maar we wisten nooit wanneer we extra kleding nodig hadden. "De volgende keer moeten ze wat dienstverleners bij die trip meegeven." zei ik grinnikend.

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 15:44 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne

    Met een glimlach kijk ik Maya's kant op, 'Heb je er zin in?' vraag ik haar. We zitten op dit moment in een gehuurde autoop weg naar de bestemming, dat leek me wel makkelijk aangezien we echt wel vaker uit het huisje gaan en dan een auto wel handig is, elke keer een taxi is ook weer zo wat. Ik heb er echt heel erg zin in deze vakantie. Ik was ook erg benieuwt hoe Maya zou reageren als ze het huis ziet..Dat we op ibiza zijn vindt ik natuurlijk echt te gek. Iedereen wil daar volgens mij wel een keertje heen. Het werd vast ook echt een geweldige vakantie hier en dat ook nog is gratis omdat ik gewoon een prijsvraag had gewonnen. Na een tijdje zie ik het huis inzicht komen. Het is echt een mooi groot huis. Ik parkeer mijn auto daar en keek even naar Maya, 'wat vindt je van het huis?' vraag ik met een glimlach maar ondertussen stap ik al uit om vervolgens naar de achterbak te lopen en daar alle koffers uit te pakken. Als ze er allemaal uit zijn merk ik pas echt dat er meerdere mensen zijn en trek ik mijn wenkbrauw op, Wat doen die hier dan? We zouden hier toch alleen zijn?

    Maya Rowan Payne

    Bewonderend had ik mijn linkerhand op het raam gelegd, lichtjes met mijn vingertoppen strelend over het glas. 'Heb je er zin in?' vroeg ineens een bekende stem naast me. Schrikkend van Liam keek ik op, waarbij ik even zachtjes lachte om de stomme actie van mezelf. 'Sorry' glimlachte ik. 'Ja, natuurlijk! Echt waar, ik kan je niet genoeg bedanken dat je me hebt meegenomen' knikte ik er achteraan. Gefascineerd keek ik weer uit het raam, naar het mooie uitzicht van Ibiza. Toen ik het huisje zag, werd mijn glimlach breder. 'Wat vind je van het huis?' vroeg Liam me. Hij stapte uit, en het duurde even voordat ik door had dat ik ook uit moest stappen. Traag was ik niet, maar dit was echt fantastisch. Onmiddellijk gooide ik het portier van de auto open, sprong eruit en duwde het portier weer dicht. 'Dit is echt.. wauw! Waarom wonen we hier niet?' grijnsde ik. Toen pas merkte ik dat er meerdere mensen waren. 'We zouden toch alleen met z'n tweeën gaan? Ik wist niet dat er meerdere winnaars waren' merkte ik op. Ik trok mijn shortje wat op, en rolde het zwarte shirt wat erover. Doordat mijn benen nu goed zichtbaar waren, kon je ook mijn tattoos zien. Nooit had ik er spijt van gehad. Snel liep ik naar Liam, en hielp hem met de koffers.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."