• Vijf jongens doen mee aan een prijsvraag en hebben geluk; ze winnen allemaal twee tickets naar Ibiza, inclusief een verblijf in een zomerhuisje. De jongens mogen elk één familielid meenemen. Het enige wat ze niet weten is dat ze hun verblijf moeten delen, aangezien dit niet is vermeld bij de wedstrijd. Zullen de jongeren het goed met elkaar kunnen vinden en er met z’n allen een heerlijke vakantie van maken? Of ontstaan er vele ruzies waardoor mensen vertrekken? Haat, liefde en vriendschap bloeit op in het zonnige Ibiza.

    Foto's:
    Zomerhuisje.
    Badkamers. (2)
    Slaapkamers. (5)
    Keuken.
    Woonkamer.


    Een paar puntjes en tips:
    - Ik weet dat de verleiding enorm groot is om de eerste dag al meteen een liefde te laten opbloeien, maar dit wil ik dus vermijden. Liefde groeit, de kans is heel klein dat alle personages na één dag al meteen het bed hebben gedeeld.
    - Als de dag te lang duurt zal ik uiteindelijk voorstellen om wat tijd over te slaan, aangezien het heel vaak voorkomt dat mensen drie topics verspillen aan een enkele dag, met heel veel gebeurtenissen.

    Om het makkelijk te houden, zet ik hier even wat plekken neer waar je buitenshuis eventueel ook naartoe kan.
    - Het strand dat op nog geen kilometer van het zomerhuisje te vinden is. Zee, strand en rotsen zijn hier te bespeuren. (Zwemmen, klimmen, zonnen etc.)
    - De binnenstad vindt je ongeveer vijftien kilometer verderop. Het heeft een winkelgebied, verschillende eetgelegenheden en een klein plaatsje om de cultuur van Spanje te bezichtigen. (Winkelen, eten, musea etc.)
    - Rondom de binnenstad heb je kleinere plaatsjes. Dit betekent niet dat hier niets te beleven valt. Er is een Spaanse proeverij, een kleine paardenstal en een uitstekend wandelgebied. (Wandelen, paardrijden, eten, fietsen etc.)
    - En natuurlijk is er op Ibiza een uitgaansgebied. Waarschijnlijk spreekt dit voor zich.


    Regels:
    - Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
    - 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Maximaal één rol per persoon, mits je toestemming van mij krijgt voor meerdere rollen.
    - Off-topic gaan graag tussen haakjes en met mate.
    - Alleen ik of Magicales maken de topics aan.
    - Bij afwezigheid eventjes melden. –En hierbij bedoel ik niet dat je voor een uurtje weg bent!-
    - Ervaring is niet vereist, ik vereis enkel dat er niet na het eerste topic wordt gestopt en dat je ABN –probeert- te schrijven.
    - Mary Sues en Gary Stues zijn ten strengste verboden. Ik keur de personages eerst.
    - Gelieve geen bromance die in een romance verandert. Ik heb er niets op tegen, maar bij rpg’s zoals deze past het niet bepaald.


    Rollen:
    - Louis William Tomlinson. || Mufinn.
    - Zayn Javadd Malik. || Depay.
    - Harry Edward Styles. || DamnBieber.
    - Liam James Payne. || quin98.
    - Niall James Horan. || VRIJ.

    Zusjes (max 5.)
    - Bree Jade Rae Tomlinson. || HurtedHeart.
    - Katie Willow Malik. || Praelectio.
    - Ava Bethany Styles. || Lifeisajoke
    - Maya Rowan Payne. || Blog.
    - Danelea Caitlin Horan. || Vindicatif.

    Het begin:
    We beginnen bij de aankomst. Iedereen komt met zijn of haar familielid naar het zomerhuisje toe. Of dit met de eigen auto, een gehuurd voertuig of een taxi is mag je zelf bepalen. Iedereen heeft een sleutel gekregen via de post en kan gewoon het huis betreden. De slaapkamers mogen zelf verdeeld worden, maar beschikken elk over dezelfde faciliteiten. Broers en zussen slapen bij elkaar op de kamer, aangezien het me onwaarschijnlijk lijkt dat je de eerste dag al naast een onbekend iemand gaat slapen.
    Mocht de persoon met wie je naar de bestemming gaat niet online zijn kun je alvast een beginpost maken. Mocht het veel te lang duren, schrijf dan een iets langer stukje en ga verder. Negeer de andere persoon hier niet bij en blijf realistisch!

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 21:45 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Bree Jade Rae Tomlinson
    Ik loop het meisje Katie achteraan. Of kate. Louis loopt al door mij achterlatend met de koffefs. Tuurlijk. Ik pak de twee tassen die de handvaten hadden en je niet kon rollen en gooi ze over mijn schouders. Ik pak de twee rolkoffers en trek ze mee. Ik had genoeg kracht om ze mee te trekken. Ik trek ze naar binnen en kijk even naar de trap. Daar waren de kamers. 'Ik pak alvast een kamer Lou ik neem jou koffers wel meteen mee.' Zeg ik vriendelijk en klap de hendels van de koffer in en pak de koffers op. Op dit moment droeg ikcrond de 60 kilo, maar ik had is gevochten tegen iemand van 80 kilo en opgetilt en zelfs gewonnen met mijn tengere figuur. Ik had altijd wel een plan in welke situatie ik ook zat. Ik ben al boven aan de trap zonder hulp en grijns. Ik loop naar een kamer naast een badkamer en leg onze koffers op het bed neer. De slaapkamers waren geweldig. Lekker groot. Ik loop de badkamer in en mijn glimlach vergroot. Hij was groot. Prachtig. Mijn glimlach is breed en ik doorzoek de kamers die allemaal evengroot zijn. 5 slaapkamers en 2 badkamers dat werd delen. We hadden nog een koppel die we mochten verwelkomem. Ik loop weer naar beneden en ga maar naast de jongen die Zayn heet dacht ik. Ik glimlach naar hem een beetje verlegen aangezien ik niet super sociaal was, maar ik moest even vrienden maken dan werd de groep hopelijk wat leuker en we zouden toch opgescheept zitten mefelkaar. 'En heb je er zin ik?' Vraag ik hem nieuwschierig.

    [Heb dr op zayn afgestuurd als je het niet erg vind (:]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    quin98 schreef:
    Liam James Payne

    Als ik merk dat Maya iets achter mij gaat staan draai ik me hoofd iets om en kijk haar even aan. Ondertussen had ik wat uit het gesprek opgevangen en daaruit gemaakt dat we met ze alle hier slapen. ' Sorry Maya, ik wist ook niet dat we met hier zouden zijn, het is niet gezegd' mompel en ik kijk er even aan. 'Nou misschien kan het ook wel gezellig worden met ze alle' zeg ik met een glimlachje omdat ik niet gelijk deze vakantie wil beginnen met dat we het allebei gelijk heel erg vinden. Hierna kijk ik Maya aan en pak daarna der arm vast om der rustig mee te trekken door de mensen heen en daarna laat ik er weer los. 'Even een plekje waar we normaal kunnen staan' zeg ik waarna ik de gang uitloop. Ik zie daar twee mensen en ik heb geen idee hoe ze heten, nou misschien maar even kennismaken is wel handig voor we hier straks lang zitten. 'Heey ik ben Liam' zeg ik maar en kijk even achter me naar Maya en daarna weer terug naar de mensen


    Maya Rowan Payne

    'Sorry Maya, ik wist ook niet dat we met hier zouden zijn, het is niet gezegd' Goedkeurend knik ik even. 'Jij kan er niks aan doen, alhoewel ik liever met zijn tweeën een vakantie wil' zei ik zachtjes. 'Maar dit kan ook wel leuk worden' glimlachte ik positief. Het kon altijd leuk worden, nieuwe vrienden. 'Nou misschien kan het ook wel gezellig worden met ze alle' glimlachte Liam. Instemmend knikte ik. 'Waarschijnlijk wisten hun er ook niks van. Laten we er maar het beste van maken' zei ik, dit keer wat harder. Liam trok me mee, waarbij ik even beteuterd keek. Daarna haalde ik mijn schouders op en strompelde maar met hem mee naar een rustigere plek. 'Even een plekje waar we normaal kunnen staan' legde Liam uit. Begrijpelijk knikte ik even. Hij liep de gang uit en netjes liep ik achter hem aan. 'Heey ik ben Liam' stelde Liam zich voor, waarna hij even naar mij keek. Zelfverzekerd met Liam erbij, liep ik wat naar voren. Naast mijn broer kwam ik tot stilstand. 'Hi, ik ben Maya. Liam's zusje' zei ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Iemand voor Ava ?]

    Louis Tomlinson
    Langzaam begonnen er toch mensen te reageren en kwam er een jongen bij ons staat, die zich voorstelde als Liam. Nog voor ik überhaupt mijn mond kon opentrekken, was Kate me al voor. Alsof ik een klein jongetje was die nog te verlegen was om zichzelf voor te stellen. Ik lachte vrolijk naar Liam als teken dat ik inderdaad Louis was. Nu kwam ook de broer van Kate, die als ik het goed had onthouden Zayn heten. ik vouwde mijn benen onder mijn lichaam in kleermaker zit en nam een slok van mijn water. rustig wiebelde ik heen en weer. Ik was al een stuk rustiger geworden zins ik twintig was, maar kon nog altijd niet stilzitten. Het ging automatisch. Helemaal als ik niet zo goed wist wat ik moest doen zoals nu. Bree die gilde iets over de koffers en mijn ogen schoten naar mijn zusje. onschuldig knikte ik en glimlachte ik onschuldig naar haar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    HurtedHeart schreef:
    Bree Jade Rae Tomlinson
    Ik loop het meisje Katie achteraan. Of kate. Louis loopt al door mij achterlatend met de koffefs. Tuurlijk. Ik pak de twee tassen die de handvaten hadden en je niet kon rollen en gooi ze over mijn schouders. Ik pak de twee rolkoffers en trek ze mee. Ik had genoeg kracht om ze mee te trekken. Ik trek ze naar binnen en kijk even naar de trap. Daar waren de kamers. 'Ik pak alvast een kamer Lou ik neem jou koffers wel meteen mee.' Zeg ik vriendelijk en klap de hendels van de koffer in en pak de koffers op. Op dit moment droeg ikcrond de 60 kilo, maar ik had is gevochten tegen iemand van 80 kilo en opgetilt en zelfs gewonnen met mijn tengere figuur. Ik had altijd wel een plan in welke situatie ik ook zat. Ik ben al boven aan de trap zonder hulp en grijns. Ik loop naar een kamer naast een badkamer en leg onze koffers op het bed neer. De slaapkamers waren geweldig. Lekker groot. Ik loop de badkamer in en mijn glimlach vergroot. Hij was groot. Prachtig. Mijn glimlach is breed en ik doorzoek de kamers die allemaal evengroot zijn. 5 slaapkamers en 2 badkamers dat werd delen. We hadden nog een koppel die we mochten verwelkomem. Ik loop weer naar beneden en ga maar naast de jongen die Zayn heet dacht ik. Ik glimlach naar hem een beetje verlegen aangezien ik niet super sociaal was, maar ik moest even vrienden maken dan werd de groep hopelijk wat leuker en we zouden toch opgescheept zitten mefelkaar. 'En heb je er zin ik?' Vraag ik hem nieuwschierig.

    [Heb dr op zayn afgestuurd als je het niet erg vind (:]


    Zayn Javaad Malik
    Ik zie hoe mensen naar boven en weer naar beneden lopen en hoe op een gegeven moment een meisje naast me komt zitten. Ik herkende haar van bij de voordeur, volgens mij heette ze Bree. Ze glimlacht een beetje verlegen naar me en ik glimlach vriendelijk terug. 'En heb je er zin in?' vraagt ze me met een nieuwsgierige ondertoon in haar stem. Goede vraag, had ik er zin in? Ik wist het zelf niet eens. Toen ik met Katie in de auto zat had ik er zin in ja, maar nu wist ik het niet zo goed. Ik was meer op mezelf en het had me wel leuk geleken om een weekend alleen met Katie door te brengen. Grinnikend haalde ik mijn schouders op. 'Ja hoor, op zich wel. En jij?' vroeg ik terug. Ik keek haar even glimlachend aan. Ze leek me op zich wel een aardig meisje, volgens mij was ze het zusje van die Louis, die jongen die nu met mijn zusje zat te praten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Niall en Danelea staan in de buurt van de deur, daar kan Ava misschien iets mee.)

    Katie Willow Malik.

    Ik keek op toen een meisje zichzelf als Liam's zusje voorstelde, Maya. Ik knikte glimlachend naar haar en liet mijn ogen even over haar gezicht glijden. Het was meer om haar te kunnen plaatsen en haar naam te kunnen onthouden. Ze had een schattig gezichtje, dat ter zijde.
    Louis zat naast me wat te wiebelen en ik vierde automatisch een beetje mee op zijn ritme, mede omdat de bank ook zachtjes mee bewoog. Ik keek eventjes snel naar Zayn toen Bree met hem begon te praten en kon al meteen merken dat hij moest wennen aan de hoeveelheid mensen. Natuurlijk, Zayn was liever alleen met een beperkt, bekend groepje mensen terwijl ik me al vermaakte met een vreemde waarvan ik de naam niet eens wist. Een grote vriendenkring had ik daarentegen niet. Echte vrienden was een schampere beperking.
    Ik nam nog wat slokjes van mijn water en keek nog even van Liam naar Maya en weer terug naar Louis. "Wil iemand gaan zwemmen?"

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 23:21 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Bree Jade Rae Tomlinson
    Hij haalt grinnikend zijn schouders op. 'Ja hoor, op zich wel. En jij?' Vraagt hij terug. Hij glimlacht naar me. Hij was opzich wel aardig. Ik dacht dat hij de broer was van Kate of Katie was die met Loubear te praten zat. Ik glimlachte terug naar Zayn. 'Ik denk wel dat het leuk gaat worden. Het word even wennen, maar ik denk wel dat er een klik is tussen ons allemaal. Dus ja ik heb er wel zin in.' Zeg ik antwoordend op zijn vraag. Misschien konden we nadat we hadden gegeten wel naar een club ofzo. Dat zou leuk lijken ik denk wel voor ons allemaal. Lekker feesten we waren toch echt op Ibiza waar goed op gefeest werd. Al zeg ik het zelf ik kon vrij goed dansen, maar als het viezeriken waren kon ik ze ook van me afslaan. Letterlijk. Ik had een goede linkse en een goede rechtse. Neem dat maar van me aan. Er kwam een meisje binnen Maya. Ze zag er lief uit. Een lief gezichtje. Ik moest even iedereens gezicht zien te onthouden zodat ik mensne niet dor de war zou halen. "Wil iemand gaan zwemmen?" Vraagt Kate dan. Zwemmen? Ik hield van zwemmen. Ik glimlach. 'Ik wil wel zwemmen?' Zeg ik. Tch nog vragend. Ik wou niet alleen zwemmen.

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 23:30 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vandaag en morgen ben ik afwezig in verband met de avondwake en begrafenis van mijn opa.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Gecondoleerd met je opa!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [gecondoleerd!]

    [Gecondoleerd met je opa]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Dankjewel! Jullie mochten heus verder schrijven, hoor. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik wacht zwlf ook:)]


    I'm finally back, Finally after a Year break