• Vijf jongens doen mee aan een prijsvraag en hebben geluk; ze winnen allemaal twee tickets naar Ibiza, inclusief een verblijf in een zomerhuisje. De jongens mogen elk één familielid meenemen. Het enige wat ze niet weten is dat ze hun verblijf moeten delen, aangezien dit niet is vermeld bij de wedstrijd. Zullen de jongeren het goed met elkaar kunnen vinden en er met z’n allen een heerlijke vakantie van maken? Of ontstaan er vele ruzies waardoor mensen vertrekken? Haat, liefde en vriendschap bloeit op in het zonnige Ibiza.

    Foto's:
    Zomerhuisje.
    Badkamers. (2)
    Slaapkamers. (5)
    Keuken.
    Woonkamer.


    Een paar puntjes en tips:
    - Ik weet dat de verleiding enorm groot is om de eerste dag al meteen een liefde te laten opbloeien, maar dit wil ik dus vermijden. Liefde groeit, de kans is heel klein dat alle personages na één dag al meteen het bed hebben gedeeld.
    - Als de dag te lang duurt zal ik uiteindelijk voorstellen om wat tijd over te slaan, aangezien het heel vaak voorkomt dat mensen drie topics verspillen aan een enkele dag, met heel veel gebeurtenissen.

    Om het makkelijk te houden, zet ik hier even wat plekken neer waar je buitenshuis eventueel ook naartoe kan.
    - Het strand dat op nog geen kilometer van het zomerhuisje te vinden is. Zee, strand en rotsen zijn hier te bespeuren. (Zwemmen, klimmen, zonnen etc.)
    - De binnenstad vindt je ongeveer vijftien kilometer verderop. Het heeft een winkelgebied, verschillende eetgelegenheden en een klein plaatsje om de cultuur van Spanje te bezichtigen. (Winkelen, eten, musea etc.)
    - Rondom de binnenstad heb je kleinere plaatsjes. Dit betekent niet dat hier niets te beleven valt. Er is een Spaanse proeverij, een kleine paardenstal en een uitstekend wandelgebied. (Wandelen, paardrijden, eten, fietsen etc.)
    - En natuurlijk is er op Ibiza een uitgaansgebied. Waarschijnlijk spreekt dit voor zich.


    Regels:
    - Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
    - 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Maximaal één rol per persoon, mits je toestemming van mij krijgt voor meerdere rollen.
    - Off-topic gaan graag tussen haakjes en met mate.
    - Alleen ik of Magicales maken de topics aan.
    - Bij afwezigheid eventjes melden. –En hierbij bedoel ik niet dat je voor een uurtje weg bent!-
    - Ervaring is niet vereist, ik vereis enkel dat er niet na het eerste topic wordt gestopt en dat je ABN –probeert- te schrijven.
    - Mary Sues en Gary Stues zijn ten strengste verboden. Ik keur de personages eerst.
    - Gelieve geen bromance die in een romance verandert. Ik heb er niets op tegen, maar bij rpg’s zoals deze past het niet bepaald.


    Rollen:
    - Louis William Tomlinson. || Mufinn.
    - Zayn Javadd Malik. || Depay.
    - Harry Edward Styles. || DamnBieber.
    - Liam James Payne. || quin98.
    - Niall James Horan. || VRIJ.

    Zusjes (max 5.)
    - Bree Jade Rae Tomlinson. || HurtedHeart.
    - Katie Willow Malik. || Praelectio.
    - Ava Bethany Styles. || Lifeisajoke
    - Maya Rowan Payne. || Blog.
    - Danelea Caitlin Horan. || Vindicatif.

    Het begin:
    We beginnen bij de aankomst. Iedereen komt met zijn of haar familielid naar het zomerhuisje toe. Of dit met de eigen auto, een gehuurd voertuig of een taxi is mag je zelf bepalen. Iedereen heeft een sleutel gekregen via de post en kan gewoon het huis betreden. De slaapkamers mogen zelf verdeeld worden, maar beschikken elk over dezelfde faciliteiten. Broers en zussen slapen bij elkaar op de kamer, aangezien het me onwaarschijnlijk lijkt dat je de eerste dag al naast een onbekend iemand gaat slapen.
    Mocht de persoon met wie je naar de bestemming gaat niet online zijn kun je alvast een beginpost maken. Mocht het veel te lang duren, schrijf dan een iets langer stukje en ga verder. Negeer de andere persoon hier niet bij en blijf realistisch!

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 21:45 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Lifeisajoke schreef:

    Ava Bethany Styles.

    Ik sloot mijn hand toen Harry mijn hand nam. Harry als in mijn tweelingbroertje. Ik was ouders, dat had mijn mama me ooit eens verteld, maar omdat Harry graag de oudere broer speelde lieten we hem geloven dat hij de oudste was. Ik ging naast hem staan en nam mijn koffer vast zodat hij niet alles moest dragen. "Hier is het dus" mompelde ik. Ik was een beetje gespannen, nerveus misschien, maar ik wist zeker dat ik het hier wel naar mijn zin zou hebben. Ik kneep lichtjes in Harry's hand en legde mijn hoofd op zijn schouders.


    Harry Edward Styles

    Grinikend kijk ik naar mijn schouder waar Ava net haar hoofd op heeft gelegd. Dat doet ze meestal als ze zenuwachtig is. ''Het huis is toch alleen vo...'' ik stop mijn zin abrupt als ik een auto aan zie komen. ''Ze komen vast de meubels brengen ofzo'' ik krap even op mijn hoofhuid wat ik meestal doe als ik iets niet weet. Ik druk de klink even in en zet mijn hoofd om het hoekje. Mijn ogen glijden even langs al de spullen in de gang. ''Geen meubels dus'' mompel ik. Ik duw de deur verder open en schud even Ava's hoofd van me af. ''Dames voor''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Wil iedereen zich alsjeblieft aan de minimale norm van vijf regels houden?


    Reading a good book is like taking a journey.


    Ava Bethany Styles.

    Ik keek naar de auto die afkwam en ging rechtop staan toen Harry mijn hoofd van zijn schouder schudde. Ik beet op mijn lip en duwde de deur verder open waarna ik naar binnen liep. Ik keek om me heen en zette nog wat stapjes vooruit. Ik haalde mijn schouders even op en begon door het huis heen te lopen, Harry meetrekkend aan zijn hand.
    "Hey hey !". Ik keek rond met opgetrokken wenkbrauwen en wachtte geduldig af. Er kwam geen antwoord waarna ik naar Harry's groene ogen keek. Het punt was dat ik ook groene ogen had, maar ik had kleurlenzen aan waardoor mijn ogen bruin waren geworden.
    "Of we zijn hier alleen of ze moeten nog komen" zei ik simpel, "Of we worden straks vermoord, maar ik gok van niet".

    [Louis en Bree staan al in de woonkamer dus er zijn al mensen binnen. Harry en Ava Ouden naar ze toe kunnen komen??]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Of je kan gewoon reageren op de hey hey die ze geroepen heeft ? :d]

    Liam James Payne

    'Dit is echt.. wauw! Waarom wonen we hier niet?' Zegt Maya en ik grijns even. ´Nou dat zou ik wel willen´ zeg ik terwijl ik even naar het huis kijk, tuurlijk wil ik dat dit huis ziet er echt geweldig uit, en het is groot. 'We zouden toch alleen met z'n tweeën gaan? Ik wist niet dat er meerdere winnaars waren' zegt ze en ik bijt even op mijn lip. ´Ik dacht ook dat we met ze tweeën zouden zijn, dus misschien is het een misverstand maar ik weet het niet' zeg ik waarna ik een beetje verbaast nor rondkijk. Ik kijk naar het huis, 'Kom we gaan binnenkijken dan kunnen we het vragen' zeg ik en pak zo veel mogelijk koffers om mee te nemen. Ik neem ze mee naar binnen waar ik even om me heen kijk. Ik laat de koffers een beetje aan de kant in de gang zijn en loop dan een stukje veder. Als ik heey hey hoor roepen besluit ik maar teug te roepen, 'Hooi' roep ik terug maar niet al te hard omdat degene die het riep volgens mij niet zo heel ver weg is en me zo best kan horen.

    Lifeisajoke schreef:
    [Of je kan gewoon reageren op de hey hey die ze geroepen heeft ? :d]

    [Als Mufinn op bree heeft gereageerd dan zal ik haar laten reageren erop. Of op ava en harry afrennen met een knuppel omdat ze kan denken dat het inbrekers zijn ofzoiets. Even bedenken wat het meest hilarisch kan zijn.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Wel ja, maakt mij nie uit, zolang et maar wa realistisch blijft want ik weet niet waar daje zo snel een knuppel vandaan haalt]

    [Dat is waar. Dan akken we maar een tak uit de tuin haha :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [oke. Dus Lou en Bree staan midden in dedeuropening en iedereen kan zo door ze heenlopen? Ja, klinkt logisch.]

    Louis Tomlinson
    Ik plaatsten de koffers in de gang en plaatste mijn lippen op Bree haar Kreun. Het geld negeerde ik, maar zorgen dat ze verder niets meer zou betalen ging ik wel. 'Honderd procent.' Lachten ik en liep wat verder de woonkamer in met Bree nog in mijn armen. Maar zodra ik geluiden horden zetten ik haar neer en draaide ik me met een ruk om. Er stonden opeens verschillende mensen in het huis. 'Sorry. Volgens mij zitten jullie verkeerd.' Wees ik de mensen beleefd op het feit dat dit ons huis was voor de komende weken. Er was duidelijk gemeld dat ik de prijs had gewonnen en niet ook nog andere mensen. Ik keek even niet begrijpend naar mijn zusje om haar zo door te geven dat ik ook niet begreep wat die mensen hier deden. Voor de zekerheid haalde ik toch de brief uit mijn achterzak, die ik ha gekregen met de mededeling dat ik had gewonen. Nee, we zaten echt goed hier. Al zou ik het ergens niet erg vinden als die mensen hier ook verbleven. Ik hield van onder de mensen zijn en om nieuwe mensen te ontmoeten. Maar dat hadden ze van tevoren op zijn minst kunnen zeggen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Bree Jade Rae Tomlinson
    Ik keek naar de mensen in de deuropening. Het meisje zag er aardig uit en de jongen was niet al te lelijk. 'Hee.' zei ik vriendelijk tegen de twee vreemdelingen. De jongen had krullen bruin haar en het meisje had wel iets waarmee ik ze kon vergelijken. Ze leken wel iet wat op elkaar. Net als lou en ik trouwens. Loubear kf boobear en breebear. Zo noemde onze moeder ons altijd. Ik laat Louis los en loop naar de plattegrond. Woonkamer en een keuken en en tuin vijf slaapkamers en twee badkamers. Vijf slaapkamers. We waren hier duidelijk niet alleen. Ik loop terug naar louis. 'We zitten niet alleen aangezien ze in dit huis vijf slaapkamers hebben.' Zg ik rustig. Deze twee moeten dus huisgenoten zijn. Ook wel fijn nieuwe mensen waren altijd leuk. Dan was je ook niet zo alleen met je broer. Niet dat ik het erg vond. Ik stap naar voren naar de jongen en het meisje. Het meisje is wel jonger als mij. Al ik was 19 dus ik gokte even oud als de jongen. 'Ik ben Bree en die daar is Louis. Leuk jullie te ontmoeten.' Zeg ik vriendelijk tegen de twee vreemdelingen.


    I'm finally back, Finally after a Year break


    [Sorry, maar HurtedHeart zei dat je in de woonkamer stond, moest ze gezegd hebben dat je nog gewoon in de deuropening stond dan had ik het wel veranderd.]

    Ava Bethany Styles.

    Ik was letterlijk te verbaasd en geschokt om te kunnen antwoorden. Al even verward als de bruinharige jongen keek ik rond in het huis.
    "Ma-" "We zitten niet alleen aangezien ze in dit huis vijf slaapkamers hebben" zei het meisje rustig. Volgens mij had ze daarnet hee gezegd, maar ik was nog te geschokt geweest om deftig te kunnen antwoorden. Ik keek verbaasd naar de bruinharige jongen en het meisje. Voor ik het goed en wel doorhad stond het meisje voor mijn neus.
    "Ik ben Bree en die daar is Louis. Leuk jullie te ontmoeten" zei het meisje, Bree dus, vriendelijk. Ik keek naar de jongen en glimlachte even naar hem, "Oké, ik ben Ava dit hier is Harold". Ik wist dat hij het haatte om zo genoemd te worden, "Maar aangezien ik hier de komende weken met hem opgescheept zit en ik niet wil dat hij me negeert, noemt hij Harry".

    quin98 schreef:
    Liam James Payne

    'Dit is echt.. wauw! Waarom wonen we hier niet?' Zegt Maya en ik grijns even. ´Nou dat zou ik wel willen´ zeg ik terwijl ik even naar het huis kijk, tuurlijk wil ik dat dit huis ziet er echt geweldig uit, en het is groot. 'We zouden toch alleen met z'n tweeën gaan? Ik wist niet dat er meerdere winnaars waren' zegt ze en ik bijt even op mijn lip. ´Ik dacht ook dat we met ze tweeën zouden zijn, dus misschien is het een misverstand maar ik weet het niet' zeg ik waarna ik een beetje verbaast nor rondkijk. Ik kijk naar het huis, 'Kom we gaan binnenkijken dan kunnen we het vragen' zeg ik en pak zo veel mogelijk koffers om mee te nemen. Ik neem ze mee naar binnen waar ik even om me heen kijk. Ik laat de koffers een beetje aan de kant in de gang zijn en loop dan een stukje veder. Als ik heey hey hoor roepen besluit ik maar teug te roepen, 'Hooi' roep ik terug maar niet al te hard omdat degene die het riep volgens mij niet zo heel ver weg is en me zo best kan horen.


    Maya Rowan Payne

    'Nou dat zou ik wel willen' zei Liam. Een brede glimlach bevond zich op mijn mond. Ik mocht dan pas zestien zijn en Liam negentien, maar dat weerhield ons er niet van om veel met elkaar te doen. Het grappige was -was dat als ik nou hakken aan zou trekken, ik groter dan Liam was. Maar dat zou nooit voorkomen, want ik zou voor geen goud op die moorddingen lopen. 'Ik dacht ook dat we met ze tweeën zouden zijn, dus misschien is het een misverstand maar ik weet het niet' zei Liam verbaasd. Wat verschrikt van alle mensen die zich in het huis bevonden, liep ik op mijn zwarte Allstars met Liam mee vooruit. 'Kom we gaan binnen kijken dan kunnen we het vragen' besloot hij. Al snel volgde het dat we nu allebei vòòr de deur stonden. Ik zag er nog een paar mensen, waardoor ik wat verlegen naar achter stapte en een beetje achter Liam ging staan. Mijn glimlach was weg, en er bevond zich nu alleen de verwardheid in mijn ogen en de dunne streep op mijn mond. Hadden we het mis? Was dit het verkeerde huisje? Mijn hand klemde zich goed vast aan de koffer die ik vast had.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Praelectio schreef:
    (Zeg maar Cath. ;p)

    Katie Willow Malik.

    Na enkele minuten kreeg ik inderdaad de bevestiging dat we hier moesten verblijven. Ik glimlachte kleintjes en knikte vlot, waarna ik mijn handen dit keer op mijn knieën plaatste. Mijn handen grepen naar mijn tas en zochten naar mijn zonnebril. Ik wist niet eens welk merk het was, zolang het me maar tegen de zonnestralen beschermde vond ik het best. "Ik kom al."
    Ik pakte mijn tas en klom de auto uit, waarna ik het portier met een klap dicht liet vallen. Mijn blik werd echter verbaasd toen ik verschillende taxi's zag staan en meerdere mensen zag verschijnen. "Heb je soms vrienden uitgenodigd?" vroeg ik kleintjes.
    Niet dat het mij wat uitmaakte, ik hield van mensen om me heen. Toch was iedereen me hier onbekend, dus vrienden van Zayn waren het hoogstwaarschijnlijk niet.
    Toch wist ik weer een spontane lach te krijgen en liep ik naar de achterkant van de auto, waar ik de kofferbak opende en onze koffers eruit begon te tillen. Het was spijtig dat ik en Zayn beiden vrij ijdel konden zijn, waardoor we nu vastzaten aan een paar kilo bagage te veel. Jammer dan. Ik zette de koffers op de stenen, pakte mijn eigen koffers vast en begon alvast te slepen. Ik begreep nog steeds niet waarom ik zoveel had meegenomen, maar we wisten nooit wanneer we extra kleding nodig hadden. "De volgende keer moeten ze wat dienstverleners bij die trip meegeven." zei ik grinnikend.


    Zayn Javaad Malik
    'Ik kom al.' hoorde ik haar zeggen toen ze met haar tas de auto uitklom. Ik zag hoe er steeds meer taxi's en auto's rond het huis verzamelde en meer mensen naar binnen liepen. 'Heb je soms vrienden uitgenodigd?' vroeg Katie en ik schudde mijn hoofd. Ik had niemand uitgenodigd, juist zodat ik deze vakantie wat quality time met Katie door kon brengen, die ik de laatste tijd veel te weinig had.
    'Ik heb geen idee wie al die mensen zijn.' zei ik verbaasd en Katie kreeg weer eens een spontane slappe lach. Ik kon mijn ogen niet van de mensen daar afhouden, wat deden ze in het huis wat wij gewonnen hadden? Was er iets misgelopen ofzo? Katie had onze koffers ondertussen al uit de auto getild en sleepte haar koffers alvast naar voren. Ik schudde verward mijn hoofd en pakte ook mijn koffers vast. 'De volgende keer moeten ze wat dienstverleners bij die trip meegeven.' zei ze grinnikend en lachend knikte ik instemmend. Ik pakte mijn koffers stevig vast en begon ze ook naar de deur te slepen. Ik zette een stap richting de deuropening en keek naar de mensen die zich daar al verzameld hadden.
    'Sorry, maar volgens mij zitten jullie verkeerd. Ik heb namelijk dit huis gewonnen voor een trip?' vroeg ik toen ik mijn zonnebril afzette en weer in mijn witte v-hals shirt schoof.

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 22:38 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [En loop maar weer door Liam en Maya heen, tiehie:Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."