• Jaja, je leest het goed. Ik zoek leesvoer. En dan wel graag een romantische story met onbekende personen of een Harry Potter verhaal. Maar dan geen Drarry's e.d. maar de normale verhaallijn en personages zegmaar.
    Graag ABN geschreven en al met een aantal hoofdstukjes of al afgerond. Wel een actief verhaal mocht het nog bezig zijn.

    Heeft iemand toevallig een goede story? Alvast bedankt! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •


    I'm not helpless! You're not sorry! It's not your fault i'm blind! But it hurts....
    Meeting you felt like is saw something for the first time. But you think i don't exist........ See me! Because i can't see you!





    Ergens in Amerika woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?


    Link


    26 - 02 - '16

    Shattered


    ... if reality splintered into millions of pieces?
    ... if everything you used to be slipped through your fingers like water?
    ... if lies grabbed you like spiders grab flies in their webs?
    ... would love be enough to move on and leave the past behind?


    De vrouw glimlachte weer wrang. 'Nee, voor jou is dit maar een nachtmerrie. Morgen wordt je wakker en beeldt je je in dat dit maar een afschuwelijke droom was. Je vergeet.'
    Ik dacht gelijk aan Nova. Ik zou dit nooit vergeten, dat kon ik niet. 'Ik vergeet niets.'
    Ze lachte nu zachtjes en het meisje op haar schoot lachte met haar mee. 'Mensen vergeten. Alles waar ze bang voor zijn stoppen ze diep weg, in de hoop het te vergeten.'
    Nova blies zachtjes maar ongeduldig haar adem uit en ik hoorde Salome's luie tred op de houten vloer weerkaatsen in de holle ruimte onder de oude planken. Een windvlaag trok door het huis en de kilte drong door tot in mijn botten. 'Niets is zo moeilijk uit het geheugen te bannen als de wens haar te vergeten.'


    Summary,
    Rhea Amides is zestien jaar en woont futuristisch Europa. Het leven in de arbeidersbuurten, waar Rhea woont, is zwaar en gevaarlijk. Doordeweeks gaat ze naar de kunstgerichte academie in de stad, waar ze met haar beste vriendin Kat stiekem de regeltjes omzeilt. In haar provincie, Elledan, wordt alles niet zo nauw genomen, de regels zijn maar letters op papier. Maar met de komst van Nevjia Strolovsky, hangt er iets zwaars in de lucht, iets slechts: veranderingen... Hoe meer er verandert in Elledan, hoe meer Rhea het gevoel krijgt dat ze Kat aan het verliezen is. Nevjia biedt Rhea vrijheid en vriendschap, maar Alec, Nevjia's broer vertrouwt Rhea niet. Maar haat en liefde liggen dicht bij elkaar...


    Science-Fiction || 12+ || Drama, actie en romantiek || Phantasticae Productions || Link in plaatje


    Chasing goals.





    Lily Jones woont in een pleeggezin in Nederland.
    De mensen die haar daar geplaatst hebben, hebben haar verteld dat haar beide ouders niet meer leven en ze verder ook geen familie blijkt te hebben.
    Maar dan ineens op haar zestiende verjaardag staat er een man voor de deur. Hij verteld haar, in het Engels, dat hij haar vader is. Maar Lily herkend hem wel, ze heeft namenlijk wel een foto van hem. Toen ze pas zes jaar oud was is hij ineens verdwenen. Haar moeder is kort erna overleden en toen is ze in een pleeggezin geplaatst. Lily was in vele pleeggezinnen geweest omdat ze als onhandelbaar werd beschouwd door haar vele pleegouders, maar nu ze het eindelijk naar haar zin heeft kom haar vader langs. Eerst is ze boos op hem omdat hij haar niet eerder heeft gered uit deze waanzin, maar als hij haar uitlegd dat hij al lange tijd naar haar opzoek is vergeeft ze het hem. Hij is er tenslotte nu voor haar, dat is het enige wat telt!
    Lily verhuisd naar Engeland, het land waar ze geboren is, en komt bij haar vader wonen.
    En daar ontmoet ze de boyband die ze al sinds de Xfactors volgt. Ze houdt van hun muziek en is dan ook dolblij dat ze de kans krijgt deze jongens als vriend te hebben..
    Maar is ze wel blij met de gevolgen ervan..?


    -Trailer by Lizor
    -Soundtrack
    -One Direction bestaat
    -Nederlands geschreven
    -Story by Rowena Suuring
    -Ik waarschuw NIET dus neem een Abo!


    Dit is mijn story,
    Ik weet niet of je het leuk zal vinden, maar tis altijd te proberen toch? (:


    Little do you know

    Ik heb geen idee of je Larry leest, maar ik heb hier de link als je toch iets van Larry wil lezen (:

    Upside down - Larry Stylinson. [16+]

    Twee jongens onmoeten elkaar op tien-jarige leeftijd, jaren later ontmoeten ze elkaar weer. Er is alleen een probleem. Hun wereld is ondersteboven. Louis woont op de armoedige versie van de aarde terwijl Harry op het paradijs van de aarde woont. Hun liefde mag niet bestaan, hier trekken ze zich niks van aan en dan beginnen de problemen pas echt.




    'Hi'!
    'I can't talk to you'!
    'Why not'?
    'You're from down below'!
    'I'm Louis'!


    'Darling, just hold on'



    Het is het begin van de 16e eeuw. De donkere winterdagen zuigen alle energie weg uit d bewoners van Europa. Op één dorpje na. Mir. Graaf Radziwil laat met de modernste installaties uit die tijd een kasteel bouwen. Geld is geen probleem. Stenen vormen vijf grote torens, die verbonden zijn door een meters hoge muur. Maar het is niet veilig in Mir, de stad word aangevallen en de graaf beid zijn burgers onderdak in zijn kasteel, dat inmiddels is omgetoverd tot een niet in te nemen vesting. Duizenden ridders te paard worden eropuit gestuurd om het vijandige leger te verslaan. Dit gebeurt dan ook, en vol trots keren de ridders van graaf Radziwil terug naar het kasteel. Het kasteel staat er nog, in zijn volle glorie. Maar de graaf en d burgers van Mir zijn verdwenen.

    Honderden jaren gaan voorbij en de streek blijft al die honderden jaren verlaten. Toch, de schuurtjes, boerderijen en ook het kasteel verouderen niet. Ze staan te schitteren in de zon en schreeuwen om gebruikt te worden. Onwetend van de geschiedenis van de streek word deze langzamerhand weer bevolkt. De wees Ayn en haar pleegouders komen in het prachtige kasteel Mir te wonen. Maar Ayn voelt dat er iets niet klopt.

    Geschiedenis herhaalt zich, zei historicus Philip Guedalla ooit. Er is maar één redding, en Ayn lijkt de uitverkorene. Kan zei zichzelf en de inwoners van Mir redden van een tweede ondergang?


    Ik begin morgen met publiceren!

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 22:10 ]


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.


    Geboren in het maanlicht
    Gerezen in het licht van de zon
    Gevolgd door haar verleden
    Gevlucht nadat hij overwon
    Gevreesd voor het leven

    Haar ziel doodgebloedt
    Haar verleden verloren
    Haar overschot aan heldenmoed
    Haar gesloten ogen; hergeboren.



    Dit verhaal gaat over een meisje dat veel te verdragen heeft gehad; ze heeft haar ouders verloren op zestienjarige leeftijd; ze zijn op mysterieuze wijze vermoord.
    In een hoog tempo moest ze opgroeien en de wereld beter gaan begrijpen. Ze loopt rond met een enorm schuldgevoel en nog tientallen vraagtekens.
    Inmiddels is ze achttien. Er gebeuren vreemde dingen, maar ze gelooft dat het aan zichzelf ligt. Ze heeft veel slaap tekort en moet hard werken om voor zichzelf te zorgen.
    Maar wat als het niet aan haar ligt? Ze komt in contact met mensen die alleen zij ziet; ze ontmoet de andere kant van het leven. Dit zorgt er voor dat haar sociale leven er onder lijdt; haar beste vriendin raakt ze langzaam kwijt.
    Wat gebeurt er?
    Wie spreekt de waarheid?
    Is dit de realiteit?
    Dit verhaal gaat over Felice Ophelia Devereux; een meisje dat niet weet wie ze in werkelijkheid is, maar hier spoedig genoeg achter komt.

    De tijd is slechts een illusie; het is geen werkelijkheid. Maar als er geen tijd is, is er dan een verleden? Een heden? Een toekomst?


    ‘’Je bent herboren, Ophelia.’’
    ‘’Herboren? Waar héb je het over?!’’
    ‘’Je bent niet wie je denkt dat je bent.’’



    # Historie en fantasy
    # Deelt mee aan SOTY
    # Trailer


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb twee HP' fanfics:


    Als de ouders van Aenea horen dat hun neefje Harry nog in leven is, vertrekken ze vanuit Bulgarije naar Engeland. Aenea komt op Zweinstein terecht, waar ze direct merkt dat haar neefje beroemd is. Ze krijgt zijn vriendenkring direct cadeau en wordt verliefd op twee jongens die ze niet uit elkaar kan houden. Alsof dat haar nog niet genoeg problemen bezorgt, raakt ze bevriend met Draco, waardoor haar afdeling haar al snel links laat liggen.
    Aenea merkt al gauw dat het niet meevalt om vrienden te maken op een nieuwe school, waar het schoolsysteem haar vriendenkeus beperkt. Toch houdt Aenea voet bij stuk en laat ze zowel haar Griffoendorvrienden als Draco niet los – een keuze waarvan de consequenties steeds zwaarder gaan wegen, totdat uiteindelijk haar eigen leven in de waagschaal komt te staan, zonder dat ze dat zelf doorheeft…
    x Hoofdrollen: Aenea, Fred, George & Draco
    x Harry Potter fanfictie
    x Komt niet overeen met de feiten




    "They are the guardians of hope and wonder, the keepers of magic and dreams."


    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoeners binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?

    - HP fanfictie
    - Nederlands geschreven


    En een OP waarin romantiek een grote rol speelt:


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    En ik heb nog twee OPs die wel spannend zijn, maar waar wel romantiek in voorkomt, natuurlijk:


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller/avontuur/vleugje romantiek





    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich



    Hopelijk zit er iets tussen! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    http://www.quizlet.nl/stories/102482/my-life-with-you/
    http://www.quizlet.nl/stories/100149/madoka-academy/
    http://www.quizlet.nl/stories/98500/i-love-him-i-love-her/
    Misschien wil je een kijkje nemen (:


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Someone Lovely

    'Ik neem aan dat je volbloed bent?' vroeg Lucius Malfoy.
    'Voor zover ik weet wel.' antwoordde ik.
    Verlegen keek ik naar de grond.
    'Ik ken mijn ouders niet.'

    Patholoog presenteert:
    Someone Lovely
    (Voorheen: My Unknown Father.)


    Een windvlaag, veroorzaakt door het gewaad van de leraar, streek langs mijn gezicht. Voorzichtig keek ik naar mijn aangewezen partner. Draco Malfoy, dat was zijn naam. Het enige wat ik van hem wist, was dat hij arrogant was, tenminste dat had ik ooit eens gehoord.
    ‘Dus, hoe heet jij?’ vroeg hij.
    ‘Lily Sharp.’ antwoordde ik.
    ‘Draco Malfoy.’ zei hij, terwijl wij de hand schudden.
    ‘Mister Malfoy en miss..’ vroeg de leraar.
    ‘Miss Sharp. Lily Sharp.’
    ‘Mister Malfoy, and Miss Sharp stilte. Goed, sla jullie boek open op –’
    Ik stak mijn vinger op.
    ‘Ja, miss Sharp.’
    ‘Wat is eigenlijk uw naam?’ vroeg ik.
    ‘Professor Snape.’ antwoordde hij verbaasd.
    ‘Aangenaam.’ zei ik glimlachend, niet wetend dat ik in de afgelopen tien minuten een begin had gemaakt voor twee hechte banden.


    Leeswaarschuwing:
    Onderstaande hoofdstukken bevatten details van de plot en/of de afloop van het verhaal.
    Overige waarschuwingen:
    Gebaseerd op de boeken van J.K. Rowling. De verhaallijn kan afwijken, en/of veranderd worden.
    Als je begint met lezen: In het begin gebruik ik de Nederlandse namen, maar later stap ik over. Dit ga ik nog veranderen!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oké.. Omdat mijn andere verhaal afgewezen was om te lezen, heb ik wel een ander verhaal voor je.
    In het begin heeft liefde een kleine ini mini rol, maar daarna wordt het weer serieus. Het is niet echt uhm, horror achtig, maar wel een soort van, omdat geesten er een rol in spelen. --> A ghost, a human <--

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 21:56 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Wauw, dat zijn al een heleboel reacties, thanks!
    Er mag altijd nog meer gedropt worden hoor, 't is nooit te weinig! (:

    Alleen wel een kleine tegenvaller voor de 1D schrijvers: Ik lees geen 1D. Ik ben geen hater maar ook geen fan. Net als met JB trouwens.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Renervatio schreef:
    Wauw, dat zijn al een heleboel reacties, thanks!
    Er mag altijd nog meer gedropt worden hoor, 't is nooit te weinig! (:

    Alleen wel een kleine tegenvaller voor de 1D schrijvers: Ik lees geen 1D. Ik ben geen hater maar ook geen fan. Net als met JB trouwens.


    Misschien is het handig als je dat in de beginpost zet c;

    Geen idee of je van Hunger Games houdt, maar bij deze ;D :



    'Cling to your soul. The Capitol takes the rest.'



    How do you sleep while the rest of us cry?
    How do you dream when a mother has no chance to say goodbye?
    How do you walk with your head held high?
    Can you even look me in the eye?



    I'm bleeding out, so if the last thing that I do is bring you down, I'll bleed out for you.


    One Quarter Quell.
    72 tributes.
    36 teams.
    Two survivors.




    by;
    @littlesnork
    @AdindaSmit


    02'11'2013 Imagine Dragons || 03'11'2014 Ed Sheeran

    http://www.quizlet.nl/stories/113532/the-little-butterfly/

    Ik hoop dat je zou willen kijken, zal niks zeggen, maar het wordt/is een romance met onbekende personen :D


    Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow. The thing isnot to stop questioning - Albert Einstein