• Dit is een RPG over vampieren..


    sinds het ongeluk dat Sofia heeft gehad, een jaar geleden, is ze veranderd. Ze was al wel veranderd, maar nu helemaal. ---het ongeluk: de auto knalt hard tegen de fiets aan, het meisje (Sofia) rolt over de voorruit en valt er links van af. Ze beweegt niet meer, maakt geen geluid. De auto rijd zonder twijfel door, niemand die haar helpt... Of wel.... Een schim komt uit het duister tevoorschijn, hij loop een rondje langs het lichaam van Sofia, ruikt het bloed en streekt zacht met zijn hand over haar ader.
    Dan bijt hij.----
    Sinds Sofia een vampier is, drie dagen geleden, is ze niet meer naar school gegaan en had ze geen contact met haar vrienden en vriendinnen, of haar vriendje. Ze heeft drie dagen lang niets kunnen drinken, geen bloed gehad. Ze is daardoor ontzettend dun. Zelfs haar ouders weten hier niks van. Gelukkig...
    Haar broer weet ook nog van niks maar wordt nog steeds bedreigt door de achternicht. Sofia krijgt er langzamerhand genoeg van en wil haar broer helpen.. En niet alleen haar broer, maar ook haar zelf helpt ze daarmee. Ze weegt nu amper 50 kilo met haar 1.71.
    Toch durft ze het aan de andere kant ook niet... Er is vast niemand zoals haar....



    Als je het leuk vind, zou je voor deze rollen kunnen gaan (:


    # vriendje van Sofia
    - Jason White || Luccablack0
    # beste vriendinnen van Sofia
    - Lore Megan Kimpe. || MaitePayne
    - Georgina 'Gina' Avery Porsche McFinnegan || Kwijt
    # nog één van de vrienden van Sofia ( VIER JONGENS EN VIER MEIDEN --- NOG EEN MEID BESCHIKBAAR!)
    -- meiden
    1. Aylinn de Koster. || Phobos
    2. Lio Aurora Roberts || Lio
    3. Mara White || docterliza22
    4.
    -- jongens NOG EEN JONGEN !!!!
    1. Aiden Matthew Jase || ZiamStorason
    2. Quinn Easton || Merildae
    3. Kai Damien Rick Dave Dekker || GwnIK
    4.
    # familielid (OUDERS, BROER, ACHTERNICHT)
    -Broer. Lucas Lars Giovanni van Anderes. || GwnIK
    -Moeder. Daria Emiley van Anderes || MaitePayne
    -Vader.
    -Achternicht. Diëm Brianna van Anderes || Merildae


    Als je voor een rol wil gaan, vertel mij dan dit (: ik heb als voorbeeld Sofia ingevuld. Zelf zal ik haar spelen / zijn.

    Naam: Sofia Jeannette van Anderes
    Leeftijd: 16 jaar
    Rol: hoofdpersoon
    Uiterlijk: Lang blond haar met bruine ogen, ze is 1.71 groot en totaal niet dik maar ook niet te dun. Ze draagt vaak merkkleren met een eigen stijl.
    Karakter: ze is erg sociaal en weet precies wat ze wil, ze weet ook goed haar woede en angst onder controle te houden. Ze is wel erg actief en kan veel bewegen.
    Extra: ze is een vampier.



    Regels :

    1. Minimaal 10 regels per keer. (Zinnen)
    2. Update binnen 2 week. Anders lig je er uit.
    3. Als je ook vampier wil worden, AANVRAGEN bij mij.
    4. Andere speciale gevallen (weerwolf e.d. ) zijn ook toegestaan, NA AANVRAAG!
    5. Heb respect voor de andere tegenspelers (:
    6. Maximaal 2 rollen per persoon!



    Succes! En hopelijk maken we er wat leuks van (:

    Het speeltopic is hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=149770&page=last&message=175

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 18:07 ]


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    naam:Lore Megan Kimpe
    leeftijd:16jaar
    rol:beste vriendin Sofia
    uiterlijk: redelijk lang blond haar,redelijk dun,1,69m.
    karakter:verlegen meisje maar tegen haar vrienden is ze heel open.ze is een rustig meisje
    extra:haar moeder is geboren in Engeland,zelf spreekt ze soms ook een beetje Engels

    Voila,
    ik hoop dat ik mag meedoen!

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 10:30 ]


    Do what you love, love what you do

    Super !! Erg leuk! Ik zet je ertussen!! (:


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    dankje!!! ben zo blij!


    Do what you love, love what you do

    Wat? Ik had de beste vriendin toch gereserveert?


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    Ik wil haar beste vriendin wel spelen.


    Tijd voor koffie.

    Ik zag dat niet zo als een reservering voor beste vriendin. sorryy . Maarr,, ik kan wel tweede beste vriendin toevoegen? Dat is in real life ook vaker zo!

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 21:17 ]


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    ik wil haar vriendje wel wezen

    Analoog is een nicht:
    - Een dochter van iemands broer of zus of van iemands zwager of schoonzus;
    - Een dochter van iemands oom of tante.
    Een dochter van een neef of nicht is een achternicht. --wikipedia


    Hoe zit het met de achternicht? Het is waarschijnlijk de achternicht van Sofia en haar broer, maar hoe zit dat dan precies? Dan moeten ze wel hele oude neven en nichten hebben als die al kinderen hebben die ongeveer even oud zijn als zij/Of hele oude andere broer(s)/zus(sen)

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 21:29 ]

    Naam: jason white
    leeftijd: 17
    rol: vriendje van sofia
    uiterlijk: Jason heeft goud/blond kleurig haar,dun,,grijze ogen.
    karakter: Jason is een aardig maar verlegen jongen,als iemand zijn vrienden bedrijgt word ie ineens erg dapper.
    extra's: hij heeft asma.

    Naam: Diëm Brianna van Anderes
    Leeftijd: 16 jaar (Verjaardag: 17-08)
    Geslacht: Vrouw
    Rol: Achternicht aan de kant van Sofia's vader's broer, daar de zoon van en daar weer de dochter van, dat is zij.
    Uiterlijk:


    Diëm is een mooi meisje, met golvend blond haar, blauwe ogen en een normaal/slank postuur. Ze is van gemiddelde lengte, misschien iets groter. Verder is ze redelijk normaal.
    Karakter: Diëm is eigenwijs, ontzettend eigenwijs. Ze doet wat ze wil, luistert niet naar adviezen van anderen en gaat haar eigen gang. Ook is ze verschrikkelijk koppig en doorzetterig; Als ze iets wil, dan gaat ze dat bereiken. Ze gaat er voor de volle 100% voor, niets kan haar stoppen. Diëm houdt veel van winkelen en omgaan met haar vriendenkring, die overigens best wel groot is en waarin zij een grote rol speelt als leidster. Verder is ze ook heel goed in verleiden en flirten, iets wat ze ook heel graag doet.
    Goed:
    - Doorzettingsvermogen
    - Sociaal
    - Dapper

    Slecht:
    - Koppig
    - Licht gestoord
    - Roekeloos

    Extra: Diëm is verliefd op de broer van Sofia, Lucas. Het is natuurlijk nogal vreemd dat ze op een familielid verliefd is, maar dat boeit haar helemaal niets. Helaas voor haar is Lucas niet op haar, hij haat haar zelfs, wat haar tot waanzin drijft. Diëm kan het werkelijk niet uitstaan, en doet er alles voor om hem ook voor haar te laten vallen. Haar plannen worden steeds slinkser en sluwer, ze gaat hem zelfs bedreigen..

    Tegenover de rest van de familie is ze vrolijk en optimistisch, laat niets van de bedreigingen richting Lucas merken. Ze wil vrienden blijven met de familie (met name Sofia's gezin natuurlijk!) om vaker met ze op te kunnen trekken en Lucas te kunnen zien. Wat ze heel graag wil is in Sofia's vriendenkring komen, want dan kan ze regelmatig bij hen op bezoek komen.


    [Het is echt sleeeeeecht. :( ]

    Lynn1D schreef:
    Ik zag dat niet zo als een reservering voor beste vriendin. sorryy . Maarr,, ik kan wel tweede beste vriendin toevoegen? Dat is in real life ook vaker zo!


    Oké, top!


    Tijd voor koffie.

    Ik wil wel één van de vriendinnen spelen (lol)

    Naam: Lio Aurora Roberts
    Leeftijd: 17 jaar
    Rol: vriendin van Sofia
    Uiterlijk: donkerblonde krullen, ongeveer 1.70 meter, slank, groene ogen, ze combineert graag gewone kledij met speciale accessoires
    Karakter: Lio is een vriendelijk, maar bijdehand meisje met gevoel voor humor. Ze zegt altijd eerlijk haar mening en kan soms nogal bot overkomen. Toch kan iedereen het erg goed vinden met haar en ze kan mensen bijgevolg erg goed overtuigen en beïnvloeden.
    Extra: Ze vindt het erg moeilijk over haar gevoelens te praten en de enige persoon waar ze alles tegen vertelt, is haar dagboek, waar niemand het bestaan van afweet.

    Voilà!! Ik hoop dat je er iets mee bent, dus alsjeblieft!! (H)
    En ik wil nog zeggen dat het idee me echt super lijkt, dus ik hoop dat ik kan meedoen!!
    En anders word ik sowieso abo!!
    xxx


    Feel the fear, then let it go...

    dankjullie wel allemaal!!
    Zodra,ik thuis ben vull ik het in (:

    Xxxxx


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Oké :)

    Ingevuld (:
    Er moeten nog een paar rollen gevuld worden, als je nog iemand kent, vraag haar/hem dan (:
    Xx


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .