• Dit is een RPG over vampieren..


    sinds het ongeluk dat Sofia heeft gehad, een jaar geleden, is ze veranderd. Ze was al wel veranderd, maar nu helemaal. ---het ongeluk: de auto knalt hard tegen de fiets aan, het meisje (Sofia) rolt over de voorruit en valt er links van af. Ze beweegt niet meer, maakt geen geluid. De auto rijd zonder twijfel door, niemand die haar helpt... Of wel.... Een schim komt uit het duister tevoorschijn, hij loop een rondje langs het lichaam van Sofia, ruikt het bloed en streekt zacht met zijn hand over haar ader.
    Dan bijt hij.----
    Sinds Sofia een vampier is, drie dagen geleden, is ze niet meer naar school gegaan en had ze geen contact met haar vrienden en vriendinnen, of haar vriendje. Ze heeft drie dagen lang niets kunnen drinken, geen bloed gehad. Ze is daardoor ontzettend dun. Zelfs haar ouders weten hier niks van. Gelukkig...
    Haar broer weet ook nog van niks maar wordt nog steeds bedreigt door de achternicht. Sofia krijgt er langzamerhand genoeg van en wil haar broer helpen.. En niet alleen haar broer, maar ook haar zelf helpt ze daarmee. Ze weegt nu amper 50 kilo met haar 1.71.
    Toch durft ze het aan de andere kant ook niet... Er is vast niemand zoals haar....



    Als je het leuk vind, zou je voor deze rollen kunnen gaan (:


    # vriendje van Sofia
    - Jason White || Luccablack0
    # beste vriendinnen van Sofia
    - Lore Megan Kimpe. || MaitePayne
    - Georgina 'Gina' Avery Porsche McFinnegan || Kwijt
    # nog één van de vrienden van Sofia ( VIER JONGENS EN VIER MEIDEN --- NOG EEN MEID BESCHIKBAAR!)
    -- meiden
    1. Aylinn de Koster. || Phobos
    2. Lio Aurora Roberts || Lio
    3. Mara White || docterliza22
    4.
    -- jongens NOG EEN JONGEN !!!!
    1. Aiden Matthew Jase || ZiamStorason
    2. Quinn Easton || Merildae
    3. Kai Damien Rick Dave Dekker || GwnIK
    4.
    # familielid (OUDERS, BROER, ACHTERNICHT)
    -Broer. Lucas Lars Giovanni van Anderes. || GwnIK
    -Moeder. Daria Emiley van Anderes || MaitePayne
    -Vader.
    -Achternicht. Diëm Brianna van Anderes || Merildae


    Als je voor een rol wil gaan, vertel mij dan dit (: ik heb als voorbeeld Sofia ingevuld. Zelf zal ik haar spelen / zijn.

    Naam: Sofia Jeannette van Anderes
    Leeftijd: 16 jaar
    Rol: hoofdpersoon
    Uiterlijk: Lang blond haar met bruine ogen, ze is 1.71 groot en totaal niet dik maar ook niet te dun. Ze draagt vaak merkkleren met een eigen stijl.
    Karakter: ze is erg sociaal en weet precies wat ze wil, ze weet ook goed haar woede en angst onder controle te houden. Ze is wel erg actief en kan veel bewegen.
    Extra: ze is een vampier.



    Regels :

    1. Minimaal 10 regels per keer. (Zinnen)
    2. Update binnen 2 week. Anders lig je er uit.
    3. Als je ook vampier wil worden, AANVRAGEN bij mij.
    4. Andere speciale gevallen (weerwolf e.d. ) zijn ook toegestaan, NA AANVRAAG!
    5. Heb respect voor de andere tegenspelers (:
    6. Maximaal 2 rollen per persoon!



    Succes! En hopelijk maken we er wat leuks van (:

    Het speeltopic is hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=149770&page=last&message=175

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 18:07 ]


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Owh wacht, kan ik beginnen met dat Sofia een week (bijv.) niet meer thuis is begonnen en dat Lucas zich zorgen begint te maken?
    Hihi,,
    En trouwens,, je mist toch nog wat rollen? Ik zou best nog een rol willen invullen ;D
    Als dat mag -.-

    Xxx


    I Gotta A Freezgun, So I Stop The Time

    Aha Ik zie het al! 2 rollen per persoon, en ik heb er eentje, dus ik mag er nog eentje =D
    Ik ga effe invullen!
    Xx


    I Gotta A Freezgun, So I Stop The Time

    Jaaa ! Goed idee!
    En super dat je nog een rol neemt!
    Ik zit te twijfelen of ik er ook nog een zal doen haha (;

    Xx


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    ik wil ook wel nog een rol invullen als je er nog nodig hebt?!xx


    Do what you love, love what you do

    Tuurlijk! Kijk maar eventjes (:


    Luf jullie (H)

    Xxx


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    naam: Daria Emiley van Anderes
    leeftijd:42jaar
    rol: Moeder
    uiterlijk:


    karakter:ze is altijd opgewekt en staat altijd klaar voor haar kinderen,maar soms een beetje te bezorgd
    extra:/


    Do what you love, love what you do

    DankjeWell! Xxx


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    graag gedaan !xxx (H)


    Do what you love, love what you do

    Ik zit te twijfelen of ik misschien een jongensrol op me zal nemen, want die zijn er nog niet zoveel... Nadeel is alleen dat ik helemaaaaal niet goed ben injongens roleplayen D:

    [ bericht aangepast op 11 april 2013 - 20:32 ]

    Dat maakt toch niet uitt!
    Iedereen is normaal en niet perfect ;)
    Xxx


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Hmmmmmm......... Ik denk dat ik dan toch wel een jongen probeer, als het echt niet lukt geef ik dat wel aan en kan (indien iemand dat wil) de rol overnemen en anders verhuist ie gewoon naar een andere stad *tadaaaa problem solved*

    Hahahha top!!!
    Vul je lijstje in?
    Xx


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Ja, ik zal m'n best doen :)

    Top!


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Naam: Kai Damien Rick Dave Dekker
    Leeftijd: 17
    Rol: Beste vriend Sofia
    Uiterlijk: Kai is een jongen met stekelig, kort bruin haar en hij heeft grijze ogen. Hij is niet té dun en niet té dik, dus middelmatig.
    Karakter: Hij is erg charmant, heeft nooit moeite met meisjes en is ook erg slim. Hij kan soms een paar arrogante trekjes hebben maar die zijn meestal niet serieus. Hij houdt van uitdagingen en denkt soms ook niet echt na voordat hij iets doet. Verder kan het een gevoelige jongen zijn maar die kant laat hij meestal niet zien.
    Extra: Hij is Homo. Hij is ook heel erg muzikaal, hij speelt gitaar en piano.

    --

    OMG! Ik heb gewoon de F*CKING tic gekregen om jongens rollen te spelen!!!!
    O.O
    Whihihihi!!!!
    <3
    LufYaah <3

    Xx


    I Gotta A Freezgun, So I Stop The Time