• Dit is een RPG over vampieren..


    sinds het ongeluk dat Sofia heeft gehad, een jaar geleden, is ze veranderd. Ze was al wel veranderd, maar nu helemaal. ---het ongeluk: de auto knalt hard tegen de fiets aan, het meisje (Sofia) rolt over de voorruit en valt er links van af. Ze beweegt niet meer, maakt geen geluid. De auto rijd zonder twijfel door, niemand die haar helpt... Of wel.... Een schim komt uit het duister tevoorschijn, hij loop een rondje langs het lichaam van Sofia, ruikt het bloed en streekt zacht met zijn hand over haar ader.
    Dan bijt hij.----
    Sinds Sofia een vampier is, drie dagen geleden, is ze niet meer naar school gegaan en had ze geen contact met haar vrienden en vriendinnen, of haar vriendje. Ze heeft drie dagen lang niets kunnen drinken, geen bloed gehad. Ze is daardoor ontzettend dun. Zelfs haar ouders weten hier niks van. Gelukkig...
    Haar broer weet ook nog van niks maar wordt nog steeds bedreigt door de achternicht. Sofia krijgt er langzamerhand genoeg van en wil haar broer helpen.. En niet alleen haar broer, maar ook haar zelf helpt ze daarmee. Ze weegt nu amper 50 kilo met haar 1.71.
    Toch durft ze het aan de andere kant ook niet... Er is vast niemand zoals haar....



    Als je het leuk vind, zou je voor deze rollen kunnen gaan (:


    # vriendje van Sofia
    - Jason White || Luccablack0
    # beste vriendinnen van Sofia
    - Lore Megan Kimpe. || MaitePayne
    - Georgina 'Gina' Avery Porsche McFinnegan || Kwijt
    # nog één van de vrienden van Sofia ( VIER JONGENS EN VIER MEIDEN --- NOG EEN MEID BESCHIKBAAR!)
    -- meiden
    1. Aylinn de Koster. || Phobos
    2. Lio Aurora Roberts || Lio
    3. Mara White || docterliza22
    4.
    -- jongens NOG EEN JONGEN !!!!
    1. Aiden Matthew Jase || ZiamStorason
    2. Quinn Easton || Merildae
    3. Kai Damien Rick Dave Dekker || GwnIK
    4.
    # familielid (OUDERS, BROER, ACHTERNICHT)
    -Broer. Lucas Lars Giovanni van Anderes. || GwnIK
    -Moeder. Daria Emiley van Anderes || MaitePayne
    -Vader.
    -Achternicht. Diëm Brianna van Anderes || Merildae


    Als je voor een rol wil gaan, vertel mij dan dit (: ik heb als voorbeeld Sofia ingevuld. Zelf zal ik haar spelen / zijn.

    Naam: Sofia Jeannette van Anderes
    Leeftijd: 16 jaar
    Rol: hoofdpersoon
    Uiterlijk: Lang blond haar met bruine ogen, ze is 1.71 groot en totaal niet dik maar ook niet te dun. Ze draagt vaak merkkleren met een eigen stijl.
    Karakter: ze is erg sociaal en weet precies wat ze wil, ze weet ook goed haar woede en angst onder controle te houden. Ze is wel erg actief en kan veel bewegen.
    Extra: ze is een vampier.



    Regels :

    1. Minimaal 10 regels per keer. (Zinnen)
    2. Update binnen 2 week. Anders lig je er uit.
    3. Als je ook vampier wil worden, AANVRAGEN bij mij.
    4. Andere speciale gevallen (weerwolf e.d. ) zijn ook toegestaan, NA AANVRAAG!
    5. Heb respect voor de andere tegenspelers (:
    6. Maximaal 2 rollen per persoon!



    Succes! En hopelijk maken we er wat leuks van (:

    Het speeltopic is hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=149770&page=last&message=175

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 18:07 ]


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    mijn nicht mischien wel zal der vragen

    naam: Mara white.
    leeftijd 15.
    rol: een vriendin van sofia.
    uiterlijk: lang krullend goud/blond haar. slank licht grijse ogen.
    karakter: Mara is een spontaan meisje. als er gevaar is ze niet erg dapper.
    extra's: ze is doof.

    Oh, eeehmmm, ik heb een 'medische' opmerking: Als iemand een vampier is, is iemands lichaam toch dood? Hoe kan dat lichaam dan vermageren, als het niet meer leeft?

    Mag ik een van de vrienden van Sofia?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik zet de reserveringen erbij!
    En over die medische opmerking.
    Het is zo, dat als een dood lichaam een nieuw leven krijgt : een vampier dus,, dan kan het lichaam daar op aan gepast worden. De ogen en alles zijn immers ook aangepast, dus nu is dat ook zo bij haar buik achtig iets (;


    Xxxx


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Haha,, YES IK HEB DE ROL!
    (Kom er pas na drie dagen achter!!! O.O Stom hea? =()
    Maar ja, YES!
    Ik viel bijna van mijn bed af toen ik zag dat ik de rol had xD
    Je had mijn moeders gezicht moeten zien

    Maar DANK JE!!_O__O__O__O__O__O__O_

    X


    I Gotta A Freezgun, So I Stop The Time

    Wanneer start de RPG? :D

    hoeveel rollen heb je nog nodig?x


    Do what you love, love what you do

    Krielkip schreef:
    Wanneer start de RPG? :D


    I Gotta A Freezgun, So I Stop The Time

    Naam: Georgina 'Gina' Avery Porsche McFinnegan - Vergis je niet, ze is geen kakker! Ze heeft een hekel aan haar -volgens haar veel te lange- naam.
    Leeftijd: 16 Jaar. Ze kan niet wachten tot ze achttien is, en het huis uit mag.
    Rol: Beste vriendin.
    Uiterlijk: Georgina heeft lang, lichtbruin tot donkerblond haar, dat met slag over haar schouders valt. Het komt tot een heel stuk boven haar middel. Meestal draagt ze het los, of in een staart tijdens het hardlopen. Ze kan een heel lief gezichtje opzetten, maar meestal, als ze er niet op let, heeft ze een brutaal gezichtje met opvallende blauw-groene ogen, en verder is ze best knap. Ze is dun, maar dit komt omdat ze sportief is, en daarmee dus ook erg veel conditie heeft. Ze heeft lange benen, en is behoorlijk lang. Zo'n 1.74, maar ze is soms behoorlijk onhandig. Ze geeft niets om uiterlijk, en vergeet soms zelfs haar haar te kammen. Ze draagt het liefst afgetrapte All-Stars, met gescheurde spijkerbroeken en een T-shirt wat lekker zit. Over het algemeen geeft ze niet veel om de meningen over haar van anderen, en draagt dan ook wat ze leuk vindt, niet wat ze mooi vind. Ze hardloopt vaak, dan heeft ze sportschoenen aan, een kort broekje en een sport hemd.
    Karakter: Gina is een brutaal en open meisje. Ze is niet bang om te zeggen wat ze denkt, en ze is absoluut geen lafaard. Ze durft van alles. Bel haar een keer midden in de nacht op, en vraag of ze wilt Bungee-Jumpen, en ze zal zonder aarzelen nadenken. Ze is erg sportief en houdt het liefst van hardlopen. Gina is dus open over haar meningen, en ze is totaal niet op haar mondje gevallen, maar toch duurt het een tijdje voor ze je vertrouwd. Zo weet bijna niemand, behalve haar twee beste vriendinnen over haar huissituatie, en hoe ze zich nu echt voelt. Gina wilt graag heel veel dingen kunnen, en speelt ook Gitaar en een beetje Bas. Dit komt ook voort uit het feit dat ze een minderwaardigheidscomplex heeft. Waarom? Dat lees je bij extra. Gina wilt verder ook zo snel mogelijk het huis uit, en kan heel verantwoordelijk zijn. Ze is namelijk erg betrouwbaar, en je kunt haar elk geheim toevertrouwen, ze doet voor haar vriendinnen alles, omdat ze trouw is, maar ook omdat ze haar houvast zijn. Gina denkt dat alle mensen wel iets slechts in zich hebben, maar dat sommige mensen dat iets meer dan anderen hebben. Toch is ze geen pessimist: Ze is hoogstwaarschijnlijk de grootste optimist die je zult kennen.
    Extra: Gina heeft al sinds jonge leeftijd haarzelf moeten opvoeden. Haar moeder is een belangrijk mode-visagiste en reist de wereld rond, terwijl haar vader een belangrijk zakenman is, wat veel Geld oplevert. Gina krijgt de mooiste geschenken, en heeft veel landen gezien, maar dit alles zou ze zo inruilen voor wat aandacht en liefde van haar ouders. Die laten haar vaak alleen en gaan zelf op reis, waardoor Gina vaak haar ouders moet missen, en ze voor zichzelf moet zorgen. Klinkt leuk, zou je zeggen, maar dat is het allang niet meer. Daardoor is Gina ook een gevoel voor verantwoordelijkheid gaan ontwikkelen, en heeft ze een minderwaardigheidscomplex en wilt ze altijd de beste zijn. Ze denkt dat als ze iets geweldigs doet in haar leven, ze eindelijk opvalt in het drukke leven van haar ouders.


    Tijd voor koffie.

    Super bedankt voor de reacties!!
    Jullie mogen al wel een stukje posten, maar,, we hebben nog een paar rollen nodig,,,


    Xxxx


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Okay, ik ga vanaaf beginnen met een stukje! Kan je alstjeblieft zeggen hoe ik moet beginnen, en met dat bedoel ik:
    Is Ze al weg?
    enz


    Xxxx


    I Gotta A Freezgun, So I Stop The Time

    Wie bedoel je met Ze? :$


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Hoofdpersoon -.- Srry was de naam effe vergeten. *Kijkt boven aan de pagina*
    Ik: SOFIA!
    Yay!
    X


    I Gotta A Freezgun, So I Stop The Time

    Je bedoelt of ze al vampier is of ze al dood is ? Hahah ik snap het niet,,
    Ligt aan mij btw ;)
    Xxx


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .