• Dit is een RPG over vampieren..


    sinds het ongeluk dat Sofia heeft gehad, een jaar geleden, is ze veranderd. Ze was al wel veranderd, maar nu helemaal. ---het ongeluk: de auto knalt hard tegen de fiets aan, het meisje (Sofia) rolt over de voorruit en valt er links van af. Ze beweegt niet meer, maakt geen geluid. De auto rijd zonder twijfel door, niemand die haar helpt... Of wel.... Een schim komt uit het duister tevoorschijn, hij loop een rondje langs het lichaam van Sofia, ruikt het bloed en streekt zacht met zijn hand over haar ader.
    Dan bijt hij.----
    Sinds Sofia een vampier is, drie dagen geleden, is ze niet meer naar school gegaan en had ze geen contact met haar vrienden en vriendinnen, of haar vriendje. Ze heeft drie dagen lang niets kunnen drinken, geen bloed gehad. Ze is daardoor ontzettend dun. Zelfs haar ouders weten hier niks van. Gelukkig...
    Haar broer weet ook nog van niks maar wordt nog steeds bedreigt door de achternicht. Sofia krijgt er langzamerhand genoeg van en wil haar broer helpen.. En niet alleen haar broer, maar ook haar zelf helpt ze daarmee. Ze weegt nu amper 50 kilo met haar 1.71.
    Toch durft ze het aan de andere kant ook niet... Er is vast niemand zoals haar....



    Als je het leuk vind, zou je voor deze rollen kunnen gaan (:


    # vriendje van Sofia
    - Jason White || Luccablack0
    # beste vriendinnen van Sofia
    - Lore Megan Kimpe. || MaitePayne
    - Georgina 'Gina' Avery Porsche McFinnegan || Kwijt
    # nog één van de vrienden van Sofia ( VIER JONGENS EN VIER MEIDEN --- NOG EEN MEID BESCHIKBAAR!)
    -- meiden
    1. Aylinn de Koster. || Phobos
    2. Lio Aurora Roberts || Lio
    3. Mara White || docterliza22
    4.
    -- jongens NOG EEN JONGEN !!!!
    1. Aiden Matthew Jase || ZiamStorason
    2. Quinn Easton || Merildae
    3. Kai Damien Rick Dave Dekker || GwnIK
    4.
    # familielid (OUDERS, BROER, ACHTERNICHT)
    -Broer. Lucas Lars Giovanni van Anderes. || GwnIK
    -Moeder. Daria Emiley van Anderes || MaitePayne
    -Vader.
    -Achternicht. Diëm Brianna van Anderes || Merildae


    Als je voor een rol wil gaan, vertel mij dan dit (: ik heb als voorbeeld Sofia ingevuld. Zelf zal ik haar spelen / zijn.

    Naam: Sofia Jeannette van Anderes
    Leeftijd: 16 jaar
    Rol: hoofdpersoon
    Uiterlijk: Lang blond haar met bruine ogen, ze is 1.71 groot en totaal niet dik maar ook niet te dun. Ze draagt vaak merkkleren met een eigen stijl.
    Karakter: ze is erg sociaal en weet precies wat ze wil, ze weet ook goed haar woede en angst onder controle te houden. Ze is wel erg actief en kan veel bewegen.
    Extra: ze is een vampier.



    Regels :

    1. Minimaal 10 regels per keer. (Zinnen)
    2. Update binnen 2 week. Anders lig je er uit.
    3. Als je ook vampier wil worden, AANVRAGEN bij mij.
    4. Andere speciale gevallen (weerwolf e.d. ) zijn ook toegestaan, NA AANVRAAG!
    5. Heb respect voor de andere tegenspelers (:
    6. Maximaal 2 rollen per persoon!



    Succes! En hopelijk maken we er wat leuks van (:

    Het speeltopic is hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=149770&page=last&message=175

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 18:07 ]


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Ik heb een vraagjee: Mag ik een speciaal geval spelen? :D

    Naam: Quinn Easton
    Leeftijd: 16 jaar (30-09)
    Rol: Vriend in de vriendenkring van Sofia
    Uiterlijk:



    Quinn heeft halflang, warrig bruin haar en donkerbruine ogen. Hij besteedt meestal veel tijd aan zijn kapsel en zit er (zonder dat hij het zelf doorheeft) regelmatig aan te plukken. Zijn kledingstijl is simpel; Meestal een spijkerbroek, gympen en een T-shirt. Dit verandert vrijwel nooit. Hij is niet dik, maar ook niet dun. Verder is hij niet bepaald gespierd. In totaal is hij een leuke jongen.

    Innerlijk: Quinn is een vrolijke jongen. Hij is verschrikkelijk kinderachtig en haalt de irritantste grappen uit, wanneer hij daar maar zin in heeft. De meeste mensen raken op den duur geërgerd aan hem, maar of Quinn daar naar luistert, is de vraag. Verder is hij een optimist: Hij ziet het positieve in mensen en is altijd in voor een praatje. Quinn gaat helaas regelmatig te ver met zijn grappen en kan daarmee anderen kwetsen of beledigen, wat hij ongelukkig genoeg zelf niet doorheeft.
    Extra: Quinns vader is een weerwolf. Zijn vader is gebeten toen Quinn acht jaar was, en heeft alles dus van dichtbij meegemaakt: De transformatie van mijn vader en het gedoe met de maanfasen. Niemand weet dit, behalve Quinn, zijn moeder en natuurlijk ook zijn vader. Weerwolven zijn in oorlog met de vampiers en daarom heeft Quinn een negatief beeld van hen.

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 22:09 ]

    Hier komt het eerste stukje!!!!:

    Het is nou al een week geleden dat Sofia is verdwenen. Spoorloos verdwenen. Ik kan niet verder. Niet verder zonder mijn zusje. Mijn zusje was mijn alles. Nu ben ik een en maal leegte. ''Lucas kom je eten?'' vroeg Mam. ''Nee, ik heb geen honger!'' riep ik terug. ''Kom op Lucas, je moet eten. Zo wordt je er niet beter van.'' Zei Mam toen ze mijn kamer binnen kwam gelopen. ''Oké, oké.'' mompelde ik en ik liep naar de keuken. Ik pakte mijn bord eten en at het op. Opeens ging de bel. Mam liep naar de deur en deed open. ''Lucas, Diëm is er!'' riep ze en ze liep met Diëm naar binnen. Shit.

    Whoop Whoop!
    Wat gaat er nu gebeuren????
    O.O
    Mjajajajaja!
    Ik weet het zelf nog niet hahahaha
    Krielkip help me!
    Ga snel verder met het volgende stukje!
    Het ligtt helemaal in jou handen =P
    Hahahahaha
    Als je wilt he, ik dwing niet!
    XXX


    I Gotta A Freezgun, So I Stop The Time

    [Moet hier niet een apart stukje topic voor gemaakt worden? Anders lopen rollen & speltopic door elkaar]

    Krielkip schreef:
    [Moet hier niet een apart stukje topic voor gemaakt worden? Anders lopen rollen & speltopic door elkaar]

    Hihihi,, uhm ik weet niet :O
    Als het wel zo ik post ik het stukje wat ik daarstraks heb gedaan wel effe op dat stuk!!
    Im Sorry!!!
    XxXx
    *Had het meer en deels tegen Lynn1D !*


    I Gotta A Freezgun, So I Stop The Time

    Hahaha, nouja, we zien wel ;)
    Ik post sowieso morgen, want ik moet zo afsluiten en ik wil wel een post van een goede kwaliteit hebben :P

    Hahaha ja en ik ga slapen!!!
    Ik ben KAPOT!
    Byee!!
    xx


    I Gotta A Freezgun, So I Stop The Time

    Heeyy
    Wat voor speciaal gebal ? Kan je privebericht sturen?
    En ik zal een speeltopic aanmaken!
    Toch , leuk stukje!!!!

    Tot morgen dan hea (;

    Xxxxx


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    hey leuk stukje GwnlK
    ga waarschijnlijk ook morgen een stukje posten
    xxx

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 11:02 ]


    Do what you love, love what you do

    MaitePayne
    BEDANKT!!! =D
    I'm so happy now =D


    I Gotta A Freezgun, So I Stop The Time

    {Ik begin dat ze naar school gaat, oké?}

    Georgina 'Gina' Avery Porsche McFinnegan
    Een diepe zucht verliet mijn mond. Drie dagen duurde de vermistheid van mijn beste vriendin Sofia al, en nog nooit had ik zo lang in afwezigheid van haar geleefd. Samen met Lore was het nog steeds wel gezellig, maar het was anders, niet leuk, anders. Er was een zekere leegte ontstaan, die niet opvulbaar leek te zijn. Op verschillende plaatsen had ik al gezocht, maar het was tervergeefs geweest: Sofia was spoor- en spoorloos verdwenen. Ik liet mijn rugtas over mijn schouders glijden. Het was bijna tijd voor school, maar sinds drie dagen kon ik mijn concentratie niet bewaren voor dingen zoals school. Ik stapte op mijn fiets: Ik had immers nog een lange tocht voor de boeg.

    De frisse lente wind vloog door mijn haren en liet ze opspringen alsof ze aan het dansen waren. De wind was net niet warm genoeg voor een lentejas, en net niet koud genoeg voor een winterjas. Wispelturig weer, maar ik had toch besloten mijn zomerjas aan te trekken. Kippenvel vormde zich over mijn armen, en ik schoof mijn koptelefoon iets verder over mijn oren, en keek onderweg uit naar een teken, of signaal van Sofia.


    Tijd voor koffie.

    @Kwijt
    Woww O.O Zo mooi geschreven!! TALENT!
    Haha,
    Xx


    I Gotta A Freezgun, So I Stop The Time

    Mooooii!
    Zou je het ook kunnen posten in het speel topic ?

    Xxx


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    GwnIK schreef:
    @Kwijt
    Woww O.O Zo mooi geschreven!! TALENT!
    Haha,
    Xx


    Eh, Bedankt (:


    Tijd voor koffie.

    Lynn1D schreef:
    Mooooii!
    Zou je het ook kunnen posten in het speel topic ?

    Xxx


    Wil je even een link posten van het speel topic?? =]

    Kwijt schreef:
    GwnIK schreef:
    @Kwijt
    Woww O.O Zo mooi geschreven!! TALENT!
    Haha,
    Xx


    Eh, Bedankt (:


    Geen dank =P


    Xx


    I Gotta A Freezgun, So I Stop The Time