• Oké, ik moest dit even kwijt. Ergens vind ik het best wel vet dat dit gedaan wordt door de school, maar aan de andere kant kan dit ook als teken van zwakheid van de school gezien worden..
    Wat is jullie mening?


    Het Noorse ministerie van Onderwijs vreest dat veel scholieren in een uithoek van het land niet komen opdagen bij hun tentamens, omdat Justin Bieber die week twee concerten geeft in de hoofdstad Oslo.

    Om die reden zijn de tentamenroosters dusdanig aangepast dat de Bieber-fans de dagen na de shows niet in de schoolbanken hoeven te verschijnen. Het gaat om scholen in de regio van Ålesund, ten noordwesten van Oslo, circa 550 kilometer verwijderd van Oslo. De reistijd naar Oslo bedraagt ruim 7 uur.

    Minister van Onderwijs Kristin Halvorsen zegt dat scholen zelf bepalen wanneer tentamenweken plaatsvinden. 'En als ze denken dat er enige aanleiding is om data aan te passen, dan hebben ze die bevoegdheid', aldus Halvorsen. 'We zijn allemaal 14 geweest en we weten hoe we kunnen opgaan in andere interesses.'

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 13:18 ]


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Dat vind ik echt belachelijk. School hoort voor te gaan, niet dingen te verschuiven voor al die zielige fans.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het dom dat het Noorse ministerie van Onderwijs zich aanpast aan Bieber. Als die meisjes hun tentamens willen missen, is dat toch lekker hun eigen keus?


    You are beautiful, you are love.

    Michonne schreef:
    Dat vind ik echt belachelijk. School hoort voor te gaan, niet dingen te verschuiven voor al die zielige fans.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sjees, waar gaat het heen met deze wereld :W


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Michonne schreef:
    Dat vind ik echt belachelijk. School hoort voor te gaan, niet dingen te verschuiven voor al die zielige fans.


    From these ashes, I will rise

    Hahaha genius.


    Life is hard and then we die

    Oh, ik snap het wel. Justin bieber is zo'n idioot dat je na een concert van hem niet meer instaat bent enige intellectuele inspanning te leveren doordat ie je heeft aan gestoken. Ernstige gevallen schijnen nogal eens belangrijke gelegenheden voorbij te laten gaan om te gamen, of geloven dat de wetten der mensen niet meer voor hun gelden (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Michonne schreef:
    Dat vind ik echt belachelijk. School hoort voor te gaan, niet dingen te verschuiven voor al die zielige fans.


    comfort in c h a o s

    Michonne schreef:
    Dat vind ik echt belachelijk. School hoort voor te gaan, niet dingen te verschuiven voor al die zielige fans.


    Ex astris, sciencia

    Waarschijnlijk voelen ze het zelf ook aankomen dat die lui gaan spijbelen. Krijg je het gedonder van overmatig veel herexamens en verspilde tijd en moeite die makkelijk voorkomen kan worden door de datum te verschuiven. Goed initiatief en een goed gebaar naar de jeugd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik snap het ergens wel. Het is niet dat Justin Bieber zo'n goed voorbeeld is dat fans gaan denken van: "Hey, eigenlijk zijn tentamens belangrijker dan dit concert!"
    Maar goed, het licht natuurlijk ook aan de fans zelf. Zo gestoord dat ze met hun leven niks meer wil aanvangen buiten geilen op Justin.
    Maar ik ben het er niet mee eens dat dat Noors ministerie dit doet. Justin Bieber is God niet. -.-


    Take me to wonderland

    Hashirama schreef:
    Waarschijnlijk voelen ze het zelf ook aankomen dat die lui gaan spijbelen. Krijg je het gedonder van overmatig veel herexamens en verspilde tijd en moeite die makkelijk voorkomen kan worden door de datum te verschuiven. Goed initiatief en een goed gebaar naar de jeugd.


    Maar aan de andere kant laten ze ook zien dat concerten belangrijker zijn dan school en dat iedereen ombuigt naar degene die naar het concert gaat. Alsof de jeugd van tegenwoordig nog niet genoeg denkt dat de wereld om hen draait en plaats van andersom.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Dat vind ik echt belachelijk. School hoort voor te gaan, niet dingen te verschuiven voor al die zielige fans.


    •*• Lululu •*•

    Michonne schreef:
    Dat vind ik echt belachelijk. School hoort voor te gaan, niet dingen te verschuiven voor al die zielige fans.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Michonne schreef:
    (...)

    Maar aan de andere kant laten ze ook zien dat concerten belangrijker zijn dan school en dat iedereen ombuigt naar degene die naar het concert gaat. Alsof de jeugd van tegenwoordig nog niet genoeg denkt dat de wereld om hen draait en plaats van andersom.
    Naja, misschien heeft de school ervoor gekozen omdat ze betere tentamenresultaten willen hebben. Dit kan namelijk ervoor zorgen dat de school beter staat aangeschreven, wat ook erg bevorderlijk is. Ik kan het me dus wel voorstellen dat ze het verschuiven. Je kunt toch niet opboksen tegen gillende tienermeisjes. :P


    Life is hard and then we die