• Oké, ik moest dit even kwijt. Ergens vind ik het best wel vet dat dit gedaan wordt door de school, maar aan de andere kant kan dit ook als teken van zwakheid van de school gezien worden..
    Wat is jullie mening?


    Het Noorse ministerie van Onderwijs vreest dat veel scholieren in een uithoek van het land niet komen opdagen bij hun tentamens, omdat Justin Bieber die week twee concerten geeft in de hoofdstad Oslo.

    Om die reden zijn de tentamenroosters dusdanig aangepast dat de Bieber-fans de dagen na de shows niet in de schoolbanken hoeven te verschijnen. Het gaat om scholen in de regio van Ålesund, ten noordwesten van Oslo, circa 550 kilometer verwijderd van Oslo. De reistijd naar Oslo bedraagt ruim 7 uur.

    Minister van Onderwijs Kristin Halvorsen zegt dat scholen zelf bepalen wanneer tentamenweken plaatsvinden. 'En als ze denken dat er enige aanleiding is om data aan te passen, dan hebben ze die bevoegdheid', aldus Halvorsen. 'We zijn allemaal 14 geweest en we weten hoe we kunnen opgaan in andere interesses.'

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 13:18 ]


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    DarkSavior schreef:
    Leer het goed te gebruiken. Ik word er gek van dat mensen het zo verkrachten --'

    Gezien hoe jij iedere keer raged, gebruiken ze het prima.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Blazerer schreef:
    (...)
    Gezien hoe jij iedere keer raged, gebruiken ze het prima.

    Goed, daarin heb je een punt, maar in de context waarin zij het gebruikt klopt het niet :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)

    Leer het goed te gebruiken. Ik word er gek van dat mensen het zo verkrachten --'


    Het spijt me zeer als ik je beledigd hebt, en je daarbij nodig vond te reageren. Helpt het als ik zeg dat ik het woordje "trol" met veel liefde heb verkracht?


    Alleen maar tranen van geluk

    Gifted schreef:
    (...)

    Het spijt me zeer als ik je beledigd hebt, en je daarbij nodig vond te reageren. Helpt het als ik zeg dat ik het woordje "trol" met veel liefde heb verkracht?

    Not really :Y) Leer het gewoon goed te gebruiken, zoals je Nederlandse taal ook goed hoort te begrijpen niet woorden randomly een andere betekenis kan geven.

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 22:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Not really :Y) Leer het gewoon goed te gebruiken, zoals je Nederlandse taal ook goed hoort te begrijpen niet woorden randomly een andere betekenis kan geven.


    Gelukkig ben jij er dan om al die mensen die zo graag die woorden verkrachten, te verbeteren, haha! ;---)


    Alleen maar tranen van geluk

    Gifted schreef:
    (...)

    Gelukkig ben jij er dan om al die mensen die zo graag die woorden verkrachten, te verbeteren, haha! ;---)


    I shall fulfill my duty!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tja, real life suck


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    overigens *troll


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Word ik doodgeschoten als ik zeg dat ik het woord 'troll' maar niks vind?


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    Word ik doodgeschoten als ik zeg dat ik het woord 'troll' maar niks vind?

    Nope. Ik vind het ook een lelijk woord en al helemaal als het vernederlandst wordt uitgesproken :Y) Maar goed daar is het Nederlands goed in.

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 0:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hoe ver kan het gaan? Ik bedoel school zou toch voor moeten gaan en niet een of ander concert van Justin Bieber, ik vind het gewoon belachelijk.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Michonne schreef:
    Dat vind ik echt belachelijk. School hoort voor te gaan, niet dingen te verschuiven voor al die zielige fans.


    Tijd voor koffie.

    Voor de school zelf is dit inderdaad een goede zet, omdat een school niks anders wil dan elk jaar zoveel mogelijk diploma's uitreiken en dat gaat niet als deze gillende tienermeisjes er allemaal naar fluiten.
    Maar verder moeten die pubers zelf zo ver zijn, dat ze gewoon moeten leren voor school, ook al hebben ze een concert.
    Het initiatief hoort niet alleen van de school uit te komen.


    Tell me about it, stud.

    Itami schreef:
    Word ik doodgeschoten als ik zeg dat ik het woord 'troll' maar niks vind?

    Ik moet nog steeds aan dit schattige wezentje denken als ik het ergens zie staan.
    En dat zal waarschijnlijk ook altijd het enige zijn wat ik bij dat woord denk. (cat)



    En wat betreft die school, dit dus:
    Michonne schreef:
    Dat vind ik echt belachelijk. School hoort voor te gaan, niet dingen te verschuiven voor al die zielige fans.


    Chaos is a ladder.