• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.



    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Infelia
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall - Amy TomlinsonArriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Llamarmy


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    1 mei, over 9 dagen, hebben de jongens een concert in London.

    Vandaag, 1 mei is het concert.


    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 18:25 ]


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne
    Ik glimlachte wat wrang en kusje haar zacht terug. Ik was er niet blij mee, maar ik kon en wilde haar niet dwingen. Ik schudde met een klein lachje mijn hoofd bij haar opmerking. "Dat is zeker waar." Ik dronk mijn mok leeg en knabbelde mijn donut op. "Zullen we dan maar naar ZAYN gaan?" Ik stond op en hield mijn arm uitnodigend naar haar uit. Ik had er geen zin in, maar het moest gebeuren. Rustig liep ik met haar over straat terug naar het complex. Niet veel later stonden we voor zijn deur. Zacht klopte ik 4 keer en wachtte half angstvallig af.


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik grinnikte even en knikte. Dan maar naar Zayn, we konden namelijk geen tijd meer rekken en het moest een keer gebeuren. Ik zuchtte en liep zwijgend naar het complex waar Zayn woonde. Ik woonde nog bij mijn ouders, maar later wilde ik ook een appartement in ditzelfde complex. Mijn mondhoeken krulden langzaam omlaag en zuchtte nogmaals. Dit ging een werkelijke hel worden voor mij en misschien ook voor Liam. Ik wist niet of Zayn de verklaring zou geloven en als hij het ging geloven was het de grootste wonder ooit. Ik grinnikte even en ging op Liam's schouder leunen terwijl ik op mijn tenen stond.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Reactie komt zo]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [mijn volgende reactie komt morgen ochtend vroeg]


    Bowties were never Cooler

    [Lavigna --> Infelia]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlinson:

    Langzaam open ik mijn ogen. Ik kijk naast me. Daar is ze, Ophelia. Ik kon wel uren naar haar kijken. Ik ging rechtop zitten en rekte me even uit. Ik sloeg de dekens van me af enstapte uit bed. Ik aaide nog even over Ophelia haar haar en gaf haar nog een kus op haar voorhoofd. Ik liep naar de keuken. Ik pakte een dienblad, een theekopje, een glaasje, een bord en bestek. Ik zette warm water op en pakte een zakje bosvruchten thee. Ook pakte ik jus d'orange en schonk het in het glaasje. Ik stop de jus d'orange terug in de koelkast en doe een broodje in de oven. Als die aan staat is het warme water ook klaar. Ik schenk het in het theekopje. Ik legde het zakje in het kopje en beweegde het in het water. Ik haal het zakje er uit, en leg het in de wasbak. Ik pak een croissantje en leg het op het bordje. Ik kijk in een kastje. Hmm... moeilijk. Ik kies toch de jam. Ik haal het uit het kastje en pak een roos. Dan is de oven ook al klaar. Ik pak het broodje er uit. Ik gooi het broodje van mijn ene naar mijn andere hand omdat hij zo heet is. Ik snikjd hem open en doe er jam op. Ik stop de jam terug en leg het broodje op het bordje. Ik leg alles op het dienblad, ook de roos. Ik loop langzaam de kamer in en leg het dienblad op het tafeltje naast Ophelia. Ondertussen kijk ik tv.


    | Sorry voor het lange wachten. x |

    Ophelia Annabelle Payne
    Er rolt een protesterende kreun over mijn lippen als het geluid van monotone nieuwsstemmen mijn oren bereikt en ervoor zorgt dat ik niet anders kan dan mijn ogen te openen. Uit automatisme glijden mijn ogen als vanzelf naar de wekker naast het bed. De rode cijfertjes geven aan dat het ochtend is. Veel te vroeg. Ik murmel hoofdschuddend binnensmonds terwijl ik een kussen over mijn gezicht trek en de geur ervan diep en tevreden opsnuif. Louis. Mijn Louis.
    Een bedachtzame glimlach krult mijn mondhoeken omhoog als het bekende geluid van mijn telefoon door de kamer weerklinkt. Als ik het me goed herinner, ligt deze ergens op de grond. Bij de gedachten aan vannacht krullen mijn wenkbrauwen enigszins bedenkelijk samen. Liam zou me vermoorden, nadat hij Louis alle hoeken van de kamer had laten zien - als hij dit te weten zou komen. En tegelijkertijd kon het me helemaal niets meer schelen wat Liam dacht: ik hield van Louis, en ik wilde de rest van mijn leven met hem doorbrengen. Waarom zou ik moeten wachten tot Liam het ooit zou toestaan?
    Tevreden met deze conclusie wikkelde ik de deken om mijn naakte lichaam heen, voor ik enigszins slaperig op zoek ging naar het witte toestel.
    Toen ik deze eindelijk gevonden had, wist ik maar al te goed van wie alle sms'jes waren. Voornamelijk mijn ouders hadden de boel aardig ondergespamt.
    Nee, wat dat betreft stonden ze aan Liam zijn kant. Ik rolde kort met mijn ogen: als mijn ouders eens wisten wat hij en Marie-Anne uitspookten. Ik vond mezelf een aardig engeltje ten opzichten van hem.
    Een vertederde glimlach verscheen rond mijn lippen toen ik het ontbijt in zicht kreeg, en Louis, voor wie ik opstond om met deken en al naar hem toe te waggelen zodat ik een kus tegen zijn lippen kon drukken. 'Je bent veel te lief voor me, Lou.' Murmelde ik zachtjes, terwijl ik mezelf kort uitrekte.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Louis Tomlinson:

    Ik hoor wat geluiden naast me. Direct schuiven mijn ogen naar Ophelia. Ik wacht tot ik zeker weet dat ze wakker is. Ze pakt haar mobiel. Ja, ze is wakker. Dan draait ze zich om en drukt ze een kus tegen mijn lippen. Direct toen ze me aanraakte werd ik warm van binnen. 'Je bent veel te lief voor me, Lou.' zegt ze opeens tegen me. 'Helemaal niet, dit is wat je verdient' . Het verraste me hoe snel ik reageerde, maar het was wel logisch.
    Ik zette mijn neus tegen die van haar. 'Morning beautiful' zeg ik tegen Ophelia en direct krijg ik een brede glimlach op mijn gezicht. Ik herinner me opeens gisteravond. 'Heb je... er spijt van?' Het was wel een mooie avond. Opeens schiet me iets te binnen.
    Ik schiet overeind. 'Hebben we wel... bescherming gebruikt?' NEE! Dat kan niet, of wel? Ik richt me op Ophelia. Ik kijk hoe zij reageert. Voor haar zal het vast nog harder aankomen. Fuck man! Bijna letterlijk. Ik pak Ophelia haar hand vast en kijk bezorgd naar haar. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik ben helemaal leeg...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ophelia Annabelle Payne
    'Nee, geen spijt.' Vertel ik hem met een slaperige glimlach, terwijl ik me opnieuw op het bed laat zakken. Een frons verschijnt echter boven mijn wenkbrauwen zodra Louis zich in paniek tot mij richt. Na nog een blik op de wekker, en een gaap die over mijn lippen rolt - kan ik niet anders dan geruststellend over zijn wangen strijken. 'Het was gister, Lou. Serieus, heeft Liam je zo getraumatiseerd?' Nog altijd niet geheel wakker krul ik me opnieuw tussen de warboel van dekens en kussens op, terwijl ik Louis naar me toe trek om te voorkomen dat hij straks de hele buurt in paniek bij elkaar schreeuwt.
    'Je maakt je zoveel zorgen.. Ik dacht dat ik degene was die dat hoorde te doen,' prevel ik murmelend terwijl ik mijn gezicht kort tegen zijn borst druk. Het is lief dat hij zich zoveel zorgen om me maakt, maar om nu over zulke dingen na te denken? Mijn gedachten zijn nog niet eens wakker, laat staan het deel van mij dat nadenkt. Bovendien is het eerste dat ik zal moeten bedenken, hoe ik het Liam ga vertellen. Hoewel ik mijn belofte aan hem heb gebroken, ben ik geen leugenaar. Ik ga het hem vertellen, later. Samen met de preek dat ik oud genoeg ben om mijn eigen keuzes te maken. Louis is eenentwntig, misschien niet helemaal geestelijk, maar officieel is het een mooi, volwassen getal. Daarnaast ben ik over negen maanden achttien, en dan kunnen ze me helemaal niets meer afdwingen. Wat mij betreft waren daarmee de problemen voor deze morgen de wereld uit.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Sorry voor het wachten.]
    Zayn Malik
    Het liggen in bed duurde minder lang dan gehoopt toen er op de deur geklopt werd. Ik zuchtte, duidelijk nog vermoeid en liet Chayenne met veel tegenzin los. Ik trok snel een shirt en een joggingbroek aan voordat ik de slaapkamerdeur opende en mijn weg naar de voordeur startte. Ik deed de slaapkamerdeur zachtjes dicht, zodat Chay nog door kon slapen en liep op blote voeten naar de voordeur toe. Inderdaad, Liam en Marie-Anne stonden samen voor de deur. Bij het zien van Liam's gezicht borrelde de woede die ik in me had al op, maar ik besloot om rustig te blijven voor Marie-Anne. Ik opende zachtjes de deur en knikte ze vriendelijk toe toen ze in mijn gezichtsveld kwamen.
    Ik liep naar de bank en plofte neer, wachtend op een verklaring over het hele gedoe.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Louis tomlinson:

    ''Maar... dus jij?! Ik dacht er niet aan om een gezin te stichten. Ik dach dat we gewoon... en nu.''Godver ik kom gewoon niet uit mijn woorden. Ophelia rekende dus op een gezin. 'Phee, ik ben hier nog niet klaar voor, ik kan op dit moment niet zorgen voor een kindje!' Ik weet even niet of ik dat zelf zei, of dat dat de stemmen van de jongen mijn ouders en de fans waren. Ik gooi de dekens van me af en trek mijn onderbroek aan. Ik sjok naar de badkamer en gooi water in mijn gezicht.
    'Je moet het nu niet verkeerd opvatten, ik wil mijn hele leven bij jou zijn, maar... nu? ' Het kan niet. Of zit dat alleen in mijn hoofd door iedereen die het me verteld. Ik loop naar Ophelia en geef haar een stevige knuffel. Er rollen tranen over mijn wangen. ''Het word lastig maar het is niet onmogelijk.' Fluister ik in haar oor. Ik laat haar los en kijk in haar ogen. Ik weet niet hoe ik nu moet regeren. Het is EEN EN AL CHAOS!!! In mijn hoofd dan...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam James Payne
    Ik zag direct de woede in Zayn's ogen toen hij me zag. Voorzichtig liep ik zachter hem aan naar de woonkamer met Marie-Anne aan mijn hand. "Wil je alsjeblieft gewoon luisteren?" vroeg ik voor ik begon met mijn uitleg. "De zwangerschap is een valse positief geweest. We zijn allebei nog maagd." Dat was misschien wel hetgene wat hij minder graag wilde horen, maar alsnog goed nieuws. "Daarbij ben ik nooit vreemd gegaan. De foto's zijn ofwel van 2 jaar geleden ofwel gephotoshopt. Ik zou Marie-Anne nooit verraden. Je weet dat ik zo niet ben, Zayn." Ik keek wat angstvallig naar hem in de hoop te zien dat hij me geloofde.


    Bowties were never Cooler

    Ophelia Annabelle Payne
    'Sst, hé. Rustig aan, gek.' Ik wrijf enigszins verstoord in mijn ogen, voor ik een hand door mijn lokken haal en mijn ogen zo helder mogelijk op Louis richt. 'Ik ben echt niet zwanger van één nachtje geen bescherming gebruiken, sukkel. En daarbij.. zie ik er soms zwanger uit? Want misschien ga ik wel iets te vaak naar de starbucks maar.. weet je, eten is heel makkelijk als je een vriendje hebt dat altijd op reis is.' Er rolt nog een gaap over mijn lippen als ik opsta om naar de badkamer te lopen. Ik heb een douche nodig om wakker te worden, en dus was ik alles van me af voor ik me opnieuw in de slaapkamer waag, waar ik enkele kledingstukken bij elkaar gris die ik vervolgens langzaam aantrek. Als mijn telefoon opnieuw zoemt, glijdt mijn blik een tikje geërgerd naar het scherm.
    'Maak je geen zorgen, oké? Ik ben ook nog niet klaar om moeder te zijn, Lou. Zie je het voor je? De zeventienjarige Ophelia Payne - moeder van het jaar. Nee, dat zie ik niet gebeuren.' Ik schenk hem een schaapachtige glimlach terwijl ik mijn telefoon voor het eerst in dagen met tegenzin opneem.
    Zoals te verwachten viel is het mijn moeder, waarbij ik de hoorn van mijn oor moet houden om niet geheel doof en duizelig te worden van haar hoge, bozige stem.
    'Luister, mam. Ik heb hoofdpijn. Ik zie je vanmiddag.' Met die woorden schud ik mijn hoofd kort voor ik ophang en mezelf op het bed laat vallen.
    'Tomlinson, je bezorgd me hartverzakkingen met die paniekaanvallen van je.' Ik knik wijselijk terwijl ik op mijn buik rol zodat ik hem kan aankijken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 20:18 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Marie-Anne Malik

    Ik keek lipbijtend naar de twee belangrijkste jongens uit mijn leven. Mijn broer en mijn vriend waar ik nog zo van houd. ''Euhm, is het goed als ik even naar boven ga? Ik ben wat kleren hier vergeten van de vorige keer..'' zei ik en liet Liam's hand los. ''En jij, jij moet je inhouden.'' siste ik naar Zayn toe en knikte. Ik liep naar boven en pakte mijn kleren uit Zayn's kast. Ik ging wel soms logeren bij hem, maar dat was een paar maanden geleden, voor hij wegging op tour. Zuchtend liet ik me op een stoel ploffen en friemelde wat met mijn kleren. De jongens moesten het maar alleen oplossen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlinson:

    'Tomlinson, je bezorgd me hartverzakkingen met die paniekaanvallen van je.' zegt ze tegen me. Ik pak haar bij haar schouders. 'Denk eens goed na! Begrijp je het dan niet? Maar als jij het zegt... Maar ik zou toch maar een test doen als ik jou was.' Ik plof weer neer op het bed en kijk naar het plafond. Ik zucht een keer diep. Misschien maak ik me veel te druk, misschien is er niks aan de hand. Ik kijk naar Ophelia en merk dat ze nog niet aangekleed is. Ik zeg er niks van en loop met een plagerige glimlach op haar af. Ik geef haar een liefdevolle kus, en mijn handen liggen op haar schouders. Langzaam bewegen ze zich naar haar borsten. Ik kijk naar haar voor goedeuring.


    Gotta get, gotta get out of my head <3