• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.



    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Infelia
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall - Amy TomlinsonArriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Llamarmy


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    1 mei, over 9 dagen, hebben de jongens een concert in London.

    Vandaag, 1 mei is het concert.


    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 18:25 ]


    Bowties were never Cooler

    [Nee zou niet weten hoe, Harry heeft ook al lang niet gereageerd, dus het enige waar ik nog iets mee te maken heb is Liam en Marie-Anne.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Mijn mega late topics.... Wat is er gebeurd en waar kan ik inspringen??]


    El Diablo.

    [Ahw yeah, je reageert weer! Ik heb maar gespeeld dat Chayenne nog lag te slapen. Je kan doen dat ze wakker word, Zayn heeft net een gesprek gehad met Liam en Marie-Anne. Zij zijn er ook nog.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Gewoon in Zayn's appartement? Wacht, ik lees even alles]


    El Diablo.

    [Ja, gewoon in Zayn's appartement!]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chayenne Rose Styles

    Ik werd wakker en rek me kort uit. Ik kijk om me heen en zie dat Zayn al weg is, die zit vast beneden. Ik stap uit het bed en loop naar de badkamer. Ik neem een snelle douche en met een handdoek om mijn haar en in mijn ondergoed loop ik terug naar de kamer. Ik pak een sweater uit Zayn's kast en doe hem aan. Het viel gelukkig over mijn billen en ik loop weer naar de badkamer. Ik haal snel een kam uit mijn tas en kam mijn haar uit en laat het vervolgens over mijn rug vallen. Ook doe ik een net laagje mascara op en loop dan naar beneden. Ik zie Zayn op de bank zitten en loop naar hem toe. 'Hey' glimlach ik en druk een kus op zijn kaak..


    El Diablo.

    Zayn Malik
    Zuchtend luisterde ik naar wat Liam vertelde, ik ging mijn besluit echt niet meer veranderen. Toen hij zich weer tot Marie-Anne richtte draaide ik me om en liep terug naar de bank waar ik op ging zitten. Ik hoorde voetstappen mijn kant op komen en kijk om om daar Chayenne te zien. Ze had een sweater van mij aan en haar lange zwarte haren vielen perfect over haar rug. 'Hey.' glimlacht ze en ze drukt een zacht kusje op mijn kaak. Ik keek haar glimlachend aan, zonder make-up en in mijn oude sweater was ze nog steeds prachtig. 'Lekker geslapen?' vroeg ik toen ik haar naast me op de bank trok en een kus op haar wang drukte. 'Liam en Marie-Anne zijn er nog, maar volgens mij gaan ze zo weg..' zei ik zachtjes toen ik achterover leunde in de bank.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Louis Tomlinson:

    Als we de Starbucks inlopen voel ik dat Ophelia me steviger vasthoud. Meteen krullen mijn mondhoeken omhoog en ik houd ook haar steviger vast. Als we naar de bar lopen komt er ineens een meisje voor me staan. Te dicht bij me als je het mij vraagt. 'Oh my god! Jij.. Jij.. Jij.. Louis Tomlinson!' Zegt ze. Dan stapt ze nog dichter tegen me aan. Ik zie haar groene ogen, die niet lelijk zijn... Maar nooit mooier dan MIJN Ophelia. Het meisje kijkt naar Ophelia en begint een heel verhaal te ratelen. Ik ga voor Ophelia staan en zeg tegen het meisje: 'Ik weet niet wat jij allemaal voor onzin uitkraamt, maar er klopt geen flikker van! Mijn Phee zou zoiets nooit doen! Als je me nu wilt excuseren, ik ga mijn vriendin op een drankje trakteren.'. Meteen pak ik Ophelia haar hand en geef haar een glimlach. Ik geef haar een kus op haar wang en ik schuif een barkruk naar achter zodat Ophelia er op kan zitten. Toch spoken de woorden van het meisje door mijn hoofd. Ik schud mijn hoofd. Nee, dat kan niet. Ik ga oop op de barkruk zitten. 'Wat wil je drinken?' Vraag ik aan haar. 'Dat meisje had wel mooie ogen zeg!' Zeg ik daarna om haar te plagen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Chayenne Rose Styles

    Hij keek me glimlachend aan, 'Lekker geslapen?' vroeg hij nadat hij me op de bank had getrokken en een kus op mijn wang had gedrukt. Ik knik, 'tuurlijk, ik lach naast jouw.' zeg ik met een lichte grijns. 'Liam en Marie-Anne zijn er nog, maar volgens mij gaan ze zo weg..' zei hij zacht waarna hij achterover leunde in de bank. Ik knik en kijk hem aan, 'en, is het opgelost of heb ik nog wat gemist?' vraag ik en haal een hand door mijn zwarte lokken. Ik kijk er even naar, 'zal ik het weer verven?' zeg ik en kijk Zayn weer aan..


    El Diablo.

    Liam Payne
    Hij zei niets meer en ik keek hem na toen hij op de bank ging zitten. Ik zag Chayenne langs me lopen en hoorde haar en Zayn praten. "Herrinder dit gesprek als jij straks voor Harry staat. Hij zal namelijk nog onredelijker zijn dan jij." zei ik kalm, maar voor Zayn met een duidelijke steek onder water. Toch dacht ik aan mijn situatie met Phee. Wat als Lou morgen op de stoep zou staan met deze vraag? Ik beet hard op mijn lip. 18, dat zoizo en daarna nogsteeds mijn regel tot na de bruiloft, wat meestal nog eens een half jaar later was. Het voelde niet prettig, maar als Phee het echt zou willen zou ik waarschijnlijk wel schorvoetend toestemmen. Lou was een kind, nog meer dan ik, maar hij maakte haar gelukkig en dat was eigenlijk alles wat ik mijn kleine zusje toewenste.Zelfs al was het met een 21 jarige kleuter.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ze knikt. 'Tuurlijk, ik lag naast jou.' zegt ze met een lichte grijns op haar gezicht. Ze draait zich naar me toe en kijkt me aan. 'En, is het opgelost of heb ik nog wat gemist?' vraagt ze en nog voordat ik antwoord kan geven haalt ze haar hand door haar haar en kijkt ze naar een paar plukken in haar hand. 'Zal ik het weer verven?' zegt ze en ze kijkt me weer aan. Ik schud mijn hoofd. 'Nee, het is mooi zo.' zeg ik als ik haar haren over haar schouder hang. Liam komt voorbij lopen. 'Herinner dit gesprek als jij straks voor Harry staat. Hij zal namelijk nog onredelijker zijn dan jij.' zegt hij kalm en mijn handen veranderen in vuisten. Die jongen moest echt oppassen met wat hij zei. 'Geloof me, het gaat nog een hele tijd duren voordat ik zo voor Harry sta. Ik denk tenminste nog wel na over wat ik doe.' zeg ik kortaf terug en ik kijk hem met een arrogante blik in mijn ogen aan. Het was dat ik van die jongen hield en dat Marie-Anne zo smoorverliefd was op hem, anders had ik hem allang weg gehouden bij haar.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chayenne Rose Styles

    'Nee, het is mooi zo.' zegt hij waarna hij mijn haren over een schouder Ik glimlach en ik knik, 'dan weet ik dat ook weer.' lach ik. 'Herinner dit gesprek als jij straks voor Harry staat. Hij zal namelijk nog onredelijker zijn dan jij.' hoor ik Liam zeggen ik zucht even. Kregen we dit weer. Ik zag Zayn's handen in vuisten veranderen en ik leg een hand op zijn arm om hem te kalmeren. 'Geloof me, het gaat nog een hele tijd duren voordat ik zo voor Harry sta. Ik denk tenminste nog wel na over wat ik doe.' zegt Zayn en hij kijkt hem arrogant aan. Ik heb zo'n vermoeden dat dit geen rustige tijd gaat worden. Ik haal weer een hand door mijn haar en kijk Liam even aan..


    El Diablo.

    Ophelia Annabelle Payne
    Ik staarde een tikje afwezig voor me uit terwijl het meisje afdroop, uiteraard nadat ze haar telefoon tevoorschijn had gehaald om dit moment vast te leggen.
    'Frappuchino,' murmelde ik zacht toen hij vroeg wat ik wilde drinken, waarna mijn ogen behoedzaam door de Starbucks gleden. Sommige meisjes wezen onze kant op, of fluisterden opgewonden als ik ze opmerkte. Af en toe zou ik willen dat Louis en ik terug konden naar de tijd waarin One Direction geen wereldsterren waren - maar gewoon jongens. Dan zouden de roddels me een stuk minder pijn doen en zou ik hem niet hoeven te verstoppen als ik ergens met hem naartoe wilde.
    'Dat meisje had wel mooie ogen zeg!' De plagerige toon in zijn stem zorgde ervoor dat ik mijn tong naar hem uitstak, waarna ik de menukaart voor mijn gezicht hield en alle namen aandachtig doornam. Ik had nooit goed tegen pure koffie gekund, volgens Liam stuiterde ik als ik er te veel van dronk - en dus nam ik meestal iets met veel te veel zoetigheid. Ik was vooral veel bij de Starbucks gekomen toen ze nog op tour waren - het was bijna alsof ik liefdesverdriet probeerde te verdrinken, hoewel ik geen gebroken hart had maar een gebrek aan de jongen om me heen had ondervonden. Ik slikte.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Payne
    Ik draaide me om naar Zayn toen ik zijn woorden hoorde en keek recht in de ogen van Chayenne. Ik zette een stap naar hen toe. "Nog een ding, Zayn. Wij samen hebben de langste relatie, Marie-Anne en ik, daarbij houd ik me aan de spelregels die ik Lou en Phee ook heb opgelegd. Ten derde weet je dat ik haar nooit pijn zou doen. Wees blij dat ik het nog vraag en niet gewoon het zo maar doe. Ze is mijn alles en als je dat niet genoeg vindt weet ik het ook niet meer, want meer heb ik niet." Ik keek hem diep in zijn ogen aan. "Vertel me dan eens, Zayn. Wat moet ik doen om van jou de hand van je zusje te krijgen?" Ik meende dit echt en als hij dat niet zou zien had hij echt een bord zo groot als Rusland voor zijn kop.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    'Nog één ding Zayn. Wij samen hebben de langste relatie, Marie-Anne en ik, daarbij houd ik me aan de spelregels die ik Lou en Phee ook heb opgelegd. Ten derde weet je dat ik haar nooit pijn zou doen. Wees blij dat ik het nog vraag en niet gewoon het zomaar doe. Ze is mijn alles en als je dat niet genoeg vindt weet ik het ook niet meer, want meer heb ik niet.' zei hij zachtjes terwijl hij me in mijn ogen aankeek. 'Vertel me dan eens, Zayn. Wat moet ik doen om van jou de hand van je zusje te krijgen?' vroeg hij. Ik zucht, dit ging hij toch niet menen he. Al waren die roddels over het vreemdgaan en de zwangerschap, dan nog waren ze veel te jong om zich te verloven. 'Wachten, wachten totdat je mijn toestemming hebt, en totdat zij oud genoeg is.' legde ik hem uit. 'Makkelijk genoeg toch? Bovendien staat ze hier in de keuken, dus grote kans dat je bij deze je eigen verassing verklapt hebt.' zei ik er nog achteraan. Ik leunde weer gemakkelijk achterover in de bank en zocht met mijn hand naar die van Chayenne, op momenten als deze had ik haar steun echt even nodig.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.