• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.



    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Infelia
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall - Amy TomlinsonArriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Llamarmy


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    1 mei, over 9 dagen, hebben de jongens een concert in London.

    Vandaag, 1 mei is het concert.


    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 18:25 ]


    Bowties were never Cooler

    (Fine by me (: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hoppa! Weer wat leven! Graag!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik wacht eigenlijk nog even op Depay


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    Liam James Payne
    Ik zag hem schrikken. Dit was een verloren zaak. Ik wist het zeker toen hij weg liep. Dat betekende niet dat ik hem nog zou proberen om te praten. Ik keek over mijn schouder om hem te kunnen aankijken vanaf te plek waar hij nu stond. Bij zijn woorden stond ik op en liep ik naar hem toe. Ik was niet echt bang meer. "We zijn dan misschien wel kinderen, maar dat neemt niet weg wat ik voor haar voel, en wat zij vreemd genoeg ook voor mij voelt. Daarbij leken je ouders geen problemen te hebben met onze leeftijden." Dat was laag, Payne. Dat vond ikzelf zelfs, maar wat eruit was was eruit. "En ook betekent dit niet dat we direct gaan trouwen of kinderen gaan krijgen. Nee. Ik wil alleen aan iedereen, maar vooral aan haar, laten zien hoeveel ik om haar geef en dat er nooit iemand anders voor me zal zijn dan zij." Ik zette een stap terug, zodat ik hem wat beter kon aankijken. Ik wilde zo graag dat hij toestemming zou geven. Ik wilde hem namelijk als mijn getuigen. Maar die hoop zou ik misschien maar gewoon moeten laten varen als ik zijn zusje voor altijd aan mijn zij wilde hebben.


    Zayn Malik
    'We zijn dan misschien wel kinderen, maar dat neemt niet weg wat ik voor haar voel, en wat zij vreemd genoeg ook voor mij voelt. Daarbij leken je ouders geen problemen te hebben met onze leeftijden.' zei hij en gefrustreerd schudde ik mijn hoofd. Mijn ouders? Zij hadden al toestemming gegeven? 'En ook betekent dit niet dat we direct gaan trouwen of kinderen gaan krijgen. Nee. Ik wil alleen aan iedereen, maar vooral aan haar, laten zien hoeveel ik om haar geef en dat er nooit iemand anders voor me zal zijn dan zij.' zegt hij terwijl hij een stap terug deed en me aan probeerde te kijken. 'Doe normaal man!' zei ik op een wat luidere toon dan dat ik tot nu toe gesproken had. 'Ben je gek geworden? Die dingen die je zogenaamd meent ga je haar maar op een andere manier laten zien. Koop een ketting voor haar, weet ik veel wat je doet. Maar haar ten huwelijk vragen? Dacht het niet Liam.' zei ik vastbesloten. Ik haalde een hand door mijn haar voordat ik naar de keuken liep en een sigaret opstak. Ik wist dat iedereen het haatte als ik rookte, en vooral Liam, maar ik moest rustig worden nu.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam Payne
    Ik zag zijn gezicht betrekken toen ik het over zijn ouders had. Dat had ik er niet bij moeten halen. Ik voelde me best schuldig erover, tot hij luid tegen me begon te spreken. Ik moest wat moeite doen om daardoor rechtop te blijven staan. Ik keek hem na terwijl hij naar de keuken liep. Even beet ik op mijn lip. Ik moest nu zorgvuldig mijn woorden kiezen. Dat hij een sigaret opstak zorgde bij mij niet voor de innerlijke rust die ik eigenlijk normaal bezat en nu nodig had, maar voor meer woede en irritaties. Hij wist hoe erg ik dat haatte. "Wat denk je wat ik probeer, Zayn? Jij kent je zusje. Die wijst alles af en zal nooit denken dat zij mijn alles is tot zo iets. Dat weet je zelf ook." Ik had mijn vuisten weer gebalt, maar daardoor werd mijn stem wel weer verrassend rustig. "Je hebt 9 dagen om me te overtuigen het niet te doen. Met een goed argument. Of om het je goedkeuring te geven. Het laatste heeft mijn voorkeur, omdat ik je graag als getuige zou willen hebben." Zo sloot ik nog verrassend rustig af. "Wat je ook kiest. Ik zou graag willen dat je haar in het duister laat." Met die woorden draaide ik me weg en liep ik naar de gang en de trap. "Blijf je hier of ga je mee, lief?" riep ik naar boven. Zayn ging me nog vermoorden over dat lief, maar ik kon het niet laten als ik tegen haar sprak.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 22:43 ]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson:

    Ik besluit maar een streepjesshirt aan te trekken met een rode broek. Ik kleed me zo snel mogelijk om zodat Ophelia niet lang hoeft te wachten. Ik pomp nog wat gel in mijn handen en ros het door mijn haar. Ik pak mijn beurs en mijn mobiel. Mijn mobiel in mijn broekzak en mijn beurs in mijn achterzak. Ik pak Ophelia om haar middel en fluister van achter in haar oor: 'Ben je klaar?'. Ik geef een kus op haar wang en open de deur voor haar. Dan bedenk ik me iets. 'Wacht even' zeg ik. Ik pak snel mijn tandenborstel en roetsj over mijn tanden heen. Zo snel mogelijk wat mondspoeling en ik loop weer terug. Ik sluit de deur en leg een arm om Ophelia heen. Man wat heb ik haar gemist!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Sorry, dat ik heellang niet meer heb gereageerd, alleen kan ik volgende week ook niet reageren vanwege proefwerkweek, sorry!]


    That is a perfect copy of reality.

    Marie-Anne Malik

    Ik vouwde mijn kleren weer goed op en liep naar de trap. ''Wacht even.'' Ik bond mijn haar in een strakke paardenstaart en liep zo snel mogelijk naar beneden, met mijn kleren in mijn handen. Mijn mondhoeken krulden wat omhoog en werden een lichte glimlach. ''Wacht, ik ga even naar Zayn.'' Ik drukte snel een kus op zijn wang en liep naar Zayn toe, die in de keuken was een sigaret te roken. Zuchtend wuifde ik al de rook weg en keek Zayn aan. ''Oké. Eén ding weet ik wel, je bent niet echt blij dat ik samen ben met Liam. Of juist wel?'' zei ik. Ik zuchtte even diep en keek hem weer aan. ''Je moet er maar aan wennen.'' mompelde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik
    Liam mompelde nog wat over 9 dagen om hem van zijn gedachtes te brengen en over dat hij mij als getuige wilde. Is hij helemaal gek geworden.. Zou ik ook nog eens getuige moeten worden van zo'n achterlijk huwelijk. Terwijl ik mijn rook uitblies liep hij weg en riep naar Marie-Anne. Klefferds, dacht ik in mezelf. Ik hoorde hoe Marie-Anne de keuken in kwam en hoe ze de rook weg wuifde. 'Oké. Eén ding weet ik wel, je bent niet echt blij dat ik samen ben met Liam. Of juist wel?' zei ze toen ze even diep zuchtte. Ze keek me diep in mijn ogen aan en ik nam langzaam een trekje van mijn sigaret die bijna op was. 'Je moet er maar aan wennen.' mompelde ze en grinnikend blies ik mijn rook uit. 'Ik ben blij dat je met Liam bent, ik zie je liever met een van mijn beste vrienden, dan met iemand anders. Maar die jongen, hij heeft gekke ideeën.' zei ik toen ik nadenkend een hand door mijn haar haalde. Ik kon Liam nu nog kwader maken dan dat hij al was, en de verassing verklappen, maar nee, zo was ik niet. Ik gaf echt nog wel wat om hem hoor. 'Ik wil je alleen beschermen Marie-Anne, omdat het achterlijk is waar hij mee bezig is.' gaf ik gefrustreerd toe. Ik haatte het om mijn gevoelens te uiten, en te uiten dat ze zoveel voor me betekende.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Marie-Anne Malik

    Zayn grinnikte even, wat me nogal verward maakte. ''Ik ben blij dat je met Liam bent, ik zie je liever met een van mijn beste vrienden, dan met iemand anders. Maar die jongen, hij heeft gekke ideeën.'' Ik fronste even en keek hem nadenkend aan. ''Wat? Dat is toch niets voor Liam?'' mompelde ik, eerder tegen mezelf dan Zayn, maar ja. ''Ik wil je alleen beschermen Marie-Anne, omdat het achterlijk is waar hij mee bezig is.'' Hij leek het ook nog te menen. ''Het moet wel erg zijn als je mijn hele naam gebruikt. Dat is echt heel zelden gebeurd, weet je. Nu moet ik weten wat je bedoelt, kom op.'' Ik keek hem smekend aan en zuchtte nogmaals. Ik bedoel, hij was en bleef nou eenmaal mijn broer en broers moesten hun kleine zusjes beschermen en als hij mijn hele naam gebruikte.. Dan moest het echt ernstig zijn. Met grote puppyogen keek ik hem aan en pruilde mijn lip. Ach, ik had nou geen andere keus.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ophelia Annabelle Payne
    Ik knikte instemmend toen Louis vroeg of ik klaar was, en volgde hoe hij zijn armen om mijn middel krulde. Zo natuurlijk en veilig dat ik mijn huid nog voelde tintelen toen Louis in de badkamer was verdwenen.
    Toen hij dan ook terugkwam, gleden mijn vingers in de zijne, waarbij ik op mijn tenen leunde om een kus tegen zijn lippen te drukken en een zonnebril op zijn neus te duwen. Het had misschien niet veel zin om hem te verbergen: ik wilde mijn eigen ongerustheid de grond in drukken met het feit dat ik in ieder geval zijn ogen voor mij alleen zou hebben. Was ik egoïstisch?
    Ik schudde mijn hoofd kort terwijl ik mijn tas van een stoel griste en Louis mee naar buiten sleepte richting de Starbucks. In de eerste instantie waren er niet veel mensen die er iets om gaven: de meesten waren te oud om One Direction te herkennen, en het mannelijk schoon keek al helemaal niet om naar Louis, alhoewel sommigen wel even stopten om mij in zich op te nemen.
    Ik slikte kort terwijl ik Louis dichter tegen me aan trok en de Starbucks binnenliep - naar de bar. 'Oh my god! Jij.. jij.. jij.. Louis Tomlinson!' Het meisje voor hen kreeg bijna een inzinking en kwam dichterbij Louis staan dan ik zou hebben gewild. Haar groene ogen namen me nauwkeurig op, waarna er een vlaag van herkenning door haar gedachten leek te spelen. 'Ophelia Payne! Waar is Liam? Je bent vreemd gegaan tijdens hun tour! Schaam je. Oh my god, jullie zijn in de starbucks! Ik hoorde dat je abortus hebt gepleegd van een one-night stand tijdens hun tour! Hoe kun je?' Het meisje ratelde en ratelde en ik voelde mezelf dichtklappen tegen zoveel kwetsende beweringen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zayn Malik
    'Het moet wel erg zijn als je mijn hele naam gebruikt. Dat is echt heel zelden gebeurd, weet je. Nu moet ik weten wat je bedoelt, kom op.' zegt ze terwijl ze haar puppyogen opzette en me smekend aankeek. Ik schudde grijnzend mijn hoofd terwijl ik mijn sigaret uitdrukte en de laatste rook wegblies. 'Ik zeg niks. Vraag het hem zelf maar.' zei ik lachend. Ik kon er wel om lachen, mijn nieuwsgierige zusje. Ik liep de keuken uit en liep weer terug naar de bank, waar ik vervolgens op ging zitten. Vrijwel meteen stond ik weer op en liep naar Liam toe, waar ik dichtbij bleef staan. 'Je weet wat ik gezegd heb Liam, dus denk goed na waar je mee bezig bent.' zei ik op een manier waarop Marie-Anne het niet hoorde. Zij moest er zoveel mogelijk buiten blijven. Dit was tussen mij en Liam. Ik hoopte dat hij goed na zou denken over waar hij mee bezig was en dat hij geen domme keuzes zou maken, voordat het tussen ons uit de hand liep.

    [Oke, Chayenne reageert niet meer, dus ik kan vrij weinig doen met Zayn verder...]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam Payne
    Bij de kus op mijn wang glimlachte even, maar ik moest wel op mijn wang bijten toen ze zei dat ze nog met Zayn ging praten. Hopelijk zei hij niets, want dan zou ik echt zijn nek kunnen omdraaien. Ik luisterde naar het gesprek van Marie-Anne en Zayn in de keuken. Ik wist dat luistervinken niet beleeft was, maar toch kon ik het niet laten. Ik beet hard op mijn lip toen ze begon te smeken, maar tot mijn geluk zei hij niets. Ik zou hem ervoor willen bedanken, als hij niet mijn keel wilde doorsnijden door mijn plannen. Ik draaide me om toen ik iemand aan hoorde komen lopen. Het was duidelijk Zayn en niet Marie-Anne. Ik zag het vuur in zijn ogen branden. Ik had nog geluk dat ik een van zijn beste vrienden was, want als ik een random jongen was gewerest lag ik nu in het ziekenhuis. Daar was ik vrij zeker van. Hij siste de woorden naar me toe en ik knikte zonder mijn ogen van hem af te halen. "De domme keuze is om het niet te doen, want dan rent ze straks weg met een random straatschoffie omdat ze denkt dat ze me niet waard is." siste ik terug. Hij wist dat dat ook nog een optie was, maar natuurlijk wilde hij hem niet onder ogen zien. "Denk daar maar over na." zei ik zacht voor ik met een stralende glimlach naar Marie-Anne keek. "Heb je alles?" vroeg ik lief.


    Bowties were never Cooler

    [Oke, nu kan ik dus niks meer haha. Heel fijn dat 'mijn vriendin' niet meer reageert..]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Kan je anders niet door?]


    Bowties were never Cooler