• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.



    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Infelia
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall - Amy TomlinsonArriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Llamarmy


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    1 mei, over 9 dagen, hebben de jongens een concert in London.

    Vandaag, 1 mei is het concert.


    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 18:25 ]


    Bowties were never Cooler

    Ophelia Annabelle Payne
    Ik schud mijn hoofd kort als hij begint over een test en zich vervolgens naast me op het bed laat zakken. Ik ben veel te jong om een kind te krijgen, en Louis en ik zijn nog niet stabiel genoeg voor geplande gezinsuitbreiding. Op een dag wil ik kinderen met hem, als hij klaar is met het touren en we getrouwd en gelukkig zijn. Maar niet nu ik pas zeventien ben en net een paar maanden van eigen werk heb ondervonden.
    'Lou..' Murmel ik echter zachtjes als zijn vingers zacht over mijn huid glijden en zijn blik vragend op mijn gezicht gericht blijft. Ik had niet geheel tegen mijn moeder gelogen, en voelde echt een hoofdpijn opkomen. Daarnaast had ik zojuist gedoucht en wist ik dat we beide niet meer uit dit bed kwamen als ik hem nu niet zou tegenhouden. Ik plaats daarvan krul ik dus mijn handen kort rond zijn gezicht zodat ik een zachte kus op zijn lippen kan drukken, voor ik overeind kom om de bij elkaar gegriste kleding aan te trekken. In een langzaam tempo open ik de gordijnen om de duffige, slaperige sfeer uit de kamer te bevrijden en een flauw zonnetje via het bolle glas op mijn gezicht te kunnen voelen. Ik glimlach lichtjes terwijl ik me omdraai om mijn armen kort over zijn schouders te draperen en mijn voorhoofd kort tegen het zijne te laten leunen. 'Ga je mee naar de starbucks? Ik heb al heel lang geen chocomel meer met mijn vriendje kunnen drinken.' In feite had ik heel weinig kunnen ondervinden met Louis, gezien alle hordes fans en de paparazzi. Maar omdat ik niet wist hoe lang ik hem bij me kon houden deze keer - maakte me het ook niet uit.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zayn Malik
    "Wil je alsjeblieft gewoon luisteren?" vroeg hij voor ik begon met zijn uitleg. "De zwangerschap is een valse positief geweest. We zijn allebei nog maagd. Daarbij ben ik nooit vreemd gegaan. De foto's zijn ofwel van 2 jaar geleden ofwel gephotoshopt. Ik zou Marie-Anne nooit verraden. Je weet dat ik zo niet ben, Zayn." zegt hij als hij me met een lichte angst in zijn ogen aankijkt. Ik zie hoe Marie-Anne een beetje ongemakkelijk naast hem staan. 'Euhm, is het goed als ik even naar boven ga? Ik ben wat kleren hier vergeten van de vorige keer..' zei ze en ze liet eindelijk Liam's hand los. 'En jij, jij moet je inhouden.' siste ze naar mij voordat ze wegliep naar de kleedkamer, die eveneens de logeerkamer was. Ik zuchtte toen ze weg was en stond op. Mijn handen gebald tot vuisten, en mijn lippen tot een strakke streep gevormd. 'Denk je nou echt dat ik jou geloof Payne?' siste ik toen ik nog een stukje voor hem stond. 'Jij? Maagd? Laat me niet lachen.' grinnikte ik. 'Maar goed, dat zijn mijn zaken niet. Dat jij vreemd gaat echter wel.' zei ik en ik voelde hoe mijn handen een stukje losser werden, alleen al doordat ik wist dat ik hier de macht had, en niet Liam. 'Luister Liam, voor deze keer kom je ermee weg omdat mijn lieve zusje zoveel van je houdt. Maar de volgende keer.. Ben je de mijne.' maakte ik mijn zin langzaam af. Hij dacht hier zeker dat hij alles kon maken, een beetje meisjes op tour lopen neuken en daarna weer vrolijk terug naar mijn zusje? Dacht het niet he.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Louis Tomlinson:

    'Ga je mee naar de starbucks? Ik heb al heel lang geen chocomel meer met mijn vriendje kunnen drinken.' Vraagt ze aan me. 'Tuurlijk babe! Ik trek even wat meer kleding aan hoor...' Ik geef haar een kus op haar voorhoofd, en loop dan riching mijn kast. Ik schuif wat jassen aan de kant. 'Uhhh, wat vind jij dat ik moet aantrekken?' vraag ik aan Ophelia, terwijl ik een beetje rood word. Ik weet het echt niet. Sommige meisjes vinden bijvoorbeeld dat de jongens bijpassende kleding moeten dragen, dat het bij de kleding van haar past ofzo. Ik pak een streepjesshirt en houd het omhoog. 'Dit? of misschien...' Ik pak een blazer uit de kast. 'Of dit of...' ik pak mijn broek met bretels 'dit misschien?' . Zo ga ik nog een par keer door tot ik geen kleding meer kan dragen. Ik maak me te veel druk om.. kleding? Serieus? Ik hang alles weer op en kijk naar Ophelia.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam James Payne
    Ik krimp een beetje in elkaar als ik hem zijn handen tot vuisten zie ballen. Hij stapte op me af en ik deed er wat angstig een weg. Hij had alle macht nu. Ik kon alleen hopen dat hij niet te hard zou slaan. Het was dat ik er nog een beetje op vertrouwde dat Zayn me niet helemaal het graf in zou slaan omdat Marie-Anne hem dat had opgedragen, maar dat betekende niet dat hij me een flink blauw oog en gebroken ribben kon slaan. Ik slik bij zijn woorden. "Zayn. Kan je dan echt niet geloven dat ik zo veel van je zusje houd dat het nog nooit ook zelfs maar voor een milliseconde in mijn hoofd is opgekomen iets met een ander te doen? Ze is mijn alles. Hoe kan ik je dat in hemelsnaam duidelijk maken. Zij is de enige met wie ik nog wil zijn sinds het moment dat je ons aan elkaar hebt voorgesteld." Ik was nogsteeds een beetje in elkaar gedoken uit angst voor hem, maar mijn ogen stonden groot en eerlijk.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Hij krimpt een beetje in elkaar bij mijn woorden en een licht glimlachje siert om mijn lippen, precies wat ik wilde. Hij slikt hoorbaar als ik stop met praten. 'Zayn. Kan je dan echt niet geloven dat ik zoveel van je zusje houd dat het nog nooit, ook zelfs maar voor een milliseconde in mijn hoofd is opgekomen iets met een ander te doen? Ze is mijn alles. Hoe kan ik je dat in hemelsnaam duidelijk maken. Zij is de enige met wie ik nog wil zijn sinds het moment dat je ons aan elkaar hebt voorgesteld.' zegt hij en nog steeds staat hij licht in elkaar gedoken, misschien uit angst, misschien omdat hij zenuwachtig was. Ik wist het niet, ik wist niet of ik hem moest geloven. Ik zuchtte en schudde mijn hoofd waardoor mijn zwarte haren licht door elkaar schudde. 'Boeit me niet.' zei ik kortaf. 'Maar als ik nog een keer zoiets hoor, zie jij mijn zusje nooit meer Liam.' maakte ik de discussie af. Ik had geen zin meer in zijn excuses aangezien ik er toch niks van geloofde en ik was er allang uit dat Marie-Anne veel beter verdiende dan Liam.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam James Payne
    Ik zuchtte bij zijn woorden. "Daar heb je alle recht toe. Maar dit was niet het enige waarom we hier zijn, of nouja, waarom ik hier ben. Ik wil met je praten over Marie-Anne's verjaardga over 9 dagen. Ik wil haar verrassen, maar daar wil ik naast de toestemming van jullie ouders ook jou toestemming voor hebben." Ik duwde hem met zachte hand terug op de bank en ging op een stoel tegenover hem zitten. "Voor ik het vertel, kan je alsjeblieft beloven niet te gaan gillen zodra je het hoort. Ik wil het een complete verrassing laten zijn." Ik beet wat onzeker op mijn lip en keek hem recht aan. Nu de grootste woede was weggeebt vond ik dat niet zo erg meer. Naast de enge grote broer van mijn vriendinnetje, bleef hij ook een van mijn beste vrienden. Ik kon toch neit helemaal bang voor hem blijven, zeker niet als we over 9 dagen weer samen op het podium zouden staan.


    Bowties were never Cooler

    [Ben er morgen niet vanwege hockeytoernooi.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [okay]


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    Liam James Payne
    Ik zuchtte bij zijn woorden. "Daar heb je alle recht toe. Maar dit was niet het enige waarom we hier zijn, of nouja, waarom ik hier ben. Ik wil met je praten over Marie-Anne's verjaardga over 9 dagen. Ik wil haar verrassen, maar daar wil ik naast de toestemming van jullie ouders ook jou toestemming voor hebben." Ik duwde hem met zachte hand terug op de bank en ging op een stoel tegenover hem zitten. "Voor ik het vertel, kan je alsjeblieft beloven niet te gaan gillen zodra je het hoort. Ik wil het een complete verrassing laten zijn." Ik beet wat onzeker op mijn lip en keek hem recht aan. Nu de grootste woede was weggeebt vond ik dat niet zo erg meer. Naast de enge grote broer van mijn vriendinnetje, bleef hij ook een van mijn beste vrienden. Ik kon toch neit helemaal bang voor hem blijven, zeker niet als we over 9 dagen weer samen op het podium zouden staan.


    Zayn Malik
    Liam zuchtte na mijn kleine preek. 'Daar heb je alle recht toe. Maar dit was niet het enige waarom we hier zijn, of nouja, waarom ik hier ben. Ik wil met je praten over Marie-Anne's verjaardag over 9 dagen. Ik wil haar verrassen, maar daar wil ik naast de toestemming van jullie ouders ook jou toestemming voor hebben.' zei hij toen hij me zacht terug duwde op de bank en tegenover me plaats nam op een stoel. 'Toestemming waarvoor? Gaan jullie samen op vakantie?' vroeg ik verbaasd. 'Voor ik het vertel, kan je alsjeblieft beloven niet te gaan gillen zodra je het hoort? Ik wil het een complete verrassing laten zijn.' zei hij toen een licht onzekere blik over zijn gezicht gleed. Zijn bruine ogen keken recht in de mijne en ik keek hem met een lichte angst in mijn ogen aan. 'Mijn toestemming krijg je nu niet meer zo snel, maar goed. Vertel het eens.'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam James Payne
    Ik ging zitten en schudde mijn hoofd op zijn vraag. 'Voor ik het vertel, kan je alsjeblieft beloven niet te gaan gillen zodra je het hoort? Ik wil het een complete verrassing laten zijn.' Mijn blik stond onzeker, al hoopte ik zo erg dat hij het wel zou doen. De muren en plafonds waren hier namelijk neit zo heel dik. Ik keek hem recht aan en slikte het brok in mijn keel weg. Mijn ogen sloeg ik neer en ik vouwde mijn handen op mijn schoot samen. "Ik wilde haar ten huwelijk vragen." zei ik zacht maar toch zelfverzekerd. Dit was wat ik wilde. Ik keek hem weer aan. Nu was het eruit. Het was alleen nog maar hopen dat hij toestemming zou geven zonder het door het huis te gaan gillen of mij in elkaar te slaan... Die optie had ik nogsteeds niet helemaal verworpen.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Hij keek me recht aan en ik zag hoe hij zijn ogen weer neersloeg en zijn handen op zijn schoot legde. 'Ik wilde haar ten huwelijk vragen.' zei hij zacht en een toon van zelfverzekerdheid kwam er nog net doorheen. Mijn ogen werden groter en ik schrok op door wat hij gezegd had. Ik stond op en liep weg van hem. Lachend, niet dat ik het meende, want zo grappig vond ik het niet, maar gewoon lachend omdat hij nog serieus dacht dat ik hem toestemming zou geven om Marie-Anne ten huwelijk te vragen. 'Grapjas, denk het niet he.' zeg ik als ik verderop in de kamer stil blijf staan en tegen de muur aanleun. Ik kijk naar Liam die nog steeds op de stoel zit, tegenover de bank. 'Alsof ik jou toestemming ga geven. Doe normaal man, jullie zijn nog maar kinderen.' zei ik grinnikend met een beetje ongeloof in mijn stem.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam James Payne
    Ik zag hem schrikken. Dit was een verloren zaak. Ik wist het zeker toen hij weg liep. Dat betekende niet dat ik hem nog zou proberen om te praten. Ik keek over mijn schouder om hem te kunnen aankijken vanaf te plek waar hij nu stond. Bij zijn woorden stond ik op en liep ik naar hem toe. Ik was niet echt bang meer. "We zijn dan misschien wel kinderen, maar dat neemt niet weg wat ik voor haar voel, en wat zij vreemd genoeg ook voor mij voelt. Daarbij leken je ouders geen problemen te hebben met onze leeftijden." Dat was laag, Payne. Dat vond ikzelf zelfs, maar wat eruit was was eruit. "En ook betekent dit niet dat we direct gaan trouwen of kinderen gaan krijgen. Nee. Ik wil alleen aan iedereen, maar vooral aan haar, laten zien hoeveel ik om haar geef en dat er nooit iemand anders voor me zal zijn dan zij." Ik zette een stap terug, zodat ik hem wat beter kon aankijken. Ik wilde zo graag dat hij toestemming zou geven. Ik wilde hem namelijk als mijn getuigen. Maar die hoop zou ik misschien maar gewoon moeten laten varen als ik zijn zusje voor altijd aan mijn zij wilde hebben.

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 23:21 ]


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti -> Llamarmy


    Bowties were never Cooler

    Alvast fijne Koninginnedag iedereen!!!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Zullen we anders naar 1 mei skippen? Gewoon voor weer nieuw leven in de rpg.]


    Bowties were never Cooler