• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.



    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Infelia
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall - Amy TomlinsonArriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Llamarmy


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    1 mei, over 9 dagen, hebben de jongens een concert in London.

    Vandaag, 1 mei is het concert.


    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 18:25 ]


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik neuriede 'If You Could See Me Now' van The Script zacht terwijl ik mijn schoudertas uit mijn kamer pakte en mijn moeder gedag zei, om naar de Starbucks te gaan. Voor de zekerheid deed ik toch mijn snapback op, ten eerste was het een warme dag en ik wilde niet worden gestoord worden op mijn verjaardag. Ik griste mijn skateboard even van de gang en stapte erop om zo naar de dichtstbijzijnde Starbucks te gaan. Het was gewoon te warm om je tijd te verspillen in een taxi. Ik stapte van mijn skateboard af en liep de Starbucks binnen, deed mijn snapback af en schudde mijn haar goed. ''Een Frappucino, Camilla.'' Ik zei altijd dat mijn naam Camilla was, tenminste, zo heette mijn vriendin. Zuchtend nam ik plek op het terras en legde mijn snapback op de tafel, mijn benen op een andere stoel en zocht naar het nummer van Liam. Terwijl ik een slokje van mijn koffie nam, deed ik mijn telefoon aan mijn oor.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlinson:

    "Hij vindt ons te jong.". Ik laat mijn hoofd zakken. Natuurlijk, te jong. En dat kan je niet zomaar veranderen. Ik ga met mijn handen even over mijn gezicht. Dan schiet me iets snel te binnen. 'Ik ga er vanuit dat Zayn net zo veel van Chay houd als jij van Marie-Anne en ik van Phee.' ik kan mij en Phee er niet buiten laten. Ik houd van haar punt uit! Maar nu even terug. 'Als we op een of andere manier Chay bij hem wegkrijgen ofzo, ziet hij ergens wel in dat dat een link heeft met jou en Marie-Anne, right?''. Ik ga even met mijn vingers over mijn slaap(en?). 'Sorry voor de onduidelijke uitleg, ik kan niet zo helder denken met hoofdpijn.' verontschuldig ik me. Ik knijp mijn ogen even samen voor de pijn, maar gelukkig wordt dat later minder. Ik richt me weer op Liam, ik ben benieuwd hoe hij mijn vage uitleg vind.....


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ze zegt dat ze het wel ziet maar ik weet nu al bijna zeker dat ze het gaat doen en daar ben ik dus echt niet bij mee. Ik zou Harry vandaag dus wel even gaan vertellen dat hij niet meer in de buurt van Megan mag komen, echt niet dat ik die relatie nog langer goed ga keuren. Dat Megan nog met hem wil snap ik al helemaal niet. Zelf heb ik ook een relatie met Amy terwijl Louis het niet goedkeurt, maar dat is toch wel even echt wat anders. Ik zou Amy nooit bedriegen of pijn doen, Harry heeft dat wel gedaan bij Megan. Ik stap uiteindelijk uit bed en trek uit mijn kast wat simpele kleding. Ik doe mijn haar even goed via de spiegel die in mijn kamer hangt. Veel sneller als normaal is Megan terug en ik knik even. 'Ja, ik ben klaar dus we kunnen'

    [dubbel]

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 19:24 ]

    Liam Payne
    Ik zuchtte nog eens en keek toen naar Louis. Ik vond het wat ongemakkelijk dat hij mijn zusje erbij lapte, maar het was waar. Hoe ik Louis naar haar zag kijken, zo keek ik ook naar Marie-Anne en Zayn naar Chayenne. Ik fronste licht bij zijn uitleg. Ik snapte het niet helemaal. Ik zag dat hij over zijn slapen ging. Die had vast slecht geslapen. "Maakt niet uit. Wil je een asperine hebben?" Ondanks dat ik hem zeker niet ging vergeven om zijn misstap bleef hij een van mijn beste vrienden en mijn schoonbroer. "Ik denk dat ik het maar gewoon moet proberen." Op dat moment ging mijn telefoon. Ik haalde hem uit mijn zak. Het was Marie-Anne. "Ik moet dit nemen, Lou. Ik ben zo terug." Ik stond op en liep naar de gang, waar ik opnam. "Hey lief. Wat is er?" vroeg ik bezorgd. Meestal belde ze me niet zo vroeg.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson:

    "Maakt niet uit. Wil je een asperine hebben?" vraagt hij en ik knik. "Ik denk dat ik het maar gewoon moet proberen." zegt hij daarna en ik knik weer. Veel kan hij er niet aan doen. Vlak daarna gaat zijn mobiel. "Ik moet dit nemen, Lou. Ik ben zo terug." zegt hij en ik knik voor de zoveelste keer. Hij verdwijnt uit de kamer. Mijn hoofdpijn wordt heviger en ik bijt op mijn lip. Ik moet even een asperine hebben. Ik steun met mijn hand op het bed en sta trillend op. Als ik verder loop heb ik moeite om te blijven staan. Mijn hoofdpijn word steeds ergen en op het moment dat ik de deurklink naar beneden wil halen word alles zwart...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Marie-Anne Malik

    Ik grinnikte even en schopte mijn skateboard met mijn voet in mijn handen. ''Niks, hoezo? Ik had thuis niks te doen, dus ben ik maar naar Starbucks gegaan. Nu verveel ik me en ik weet niet waar jij bent.'' zei ik met een grote glimlach op mijn gezicht, snel dronk ik de laatste slok van mijn Frappucino en stond op. Ik gooide de koffiebeker in de prullenbak en stapte op mijn skateboard terwijl ik mijn snapback weer opdeed. ''Mijn verjaardagsfeest is dan ook pas vanavond. Ik mocht dan ook niet kijken wat ze gingen doen. Ugh, vage ouders.'' grinnikte ik. Ik reed ergens de straat op en ging een rondje rijden op de rotonde, dat kwam nou uit verveeldheid. ''En het is lekker weer op mijn verjaardag en ook op May Day. Perfect voor een festival.'' grinnikte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij het horen van Marie-Anne's stem. Dit gevoel bevestigde voor mij waarom ik mijn leven op het spel ging zetten om me aan dit meisje te kunnen binden. "Ik ben bij Lou. Kom maar niet. De sweer is wat gevoelig." Ik beet even op de binnenkant van mijn wang om mezelf rustig te houden. Ik grijnsde bij haar woorden. "Vast een verrassing. Die heb ik trouwens ook voor je. Je moet bij het optreden maar goed dicht bij het podium achter de coulisen gaan staan." Ze mocht nu wel wat meer weten. Ik hoorde een licht zuchtje wind langs haar gaan. Die was vast aan het skaten. "Vind ik ook. Zie ik je dan hier in een half uurtje, dan is hier alles wel opgelost." Op dat moment hoorde ik een dreun. "Fuck." zei ik zacht voor ik richting de deur liep. Ik zag Louis bewusteloos op de grond liggen. "Laat dat half uurtje maar. kan je nu komen? Louis is flauwgevallen van de hoofdpijn." Ik hield mijn mobiel tussen mijn oor en schouder terwijl ik hem zo goed e zo kwaad als het ging naast Orphea op het bed probeerde te hijsen, maar alleen ging dat natuurlijk van geen kanten.


    Bowties were never Cooler

    [Gaat nu iedereen naar het concertgebouw?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Of podium in Hyde Park ofzo]


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik fronste even en ging nog een rondje verder op de rotonde. ''Louis? Waarom ben je in hemelsnaam daar weer?'' vroeg ik even. Oh, oeps. Ophelia. ''Oh, laat maar. Is er iets gebeurd?'' Nog een rondje op de rotonde, mensen gingen me vast raar aankijken, wat ik deed op een rotonde op een skateboard. Ach, ik kon niets schelen om die mensen. Ik ben hoe ik ben. ''Een verrassing? Dat méén je niet. Lee, je weet dat ik niet tegen verrassingen tegen kan.'' zuchtte ik. ''Een half uurtje is goed, dan ga ik even naar het park.'' Ik ging van de rotonde af, naar het park en ging ergens bij een bankje op mijn board zitten, maar net toen ik wilde zitten zei Liam dat ik maar kon komen, Louis was flauwgevallen. ''Ik wilde net zitten. Irritant mens.'' zuchtte ik. Hij wist wel dat het niet zo bedoeld was, ik deed wel vaker zo, maar ik meende het nooit echt. Ik gaf een zetje op mijn board en reed richting Louis' huis. Op de deur kloppen deed ik echter niet en dumpte mijn skateboard onder de kapstok om naar boven te gaan. Mijn snapback deed ik af en in mijn schoudertas. ''Echt slim dat hij de deur niet op slot heeft gedaan..'' zuchtte ik en hielp Liam met Louis op het bed.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    { Dat faalt eigenlij best wel. Hij als oudste en als jongen flauwvallen. O.O }
    Louis Tomlinson:

    Langzaam open ik mijn ogen en zie nog wazig. Ik ga rechtop zitten maar voel mijn hoofd meteen bonken. Ik ga weer liggen en probeer wat beter zicht te krijgen. Ik zie Liam en Marie-Anne. Hopelijk verklap ik nu niks, ik bedoel ik ben het beste als het om liegen gaat maar ik weet het niet in zo'n situatie. Ik schiet rechtop en negeer de hoofdpijn. 'Wat? Ik zou...hebben we een optreden ofzo?' vraag ik. Ik stap van het bed en heb evne moeite met mijn evenwicht. Ik schud mijn hoofd en loop wat scheef naar mijn kast. Ik kijk omlaag. 'O heb ik al.'. Ik strompel met moeite naar de badkamer waar ik struikel over mijn voeten. Weer schud ik mijn hoofd en loop naar de spiegel. Even leun ik op de wasbak en kijk naar mezelf. Ook klaar. Ik gooi wat water in mijn gezicht en loop terug. 'Eh. wattnu?' probeer ik te zeggen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam payne
    Bij haar vraag lachte ik. Gelukkig zei ze laat maar. "Ja, maar dat krijg je later wel te horen. Dat doe ik liever niet via de telefoon." Ik leunde even tegen de muur. "Dat weet ik, lieverd, maar je zal het snel genoeg zien." Toen ze zei dat ze nog even naar het park ging hoorde ik een harde dreun. Ik draaide me om en zag Louis bewusteloos liggen. Ik zei dat ze snel moest komen. "Oi, rustig, lief. Hij kan er niets aan doen." Ik wist ook dat ze het niet meende, maar toch vond ik het nodig mijn vriend te verdedigen nu hij zo weerloos was. Ik drukte haar weg en stopte mijn telefoon weg. Ik probeerde hem voorzichtig in bed te leggen, maar hetlukte me totaal niet. Gelukkig kwam Marie-Anne al snel en lag hij in zijn bed. "Thanks, Annie."Ik trok haar in mijn armen. "Wat ben ik blij dat je er bent." Gelukkig zou ze zo het doosje in mijn broekzak niet voelen zitten. ik wilde echt dat het een verrassing bleef. Ik keek even naar haar en gaf haar een kus. "Gefeliciteerd met je 18e verjaardag." Ik tilde haar op en drukte nog een kus op haar lippen. Ik zou zo Lou wel met een emmer water wakker maken ofzo, maar nu even niet. Ik sloot de kus af toen ik louis wat hoorde zeggen. "ja, Lou. Ga je maar klaar maken. Dan kunnen we zo gaan." Ik zag hem weglopen en keek naar Phee. Ze was nu zo klein en teer en je zag niets qua zwangerschap, maar aan wat Louis had gezegt was het duidelijk dat het wel zo was.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 21:04 ]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson:

    Ik kijk naar Ophelia die nog vredig ligt te slapen. Automatisch krullen mijn mondhoeken omhoog. Ik loop rustig naar haar bed en laat me er naast zakken. Ik geef haar een kus op haar voorhoofd en aai even over haar haren. Oja, we moeten zo weg. Ik sta weer op en loop naar mijn kastje. Ik pak een paier en pen en probeer wat te schrijven. Hopeloze poging, ik tril helemaal. 'Liam, zou je voor mij een papiertje voor Phee willen schrijven? Ze moet weten waar ik ben, wat er is, en de deur moet op slot en.. ze moet veilig zijn' ratel ik. Met trillende handen overhandig het papier aan Liam en kijk hem een beetje vragend/smekend aan.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    -2X-

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 21:30 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3