• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.



    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Infelia
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall - Amy TomlinsonArriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Llamarmy


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    1 mei, over 9 dagen, hebben de jongens een concert in London.

    Vandaag, 1 mei is het concert.


    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 18:25 ]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson:

    Ze stak haar tong uit na mijn opmerking. Automatisch ging ik glimlachen.. Ze pakte de kaart voor zich en bestudeerde die aandachtig, terwijl ik juist haar bestudeerde. Ik krijg nooit genoeg van die mooie ogen, prachtige haren, rode lippen, goddelijke lichaam, moet ik nog doorgaan? Ik heb nog nooit zo lang naar een meisje kunnen kijken. Ik merk dat ik naar haar staarde en ik schudde mijn hoofd. Staren is onatsoenlijk heb ik geleerd, dan moet ik het ook toepassen.
    Ik kijk even achter me en zie een groepje meisjes foto's maken. 'Sorry als je dat niet prettig vind' zeg ik tegen Ophelia. Ik kan er niks tegen doen, maar toch. Als ik weer omkijk zucht ik even diep. Ik snap het wel, maar ik heb nu even een moment met Ophelia. Ik vind het gewoon jammer, vooral voor Phee. Ik denk er nog even aan om expres te poseren, maar dat vind ik op dit moment even te kinderachtig. Ik keer me weer naar de bar en leg mijn hand op die van Ophelia. De vlinders vliegen door mijn buik. Dit gevoel wil ik nooit verliezen. Met mijn duim aai ik over de rug van haar hand.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 21:31 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ophelia Annabelle Payne
    Ik glimlachte lichtelijk toen hij mijn hand vastpakte en zijn vingers zacht over de rug ervan gleden. Ik was aan de commotie gewend, vooral als ik mezelf goed bleef inpeperen dat niemand zoveel voor Louis betekende dan ik.
    Bij een steek in mijn buik, kromp ik dan ook zowel geschrokken als gepijnigd ineen. De misselijkheid, die me eerder van ontbijt gehaald had, leek zich langzaam omhoog te stampten waardoor ik verontschuldig naar Louis knikte voor ik hem losliet om me zo snel mogelijk naar de damestoiletten te begeven.
    Daar aangekomen, gooide ik het deurtje achter me dicht terwijl ik voor de wc knielde en mijn maaginhoud omhoog zag komen.
    Een tijdlang bleef ik onafgebroken boven het toilet hangen, voor ik overeind krabbelde om door te trekken en mijn mond te spoelen. Ik probeerde mijn lokken uit mijn gezicht te strijken terwijl ik mijn hoofd kort tegen de spiegel liet rusten. Ik was veel te wit voor mijn doen, maar ik voelde me helemaal niet ziek. Misschien had ik toch beter ontbijt kunnen nemen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Louis Tomlinson:

    Uit het niets zie ik dat Ophelia ineen kruipt. Verontschuldigd knikt ze naar me en al snel is ze weg. Bezorgd kijk ik hoe ze wegloopt. Wat zou er aan de hand zijn? Ik spring van de kruk af en loop zonder te twijfelen het damestoilet in. Ik zie niks, alleen een dicht hokje waar...kotsgeluiden vandaan komen. Dit is dus niet het moment om haar te helpen. Ik besluit uiteindelijk net voor de damestoiletten te gaan staan en ik wacht tot het 'geluid' stopt. Na een tijdje wachten en een paar vrouwen die me raar aankeken stap ik naar binnen. Ik zie Ophelia die met haar hoofd tgen de spiegel leunt. Ik loop op haar af en zeg: 'Phee, gaat het? Je ziet er erg wit uit.' . Ik doe maar even geen arm om haar heen, want ik weet niet helmaal zeker of dat verstandig is. Bezorgd kijk ik haar aan. Was was dat zo plots?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Depay schreef:
    Zayn Malik
    'Nog één ding Zayn. Wij samen hebben de langste relatie, Marie-Anne en ik, daarbij houd ik me aan de spelregels die ik Lou en Phee ook heb opgelegd. Ten derde weet je dat ik haar nooit pijn zou doen. Wees blij dat ik het nog vraag en niet gewoon het zomaar doe. Ze is mijn alles en als je dat niet genoeg vindt weet ik het ook niet meer, want meer heb ik niet.' zei hij zachtjes terwijl hij me in mijn ogen aankeek. 'Vertel me dan eens, Zayn. Wat moet ik doen om van jou de hand van je zusje te krijgen?' vroeg hij. Ik zucht, dit ging hij toch niet menen he. Al waren die roddels over het vreemdgaan en de zwangerschap, dan nog waren ze veel te jong om zich te verloven. 'Wachten, wachten totdat je mijn toestemming hebt, en totdat zij oud genoeg is.' legde ik hem uit. 'Makkelijk genoeg toch? Bovendien staat ze hier in de keuken, dus grote kans dat je bij deze je eigen verassing verklapt hebt.' zei ik er nog achteraan. Ik leunde weer gemakkelijk achterover in de bank en zocht met mijn hand naar die van Chayenne, op momenten als deze had ik haar steun echt even nodig.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ik wacht op Chay of Marie-Anne]


    Bowties were never Cooler

    Marie-Anne Malik

    Ik was een glas water aan het vullen wanneer ik wat lawaai vanuit de woonkamer. Snel dronk ik mijn glas water leeg en liep naar de woonkamer. Liam was op één of andere manier wat opgefokt naar Zayn aan het kijken. Chayenne was hier ook en zat relaxt bij Zayn. "En wat is hier aan de hand?" Mompelde ik en haakte mijn arm aan die van Liam. Ik keek de twee nieuwsgierig aan en spleet mijn ogen. "En wat in hemelsnaam is 'de verrassing'?" Vroeg ik aan iedereen aan het algemeen. Ik pruilde mijn lip en keek Liam met grote ogen aan. Ik moest het geheim gewoon weten, ze konden niet iets verbergen achter mijn rug! Ik zuchtte diep en haakte mijn arm uit die van Liam en keek iedereen met mijn mond als een streep en mijn armen gekruist. Was het zo groot dat ze het mij niet konden vertellen? Ik hoopte van niet, maar aan de andere kant ook weer wel.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    "En hoe oud is dat, Zayn. 73?" Toen Marie-Anne de kamer in kwam sloeg ik mijn arm om haar middel. Ik gaf haar een kus op haar wang en keek naar hem. Ik hoorde Marie-Anne's woorden en keek haar aan toen ze me met grote puppy ogen aankeek. Het was zo schattig. Ik moest erg moeite doen niets te zeggen. "Dat merk je binnenkort, lief." Ik aaide over haar wang en keek naar Zayn. Ik voelde hoe Marie-Anne haar arm terugtrok maar ik hield de mijne om haar heen. "Zayn vind alleen dat je er niet oud genoeg voor bent, maar we komen er wel uit, toch Zayn?" Mijn stem klonk poeslief, maar mijn ogen spuugden vuur naar hem. Ik was nu echt vuil aan het spelen, dat wist ik maar al te goed. Ook stond mijn verrassing op zeer losse schroeven, maar het risico nam ik. Voor Zayn zou het namelijk ook een risico zijn het te vertellen, want als ze het wel graag wilde had hij een heel groot probleem, want hij zou nooit zijn zusjes hart breken. Wel mijn gezicht, maar goed.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    'En hoe oud is dat, Zayn. 73?' zei hij bits en mijn ogen schoten vuur. Marie-Anne kwam de kamer binnen en meteen schoot een poeslieve glimlach op mijn gezicht, zij hoefde niets te weten van de ruzie tussen mij en Liam. Meteen sloeg Liam zijn arm om haar middel en drukte een kus op haar wang. Ik grinnikte en keek Chayenne even lachend aan. Marie-Anne vroeg naar de verrassing en natuurlijk gaf Liam een poeslief antwoord. 'Zayn vind alleen dat je er niet oud genoeg voor bent, maar we komen er wel uit, toch Zayn?' zei hij op een vriendelijke toon, maar hij keek me net zo vies aan als ik hem. 'Je bent gek in je hoofd en nu m'n huis uit.' zei ik kortaf toen ik opstond en de deur voor ze open hield. 'Het spijt me Marie-Anne, maar je vriend is gek.' verontschuldigde ik me tegenover mijn zusje. Liam moest nu echt mijn huis uit, anders deed ik hem nog iets aan en daar werd niemand blij van.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Marie-Anne Malik

    Ik keek beide jongens verward aan en lachte even toen Liam zei dat ik er niet oud genoeg voor ben. "Je moet een grapje maken, het enige waar ik niet oud genoeg voor ben is een.. Een.." Ik dacht even na en keek beide jongens één voor één aan, het sarcasme droop gewoon van hun zinnen af en zij dachten dat ik een klein kind was. You got to be kidding me, right? Zayn wees ons - eerder Liam geloof ik, het huis uit. Ik herpakte me en ging stevig op mijn benen staan. "Jullie moeten hier ooit mee ophouden, dat weten jullie dondersgoed! Ook al ben ik maar zeventien ik weet heus wel dat jullie elkaar niet uit kunnen staan op dit moment. De twee belangrijkste jongens die elkaar niet mogen, maar toch beste vrienden - bijna broers zijn. Dit komt allemaal door mijn relatie met Liam. Vertel me gewoon wat er in hemelsnaam aan de hand is!" Riep ik nogal gefrustreerd. Ik zuchtte diep en haalde diep adem, ik moest mezelf inhouden om niet helemaal uit te barsten. Ik beet hard op mijn onderlip en keek beide jongens verwachtingsvol aan. Ze konden het mij beter gaan vertellen, anders ging ik gewoon doordrammen totdat ik het had.

    (Nu ga ik slapen, g'night!)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Dat hij me het huis uit zette vond ik niet vreemd. Misschien was het ook wel beter. Anders zouden we straks echt klappen gaan vallen en dat wilden we geen van bijden Marie-Anne aan doen. Ik liep rustig met haar naar de deur die Zayn al open hield. "En jij bent zot." zei ik terug naar hem. Ik draaide me om toen Marie-Anne niet verder wilden lopen en zicht tot Zayn richtte. Ik legde een hand op haar schouder om te proberen haar te sussen. "Ik leg het je later allemaal uit. Maar het is denk ik beter dat we nu gaan als je niet wil dat we elkaar de tent uit vechten." zei ik zacht tegen haar. Ik pakte haar hand weer en trok er zacht aan om haar mee te nemen naar buiten. Ik wilde niet vechten. Niet voor haar ogen en niet met mijn beste vriend. Dat bleef hij namelijk wel. Hoe erg deze ruzie nu uit de hand leek te lopen. Op een dag zouden we hierom kunnen lachen, maar die dag was zeker niet binnekort.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 8:16 ]


    Bowties were never Cooler

    [Ik ga morgen ochtend om half 6 's ochtends tot woensdag half 12 's avonds naar Rome met school. Ik heb wifi, maar weet niet of ik kan reageren]


    Bowties were never Cooler

    [Kunnen we misschien naar die 1e mei skippen?]


    Bowties were never Cooler

    [Ik vind het goed.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Marie-Anne Malik

    De wekker ging af en ik het ding van mijn nachtkastje af. Mijn verjaardag. De eerste dag van de maand mei. Een zuchtje verliet mijn mond en haalde een hand door mijn haar. Ik was officieel volwassen! Of ik het nou leuk of niet moest vinden wist ik zelf ook niet, maar toch. Ik liep naar de badkamer en deed mijn ochtendroutine. Douchen, tandenpoetsen, omkleden en wat make-up. Ik pakte een setje kleren met zwarte skinny jeans en wat hoge hakken . Die deed ik zelden aan, maar het was mijn verjaardag en ja.. Dat moest toch wel een beetje speciaal zijn. Ook al droeg ik liever sneakers. Ik pakte mijn tas in met alle benodigdheden, portemonnee met mijn ID en bankpas, mijn Vans en telefoon. Zo snel als ik op de hakken kon lopen liep naar beneden en werd al snel in de armen van mijn armen ontvangen. ''Gefeliciteerd lieverd!'' Ik grinnikte. ''Heel erg bedankt, mam.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne
    Ik werd wakker met een dubbel gevoel in mijn maag. Ik zag namelijk niet van mijn plannen af. Daardoor werd vandaag de dag dat ik door Zayn zou worden vermoord, hoe Marie-Anne ook zou reageren. Ik kroop vanuit mijn bed onder de douche om mijn hoofd leeg te maken. Nadat ik voor mijn doen veels te lang had gedoucht kwam ik eronderuit. Ik deed mijn haren met wat wax en trok een simpel t-shirt met jeans aan. Voor de show zouden we toch wat anders aan krijgen. Ik deed mijn Vans aan en liep naar de eettafel waar het kleine doosje op las. Ik nam het in mijn handen opende het en keek nog eens naar de fraile ring. Het was een dubbele rij zilver klimop met een blauw steentje tussen de blaadjes. Ik hoopte zo dat ze het mooi vond. De ring was namelijk van mijn moeder geweest en daarvoor van mijn grootmoeder. Ik had hem wel laten oppoetsen enzo, maar meer niet. Het had toch een erg sentimentele waarde. Ik stopte het doosje in mijn broekzak. Ik was eigenlijk te nerveus om echt te eten. Niet per se voor de show, maar vooral voor het andere. Toch at ik wat cornflakes en gooide ik er een glas melk achteraan. Ik poetste mijn tanden nog even voor ik naar buiten liep om daar op de rest te wachten om samen naar de show te gaan. Het was vrij koud voor begin mei. Misschien kon ik nog wel bij een van de anderen binnen wachten. Zayn viel direct af. Die zou mijn nek omdraaien nog voor ik aan had gebelt. Hoe de situatie er nu bij Harry en Niall bij lag wist ik ook niet. Dus alleen Louis, die noterbene met mijn zusje datete, was mijn enige optie. Ik liep naar zijn deur en drukte op de bel.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 17:25 ]


    Bowties were never Cooler