• He mede-Q'ers

    Nooit gedacht dat deze dag ooit zou komen, ik weet niet, ik voel me er nog steeds niet oud genoeg voor. We gaan ook genoeg foto's maken en de slaapplaats is al geregeld. Maar over een tijdje is het dan zover; mijn festival ontmaagding. Vandaag heb ik de kaartjes gekocht voor 'Best Kept Secret' dit is een festival van 3 dagen. Ik was al van plan één dag te gaan maar ik had het er over met mijn (geweldige) nicht die er toevallig ook na toe wilde, en vandaag is het officieel, de kaarten zijn gekocht, de slaapplaats geregeld. Er komen een paar geweldige artiesten; Arctic Monkeys, Bloc Party, Alt-J, Splashh, Macklemore, voornamelijk indie/rock.

    Ik ben erg benieuw en vooral ook enthousiast. En wie is er nog festival ontmaagd?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 22:18 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    We gaan ook genoeg foto's maken en de slaapplaats is al geregeld.
    Haha, ik dacht eerst dat je het over je echte ontmaagding had en zat hier al behoorlijk disturbed voor mijn scherm. Maar anyway, mijn eerste grote festival was Pinkpop jaren en jaren geleden.


    ars moriendi

    We gaan ook genoeg foto's maken en de slaapplaats is al geregeld.
    Haha, ik dacht eerst dat je het over je echte ontmaagding had en zat hier al behoorlijk disturbed voor mijn scherm.

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 22:20 ]


    Nov 19 | I wonder about you, quiet girl.

    Lololol. Ik dacht dat dit over iets heel anders ging. Yea I'm a dirty minded girl :'D

    Maar veel plezier anyway


    26 - 02 - '16

    Gehenna schreef:
    Lololol. Ik dacht dat dit over iets heel anders ging. Yea I'm a dirty minded girl :'D

    Maar veel plezier anyway


    Wat was ook (zeker) de bedoeling :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Titel veranderd, was misleidend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tamino schreef:
    Titel veranderd, was misleidend.


    Aaahh kom op..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Wat was ook (zeker) de bedoeling :Y)


    You're a meanie (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Omg, ik dacht al.
    "Ontmaagding? Foto's maken? Whut?!"

    Maar veel plezier! :p


    Take me to wonderland

    Omg komt Macklemore?! Ö Dat is gewoon awesome!!:D Okee, nu wil ik daar ook heen! Nu alleen nog geld vinden D:

    Maargoed.. ik dacht eerst ook dat je het over een echte ontmaagding had xd
    Mijn festivalontmaagding was 3 jaar geleden op het festival Breakfest (wat overigens super leuk is! Niet alleen bands, maar ook dans, skateboarden, graffiti spuiten, creatieve dingen doen...) Daarna heb ik steeds meer festivals gehad, mijn eerste keer Pinkpop was ook meteen 3 dagen, heb ook een weekend Appelpop gehad, ben 2 keer naar IBE geweest, Bevrijdingsfestival.. Als ik t allemaal moet opnoemen ben ik nog even bezig haha ;p Ik kan iniedergeval zeggen: Ik ben festival verslaafd! ^^


    Inspiration can hit you any time

    Gefeliciteerd haha.
    De eerste keer dat ik naar een festival ging, al was het maar voor één dag, was Werchter Boutique in België. Ik ging erheen voor Prince en Larry Graham.


    Your make-up is terrible

    Tamino schreef:
    Titel veranderd, was misleidend.

    Doe niet zo flauw, is toch maar een grapje.


    ars moriendi

    Omfg, daar wilde ik zo graag heen. Helaas uitverkocht... Ik ga dit jaar voor het eerst, naar Pinkpop ^^

    Oh, hè o_o Ik ben zeker in de war...  Ah, ik heb het toen verkeerd gelezen... damn. Anyway, de line-up is ontzettend goed (:

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 22:43 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Samwell schreef:
    Omfg, daar wilde ik zo graag heen. Helaas uitverkocht... Ik ga dit jaar voor het eerst, naar Pinkpop ^^

    Oh, hè o_o Ik ben zeker in de war... 


    Hahaha wees gerust, er zijn nog kaarten! Maar blij dat ik niet alleen ontmaagd word :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Hahaha wees gerust, er zijn nog kaarten! Maar blij dat ik niet alleen ontmaagd word :Y)

    Ik kan me helaas niet nog zo'n festival veroorloven x) Misschien volgend jaar ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Samwell schreef:
    (...)
    Ik kan me helaas niet nog zo'n festival veroorloven x) Misschien volgend jaar ^^


    Hahaha zeer begrijpelijk! Er is ineens een hap uit mijn banksaldo.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'