• He mede-Q'ers

    Nooit gedacht dat deze dag ooit zou komen, ik weet niet, ik voel me er nog steeds niet oud genoeg voor. We gaan ook genoeg foto's maken en de slaapplaats is al geregeld. Maar over een tijdje is het dan zover; mijn festival ontmaagding. Vandaag heb ik de kaartjes gekocht voor 'Best Kept Secret' dit is een festival van 3 dagen. Ik was al van plan één dag te gaan maar ik had het er over met mijn (geweldige) nicht die er toevallig ook na toe wilde, en vandaag is het officieel, de kaarten zijn gekocht, de slaapplaats geregeld. Er komen een paar geweldige artiesten; Arctic Monkeys, Bloc Party, Alt-J, Splashh, Macklemore, voornamelijk indie/rock.

    Ik ben erg benieuw en vooral ook enthousiast. En wie is er nog festival ontmaagd?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 22:18 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Hahaha zeer begrijpelijk! Er is ineens een hap uit mijn banksaldo.


    Ik had toen echt geluk dat mijn vader per ongeluk 4 kaarten had besteld in plaats van 2 en wij meekonden haha. Het is echt zo duur.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik had toen echt geluk dat mijn vader per ongeluk 4 kaarten had besteld in plaats van 2 en wij meekonden haha. Het is echt zo duur.


    Hahaha ik denk dat je vader wel anders denk over dat 'geluk'. Maar het klopt idd, ik vind het vooral rot dat je geen eigen drinken op het trein mag meenemen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Hahaha zeer begrijpelijk! Er is ineens een hap uit mijn banksaldo.

    Ik ben echt jaloers, haha.Alleen al om het feit dat The Arctic Monkeys komen. Wanna see them so badly! _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Licet schreef:
    (...)

    Hahaha ik denk dat je vader wel anders denk over dat 'geluk'. Maar het klopt idd, ik vind het vooral rot dat je geen eigen drinken op het trein mag meenemen.


    Hij vond het niet eens zo erg, omdat mijn ouders het leuk vonden om ons eens mee te nemen. Maar wij mochten toen wel water meenemen omdat het de hele dag tussen de 35 en 40 graden was. Alleen werden alle doppen bij binnenkomst overal afgehaald.


    Your make-up is terrible

    Samwell schreef:
    (...)
    Ik ben echt jaloers, haha.Alleen al om het feit dat The Arctic Monkeys komen. Wanna see them so badly! _O_


    *Raise hand* Ik ook. Haha, ik ben wel blij dat ik drie dagen ga want ik wilde vooral Alt-J en Arctic Monkeys zien en die kwamen natuurlijk weer op twee verschillende dagen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    *Raise hand* Ik ook. Haha, ik ben wel blij dat ik drie dagen ga want ik wilde vooral Alt-J en Arctic Monkeys zien en die kwamen natuurlijk weer op twee verschillende dagen.

    Heheh, Alt-J zie ik op Pinkpop.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Michonne schreef:
    (...)

    Hij vond het niet eens zo erg, omdat mijn ouders het leuk vonden om ons eens mee te nemen. Maar wij mochten toen wel water meenemen omdat het de hele dag tussen de 35 en 40 graden was. Alleen werden alle doppen bij binnenkomst overal afgehaald.


    Klopt, het staat op de site dat je ook gratis water kunt tappen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Samwell schreef:
    (...)
    Heheh, Alt-J zie ik op Pinkpop.


    Awesome, ken je ze een beetje?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Awesome, ken je ze een beetje?

    Jua, klein beetje. Het is in ieder geval mijn genre ^^ Moet ze nog eens goed checken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn eerste was.. vorig jaar. Moulin Rock in België x)
    Aan het plannen om dit jaar naar pukkelpop en such te gaan


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    ooh daar zou ik ook wel naar toe willen!
    En mijn festival "ontmaagding" was Pukkelpop in 2010, al ben ik in 2008 wel naar Rock Werchter geweest, maar dan maar voor 1 dagje.
    Ik wil eigenlijk ook 1 dag naar Rock Werchter dit jaar, want ik wil zo graag Blur zien!


    As travars

    Moulin Rock ligt bij mij zegmaar naast de deur. Nog geen twee meter stappen en ik ben er x3
    Rock Werchter zou ik ook wel willen doen, maar ik zit een beetje met mijn pleinvrees en het feit dat ze altijd zeggen dat daar vies veel volk is...


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Hey, wie weet wordt je op dat festival wel echt ontmaagd :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Hey, wie weet wordt je op dat festival wel echt ontmaagd :Y)


    Zal mijn hut maar meebrengen -wbw-


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Zal mijn hut maar meebrengen -wbw-

    Doe dat maar ja (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.