• He mede-Q'ers

    Nooit gedacht dat deze dag ooit zou komen, ik weet niet, ik voel me er nog steeds niet oud genoeg voor. We gaan ook genoeg foto's maken en de slaapplaats is al geregeld. Maar over een tijdje is het dan zover; mijn festival ontmaagding. Vandaag heb ik de kaartjes gekocht voor 'Best Kept Secret' dit is een festival van 3 dagen. Ik was al van plan één dag te gaan maar ik had het er over met mijn (geweldige) nicht die er toevallig ook na toe wilde, en vandaag is het officieel, de kaarten zijn gekocht, de slaapplaats geregeld. Er komen een paar geweldige artiesten; Arctic Monkeys, Bloc Party, Alt-J, Splashh, Macklemore, voornamelijk indie/rock.

    Ik ben erg benieuw en vooral ook enthousiast. En wie is er nog festival ontmaagd?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 22:18 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Pff that's a good one. Vijf jaar terug was er Dauwpop waar ik heen ging (eendaags) denk dat dat m'n eerste festival was. Mijn eerste festival waar ik bleef overnachten was M'era Luna, 2009 in Duitsland. Anyways viel Spass!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga dit jaar ook naar mijn eerste festival! Meteen vier dagen Rock Werchter.
    De line-up is echt afhujedfnijed geweldig. Green Day, Blur, Thirty Seconds To Mars, All Time Low, The Script, Netsky, Kings Of Leon, Rammstein, Depeche Mode, Rudimental, Editors etc. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ademir schreef:
    Ik ga dit jaar ook naar mijn eerste festival! Meteen vier dagen Rock Werchter.
    De line-up is echt afhujedfnijed geweldig. Green Day, Blur, Thirty Seconds To Mars, All Time Low, The Script, Netsky, Kings Of Leon, Rammstein, Depeche Mode, Rudimental, Editors etc. :Y)


    Jesus waar is dat ergens?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Nice! ;D Veel plezier! Ik wilde daar ook wel heen, vooral voor de Arctic Monkeys, maar omdat ik dit jaar ook naar Pinkpop ga, heb ik er geen geld meer voor. (cat)
    Mijn eerste festival was - met Bevrijdingsfestivals enzo niet meegeteld - Rock Werchter 2011, ik ging voor Coldplay. *O*
    Maar dit jaar is het voor het eerst dat ik eens alle dagen van een festival ga in plaats van één; Pinkpop. En ik heb er zooooo veel zin in! ;D Vooral in the Killers!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Licet schreef:
    (...)

    Jesus waar is dat ergens?


    België :"D

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 9:56 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    haha , :'D
    veel plezier ! Ik ben ook nog niet festivaldelijk ontmaagd(A) *nieuwwoord*


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Deze zomer ga ik mijn festival ontmaagding bij Rock Werchter beleven, haha. Ik ga twee dagen en ik heb er hartstikke veel zin in! :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik geloof niet dat ik ooit naar een festival ben geweest.
    In ieder geval alvast veel plezier gewenst. (:


    Bad decisions make good stories.